بوگاتی
- روزی که «وظیفه» به صنعت خودرو بازگشت
- بررسی کشنده پیلسان 540؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت پرچمدار سینوتراکها
- داستان جالب اولین خودروی موتور جلوی پورشه زیر پوست بیامو ۲۰۰۲!
- چرا جهان سه چرخ ها را پس زد؟ نگاهی به چیستی ستارگان دنباله دار صنعت حمل و ...
- بهترین دوره تاریخ خودروهای اسپرت کدام است؟ از دهه ۱۹۸۰ تا امروز
- تجربه مالکیت با فونیکس؛ فراتر از خرید یک خودرو
- آسیبهای پنهان پارک طولانیمدت خودرو؛ از تخلیه باتری تا یاتاقان زدن
- معرفی نسخه ویژه بی ام و M340i به مناسبت پنجاهسالگی سری ۳
- مرسدس GLC AMG برقی جدید بیش از ۹۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت
- گسترش خانواده BAW 212 با نسخههای پیکاپ و روباز، رقیب چینی جیپ!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مت ریمک، مالک و بنیانگذار شرکت ریمک، قصد دارد با خرید سهام از پورشه، کنترل کامل جوینت ونچر بوگاتی-ریمک را به دست بگیرد.
بوگاتی، اعلام کرد که به دلیل تقاضای فوقالعاده برای هایپرکارهای جدید توربیون ۱۸۰۰ اسب بخاری، تمام تولیداتش تا سال ۲۰۲۹ به فروش رفته است.
هرچند بوگاتی بولاید فقط برای پیست طراحی شده اما شرکت بریتانیایی لانزانته قصد دارد این هیولای ۱۶۰۰ اسب بخاری را به خودرویی جادهای تبدیل کند.
برویارد هایپرکار سفارشی تک ساختی است که از طریق برنامه جدید سولیتر بوگاتی با الهام از میسترال و با موتور W16 ساخته شده است.
تجربه سواری با بوگاتی بولاید در پیست اسپا فرانکوشامپ بلژیک، قدرت ۱۶۰۰ اسببخاری و نسبت وزن به قدرت شگفتانگیز ۱۰۰۰ اسببخار بر تن را به نمایش ...
بوگاتی در سال 1999، قبل از معرفی ویرون، کانسپتی با پیشرانهٔ W18 ساخت که طراحی بسیار عجیبی داشت و یک دهه مخفی ماند.
بوگاتی توربیون با موتور V16 تنفس طبیعی 1000 اسب بخاری، سه موتور الکتریکی و تونلهای ونتوری عظیم، مفهوم هایپرکار را متحول میکند.
میسترال، آخرین و گرانترین بوگاتی مجهز به موتور W16، تجربهای بینظیر ارائه میدهد. این ابرخودروی روباز با مهندسی استثنایی، اوج هنر بوگاتی است.
بوگاتی ویرون 2007 با فروش به قیمت 1.5 میلیون پوند در حراجی گودوود 2025، رکورد گرانترین ویرون استاندارد فروختهشده در حراج را شکست.
بوگاتی برای تولید هایپرکار جدید توربیون که به قوای محرکهٔ هیبریدی مجهز است به کارخانهای مدرن نیاز دارد که در همان محوطه کارخانه قبلی احداث میشود.
تمام 99 دستگاه بوگاتی میسترال، قبل از تحویل به خریداران، آزمایشهای سخت در سرعت 300 کیلومتر برساعت خواهند داشت و بیش از 400 کیلومتر توسط کارشناسان...
مت ریمک، رئیس بوگاتی توضیح داده که چرا معتقد است سوپراسپرتهای هیبریدی به پیشرانههای توربوشارژ نیازی ندارند.
پیشرانهٔ V16 توسط خودروسازان خیلی کم مورداستفاده قرار گرفته است ولی در طول تاریخ این موتور جذاب را زیر کاپوت خودروهای چهار شرکت بزرگ دیدهایم.
در مسابقهٔ درگ خانوادگی بین دو نسخهٔ بوگاتی شیرون، نسخه سبکتر و چابکتر پور اسپرت پیروز میشود یا سوپر اسپرت با حداکثر سرعت 480 کیلومتر بر ساعت؟
بوگاتی توربیون تنها یک ابرخودروی دیگر نیست، بلکه ترکیبی است از مهندسی بینقص، قدرت هیبریدی ۱۸۰۰ اسببخاری و طراحی آیرودینامیکی پیشرفته. در این...
در این مطلب خواهیم فهمید که چرا لاستیکهای گرانقیمت میشلین هایپرکار 1600 اسب بخاری بوگاتی بولاید اینقدر زود فرسوده میشوند.
رئیس افسانهای گروه فولکسواگن، با ایدهای که روی پاکت نامهای در قطار سریعالسیر ژاپن کشید، انقلابی در دنیای خودروسازی به پا کرد. فردیناند پیئِک...
به گزارش بلومبرگ، ریمک قصد خرید سهام پورشه در جوینت ونچر بوگاتی ریمک را دارد تا کنترل کامل بوگاتی را در دست گیرد.
فرانک هایل، مدیر طراحی بوگاتی، از چالشهای خلق یکی از نمادینترین هایپرکارهای جهان میگوید.