پوسایدون کاملاً معتقد است یک پروژه تیونینگ باید شامل افزایش قابلتوجه قدرت تولیدی پیشرانه باشد و کیت ارتقای این تیونر برای مرسدس-ای ام جی S63 کوپه به خوبی این دستورالعمل را دنبال کرده است.
با قیمت ۵۲ هزار یورویی در آلمان، پکیج مرحله اولتیمیت این تیونر باعث میشود پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس قدرت ۹۲۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۸۰ نیوتون متری تولید کند. این نیروگاه آهنین در حالت استاندارد خروجی ۶۰۳ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دارد.
این قدرت بیشتر با استفاده از توربوهای پرفورمنس، خروجیهای اگزوز دارای مبدلهای کاتالیتیک، فیلتر هوای اسپورت، تغییرات برخی قطعات داخلی، سیستم تزریق آب/متانول و برنامهریزی دوباره نرمافزار پیشرانه و گیربکس به دست آمده است. نتیجه این بهبود قدرت نیز ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت محدود شده ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی میباشد.
پوسایدون همچنین پکیجهای ملایمتری را ارائه میکند که یکی از آنها باعث ایجاد قدرت ۸۶۸ اسبی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری میشود. این کیت قیمت ۲۹۹۹۰ یورویی داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی میشود. البته این کیت فاقد برخی تغییرات پیشرانهای کیت قبلی است.
با پرداخت ۲۴ هزار یورو میتوان کیت مرحله ۲ را انتخاب کرد که با ارتقای توربوها باعث دستیابی به خروجی ۸۱۸ اسبی و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری میشود. این کیت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیهای ایجاد میکند. در کیت مرحله ۱ فقط ارتقای نرمافزار ECU وجود داشته و قدرت ۶۹۰ اسبی و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری را ارائه میکند. این کیت که قیمت ۴۲۰۰ یورویی دارد شتاب ۳.۲ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی را حاصل خواهد کرد.
در نهایت پوسایدون گفته که به دنبال ارائه حد نهایی پکیج خود برای S63 کوپه بوده که قدرتی فراتر از ۹۸۶ اسب بخار را ایجاد خواهد کرد.
Bayerische Motoren Werke
۲۶ بهمن ۱۳۹۹((پوسایدون کاملاً معتقد است یک پروژه تیونینگ باید شامل افزایش قابلتوجه قدرت تولیدی پیشرانه باشد و کیت ارتقای این تیونر برای مرسدس-ای ام جی S63 کوپه به خوبی این دستورالعمل را دنبال کرده است)).
دمت گرم
لوگوی BENZ رو هم دست نزدی و سرجاشه دمت به توان 2 گرم.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹مسئولان پدال عزیز
دوباره کامنت گذاشتن سخت شده و وقتی تعداد کامنتها حدوداً بیشتر از ۳۰ عدد میشه ، تا دو روز نمیشه وارد مقاله شد و در اصل قفل میکنه ورود را !
نمیدونم این مشکل ماست یا اینکه همگانی هست !
مثل مقالهی دیروز تویوتا مربوط به تویوتا راو۴ پلاگین !
یا مقالهی امروز مربوط به جراحات خانومها !
S
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نه مشکل از مرورگر توئه من تست کردم جفتشون میان
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نه فکر نکنم از مرورگر باشه @
آخه با لبتاپ میشه ورود کرد ولی با موبایل نه !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نه نوید جان مال من هربار هرچقدرم کم کامنت میدم میزنه درحال تاییده…
لطفاً این اوضاع رو درست کن پدال…
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۳۹۹آقا آبتین
وقتی مدتی تمام کامنتها چه طولانی بنویسید و چه کوتاه ، بِره تو حالت تائید !!!
یعنی از طرف پدال جریمه شدید که بارها این اتفاق برایم افتاده ، ولی بعد از مدتی بچههای پدال دکمهی تایید را میزنند و مشکل برطرف میشه !
اما نمیدونم چرا تا دو روز نمیشه وارد برخی مقالات پُرهیاهو شد و پس از دو روز هم که دیگر به درد نمیخوره ، چون اون مقاله حکم نون بیات را پیدا میکنه !!!
ツSAMURAIツ
۲۶ بهمن ۱۳۹۹برای منم بعضی وقتا اینجوری میشه
مرسدس فن
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دم شما هم گرم با اینکه طرفدار بی ام و هستی میای حرف حقو یزنی
واقعا دمت گرم
حالمو خوب کردی
Bayerische Motoren Werke
۲۶ بهمن ۱۳۹۹فدایت
بعد از خدای جهان عشقست خدای خودروسازی جهان BENZ
Bayerische Motoren Werke
۲۶ بهمن ۱۳۹۹یک چیز دیگه میگم که حالت بیشتر خوب بشه
Mercedes BENZ مثل خورشید هست و مهم نیست که کسی خوشش بیاد ازش یا نه به همه خودروسازی کره خاکی نور میتابونه
هرکی خوشش نمیاد سرشو بکوبه به دیوار
Farzad
۲۶ بهمن ۱۳۹۹انصافا بنز فقط باید مشکی باشه
جناب ایکس
۲۶ بهمن ۱۳۹۹فراری هم قرمز. اینگار خدا اول فراری رو آفریده بعد قرمز رو آفریده (البته تقصیر خودشونه که از همون اول همش قرمز زدن)
Farzad
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دقیقا ، برعکس لامبورگینی که هر رنگی بهش میاد البته بیشتر زرد .
اکثر فراری هایی که تو دنیا خریداری میشن به رنگ قرمز معروف یعنی روسو کورسا سفارش داده میشن . اگه روانشناسی رنگ قرمز رو بخونی متوجه میشی که چرا قرمز برازنده فراریه .
Mahdi
۲۶ بهمن ۱۳۹۹به لامبورگینی نارنجی خیلی میاد
مهدی موتور
۲۷ بهمن ۱۳۹۹نه فکر کنم واس ادا احترام به چند نفره
امیرحسین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹قرار بود یه نسخه قویتر از A45 s رو هم بده بیرون
البته بغیر اونی که تیون کرده بود و پدال خبرشو گذاشت
!!!
Angus_812
۲۶ بهمن ۱۳۹۹با اینکه این ماشین محشر بود
ولی بنظرم تقریبا اضافی بود و جای Sl و GT رو گرفته بود
تصمیم مرسدس بنز عالی بود این ماشین خیلی بازار نداشت چون کوپه های بنز خیلی زیادن
متین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ای جان به ظرفیت موتور و گیرباکس ،
324 اسب فقط با تیونینگ اضافه شده
مقایسه کنید با موتورهایی که دوتاش روهم 300 اسب خروجی نمیده.
2646
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ماهان جان
ادامه کامنتو تو پست (تأیید رسمی استفاده از پیشرانهٔ ۴ سیلندر هیبریدی در مرسدس C63 جدید) رو اینجا برات می فرستم، چون تو تاپیک خودش نتونستم:
R
۲۶ بهمن ۱۳۹۹قضیه این عدد ۶۳ چیه
?Ali Hossein?
۲۶ بهمن ۱۳۹۹به به دلم خواست!
ツSAMURAIツ
۲۶ بهمن ۱۳۹۹چه گشتاوری داره
حتی مدل فابریک هم گشتاورش خیلی خوبه
Benz
۲۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا برای چی تو نسل جدید کوپه های S کلاسو درست نکردن؟
ماکان
۲۶ بهمن ۱۳۹۹سلام . من جزء یکی از افرادی هستم که دوست دارم نسخه کوپه و کانورتیبل مرسدس بنز کلاس S را در نسلی که بعد از جدیدترین نسل فعلی بنز کلاس S هستش را انشاالله باز هم تولید کنند البته هرکدام از نسخه های آنها را با مجموع قدرت بیشتر نسبت به آخرین نسلی که از آنها تا سال 2019 یا 2020 به صورت استاندارد تولید می شدند را تولید کنند .
مهدی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووووووفففففففففففففففففففففففَه
MehdiTurbo
۲۶ بهمن ۱۳۹۹لعنتی این کابین ببین عشق این کابین کاملا بلوغ رسیده این کابین باید حالا حالاها تولید میشد حیف واقعن خیلی پختست واقعا حیف با این سری جدیدا عوضش کنند کابینش حرف میزنه با ادم.