مرسدس بنز

معرفی رسمی مرسدس بنز اسپرینتر الکتریکی

سرانجام مرسدس بنز با معرفی نسخه تمام الکتریکی ون اسپرینتر سبد محصولات تجاری خود را تنوع بخشید. این خودرو جایگزین بزرگ‌تری برای ون کنونی ویتو الکتریکی می‌باشد.


مرسدس این خودرو را با دو باتری ۵۵ یا ۴۱ کیلووات ساعتی عرضه می‌کند. مدل مجهز به باتری بزرگ‌تر برد حرکتی ۱۶۸ کیلومتری داشته و حداکثر ظرفیت بارگیری آن ۸۹۱ کیلوگرم است. مدل دارای باتری کوچک‌تر تنها ۱۱۵ کیلومتر شعاع حرکتی داشته ولی می‌تواند محموله‌هایی تا ۱۰۴۵ کیلوگرم وزن را حمل کند. قوای محرکه الکتریکی این خودرو همان ظرفیت بار مدل‌های درون‌سوز را ارائه کرده است. فضای حمل بار اسپرینتر الکتریکی برابر با ۱۰.۵ مترمکعب می‌باشد.


صرف‌نظر از نوع باتری، اسپرینتر الکتریکی از یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۱۴ اسبی و گشتاور ۲۹۵ نیوتون متری سود می‌برد. از آنجایی که هدف مرسدس از تولید این خودرو کاربری‌های تجاری ناوگانی است بنابراین به خریداران اجازه می‌دهد حداکثر سرعت خودرو را بین ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ کیلومتر در ساعت انتخاب کنند.

به منظور افزایش هرچه بیشتر محدوده حرکتی، رانندگان می‌توانند چهار سطح ترمز احیا شونده را انتخاب کنند. چندین حالت رانندگی نیز برای بهبود راندمان خودرو وجود داشته که شامل تنظیم سیستم تهویه مطبوع برای مصرف کمتر انرژی است.

به منظور کمک به تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب محصولی صحیح، مرسدس ابزارهایی را برای خریداران اسپرینتر الکتریکی در نظر گرفته که با آن می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. این شرکت همچنین سرویس‌هایی برای نیازهای شارژ در تأسیسات کمپانی می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Malt hill

    ۳۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    میمردید سپرش رو هم رنگ می کردید؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (788 ديدگاه)

      این مدل پایه اس سپر رنگی هم جزو اپشن ها هست تو نگرانش نباش اکثر خودرو های تجاری سپر پلاستیکی مشکی دارن تو نسخه پایه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. meysam

    ۳۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    برای مصارف سازمانی و حمل بار، بخصوص که راننده ها استخدامی هستن نه شخصی بهتره که سپرها رنگ نشه و اگه دقت کنین دورتادور بدنه هم پوشش پلاستیکی کشیدن که هزینه های تعمیر و نگهداری پایین بیاد. اون پوششها براحتی تعویض میشن و سپر بیرنگ هم نیازی به نقاشی برای پاس کردن معاینه فنی هرساله رو نداره ضمن اینکه هزینه برای سازمانها مهمتر از زیباییه و سپر رنگ شده قطعا قیمت محصول رو بالا میبره. آینه های جانبی و دستگیره ها هم رنگ ندارن و حتی قالپاقها هم تا جایی که تونستن ارزونش رو تولید کردن چون اینا برای خریداران سازمانی اهمیت ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهزیار

    ۳۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (441 ديدگاه)

    دو ساعت شارژ شه که یه ساعت راه بره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا