بوگاتی

محصول آیندهٔ بوگاتی شاسی‌بلند نخواهد بود

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بوگاتی به‌طورجدی گسترش سبد محصولات خود را در برنامه دارد. این خودروساز فرانسوی در حال حاضر به دنبال تأمین بودجه برای توسعهٔ خودرویی است که کاملاً متفاوت است شیرون و همهٔ مشتقات آن خواهد بود؛ اما برخلاف تصورات، نباید این خودرو را شاسی‌بلند نامید زیرا رئیس بوگاتی «استفان وینکلمن» اخیراً طی مصاحبه‌ای با کار مگزین گفته است هیچ شاسی‌بلندی از سوی بوگاتی وجود نخواهد داشت. از سوی دیگر، به‌احتمال‌زیاد محصول جدید بوگاتی یک لیموزین هایپر لوکس هم نخواهد بود زیرا تقاضای کافی برای لیموزین‌های سنتی وجود ندارد و به گفتهٔ وینکلمن، بیشتر خریداران به‌ویژه خانم‌ها می‌خواهند در ارتفاع بالایی بنشینند تا بتوانند بیرون را به‌خوبی ببینند.

پس محصول آیندهٔ بوگاتی چه خودرویی خواهد بود؟ در پاسخ به این سؤال گفته می‌شود بوگاتی در حال کلنجار رفتن با ایدهٔ ساخت یک خودروی چهاردر بلندقامت است که یک شاسی‌بلند سنتی نباشد. کار مگزین این خودرو را یک کراس‌اوور اسپرت با ارتفاع نشستن بالاتر از یک سدان و بدنه‌ای کم‌ارتفاع‌تر و فرمی کمتر جعبه‌ای شکل از یک شاسی‌بلند سنتی می‌داند. درهرحال، آنچه در حال حاضر کاملاً مشخص به نظر می‌رسد این است که بوگاتی جدید خودروی بسیار گران‌قیمتی خواهد بود. به گفتهٔ وینکلمن، این شرکت قیمتی در حدود یک میلیون دلار را برای محصول جدید خود هدف قرار داده است.

البته هرچند این قیمت به‌احتمال‌زیاد محصول بلندقامت بوگاتی را در صدر کلاس خود قرار می‌دهد اما این خودرو گران‌تر از شیرون نخواهد بود. وینکلمن دراین‌باره توضیح داده است:

محصول جدید بزرگ‌ترین و گران‌ترین خودرو در کلاس خود خواهد بود اما گران‌تر یا افراطی‌تر از شیرون نخواهد بود و شیرون همیشه در صدر می‌ماند

درهرحال همه‌چیز در مورد محصول جدید بوگاتی طی سال‌های آینده روشن خواهد شد. این شرکت سعی خواهد کرد خودروی جدید خود را در سال ۲۰۲۳ با تولید سالانهٔ محدودی در حدود ۸۰۰ دستگاه روانهٔ بازار کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Saeed

    ۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    جناب وینکلمن زود تصمیم رو بگیر دیگه..یه جا میگه شاسی بلند.یه جا میگه سدان.بعد میاد اسباب بازی واسه بچه ها میسازه.بعد میگه نسخه های دیگه از شیرون داره میاد….من که گیج شدم آخر نفهمیدم محصول بعدیش چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. jdam

    ۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    مالک های شرکت های خودروسازی بزرگ رو آدم میبینه یاد روز قیامت میافته پاگانی یه پیرمرد 80 ساله استون مارتین یه پیرمرد90 ساله کوئنیخ یه کچل بیریخت بنز هم یه پیرمرد کلا ???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا