آلفا رومئو

معرفی آلفارومئو جیولیا و استلویو 2022 با تجهیزات استاندارد بیشتر

آلفارومئو به دنبال تزریق جذابیت بیشتر به محصولات خود بوده و برخی مدل‌های سفارشی را در بازارهای اروپایی معرفی کرده است. یک کراس اوور جدید با نام توناله هم سال آینده از راه خواهد رسید و به تازگی نیز مدل سال ۲۰۲۲ استلویو و جیولیا معرفی شده است.

کار را با سدان جیولیا شروع می‌کنیم که در ساختار تریم های خود تغییراتی داشته و مدل جدید ولوچه جایگزین مدل قبلی Ti اسپورت شده و یک نسخه پرفورمنس می‌باشد. تمامی نسخه‌های جیولیا ۲۰۲۲ به‌صورت استاندارد دارای سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته شامل دستیار نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از مسیر، نوربالای خودکار و حسگرهای پارک جلو و عقب هستند.

زیر کاپوت این خودرو تغییری رخ نداده اما جیولیا ۲۰۲۲ با صندلی‌های عقب گرم شونده، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، سیستم کیفیت هوای جدید و سیستم ناوبری عرضه می‌شود. به این موارد باید چراغ‌های جلوی بای زنون، جلوپنجره مشکی در مدل‌های اسپرینت، ولوچه و کوادروفولیو و نمای جلوی اسپورت را اضافه کرد.

شاسی‌بلند استلویو ۲۰۲۲ نیز تا حدی تغییرات مشابهی داشته و با همان چهار تریم اسپرینت، Ti، ولوچه و کوادروفولیو عرضه خواهد شد. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو نیز می‌توان به صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده اشاره کرد. البته در لیست تجهیزات این خودرو خبری از چراغ‌های جلوی بای زنون نیست. مدل‌های اسپرینت و ولوچه هم از پدال شیفترهای آلومینیومی سود می‌برند.

جیولیا QV و استلویو QV همچنان قوی‌ترین محصولات در حال تولید این برند بوده و پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی آن‌ها خروجی ۵۰۵ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری دارد. این خودروساز همچنین تعداد ۵۰۰ دستگاه از مدل‌های جیولیا GTA و GTAm را تولید خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. PN

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (62 ديدگاه)

    مثل همیشه همون شکلی

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. akrh78

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1356 ديدگاه)

    استلویو رو دوست ندارم ولی جولیا همچنان بهترین طراحی کلاس رو داره و پرفورمنسشم قابل قبوله مخصوصا اینکه موتور فراری داره 😍

    موافقم 7
    مخالفم 0
  3. MC20

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1581 ديدگاه)

    ما مخلص همه فن های فرانسوی و ژاپنی و آمریکایی و آلمانی ، هستیم ولی نمی دونم چرا خیلی ها توو این سایت با ایتالیایی ها لج هستن ؟ واقعا نمی تونم درک کنم چه جوری یه نفر از هنر ایتالیایی بدش می یاد ؟ و در ضمن در جواب بعضی دوستان . . . ایتالیا جزو معدود کشورهایی بود که در جنگ ما با عراق بر علیه ما کاری نکرد در حالی که حتی کره جنوبی و بلژیک هم در کنار 78 کشور نامرد دیگه با ما دشمنی کردند . آلویز بلوو فور اور آتزوری .

    موافقم 8
    مخالفم 0
  4. Reza Waffen SS

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    کاش یه فیس لیفتی چیزی میدادی

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. Nima RST

      ۱۱ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (121 ديدگاه)

      ایتالیام مث ژاپنیا شدن
      میمونن عن این نسل که درومد بعد نسل جدید میدن
      من الان خودم سالهاست منتظر فیس لیفت یا تغییر نسل نیسان جی تی آر و مازراتی لوانته ام یا بهتره بگم تقریبا کل محصولات مازراتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. محمدرسول+صمدی

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (153 ديدگاه)

    👌👌👌👌👌

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. Mc20

    ۱۱ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1581 ديدگاه)

    داداش نرمال طراحی های مازراتی مال حدود 6 تا 12 سال یک بار هست. هر طرحی رو از هر طراحی استفاده نمی کنن . لوانته در بدو طراحی چراغ های عقب ، معمولی داشت واسه همین تکراری به نظرت می سه ، چون سال ها تووی گرن توریسمو هم دیدی ، ولی انصافا جلوی ماشین هنوز هم تازگی خودشو داره و می فروشه به نظر من.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا