ب ام و

ب‌ام‌و سری ۶ نسخه بنگ و اولافسن

اگر شما خریدار نسخه BANG & OLUFSEN از ب‌ام‌و سری ۶ گرن کوپه باشید، احتمالاً جزو معدود افرادی خواهید بود که می‌توانید از صدای سیستم صوتی خودروی خود علاوه بر صدای جذاب و گیرای موتور V8 آن لذت ببرید!

BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
تعجب نکنید اگر برخی از پزشکان سعی داشته باشند تا به زودی زود گوش‌های شما را معاینه کنند!
ب‌ام‌و، ۱۰۰ دستگاه از مدل ۶۵۰ گرن کوپه را با هر دو پسوند i و Xi (تمام چرخ متحرک) تولید می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های خاص، نسخه B&O با ارائه لیست جذابی از تجهیزات استاندارد مثل پکیج تهویه مطبوع نسخه M اسپرت حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. گفتنی است که نسخه M اسپرت شامل بسته M، پکیج اجرایی، پکیج چراغ‌های LED و بسته کمک راننده است.

BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
کمپانی ب‌ام‌و تنها ۱۰ دستگاه از نسخه M6 گرن کوپه BANG & OLUFSEN را تولید خواهد کرد. اگر این تعداد کم برای شما ناخوشایند است، شاید با نگاه به تصاویر و مشخصات آن، خنده بر روی صورت شما نمایان گردد. هر یک از این M6 ها، پکیج مسابقه ای competition را خواهند داشت که خروجی موتور توئین توربوی ۸ سیلندر را از ۵۶۰ اسب بخار به ۵۷۵ اسب بخار می‌رساند. این خودروها همچنین دارای بسته اجرایی و کمک‌راننده خواهند بود.

BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
از سوی دیگر شما می‌توانید از بین دو رنگ منحصربه‌فرد سفید برلیان و گرافیت سیاه یکی را انتخاب نمایید. در بحث تریم داخلی نیز می‌توان چرم Merino را در رنگ‌های سیاه و عقیق سیاه سفید با دوخت‌های ویژه سفارش داد. همه این موارد با تریم چوب سیاه piano تکمیل می‌گردد.

BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
اما می‌رسیم به بخش جذاب این خودرو یعنی تجهیزات صوتی!

BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
شما قادر خواهید بود تا از طریق سیستم صوتی ۱۲۰۰ واتی BANG & OLUFSEN لذت واقعی موسیقی را درک کنید. همچنین می‌توانید از هدفون‌های Beoplay H6 استفاده نمایید.
محدوده قیمتی این مدل‌ها از ۱۱۶۲۴۰ دلار برای نسخه‌های ۶۵۰i و B&O تا ۱۵۲۴۲۳ دلار برای نسخه ی M6 متغیر است.

BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
BMW 6 Series Gran Coupe BANG & OLUFSEN Edition
نظر شما چیست؟! آیا این نسخه‌های خاص و تولید محدود با ارزش هستند؟! آیا شما علاقه‌مند واقعی موسیقی هستید؟!

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه

  1. amir-bmw

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    BMW همیشه بهترینه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. کیا

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (580 ديدگاه)

      کلا باهاش خیلی حال میکنم

      همین چند روز پیش یه مقاله در رابطه با سری ۵ بود ، واقعا میشد حفظ اصالت طراحی و دید .خیلی خوب تونستن در عین بروز کردن طراحی ها و افزودن زیبایی اون اصالت طراحی و جلو پنجره کلیوی بمونه ، چراغ دوبل جلو و … بمونه.
      ابهتش از همه هموطناش بیشتره ، همیشه عصبانی و خشمگین .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. انزو

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (370 ديدگاه)

      کاشکی ی عکس هم از جلوش میذاشتی.هر چند همه شون شبیه همن.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. ahmad

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1121 ديدگاه)

    دوستانی که طرفدار bmwهستند راسته که m6جدید رو یه ایرانی طراحی کردن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. peyman

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      بله درسته! اقای نادر فقیه زاده طراحیش کرده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ahmad love the ferrari

        ۲۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1121 ديدگاه)

        مرسی آقا پیمان.واقعا زیباست.جالبه bmw m5 که تقریبا شبیه همین m6 هستش.خیلی ها تو همین پدال گفتن طرح قبلی m5 بیشتر دوست دارن یعنی ما ایرانیا دشمن سلایق هم هستیم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. mahdi

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (627 ديدگاه)

      درود
      واقعیت داره
      میرخانی رشتی موتورش رو طراحی کرده
      اون یکی هم فنرش رو طراحی کرده
      یه […] دیگه هم بدنه و ……. طراحی کرده
      سپاسگزارم
      مهدی (فرزند کوروش)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. mahdi

        ۲۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (627 ديدگاه)

        درود
        ای بابا چقدر دیس دادند
        دوستان منظور از
        (((((((((میرخانی رشتی موتورش رو طراحی کرده
        اون یکی هم فنرش رو طراحی کرده
        یه […] دیگه هم بدنه و ……. طراحی کرده))))))))
        مدیران خودروساز و قطعه ساز ایران بود و اشاره به مناظره چند وقت پیش داره
        سپاسگزارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Ahmad..F12

          ۳۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2544 ديدگاه)

          مهدی جان من گرفتم همون اول منظورتو و لایک دادم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    3. رسول

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (66 ديدگاه)

      هنر نزد ایرانیان هست بس

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. امیرحسین

      ۳۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      آره داداش اسم طراحش هم نادر فقیه زاده هستش.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. خاوری

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    شاهین جان سپاس..طراحی سری۶ بی ام دبلیو زیبا بود با این مدل خاص جاودانه شد…واقعا بجز قیمت همه چیش عالیه
    البته چون نسخه تولیدمحدوده می ارزه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مک میسل

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2711 ديدگاه)

      شاهین جان خب یه ذره زود تر میگفتی.یدونشو میگرفتیم برای جام جهانی!!!!۱
      اهنگ جام جهانی رو میبدیم رو ولوم۸۰ گوش میکردیم.ای بابا!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. محمد

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (242 ديدگاه)

    هیچ تصوری از کیفیت صدای این خودرو نمی تونم تو ذهنم مجسم کنم، یعنی چه کیفیتی خواهد داشت؟!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. AMG///

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    Black Series

    مثل همیشه عالی.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. behnam

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    یعنی میتونه چیزی جذاب تر از اینم باشه ؟؟ همکاریه BMW و B&O …
    Perfect Car _ Perfect Sound

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. VAHID JINPACHI

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (860 ديدگاه)

    با سیستم صوتی این خودرو میشه یه عروسی رو چرخوند!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. mohsen

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که bmw دارند یه لطفی می کنند توضیح بدن دنده اتومات bmw به چه صورته(یعنی چه جوری از p به D میره) فکر کنم با همه ماشینایی که من دیدم فرق می کنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علی

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (30 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز
      دنده ی bmw مثل بقیه متحرک نیست و در جای خود ثابت است و مثل دسته ی جوی استیک عمل می کنه. وقتی شما می خواهید از p به d بروید ابتدا پدال ترمز را گرفته سپس دکمه ی سمت چپ دنده رو (اکه دقت کنی توی عکس پیدا هست) می گیری بعد با هل دادن دنده به پایین ماشین در وضعیت d قرار می گیرد.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. Ahmad..F12

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    شاهین جان ممنون بابت مطلبت
    سیستم صوتی لپ تاپ من هم bang & Olfsen ICEpowe واقعا که معرکست
    bang & Olfsen دو نفر هستند که تو سیستم صدا و موسیقی دیگه حرفی واسه گفتن نذاشتن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. محمد

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا این ب ام و دیگه کیه؟! داره خودشو از رقباش جلو میندازه…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. qiasi206

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (58 ديدگاه)

    فقط میتونم بگم اااااوووووووووفففففففف

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. فرید

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (788 ديدگاه)

    واقعا مسخره است…بنز و ب ام و یه سیستم صوتی ثابت ندارن هر دقیقه یه سیستم صوتی رو ماشینشون میزارن…یه مقدار از لکسوس یاد بگیرین با سیستم قدرتمند مارک لوینسونش از همون ابتدا روی این ماشین بوده تا الان و خواهد بود…و هیچ سیستمی هم قابل قیاس با این نیست…فرق لکسوس با بقیه خودرو ها اینه که هیچکی نمیتونه از مارکلوینسون استفاده کنه و پا تو هر ماشینی میزاری سیستم صوتیش تو چند تا ماشین دیگه هم هستو یبینی و این نهایت مسخرگیه……لکسوس از همون اول همه چیزاش خاص بوده و خواهد بود…به جای the best or nothing… بیاد اینارو درست کنه چون خیلی زشته…اینا هم جزوی از تکنولوژی بحساب میاد دیگه نمیاد…مثلا بهترینینا و شعارتونم گویای اینه…پس دنبال یه سیستم منحصربفرد برای خودتون باشین بنز و ب او و ایها….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسين

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1331 ديدگاه)

      فرید جان ب ام و فقط تو این مدل از سیستم B&O استفاده نکرده!! تو خیلی از مدلاش این سیستم صوتی رو داره. بعدشم حالا تغییر دادن یا ثابت نگه داشتن سیستم صوتی همچین مهم هم نیست که این موضوع رو نشونه ی مسخرگی بدونی!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. فرید

        ۲۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (788 ديدگاه)

        حسین جان اگه یبار خوووووب کامنتمو بخونی متوجه میشی که من چی گفتم…من میگم این واقعا مسخره است که برندی مثل بنز و ب ام و و غیره…بجای داشتن یه سیستم صوتی انحصاری واسه خودشون از سیستم صوتی استفاده میکنن که تو چند تا شرکت خودرو سازی هست…الان آئودی آستون مارتین ب ام و و محصولات آ ام جی مرسدس از این سیستم استفاده میکنن…یه سیستم مخصوص مثل لکسوس که از همون اول سیستم صوتیش مارک لوینسون بوده و هست…تو ب ام و میشینی یا بنز باید همه چیش فرق داشته باشه با بفیه ماشین ها…پس نتیجه میگیریم این مسخرست…حالا چون شماها عشق بنز و ب ام و هستین قبول نمیکنین که…مثل اینکه مشکل قبول نکردن رو هم با بقیه دوستان داریم فکر میکردیم یه عده محدود هستن که غیرتی هستن و الان بگی شبه قبول نمیکنن…

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. حسين

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1331 ديدگاه)

          فرید جان، بله من عشق ب ام و و بنزم و میدونم که هر ماشینی از قطعات زیادی ساخته شده که الزاما همشون کار خود کمپانی نیستن حتی در ب ام و و بنز. مثلا گیربکس های ZF یا لنت و دیسک ترمز برمبو. به نظرت استفاده از اینا مسخرس؟ بنز باید حتما حتما خودش گیر بکس بسازه؟ B&G از بهترین تولید کننده های سیستم صوتی در دنیاست که ب ام و هم یکی از مشتریاشه، مثل ZF. منحصر به فرد بودن یک برند که به این چیزا نیست. هیچ کمپانی ای نمیتونه همه چیزشو به صورت انحصاری داشته باشه. عوضش ب ام و و بنز چیزای انحصاری زیادی دارن که لکسوس اونا رو نداره

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. حسين

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1331 ديدگاه)

          ولی جدای از این بحثا، همونطور که گفتم سیستم صوتی یه ماشین اونقدرا هم مهم نیست که چه مارکی باشه،‌مهم اینه که خوب باشه. B&G هم که خوبه. حلا لکسوس دوس داره از لوینسونش استفاده کنه، ب ام و از B&G. نمیدونم این از نظر شما چه اشکالی داره؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. فرید

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (788 ديدگاه)

          دوست عزیز من با شما هیچ بحثی ندارم حرف شما درست…بیخیال عزیزم…اصلا متوجه حرف من نمیشیا هی حرف خودتو میزنی…همه عشق بنز و ب ام و ایها همینن متعصبن شما هم یکی از اونها.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        4. حسین

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1331 ديدگاه)

          باشه آقا فرید، من دیگه در این مورد با شما بحث نمیکنم

          لکسس واقعا با سیستم لوینسونش خاصه…

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  13. Saeed.shariati

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (478 ديدگاه)

    به نام علی
    حیف که شب های قدره و سیستمش کاربری نداره وگرنه میخریدمش!!!!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. mahdi

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (627 ديدگاه)

    درود
    از این ماشین متنفرم چون شاهکاره
    لامصب هم طراحی بیرونش و هم فضای داخلیش عالی شده
    قدرتش هم ۵۷۵ اسب شده
    فکر نمیکردم انقدر زیبا باشه
    فقط چرا دو رنگ سیاه و سفید (برلیان) براش انتخاب کردند؟
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. Nissan GTR

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    اخه یه ماشین چقدر میتونه زیبا باشه!! چراغ عقبش هم که منو دیونه کرده!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. hero

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    سری ۶ گرن کوپه رو خیلی دوست دارم
    ولی پولشو ندارم!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. احسان آرسنالی

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1232 ديدگاه)

      بیش از ۸۰% مردم جهان پولش رو ندارن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  17. احسان(احسان سابق)

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2856 ديدگاه)

    جذابیت سری ۶ به کوپه بودنشه با این وجود ۴ درش هم خیلی جذابه اما چیزی که خیلی عجیبه اینه که بی ام و اصلا نمی خواد طراحی داخلی ماشیناش رو که مربوط به اوایل دهه ۲۰۰۰ هست تغییر بده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمدرضا

      ۲۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (291 ديدگاه)

      داخل سری ۶ و۷ و ۵ شبیه همه که واقعا هم جذاب و با کلاسه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  18. mb1909

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    کسی نمیتونه مانع خوب بودن bmwباشه,ام انصافا cls یه پله بالاتر از ایناس مخصوصا فیس لیفتش که واقعا میخکوب کنندس.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسين

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1331 ديدگاه)

      درود. من یه مقایسه بین CLS و سری ۶ و آئودی (فکر کنم) A7 خوندم که توش ب ام و اول شده بود و بنز سوم. البته زیاد نمیشه به این مقایسه ها مطمئن بود چون نظرات داورای مختلف با هم متفاوته و ممکنه یه جای دیگه عکس این نتیجه بدست بیاد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  19. حامد

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (257 ديدگاه)

    واقعا زیباست. هم داخلش و هم خارجش سه شاهکار طراحیه. من که لذت بردم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. pouya

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    برای از p به d رفتن یه دکمه بغل دسته دنده هست اون رو فشار میدی دوتا میای پیایین میاد رو d بعد برا روی p برد هم روی دسته دنده یه دکمه هست که روش نوشتهp فشارش میدی میره روp

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. Alpha

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    من دیگه حرفی ندارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. مجتبی (ساروی)

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    هدفونش رو بزارن تو گوش مدیرای سایپا و ایران خودرو و صذا رو بزارن رو صد شاید صدای مردم ایران رو بشنون شاید..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. حسين

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1331 ديدگاه)

    شاهین جان بسیار عالی بود. دمت گرم داداش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. امید

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1324 ديدگاه)

    مردونه جذاب جدی و عالی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. mehdi

    ۲۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    طراحی خیلی عالی داره.آدم این چیزارو میبینه پیاده بره بهتره تا با پراید!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. msh

    ۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    BMW همیشه بهترینها رو داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا