مرسدس بنز

مرسدس-ای ام جی S63 کوپه پوسایدون، افعی 927 اسب بخاری!

پوسایدون کاملاً معتقد است یک پروژه تیونینگ باید شامل افزایش قابل‌توجه قدرت تولیدی پیشرانه باشد و کیت ارتقای این تیونر برای مرسدس-ای ام جی S63 کوپه به خوبی این دستورالعمل را دنبال کرده است.

با قیمت ۵۲ هزار یورویی در آلمان، پکیج مرحله اولتیمیت این تیونر باعث می‌شود پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس قدرت ۹۲۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۸۰ نیوتون متری تولید کند. این نیروگاه آهنین در حالت استاندارد خروجی ۶۰۳ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دارد.

این قدرت بیشتر با استفاده از توربوهای پرفورمنس، خروجی‌های اگزوز دارای مبدل‌های کاتالیتیک، فیلتر هوای اسپورت، تغییرات برخی قطعات داخلی، سیستم تزریق آب/متانول و برنامه‌ریزی دوباره نرم‌افزار پیشرانه و گیربکس به دست آمده است. نتیجه این بهبود قدرت نیز ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌باشد.

پوسایدون همچنین پکیج‌های ملایم‌تری را ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها باعث ایجاد قدرت ۸۶۸ اسبی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری می‌شود. این کیت قیمت ۲۹۹۹۰ یورویی داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود. البته این کیت فاقد برخی تغییرات پیشرانه‌ای کیت قبلی است.

با پرداخت ۲۴ هزار یورو می‌توان کیت مرحله ۲ را انتخاب کرد که با ارتقای توربوها باعث دست‌یابی به خروجی ۸۱۸ اسبی و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری می‌شود. این کیت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای ایجاد می‌کند. در کیت مرحله ۱ فقط ارتقای نرم‌افزار ECU وجود داشته و قدرت ۶۹۰ اسبی و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. این کیت که قیمت ۴۲۰۰ یورویی دارد شتاب ۳.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی را حاصل خواهد کرد.

در نهایت پوسایدون گفته که به دنبال ارائه حد نهایی پکیج خود برای S63 کوپه بوده که قدرتی فراتر از ۹۸۶ اسب بخار را ایجاد خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. Bayerische Motoren Werke

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (952 ديدگاه)

    ((پوسایدون کاملاً معتقد است یک پروژه تیونینگ باید شامل افزایش قابل‌توجه قدرت تولیدی پیشرانه باشد و کیت ارتقای این تیونر برای مرسدس-ای ام جی S63 کوپه به خوبی این دستورالعمل را دنبال کرده است)).

    دمت گرم

    لوگوی BENZ رو هم دست نزدی و سرجاشه دمت به توان 2 گرم.

    موافقم 69
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (10203 ديدگاه)

      مسئولان پدال عزیز
      دوباره کامنت گذاشتن سخت شده و وقتی تعداد کامنت‌ها حدوداً بیشتر از ۳۰ عدد میشه ، تا دو روز نمیشه وارد مقاله شد و در اصل قفل میکنه ورود را !
      نمیدونم این مشکل ماست یا اینکه همگانی هست !
      مثل مقاله‌ی دیروز تویوتا مربوط به تویوتا راو۴ پلاگین !
      یا مقاله‌ی امروز مربوط به جراحات خانوم‌ها !

      موافقم 19
      مخالفم 15
      1. S

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (351 ديدگاه)

        نه مشکل از مرورگر توئه من تست کردم جفتشون میان

        موافقم 8
        مخالفم 6
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10203 ديدگاه)

          نه فکر نکنم از مرورگر باشه @
          آخه با لب‌تاپ میشه ورود کرد ولی با موبایل نه !

          موافقم 6
          مخالفم 1
      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        نه نوید جان مال من هربار هرچقدرم کم کامنت میدم میزنه درحال تاییده…
        لطفاً این اوضاع رو درست کن پدال…

        موافقم 5
        مخالفم 4
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10203 ديدگاه)

          آقا آبتین
          وقتی مدتی تمام کامنت‌ها چه طولانی بنویسید و چه کوتاه ، بِره تو حالت تائید !!!
          یعنی از طرف پدال جریمه شدید که بارها این اتفاق برایم افتاده ، ولی بعد از مدتی بچه‌های پدال دکمه‌ی تایید را میزنند و مشکل برطرف میشه !

          اما نمیدونم چرا تا دو روز نمیشه وارد برخی مقالات پُرهیاهو شد و پس از دو روز هم که دیگر به درد نمیخوره ، چون اون مقاله حکم نون بیات را پیدا میکنه !!!

          موافقم 10
          مخالفم 1
      3. ツSAMURAIツ

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1149 ديدگاه)

        برای منم بعضی وقتا اینجوری میشه

        موافقم 13
        مخالفم 5
    2. مرسدس فن

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      دم شما هم گرم با اینکه طرفدار بی ام و هستی میای حرف حقو یزنی
      واقعا دمت گرم
      حالمو خوب کردی

      موافقم 44
      مخالفم 0
      1. Bayerische Motoren Werke

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (952 ديدگاه)

        فدایت
        بعد از خدای جهان عشقست خدای خودروسازی جهان BENZ

        موافقم 45
        مخالفم 0
      2. Bayerische Motoren Werke

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (952 ديدگاه)

        یک چیز دیگه میگم که حالت بیشتر خوب بشه

        Mercedes BENZ مثل خورشید هست و مهم نیست که کسی خوشش بیاد ازش یا نه به همه خودروسازی کره خاکی نور میتابونه
        هرکی خوشش نمیاد سرشو بکوبه به دیوار

        موافقم 53
        مخالفم 0
  2. Farzad

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    انصافا بنز فقط باید مشکی باشه

    موافقم 39
    مخالفم 2
    1. جناب ایکس

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      فراری هم قرمز. اینگار خدا اول فراری رو آفریده بعد قرمز رو آفریده (البته تقصیر خودشونه که از همون اول همش قرمز زدن)

      موافقم 32
      مخالفم 0
      1. Farzad

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        دقیقا ، برعکس لامبورگینی که هر رنگی بهش میاد البته بیشتر زرد .
        اکثر فراری هایی که تو دنیا خریداری میشن به رنگ قرمز معروف یعنی روسو کورسا سفارش داده میشن . اگه روانشناسی رنگ قرمز رو بخونی متوجه میشی که چرا قرمز برازنده فراریه .

        موافقم 27
        مخالفم 2
        1. Mahdi

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (163 ديدگاه)

          به لامبورگینی نارنجی خیلی میاد

          موافقم 24
          مخالفم 0
        2. مهدی موتور

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1196 ديدگاه)

          نه فکر کنم واس ادا احترام به چند نفره

          موافقم 1
          مخالفم 3
  3. امیرحسین

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (444 ديدگاه)

    قرار بود یه نسخه قویتر از A45 s رو هم بده بیرون
    البته بغیر اونی که تیون کرده بود و پدال خبرشو گذاشت
    !!!

    موافقم 12
    مخالفم 0
  4. Angus_812

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (100 ديدگاه)

    با اینکه این ماشین محشر بود
    ولی بنظرم تقریبا اضافی بود و جای Sl و GT رو گرفته بود
    تصمیم مرسدس بنز عالی بود این ماشین خیلی بازار نداشت چون کوپه های بنز خیلی زیادن

    موافقم 14
    مخالفم 2
  5. متین

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (19 ديدگاه)

    ای جان به ظرفیت موتور و گیرباکس ،
    324 اسب فقط با تیونینگ اضافه شده
    مقایسه کنید با موتورهایی که دوتاش روهم 300 اسب خروجی نمیده.

    موافقم 11
    مخالفم 0
  6. 2646

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    ماهان جان
    ادامه کامنتو تو پست (تأیید رسمی استفاده از پیشرانهٔ ۴ سیلندر هیبریدی در مرسدس C63 جدید) رو اینجا برات می فرستم، چون تو تاپیک خودش نتونستم:

    موافقم 7
    مخالفم 2
  7. R

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    قضیه این عدد ۶۳ چیه

    موافقم 7
    مخالفم 0
  8. ?Ali Hossein?

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (494 ديدگاه)

    به به دلم خواست!

    موافقم 6
    مخالفم 0
  9. ツSAMURAIツ

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    چه گشتاوری داره
    حتی مدل فابریک هم گشتاورش خیلی خوبه

    موافقم 8
    مخالفم 0
  10. Benz

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    واقعا برای چی تو نسل جدید کوپه های S کلاسو درست نکردن؟

    موافقم 4
    مخالفم 0
  11. ماکان

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (769 ديدگاه)

    سلام . من جزء یکی از افرادی هستم که دوست دارم نسخه کوپه و کانورتیبل مرسدس بنز کلاس S را در نسلی که بعد از جدیدترین نسل فعلی بنز کلاس S هستش را انشاالله باز هم تولید کنند البته هرکدام از نسخه های آنها را با مجموع قدرت بیشتر نسبت به آخرین نسلی که از آنها تا سال 2019 یا 2020 به صورت استاندارد تولید می شدند را تولید کنند .

    موافقم 5
    مخالفم 3
  12. مهدی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    ااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووووووفففففففففففففففففففففففَه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  13. MehdiTurbo

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1950 ديدگاه)

    لعنتی این کابین ببین عشق این کابین کاملا بلوغ رسیده این کابین باید حالا حالاها تولید میشد حیف واقعن خیلی پختست واقعا حیف با این سری جدیدا عوضش کنند کابینش حرف میزنه با ادم.

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا