ماکت بوگاتی سوار بر پونتیاک GTO

همهٔ ما می‌دانیم که بوگاتی ویرون, از خاص‌ترین و گران‌ترین ماشین‌های تولید شدهٔ بشر تا به امروز می‌باشد و هر کسی نمی‌تواند آن را خریداری کند. ولی راه دیگری برای داشتن این ابرخودرو موجود می‌باشد که این راه چیزی نیست جز خریدن ماکت آن.

Pontiac GTO-based Bugatti Veyron
Pontiac GTO-based Bugatti Veyron

این ماکت سوار بر یک پونتیاک GTO مدل 2004 می‌باشد. صاحب این خودرو می‌گوید که: 90 درصد بدنه و همچنین 80 درصد فضای داخلی این ماشین تکمیل شده است.

Pontiac GTO-based Bugatti Veyron
Pontiac GTO-based Bugatti Veyron

این ماکت با تمامی ماشین‌های ردهٔ خودش فرق دارد. این ماکت دارای سیستم ترمز BMW M5, سیستم تعلیق و فنربندی اسپرت, چرخ‌های 20 اینچی و سیستم اگزوز سفارشی می‌باشد. تأمین نیروی این خودرو بر عهدهٔ موتور V8 5.7Li پونتیاک اصلی می‌باشد که توانایی تولید 354 اسب بخار را دارا می‌باشد.

Pontiac GTO-based Bugatti Veyron
Pontiac GTO-based Bugatti Veyron

این ماکت تا به امروز 115,000 دلار برای صاحب این خودرو خرج برداشته است. صاحب این خودرو ادعا می‌کند که: به‌قدری این ماشین حرفه‌ای طراحی شده که تا وقتی پشت فرمان این ماشین ننشینید تفاوت این خودرو را با بوگاتی اصلی حس نخواهید کرد.

مترجم: محمد حسین صباغچیان

41 دیدگاه

  1. REZA ///AMG
    سوابق: (2228 دیدگاه) ,

    😀 کامنت اول 😀
    دمش گرم.بالاخره یه ذهن خلاق پیدا شد…
    مطمئنا دوای درد خیلیاست!!!

    پاسخ
    1. علی عقیلی
      سوابق: (118 دیدگاه) ,

      بهش نمیاد خیلی به نسخه اصلیش شباهت داشته باشه !!

      پاسخ
      1. Mostafa Vp
        سوابق: (350 دیدگاه) ,

        فکرشو بکن…
        تو خیابونی با یه 206 یه هو یه بوگاتی ببینی.به خوای باهاش کورس بذاری بعد بفهمی که بوگاتی نیست پرایده!

        پاسخ
        1. Mostafa Vp
          سوابق: (350 دیدگاه) ,

          دادا سخت نمی گیرم.تازه دلم خوشه که مثلا از یه بوگاتی جلوزدم!

        1. REZA ///AMG
          سوابق: (2228 دیدگاه) ,

          حالا این همه درد و بدبختی ریخته سر ما یه دلیل بیخود پیدا کردیم خوشحال باشیم شما بزن تو ذوق ما !

        2. REZA ///AMG
          سوابق: (2228 دیدگاه) ,

          بی خیال داداش!
          از شوخی بگذریم مطلب خیلی جالبی بود…

      1. zonda R
        سوابق: (1597 دیدگاه) ,

        @.F
        کربونادو عزیز
        عالی بود مطلبت
        115 هزار دلار هزینه زیادیه
        اما خوب از کار دراومده

        پاسخ
  2. سجاد
    سوابق: (41 دیدگاه) ,

    سلام پدال عزیز
    لطفا قیمت هاروهم بروز کن همیشه فراموش میکنی این رو من باید یاداوری کنم

    پاسخ
    1. REZA ///AMG
      سوابق: (2228 دیدگاه) ,

      راستی پدال جان اون نتایج مسابقات اتومبیل سواری صفحه اصلی سایت رو یا بروز کن یا اصلا برش دار … اینطوری نمیشه که نتایج خیلی قدیمیه

      پاسخ
  3. مجتبی
    سوابق: (137 دیدگاه) ,

    دوستان پدالی لطفا یه مقاله راجب رول بار و رول کیج بنویسید

    پونتاک که خودش زیباتر از بوگاتیه این کارا چیه آخه

    پاسخ
  4. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    اصلا از این اغده ای بازیها خوشم نمیاد

    پاسخ
  5. Carbonado Aventador
    سوابق: (3777 دیدگاه) ,

    خدایی خیلی قشنگ درستش کردن!!!!
    من که خودم وقتی دیدمش حسابی حال کردم!!!!
    میلاد بیا یدونه ماکت بوگاتی بخر!!!!

    پاسخ
  6. ROLLS R R ROYCE
    سوابق: (190 دیدگاه) ,

    خخخخخخخخ

    مطلب جالبی بود!!

    دمت گرم دادا

    پاسخ
  7. mahdi
    سوابق: (627 دیدگاه) ,

    درود کربنادو جان
    مطلبت جالب بود
    تا حالا ندیده و نشنیده بودم که ماکت رو به این ترتیب درست کنند روی ماشین دیگه
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    پاسخ
    1. Carbonado Aventador
      سوابق: (3777 دیدگاه) ,

      درود بر فرزند کوروش!
      ممنونم از شما!
      همه ی ماکت ها روی شاسی یه ماشینی باید سوار شه!
      حالا چه اون ماشین پراید باشه و چه آونتادور!

      پاسخ
  8. NASSY
    سوابق: (410 دیدگاه) ,

    باريـــــــــــــلا ب پشتكار صاحبش!!!

    پشتكارش توو حلقم!

    پاسخ
  9. Ehsan
    سوابق: (1252 دیدگاه) ,

    بالاخره این هم راهی برای رسیدن به یک رویاست
    مطلب جالبی بود محمدحسین جان

    پاسخ
  10. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
    سوابق: (811 دیدگاه) ,

    دست گلت درد نکنه محمد حسین جان!!!
    🙂
    آقا چه قدر این روزا همه فعال شدن و واقعا” تحسین برانگیزه زحماتی که محمد حسین جان،احمد جان و بقیه ی دوستان میکشن.

    پاسخ
  11. SM3
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    جالبه ولی اگر رینگای بزرگتری داشت خود بوگاتی بود و تشخیص اصل و فرعش سخت می شد

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x