مرسدس بنز

مرسدس GLE 2020 لارته دیزاین، جذاب و متشخص!

لارته دیزاین از کیت دیزاین “برنده” خود برای مرسدس بنز GLE 2020 رونمایی کرد. شایان ذکر است این کیت بدنه تأثیر زیادی روی ظاهر شاسی‌بلند ژرمن‌ها نداشته است.


هدف این تیونر ایجاد خودرویی گیراتر و البته شخصی‌سازی زیاد برای کابین و سایر بخش‌ها بوده است. کیت یاد شده برای تمامی نسخه‌های GLE از مدل‌های دیزلی گرفته تا AMG در دسترس می‌باشد.


بر پایه سلایق مشتریان، پوشش کربنی موردنظر را می‌توان با طراح براق یا مات سفارش داد. البته اگر متریال کامپوزیتی را انتخاب کنید هم طرح مشکی براق و هم طراح مات در دسترس خواهد بود.


از جمله بهبودهای ظاهری این خودرو می‌توان رکاب‌های درب فیبر کربنی، دیفیوزر عقب جدید، باله‌های کوچک هوایی، اسپویلر کربنی، تریم فیبر کربن لبه صندوق و پوشش جانبی آینه‌های جانبی از همین جنس اشاره کرد. همه این قطعاً با گارانتی ۳۶ ماهه در دسترس بوده و می‌توان آن را از همه جای دنیا سفارش داد.


تصاویری که مشاهده می‌کنید دو نسخه متفاوت از GLE را نشان می‌دهد. مدل GLE 300d به کیت مشکی براق مجهز بوده درحالی‌که نسخه ۴۰۰d از تریم فیبر کربنی استفاده کرده است. احتمالاً ما نسخه فیبر کربنی را انتخاب کنیم مخصوصاً وقتی که مدل موردنظر از نوع مرسدس-ای ام جی باشد این کیت جذابیت دو چندانی خواهد داشت.


اما به نظر نمی‌رسد کابین دست‌خوش تغییرات چندانی شده باشد هرچند شاید برخی گزینه‌های شخصی‌سازی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10179 ديدگاه)

    یه آپشنی داره که ماشین بالا پائین میپره برای مسیرهای آفرودی به کار میاد ، شده سوژه مسخره بازی و بچه خوابوندن در اینستاگرام .
    اما خداییش خیلی باحاله ، با ریتم تمام آهنگهای ۶و۸ جور در میاد?.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا