مرسدس بنز

غیبت مرسدس در نمایشگاه‌های خودرویی کانادا

مرسدس بنز اعلام کرد در هیچ‌یک از نمایشگاه‌های خودرویی کانادا در تورنتو و مونترال در سال ۲۰۲۰ شرکت نخواهد کرد.


خودروسازان مختلف از جمله مرسدس بنز تعداد حضور خود در نمایشگاه‌های خودرویی سالانه را محدود کرده‌اند. این خودروساز آلمانی در سال ۲۰۱۸ قید حضور در نمایشگاه‌های ونکوور، کالگری، ادمونتون و کبک را زده بود.


جیسون کمپل مدیر نمایشگاه خودروی کانادا گفت است:

گاهی اوقات خودروسازان چنین تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند. نیسان و ولوو چند سال پیش غایب نمایشگاه‌های کانادا بودند اما دوباره به آن بازگشتند. پورشه نیز چنین وضعیتی داشت. البته ما ترجیح می‌دهیم که مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی کانادا حضور داشته باشد اما خب شرکت‌های مستقل تصمیمات خاص خود را می‌گیرند.

کمپل ادامه می‌دهد:

ما همچنان نمایشگاهی فوق‌العاده برگزار خواهیم کرد و بزرگ‌ترین بازار مصرف‌کننده برای خودروها در کشور خواهیم بود. ما معتقدیم مرسدس در آینده متقاعد خواهد شد و امیدواریم دوباره به این رویداد بازگردد.

مرسدس بنز اوایل سال جاری به شرکت‌هایی همچون ب‌ام‌و، پورشه، آئودی و مزدا در عدم شرکت در نمایشگاه دیترویت پیوست. قطعاً نمایشگاه دیترویت مهم‌ترین رویداد خودرویی آمریکای شمالی تا به اینجای سال بوده است.


این برند آلمانی فعلاً دلیل اتخاذ چنین تصمیمی را اعلام نکرده اما دلایل انجام چنین کاری در سال‌های اخیر واضح‌تر شده‌اند. در سال‌های اخیر همه‌چیز از جمله خرید خودرو بصورت آنلاین انجام می‌شود و خودروسازان نیز فهمیده‌اند که کمپین‌های بازاریابی دیجیتالی چه تأثیری دارد. همچنین از آنجایی که خودروهای جدید بیش از پیش پیشرفته‌تر شده و دارای سیستم‌های پیچیده‌تری هستند بنابراین خودروسازان رویدادهای تکنولوژی همچون CES را نیز بجای نمایشگاه‌های خودرویی انتخاب می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حسین دهمرد

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    خوب کردی الکی ولخرجی کنی که چی بشه هزینه شرکت تو نمایشگاه خیلی زیاده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا