مرسدس بنز

معرفی نسخه تولید محدود مرسدس V کلاس RISE

مرسدس بنز با ارائه نسخه‌های تولید محدود V کلاس RISE خونی تازه در رگ‌های این مدل تزریق کرده است. این خودروها برای اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ حاضر خواهند بود.


نسخه‌های سفارشی V کلاس تنها به ۱۵۰۰ دستگاه محدود بوده و دارای رنگ قرمز متالیک ویژه هستند. این رنگ قبلاً در نمونه‌های C و E کلاس نیز بکار رفته است.


این خودرو به‌صورت استاندارد به پکیج نایت مجهز شده و دارای به‌روزرسانی‌های ظاهری می‌باشد. این تغییرات دربردارنده عناصر طراحی مشکی بوده و پکیج‌های متنوعی چون AMG Line و پکیج اسپورت به‌صورت آپشن در دسترس خریدار قرار دارند.

نسخه RISE که از اوایل ماه جاری قابل سفارش بوده بهای آغازین ۳۴۹۹۰ یورویی در آلمان داشته و از تجهیزات استاندارد آن می‌توان به دستیار Crosswind اشاره کرد. همچنین سیستم‌های پیشگیری از برخورد و دستیار حفظ خودرو بین خطوط نیز با پرداخت بهای اضافی قابل سفارش هستند.

مرسدس V کلاس RISE بصورت استاندارد یا با فاصله محوری بیشتر عرضه شده و دارای دو پیشرانه ۲.۱ لیتری دیزلی با قدرت ۱۳۴ یا ۱۶۱ اسب بخار است. هر دو پیشرانه به‌صورت استاندارد به گیربکس ۶ سرعته دستی متصل بوده و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک نیز به‌صورت آپشن ارائه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    یکی از زیباترین‌ها تو کلاس خودشه ? قبلا پکیج AMG Line و اسپورت رو تو این سبک‌ خودروهای مرسدس ندیده بودم، حرکت جالبیه، فقط کاش موتورشم بالای ۲۰۰ اسب قدرت داشت تا جذابیتش دو چندان شه و از تندی قیمتش کم کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAST VIPER

      ۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (589 ديدگاه)

      به نظرم چون این ون،مثه اسپرینتر، یه ون اقتصادی و کار نیست بیشتر یه ون لوکس و شایدم مخصوص هتلها باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Amir_R18

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    اصلا به ون نمیخوره. خیلی قشنگ تر و جذاب تر از تمام ون هایی هست که هر روز و حتی در تلویزیون میبینم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mohammad_FM 480

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    واقعا زیباست ….
    زیبا ترین ون دنیا….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا