آلفا رومئو

تصاویر جاسوسی آلفارومئو استلویو فیس لیفت

در ماه مارس بود که اولین تصاویر جاسوسی از نسخه‌ی فیس لیفت آلفارومئو استلویو منتشر شد و حالا نیز تصاویر دیگری از تنها قدبلند این برند ایتالیایی به دست آمده است. این پروتوتایپ در هوای گرم مشغول گذراندن تست‌های خود بوده ظاهراً به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است زیرا در سمت چپ درب پشتی لوگوی Q4 پنهان شده است.


با وجود بخش اعظم پوشش‌های استتاری در سپرهای عقب و جلو می‌توان گفت عمده‌ی تغییرات در همین بخش‌ها رخ خواهند داد. صادقانه باید گفت این خودرو تقریباً مشابه نسخه‌ی فعلی استلویو بوده و همین امر باعث می‌شود فکر کنیم آلفارومئو در حال تست ایجاد تغییرات سخت‌افزاری بیشتری بوده اما ترجیح داده از بدنه‌ی مدل پیش از فیس لیفت استفاده کند. به‌هرحال باید گفت بخش مرکزی کاپوت نیز از پوشش استتاری استفاده کرده و نشان‌های خودرو نیز زیر این پوشش پنهان شده‌اند.


در چندین تصویر منتشر شده می‌توانیم کابین این خودرو را نیز ببینیم اما موضوع مهم اینکه تصاویر یاد شده به خودروی رؤیت شده مربوط نیستند بلکه کابین همان خودرویی هستند که چند ماه قبل دیده شده بود.


با نگاهی به تصاویر می‌توان گفت استراحت گاه دست بین صندلی‌ها کاملاً متفاوت بوده و دیگر به سمت سرنشین جلو متمایل نیست. همچنین دکمه‌ی پارک الکترونیکی نیز به سمت چپ اهرم تعویض دنده رفته است. در سمت راست شیفتر نیز فضای ذخیره‌ای کوچکی وجود دارد. شاید هم این بخش دربردارنده‌ی چند دکمه باشد که فعلاً در این خودرو نصب نشده‌اند. برخی تریم های جدید در بخش پایینی کنسول مرکزی نیز بکار رفته اما برای تشخیص تغییرات این بخش باید طرفدار دو آتشه ی آلفارومئو باشید.


با توجه به وضعیت بدنه و کابین می‌توان گفت این خودرو احتمالاً فاقد تمامی قطعات و بخش‌های نهایی خود بوده و بنابراین مدل نهایی احتمالاً کابین متفاوت‌تری خواهد داشت.


به‌روزرسانی میانه‌ی عمر آلفارومئو استلویو با تولید مدل طویل‌تر نیز همراه خواهد بود. انتظار می‌رود نسخه‌ی عادی استلویو فیس لیفت در سال ۲۰۲۰ معرفی شود و در همان زمان نیز نسخه‌ی تولیدی کراس اوور کامپکت این شرکت با نام توناله پدیدار گردد. هر دو خودرو از قوای محرکه‌ی هیبریدی و سیستم خودران سطح ۳ استفاده خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا