ایسوزو

حضور قریب‌الوقوع ایسوزو دی مکس جدید در بازار

از زمانی که اولین بار چشممان به جمال نسل جدید ایسوزو دی مکس روشن شد چند ماهی می‌گذرد. این خودرو اکتبر ۲۰۱۹ در منطقه جنوب آسیا معرفی شد اما مشخص است که حضور این پیکاپ در بازار بریتانیا کمی زمان برده زیرا اولین نمونه‌های آن از ماه مارس امسال به دست مشتریان خواهند رسید.

ایسوزو دی مکس جدید از طراحی ظاهری مدرن‌تر و گیراتری سود برده و بخش جلوی آن کاملاً تحت تأثیر جلوپنجره بزرگ و سپری تیز قرار گرفته است. به این موارد باید چراغ‌های LED جدید را نیز اضافه کنیم.

شاید بزرگ‌ترین تغییر این خودرو نسبت به نسل قبل در کابین رخ داده باشد جایی که دی مکس جدید از طراحی داشبورد کاملاً جدید با متریال نرم و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید برخوردار شده و در کل فضای لوکس‌تری را شاهد هستیم.

زیر پوست دی مکس جدید شاسی نردبانی تقویت شده‌ای قرار گرفته که دارای ریل‌های بزرگ‌تر و پانل اضافی برای حفاظت بهتر از زیر بدنه است. این موارد با سیستم تعلیق جدید در جلو و عقب، متریال ضد صدای بیشتر و فرمان حساس به سرعت جدید ترکیب شده‌اند.

نسل جدید دی مکس با پیشرانه دیزلی یورو ۶ که قدرت ۱۶۲ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۰ نیوتون متری دارد وارد بازار بریتانیا خواهد شد. این پیشرانه با گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد یا ۶ سرعته اتوماتیک سفارشی همکاری می‌کند. گیربکس اتوماتیک این خودرو ۲۵ درصد تعویض دنده سریع‌تری نسبت به نسل پیشین دارد. همچنین مدل‌های دارای سیستم چهار چرخ محرک از قفل دیفرانسیل عقب و… سود خواهند برد.

این پیکاپ جدید در چهار تریم و سه نوع بدنه عرضه خواهد شد و از جمله تجهیزات استاندارد آن می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، محدود کننده سرعت هوشمند و هشدار خروج از مسیر اشاره کرد. دی مکس جدید تنها پیکاپ بازار بریتانیا خواهد بود که به‌صورت استاندارد به رادار عقب در تمامی مدل‌های دوکابین مجهز است.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه

  1. جمشید

    ۲۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (167 ديدگاه)

    به پای پیکاپای آمریکایی نمیرسه

    موافقم ۶
    مخالفم ۴
    1. زیزیگولو

      ۲۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2119 ديدگاه)

      تو اولین نگاه به این ماشین مشخصه که چهره ش کاملاً خشنو عضلانی هستش و حتی ارتفاع این پیکاپ نسبت به پیکاپای هم رده خودش با همین قیمت یِکمی بلندتره که میتونه واسه آفرود مناسب باشه ….. ولی همونجوری که گفتی مسلماً به پای پیکاپای آمریکایی نمیرسه

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  2. مهدی

    ۲۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1288 ديدگاه)

    ضعیف ترین خودرو ساز ژاپن در حد چینی ها هستش

    موافقم ۱
    مخالفم ۷
    1. ツSAMURAIツ

      ۲۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1020 ديدگاه)

      ایسوزو شرکت صنایع سنگینه و اصلا ماشین سواری نمیسازه
      این پیکاپ هم فقط با موتور دیزلی عرضه میشه
      برو محصولات ایسوزو رو ببین ندونسته حرف نزن

      موافقم ۷
      مخالفم ۰
      1. مهدی

        ۲۶ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1288 ديدگاه)

        محصولات دیدم تو ایرانم زیاده به هیچ عنوانم بهتر از جک و جانور نیست

        موافقم ۱
        مخالفم ۵
        1. مازیار

          ۲۶ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (403 ديدگاه)

          تمامی محصولات ایسوزو که اغلب کامیونت هستن در کلاس خودشون حرف اول رو میزنن حرف اول رو حتی در دنیا
          کامیون ۱۰ تن ایسوزو قیمتی بالاتر از ۱۰ تن بنز داره
          بزرگترین افسوس خودرویی خودم اینه که سال ۹۵ یا ۹۶ که بهمن دیزل وانت دوکابین ایسوزو رو در تعدادی محدود وارد کرده بود به قیمت ۱۱۸ میلیون در خریدش تردید کردم که بلافاصله مشخص شد بهتر از هایلوکس هست با موتور دیزل و قابلیت آف رود خیلی خوب

          و درمورد اینکه ایسوزو بهتر از جک و جانور نیست …
          اگر گویم زبان سوزد وگر خاموش بنشینم تا به مغز استخوان سوزد
          بگذریم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. U.N.C.L.E

      ۲۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (57 ديدگاه)

      چینی ها یاروش هم نمیشن.سهامدار ایسوزو جنرال‌موتورز آمریکاست.نصفشو خریده و از موتور های دیزلی شرکت دی مکس که زیرنظر جنرال‌موتورز هست استفاده می‌کنه.کامیونت های ایسوزو در ایران با اینکه منتاژ چین هستن و کیفیت کمتری دارن بسیار راضی کننده بودن و نظر رانندگان جلب کردن

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (5915 ديدگاه)

      وقتی میگی ضعیف‌ترین خودروساز ژاپن در حد چینی‌ها هستش ، فقط نشون میده درجه‌ی بیسوادیت چقدر بالاس که به جای فکر فقط فَک میزنی اما نمیدونی ایسوزو و تمام قوای محرکه‌اَش برای آمریکاس و در آمریکا با مارک شورولت عرصه میشه و بسیار هم مورد اقبال هست با اینکه حتی من علاقه‌ای به این پیکاپ ندارمو مدل‌های مختلف هایلوکس را به این خودرو ترجیح میدم !

      وقتی با ایسوزو مشکل داری یعنی با آمریکایی‌ها مشکل داری و یعنی بهترین خودروهای جهان از آنِ کره‌ای‌هاست ?☝️ !

      موافقم ۲
      مخالفم ۴
    4. کوروش

      ۲۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1111 ديدگاه)

      نه بابا
      مهندس یه سرچ بزن همین الانش هم نصف موتورای رده خارج اش افتخار نیمه سنگین سازای چینیه…

      موافقم ۱
      مخالفم ۳
  3. Benz

    ۲۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1209 ديدگاه)

    اقا رامین الان به طور مثال شما همین ایسوزو را ترجیح میدی به پیکاپ چینی مثل جک T9

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. Benz

      ۲۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1209 ديدگاه)

      من خودم به قول اقا میثم ایسوزو رو خیلی بهتر از چینی دوست دارم ولی خواستم نظر این رفیقمون رو بدونم

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  4. میثم

    ۲۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1618 ديدگاه)

    اونایی که اینو با چینیها مقایسه میکنن باید خدمتشون عرض کنم ایسوزو تکنولوژی موتورش انقدری بالاست که همین کامیونتهایی که تو ایران بهمن دیزل مونتاژ کرده، تو این شرایط آب و هوایی و با این گازوئیل غیر استاندارد و با بارهایی که بعضا بیش از ۵۰% ظرفیت استاندارد باهاش جابجا میکنن بیش از ۱ میلیون کیلومتر بدون خرابی راه رفتن که بهمن دیزل بابت این پیمایش زیاد از راننده های این ایسوزوها تقدیر کرد و براشون یه مراسم کوچیکی هم گرفت.
    این پیکاپم مال همون شرکته که اگه موتور دیزلشو بخرین ماشینیه که از پدر به پسر میرسه
    شما یه پیکاپ چینی معرفی کنین که بدون خرابی به نصف این پیمایش برسه

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
    1. مهدی

      ۲۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1288 ديدگاه)

      بدون دونستن نظر نده ایسوزو و کپی های چیینیش جک تو ایران زیادن از نظر کارایی هم در یک سطح هستن و حتی محصولات دانگ فنگ یک مقداری از این بهترم هست حالا این پیکاپ که بماند اصلا قابل مقایسه به سایر رقبا غیر چینی نیست

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
      1. میثم

        ۲۶ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1618 ديدگاه)

        با کپی چینیش تو یه سطح هستن؟؟؟
        الان مثلا تو میدونی؟؟؟؟
        نیسان پیکاپ ژاپنی اصل رو همون دانگ فنگ کپی کرده و پارس خودرو با نام ریچ تو ایران می فروشه
        خودت برو یه سرچ بزن مقایسه هاشو تو ایران ببین اونوقت میفهمی کپی برابر اصل نیست که هیچ، فرسنگها از هم فاصله دارن
        اگه با هم تو یه سطح هستن و قطعا قیمت چینی ارزونتر هم هست پس الان دیگه تو بازارهای آزاد ایسوزو که نمیتونست فروش کنه همه میرفتن کپیشو میخریدن با قیمت کمتر و بقول شما سواری بهتر

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. مهدی

          ۲۶ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1288 ديدگاه)

          استاد خودت داری میگی دانگ فنگ کپی نیسان استش من کی از نیسان صحبت کردم در ضمن گفتم بازم میگم ایسوزو ضعیف ترین خودرو سازه ژاپنی که صحبت خودت تاییدش میکنه در ضمن ایسوزو رو چینی ها کپی میزنن من همین گفتم و بازم میگم نزدیک و تا حدودی همون کمی های چینی خودش هستش برای دونستن کارایی یک محصول لازم نمیتونی با سرچ کردن استناد کنی فضای مجازی پر از چرندیاته نمونش همین دوصفر که پیش بینی ورشکستگی ششمین تولید خودرو جهان میکنه اینو هر جا بگی انقدر میخندن تا بمیرن

          موافقم ۲
          مخالفم ۲
      2. مازیار

        ۲۶ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (403 ديدگاه)

        شرمنده داداش به کاهدون زدی
        از خرداد ۹۴ تا به امروز بیشتر از ۹۵۰۰۰۰ کیلومتر با ایسوزو P700 روندم فقط گازوئیل روغن و فیلتر و دیگر هیچ
        حاضرم شرط ببندم شما اولین و آخرین فرد در تاریخ بشر هستی که اعتقاد داری ایسوزو و جک از نظر کارایی در یک سطح هستن چون خود اونهایی که جک دارن اعتراف میکنن که یه چرخ ایسوزو به کل جک می ارزه و برای اینکه فرمودید دانگ فنگ یه مقداری هم بهتره چیزی به جز یک لبخند ندارم
        ?

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. مهدی

          ۲۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1288 ديدگاه)

          اگر به فضای مجازی داداش که منم مثل دو صفر کارافرینم و دواده تا لکسوس دارم و ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ کیلومتر هم جاده اروپا با نیسان گاوی رفتم کنتور نمیندازه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. کوروش

      ۲۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1111 ديدگاه)

      نسل قدیمی اش را حدود ده سال پیش در خدمت سوارشدم ۱۰۰ درصد میگم از هایلوکس اون نسل و اتاق land cruiser فکر کنم j70 سرتر بود هم نرم تر بود هم موتورش کم مصرف تر بود هم واقعا واقعا شاسی محکم عجیبی داشت دقیقا ما چون ستاد بودیم دائما هیلوکس که مشکل پیدا کرده بود بخصوص از دیفرانسیل می دیدیم ولی حتی یک ایسوزو ندیدم حتی خیلی از انها را می فرستادن ناجا استفاده کنه 🙂 نمی دانم این نسل دربرابر تویوتا حرفی داره یا نه ولی نسل قدیمش حرف نداشت

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  5. حسین

    ۲۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2306 ديدگاه)

    مدل ۴ چرخش اگر بصورت اتومات بیاد در گروه بهمن ، فروش خوبی خواهد داشت!
    البته ترجیها با موتور بنزینی ۶ سیلندر تنفس طبیعی!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2368 ديدگاه)

    ایسوزو یکی از بهترین سنگین سازای ژاپنه، من اون مدل کامیونت رو سوار شدم خیلی آروم و بی سر و صداست،موتورش زیاد کم سر و صدا نیست اما کابینش خیلی خوب عایق بندی شده،حالا این پیکاپ هم اومده دیگه چه بهتر.‌‌..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. حسین دهمرد

    ۲۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1603 ديدگاه)

    حجم موتورش چقدره؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا