آئودیب ام ومرسدس بنز

درگ ب‌ام‌و M4 کامپتیشن جدید با اصلی‌ترین رقبا

آیا نسل جدید ب‌ام‌و M4 می‌تواند در رقابت درگ بر رقبای اصلی خود از مرسدس بنز و آئودی غلبه کند؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، تیم کارواو رقابتی را بین M4 جدید با مرسدس C63 S و آئودی RS5 ترتیب داده است. خب پادشاه جدید درگ کوپه‌های پرفورمنس آلمانی کیست؟ در ادامه خواهیم فهمید اما پیش از آن بهتر است نگاهی به اعداد روی کاغذ داشته باشیم.

نسل جدید M4 به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو مجهز شده که در نسخهٔ کامپتیشن ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در این نسل گیربکس دوکلاچهٔ قبلی حالا با یک نمونهٔ هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF جایگزین شده است که دلیل این تغییر بهبود قابلیت رانندگی در ترددهای روزانه و کنترل گشتاور چشمگیر پیشرانه بوده است؛ بنابراین هرچند ظاهر M4 جدید بحث‌برانگیز است اما پرفورمنس آن جای هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد.

از سوی دیگر، مرسدس C63 S AMG که یکی از زیباترین کوپه‌های بازار است و طراحی خیره‌کننده‌ای دارد، مثل رقیب باواریایی ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارد اما این قدرت را از طریق یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به دست می‌آورد. هرچند این موتور هشت سیلندر قدرت یکسانی با پیشرانهٔ شش سیلندر ب‌ام‌و دارد اما گشتاور آن بیشتر بوده و برابر با ۷۰۰ نیوتن متر است. نیروی موتور هم در C63 توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک مثل M4 صرفاً به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

آئودی RS5 اما در این رقابت کار سختی پیش رو دارد زیرا با استفاده از پیشرانهٔ ۲.۹ لیتری V6 توئین توربو که ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، روی کاغذ از دو رقیب هم‌وطن خود ضعیف‌تر است. البته برخلاف دو کوپهٔ دیگر، آئودی به سامانهٔ چهارچرخ محرک کواترو مجهز است که همه از توانایی‌های فوق‌العادهٔ آن در انتقال قدرت به مسیر خبر داریم. خب با توجه به مواردی که بیان شد، کدام‌یک از این سه کوپهٔ آلمانی در مسافت ۴۰۰ متر سریع‌تر خواهد بود؟ پاسخ این سؤال را در ویدئوی زیر ببینید.

مشخصات فنی

ب‌ام‌و M4 کامپتیشن

آئودی RS5

مرسدس C63 S AMG

پیشرانه ۳.۰ لیتری I6 توئین توربو ۲.۹ لیتری V6 توئین توربو ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۵۱۰ اسب بخار ۴۵۰ اسب بخار ۵۱۰ اسب بخار
گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر ۶۰۰ نیوتن متر ۷۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب چهارچرخ عقب
وزن ۱۷۳۰ کیلوگرم ۱۷۱۵ کیلوگرم ۱۷۳۰ کیلوگرم
قیمت ۷۶,۰۵۵ پوند ۶۷,۵۰۵ پوند ۷۷,۰۰۰ پوند
[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه

  1. MahyarMAR

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (194 ديدگاه)

    واقعا ائودی حرفی نزاشت ولی بین بی ام و و بنز اووووومممم بازم ائودی رو انتخاب میکنم خخخخخخخ
    بنز لایک
    بی ام و دیسلایک

    موافقم ۱۰۶
    مخالفم ۵۲
    1. MAHDI

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5229 ديدگاه)

      یه جوری گفتی آئودی حرفی‌ نذاشت انگار نه انگار حتی از نسخه محرک عقب M4 شکست خورد دیگه وای بحال نسخه چهار چرخ محور M4
      M4 محرک عقب مسیر ۴۰۰ متر رو در ۱۱.۷ ثانیه ثبت کرد که دیوانه کننده است.
      در درگ رولینگ که در مقابل M4 مثل شوخی هستن.

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۶۷
      1. MahyarM.A.R

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (194 ديدگاه)

        من هم قیافه ی آئودی رو ترجیح میدم و هم دوست دارم با ۱۰ هزار دلار تو جیبم یه ماشین چهار چرخ متحرک داشته باشم و تو درگ همیشه برنده باشم مشکلی نمیبینم این وسط

        موافقم ۲۵
        مخالفم ۱۳
    2. Hadi

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2199 ديدگاه)

      انتخاب من C63s ?
      هیولاییه واسه خودش ?…

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۱۵
  2. ATa

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (146 ديدگاه)

    C63 S AMG یا M4 قیمت حدود ۱۰۵ هزار دلار!! HUMMER کوه تکنولوژی ۱۰۰ هزار دلار بالاترین نسخش

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۵۵
    1. علی turbo s

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (274 ديدگاه)

      تو که فقط به سیستم الکتریکی میگی تکنولوژی خودت قضاوت کن لایق جواب دادنی .
      سیستم تعلیق و سیستم ترمز و…..که تکنولوژی محسوب نمیشه چون مال ۱۰۰سال پیشه.
      باید بهت بگم که ابنا هم تکنولوژی چون هرسال بهتر میشه و کاررو راحت تر میکنه.

      موافقم ۲۶
      مخالفم ۱۲
      1. علی turbo s

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (274 ديدگاه)

        اون سیستم تعلیق ائودی چی یا برای بنز وbmw البته چهار چرخشون اینا هم تکنولوژی نیست؟!
        یعنی تکنولوژی فقط یه مانیتور وسط داشبورد .

        موافقم ۲۲
        مخالفم ۷
        1. ATa

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (146 ديدگاه)

          یک بار جواب می دم: همین Matt اروپا فن مطلق با TESLA S سال ۲۰۱۹ زمانی که زد: TESLA 10.8s سریع ترین چهارچرخ کوپه پرفووورمنس آلمانی امروز M power با اون جلو پنجره زمانی که زد ۱۱.۷s این یعنی اگر از همون اتوبان کناری یک تسلا ی ۸۰ هزار دلاری می اومد با سدان خانوادگی تولید ۲ سال پیشش کل صنعت خودرو آلمان رو به سخره می گرفت که حتی رخ چراغای جلوش رو هم نمی تونستن ببینن داستان عوض شده حالا هر جور می خوای حساب کن.

          موافقم ۱۲
          مخالفم ۳۲
        2. Benz SLR

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          باشه تسلا خوبه

          موافقم ۱۱
          مخالفم ۴
  3. mahan

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1787 ديدگاه)

    درگ نمیزارن که فقط مسخره بازی می کنند.اصلا هم قشنگ نیست و بیشتر خزه این خیارشور بازیا!به جای اینکه ۱۲ دقیقه مسخره بازی دربیارید یکی دوتا درگ اصولی و با چند شرایط بگیرید

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۸
    1. محمد رستمی نژاد

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (734 ديدگاه)

      به به ماهان خوشحالم برگشتی به کامنت ها
      باز هم صدای فیک بی ام و
      از اسپیکر ها صدا رو پخش میکنن
      مثل ماستنگ دو لیتری توربو
      به خدا زشت هست یعنی نمیتونن یه صدای بهتر درست کنن
      به خدا صدای کامارو RS از این ها خیلی بهتر هست
      بابا از AMG یاد بگیرید که واقعا سلطانی هست در تولید صدا
      از مهندسان آمریکایی یاد بگیرید در صدا
      از مهندسان صدای LFA یاد بگیرید
      یا از مهندسان DODGE یا بگیرید در صدا
      خیلی سخت هست ؟؟؟؟؟

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۳۸
      1. mahan

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1787 ديدگاه)

        قربانت محمد جان.واقعا بی ام و امسال خیلی ضعیف عمل کرده!برعکس جنرال موتورز که امسال ترکونده بی ام و هم از طراحی افت کرده هم از انجین سازی وگرنه سالها پیش اکثرا برنده بود.مثلا نسل قبل ام۳ هیولا بود!

        موافقم ۸
        مخالفم ۱۰
        1. MAHDI

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (5229 ديدگاه)

          این حرفایی که داری میزنی شوخی میکنی یا جدی میگی? ب ام و از نظر انجین افت کرده!؟!؟! اینو از کجا شنیدی، طراحی هم افت نکرده بلکه متفاوته و فروشش نشون میده که خوب بوده یا نه.

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۱۹
        2. mahan

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1787 ديدگاه)

          مهدی جان باید قبول کنیم.اون انجین های افسانه ای و سنگینی که تو ام ها بود رو دیگه نمیزاره و همیشه تو این نسل ها از رقبا جلوتر بود اینکه میگم ضعیف تر شده نه از لحاظ مکانیکی بلکه نسبت به رقبا ضعیفتر عمل کرده .بعدش تو سوار یه ام۴ میشی نباید یک صدای دلنشین بده؟ بعد به قولت طراحی متفاوت رو خیلیا نمی پسندند.من خودم حاظر نیستم ایکس فور ۲۰۱۷م رو بدم یک ایکس ای جدید بگیرم.طراحی ها قبلی دلنشین و سنگین بودند راستش الان شبیه خوک شده و خود بی ام و و تیونر ها هم فهمیدن!به اطلاعات برسونم من خودم بیمر فن هستم و خوشم نمیاد بگم ماشین زیرپام بدرد نمیخوره و بده!من واقعیت رو گفتم.

          موافقم ۸
          مخالفم ۷
      2. mahan

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1787 ديدگاه)

        ممنونم محمد جان.درسته امسال برخلاف جنرال موتورز بی ام و هم از نظر انجین ها و هم طراحی افت کرده.همین مقایسه رو در نسل قبلی میدیدیم بی ام و بی چون و چرا برنده میشد.حتی ام ۳ نسل قبلی نسبت به ام۴ الان هیولا محسوب میشه!

        موافقم ۴
        مخالفم ۲
    2. علی turbo s

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (274 ديدگاه)

      پاسخ به ata.
      اره مثل همون قضیه که تایکان باقدرت کمتر ووزن بیشتر تسلا sرونابودکرد.
      همون m تو پیست چقدر بهتر وسریع تر بوده.

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۷
    3. محمدهادی

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (440 ديدگاه)

      اتفاقا تو این درگ واقعا چسبیدن به مسابقه دادن و مت واتسون و گروهش دل دادن به کار
      چیزی حدود ۶،۷ تا مسابقه پشت سر هم انجام دادن که مقتدرانه بیمر بالای جدول وایستاد
      من فقط میدونم بگم پسر این ام ۴ جدید از نظر پرفورمنس چقد عالی و جون دار ساخته شده
      فوق العادست
      حتی بین رقبای قدرتمن سنتیش
      عالی عااالی
      برای بی ام و انگار فاکتورهای اساسی معنایی نداره
      کلا باید برنده باشه
      نه وزن
      نه سیستم محور های محرک
      نه گشتاور و تراکشن
      کلا میاد میزنه میکوبه میره
      پرچمت بالا سلطان اسپرتی سازای جهان
      مرسدسم ماشین فوق العاده زیبا و با پرستیژی ساخته تو این نسل سی کوپه
      آئودی هم شتاب اولیش قشنگه واقعا
      ناسلامتی هرسه تاشون رقیب های چند ده ساله همن دیگه
      عالی عالی بود
      مرسی پدال

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
  4. زیزیگولو

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2119 ديدگاه)

    کلاً آلمانیا خوراکشون درگ هستش و حریفای خیلی بزرگی رو تو درگ تونستن شکست بدن

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۶
  5. MahyarMAR

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (194 ديدگاه)

    احساس میکنم یکی لایک رو دست کاری کرده تو دو دقیقه ۳۰ تا لایک یا رای به بنز و ۲ دیس رای به بی ام و یک بار دیگر نظر سنجی میزام لعنت بر کسی که لایک و دیس لایک رو دست کاری کنه
    لایک بنز
    دیس بی ام و

    موافقم ۴۷
    مخالفم ۳۸
  6. taha malek

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (208 ديدگاه)

    اگر دنبال مسخره ترین درگ های جهان هستید
    دنبال درگ هایی که راننده هایشان از رانندگی هیچی نمیدانند
    مت واتسون جوابه

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲۱
    1. porsche

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (407 ديدگاه)

      عشق فقط یک کلام لاو کارز و وسلام

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. GT

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    آقای دهقان سلام
    لطفا یه مقاله در مورد میزان فروش AMG و M پاور در سال ٢٠٢٠ در کل دنیا قرار بدید اگه میشه

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۲
    1. MAHDI

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5229 ديدگاه)

      مطلبشو گذاشتن. که M با اختلاف زیادی فروش بیشتری داشت.

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱۷
    2. MAHDI

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5229 ديدگاه)

      در سال ۲۰۲۰ ب ام و M تعداد ۱۴۴.۲۱۸ دستگاه فروش داشته و مرسدس AMG تعداد ۱۲۵.۱۲۹ دستگاه فروش داشته!!!

      در سال ۲۰۱۹ هم بخش M ب ام و تعداد ۱۳۵.۸۲۶ دستگاه فروش داشته و بخش AMG مرسدس تعداد ۱۳۲.۱۳۶ دستگاه فروش داشته!!!!

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۱۵
  8. GT

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    طراحی c63 ❤️

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۷
  9. امیررضا

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (70 ديدگاه)

    عشق است بی‌ام‌و. کامنت هارو ول کنید. مسخره بازی درمیارن مردم.
    هم بی‌ام‌و هم بنز هم آئودی عشقن. مردم باید اگه طرفدار یه برند هستن برند های رقیب رو تشویق کنن تا ماشین های بهتری بسازه تا برند مورد علاقشون رو به چالش بکشه تا این رقابت جذاب‌تر بشه

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۸
  10. R@m!n

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (836 ديدگاه)

    آئودی و بنزو همه جوره ترجیح میدم مخصوصا بنز که دیگه آخرین موتور ۸ سیلندر و ظاهر زیبا داره.

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۱۶
    1. Kf

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (124 ديدگاه)

      ظاهر که سلیقه ای هستش اما موتور ۸ سیلندری ک بازده خیلی بدی رو داره چرا باید انتخاب کرد که قدرتش از نسل قبل m4 شیش سیلندر هم بیشتره اما کند تر؟؟ به جز صدا ک من طرفدار صدای ای ام جی هستم خیلی خشن میزنه

      موافقم ۶
      مخالفم ۶
      1. R@m!n

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (836 ديدگاه)

        حالا یه ثانیه کندتر باشه مگه هر روز میخوای بری درگ !!! حالا آنچنان ضعیف تر نیست این موضوع واسه خیلیام مهم نیست، نمی خوام پرفورمنس بی ام و رو نادیده بگیرم چون خودم طرفدارشم اما با تمام وجود از طراحی جدیدش متنفرم.
        بنز و آئودی ظاهر لوکس و اسپرت رو همزمان دارن و بسیار باوقارن.

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۴
        1. Kf

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (124 ديدگاه)

          تقریباً با حرفت موافقم

          موافقم ۶
          مخالفم ۱
  11. ماکان

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (465 ديدگاه)

    سلام . من با اینکه خیلی از برند های خودروسازی دنیا را دوست دارم ، اما تحت هیچ شرایطی نمی توانم برند دیگری را بطور کامل جایگزین بی ام و کنم .

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱۱
  12. مرسدس فن

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (95 ديدگاه)

    فقط رخ مرسدس رو حال کنین!
    این آئودی جدیدا عجب جونوری شده!
    بد جور به آئودی علاقه پیدا کردم گرچه آئودی هم بنز نمیشه!

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۹
  13. مرسدس فن

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (95 ديدگاه)

    فقط رخ مرسدس رو حال کنین!
    این آئودی جدیدا عجب جونوری شده!
    بد جور به آئودی علاقه پیدا کردم گرچه آئودی هم بنز نمیشه!
    به هیچ وجه!

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱۰
  14. Amir

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (237 ديدگاه)

    عملکرد بنز نسبت به موتور هشت سیلندرش واقعا نا امید کننده بود
    حالا فیس ماشینارو در نظر نگیرید ، واقعا ب ام و حرف نداره و بهترینه
    آئودی هم فقط تو استارت اولیه درگ به خاطر دو دف بودنش سریع بود و گرنه نسبت به بیمر دف عقب ، به خصوص تو شتاب های ثانویه کم میاورد

    کلا از بنز همچین انتظاری نداشتم ، امیدوار بودم حداقل تو شتاب ثانویه ضعفشو جبران کنه ولی بیمر با اون موتور کوچیک تر بازم مغلوبش کرد و گشتاور زیاد بنز به کارش نیومد.
    فقط خیلی برام عجیبه ب ام و با موتور خطی تا ۷ هزار تا دور میگیره!!

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۱۹
  15. Sina10

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1616 ديدگاه)

    رقابت عجیبیه:
    بنز C63 زیبا و لوکس و قوی ، اما کند تر و گرون تر
    ب‌ام‌و بسیار سریع و قوی ، اما بسیار زشت و گرون
    آئودی زیبا و سریع و ارزون تر از ب‌ام‌و و بنز ، چهارچرخ متحرک ، کمی ضعیف تر

    فکر میکنم پیروز این رقابت ، آئودی RS5 باشه ، که ماشین بی نظیریه!!

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۸
    1. Kf

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (124 ديدگاه)

      شما ظاهر ماشینی رو دوست ندارید دلیل نمیشه بقیه هم دوست نداشته باشند دوست عزیز

      موافقم ۷
      مخالفم ۷
  16. میثم

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    انبار اگزوز بی ام و رو
    یه پا تیباست واسه خودش???
    جلوش افتضاح
    عقب ضایع
    انتخاب من مرسدس

    موافقم ۳۴
    مخالفم ۱۷
  17. MAHDI

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (5229 ديدگاه)

    زمان ۱۱.۷ ثانیه M4 عملکرد خیره کننده این ماشین رو نشون داد اون هم در نسخه محرک عقب ? نسخه چهار چرخ محور M4 حداقل نیم ثانیه سریع تره.
    آئودی با ۴ چرخ محور زمان ۱۲ ثانیه رو ثبت کرد،این همون زمانی هستش که M2CS با همین قدرت و گشتاور ۵۵۰ تایی و محرک عقب بودنش همیشه ثبت کرده در این مجله.
    C63s هم با قدرت مساوی با M4 ولی با گشتاور بیشتر و محرک عقب بودن اختلاف زمانی خیلی زیادی داشت.
    درگ رولینگ M4 کامپتیشن رقیبی براش وجود نداره.

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۴۱
  18. Amirreza

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1159 ديدگاه)

    درسته که آئودی تونست فراتر از انتظار باشه ولی نمیتونم قدرت و گشتاور رو هم بیخیال شم ، من بنز رو انتخاب میکنم چون قیافشو خیلی دوست دارم و قدرت مناسبی هن داره

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  19. Porsche

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (261 ديدگاه)

    هر سه رو دوست دارم و هیچ کدوم رو به دیگری ترجیح نمیدم
    آئودی و سیستم کواترو
    مرسدس با طراحی جذاب و ب ام و
    با پرفورمنس عالیش

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  20. Moon

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اعودی رو به بی ام و و مرسدس ترجیح میدم چون واقعا از هر لحاظ بهتره و خیلی زیباست و عاشقشم

    موافقم ۲
    مخالفم ۴
  21. Ali_b

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (24 ديدگاه)

    من از نظر طراحی آئودی رو ترجیح می دم ولی از توانایی های بی ام و نمی تونم چشم پوشی کنم.

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  22. behnam1012

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (476 ديدگاه)

    بنظر یه بنده خدایی اینا چون سقفشون پاناروما نیست بدرد نمیخورن ?
    ولی جدا از شوخی این M4 از نظر فنی عالیه ای کاش در ظاهرم عالی بود و این جلوپنجره جنجالی رو فقط روی مدل های الکتریکی میذاشتن

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  23. Hossein.Car.Lover

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    واقعا m4 خیلی خوب عمل کرد فکر میکردم برنده c63 باشه اما m4 واقعا عالی بود?❤

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. MAHDI

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5229 ديدگاه)

      C63S حتی از نسل قبل M4 کامپتیشن هم شکست خورد. حالا دیگه M4CS نسل قبل بماندکه سریع تر از تمام رقبا بود.
      اما M4 و M3 جدید بی نهایت عملکرد عالی دارن. فکر کنم هنوز نسخه های چهار چرخ محور نیومدن

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  24. مهدی

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (808 ديدگاه)

    انتخاب من ائودی هست چون بی ام و رو انتخاب نکردم دلیلشو میدونید
    بنز رو به خاطر گرون بودن و کند بونش انتخاب نکردم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا