بنتلی

محصول فوق لوکس بنتلی مولینر با قیمت حدود 1.3 میلیون دلار!

تاکنون محصولات بسیار لوکس متعددی توسط بازوی سفارشی ساز بنتلی معرفی شده‌اند اما مولینر تا پایان سال جاری پروژه‌ای را معرفی خواهد کرد که یک سر و گردن بالاتر از محصولات پیشین این شرکت قرار می‌گیرد. فعلاً مشخص نیست که آیا این خودرو نسخه‌ای ارتقا یافته از مدل‌های کنونی خواهد بود یا اینکه به‌طور مستقل تولید خواهد شد اما استفان سیلاف مدیر طراحی بنتلی اعلام کرده این خودرو نسبت به محصولات استاندارد بنتلی بسیار گران‌تر خواهد بود.


با قیمت پایه‌ی فراتر از ۱ میلیون پوند (حدود ۱.۲۶ میلیون دلار)، این خودروی بی‌نام به گران‌ترین خودروی جدید تاریخ بنتلی تبدیل خواهد شد. چرا بنتلی قدم در این راه گذاشته است؟ به خاطر اینکه مشتریان همواره خواستار یک بنتلی بسیار متمایز و سفارشی بوده‌اند. به همین خاطر برند لوکس گروه فولکس‌واگن به دنبال برآورده کردن خواسته‌های مشتریان است.

جزئیات زیادی از این خودرو در دست نیست اما می‌دانیم که تنها ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد. اتوکار می‌گوید این بنتلی فوق لوکس نشان دهنده‌ی ریشه‌های همیشگی شرکت خواهد بود و این احتمالاً به معنی تولید خودرویی با پیشرانه‌ی بنزینی سنتی بجای تنظیمات الکتریکی شده‌ی مشابه بنتایگا پلاگین هیبریدی است.


اما در سال جاری نسل جدید فلایینگ اسپور نیز معرفی خواهد شد و بنتلی چند وقتی است که مشغول تست آن در معابر عمومی می‌باشد. خبر دیگر منتشر شده توسط اتوکار نشان می دهد یک کانسپت هیدروژنی-هیبریدی نیز آینده‌ی گرندتورینگ بنتلی را نشان خواهد داد. این خودرو از صفحه‌نمایش‌های OLED و برخی تکنولوژی‌های پیشرفته سود خواهد برد تا با توجه به آن بفهمیم محصولات آتی بنتلی چگونه خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    چه شوددد!!!
    منتظر پاسخ رولزرویس هستیم
    البته با این قیمتای هایپرکارها این قیمتا عملا چیزی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      اتفاقا همین سال قبل بود که رولزرویس مدل شاهکار((( سوپتیل))) رو ساخت.اونم با قیمت 13میلیون دلار که بعضی رسانه ها حتی به قیمت 17 تا20 میلیون دلار رو هم بهش اشاره کردن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MAHDI

        ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        البته فکر کنم اسم درستش ((سوئپ تیل)) باشه.که الانم به چند سایت سرزدم که حداقل قیمتش رو 13میلیون دلار زدن اما گفته شده این قیمت دراصل بین 17تا 20میلیون دلاره!!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا