بنتلی

فراخوان بنتلی کانتیننتال GT به خاطر سانروف!

فقط سه دستگاه!

بنتلی فراخوان چند دستگاه کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۰ را به موسسه ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا NHTSA اطلاع داده است.

گفته می‌شود مشکلی در سانروف کارخانه‌ای این خودروها وجود دارد و شاید این قطعه به‌طور مناسب به بدنه متصل نشده باشد و در این صورت مشتریان می‌توانند شاهد سر و صدای بیشتر و نشت آب باشند. در برخی موارد هم احتمال جدا شدن کامل پانل شیشه سقف از خودرو وجود دارد که این امر خطراتی را می‌تواند برای دیگر خودروها در پی داشته باشد.

این مشکل که تنها سه دستگاه بنتلی کانتیننتال GT تولیدی بین ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ تا ۳ فوریه ۲۰۲۰ را شامل می‌شود اخیراً طی بازرسی‌های دوره‌ای کشف شده و دلیل آن نیز نوار چسبی است که با مشخصات وضع شده همخوانی نداشته است.

بنتلی می‌گوید نمایندگی‌ها دهم ژوئن از چند و چون ماجرا آگاه خواهند شد و سپس این مشکل به اطلاع مالکان خواهد رسید. تکنسین‌های این خودروساز بریتانیایی اقدام به جدا کردن بخش‌های مختلف سانروف شیشه‌ای کرده و نمونه جدیدی را با استفاده از متریال استاندارد نصب خواهند کرد. واضح است که این اقدام هزینه‌ای در پی نخواهد داشت و اگر مالکی پیش از این اقدام به درست کردن مشکل خودروی خود کرده باشد گارانتی ابطال نخواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. amg 63

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    سانروف خرابشون رو بدن به من.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مصطفی

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    دوستان سوالی دارم :
    از کجا می فهمند که چه مشکلی و کدام ماشین ؟ و اساسا چرا تو مرحله کنترل کیفیت و قبل از خروج ماشین از کارخونه متوجه نمی شوند ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (10203 ديدگاه)

      احتمالاً وقتی خراب میشه به نمایندگی مراجعه میکنند و وقتی میبینند اون قطعه خراب شده ، یا از معیوب بودن قطعه هست یا از اشتباه دستگاه یا کارگر که به زدن شماره شاسی زمان تولید مشخص میشه و بررسی میکنند که آیا تمام خودروهای اون روز مشکل داشته یا همه خودروهای خط تولیدی که سریع مشکل را پیدا کنند .

      بنتلی اشتباه نکنم دست سازه و راحت میشه به مشکلش که خطایه انسانیه رسید .
      ۱- عیب قطعه
      ۲- خطای انسانی در اون روز تولید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مهدی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (41 ديدگاه)

      مصطفی عزیز بسیاری از مشکلاتی از این قبیل از طریق موسسات ایمنی و یا خریداران خود خودرو به شرکت سازنده گزارش میشود ولی این احتمال نیز وجود دارد که خود شرکت سازنده در بررسی های بعدی متوجه مشکلی در مراحل تولید شود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Hamidreza

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2443 ديدگاه)

    آفرین بر این خودروسازان
    خودرو های ایرانی اگر ۱۰۰۰ عدد هم دارای گیربکس مشکل دار باشند خودرو ساز ها نه تنها فراخوان نمیدن بلکه انکار میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hadi

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    #انسانیت……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر.عارف

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (876 ديدگاه)

    و اما خودروسازهای عزیز ما ، اگر ایراد فنی ماشین داشته باشه به سازنده ربطی نداره چون مشتری موقع تحویل باید حواسش و جمع میکرد و تحویل نمیگرفت . بدنه ی خودرو هم که مهم نیست مشتری باید ببره بیرون و خودش درست کنه و دنبال دردسر نباشه . چیه این خارجیها هی فراخوان میدن و مشتری و اسیر نمایندگیها میکنند . بیان از خودروسازهای ما یاد بگیرند . (مشتری باید حواسش باشه ماشین مورد دار تحویل نگیره اگه تحویل گرفت دیگه به خودروساز ربطی نداره)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا