ب ام وفرارینیسان

درگ نیسان GT-R با ب‌ام‌و M8 و فراری GTC4 Lusso

نیسان GT-R به‌عنوان کوپه‌ای شناخته می‌شود که می‌تواند با سوپراسپرت‌ها سرشاخ شود. این ادعای کاملاً درستی است که می‌توان آن‌را با مقایسهٔ اعداد پرفورمنس کنونی GT-R با سوپراسپرت‌های سال ۲۰۰۹ درک کرد. البته این سوپراسپرت ژاپنی طی عمر یک دهه‌ای خود به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده و حالا پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی آن ۵۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

اما این سوپراسپرت سالخوردهٔ ژاپنی در مقایسه با رقبای مدرنی مثل ب‌ام‌و M8 کامپتیشن و فراری GTC4 Lusso چگونه عمل خواهد کرد؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، CarWow گودزیلا را در یک مسابقهٔ درگ در برابر این دو رقیب سرسخت اروپایی قرار داده است تا مشخص شود که آیا GT-R وحشی هنوز هم می‌تواند رقبا را در هم بکوبد یا نه؛ اما پیش از اینکه ویدئوی این درگ را تماشا کنیم، بهتر است ابتدا مروری داشته باشیم بر اعداد و ارقام روی کاغذ.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن به یک موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. زیر کاپوت کشیدهٔ فراری GTC4 اما یک نیروگاه ۶.۳ لیتری V12 تنفس طبیعی با که ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۷ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است. از سوی دیگر، GT-R حاضر در این درگ یک نمونهٔ معمولی نیست زیرا مالک آن اقدام به تقویت خودرو کرده و خروجی پیشرانهٔ آن‌را به ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است. همچنین باید توجه داشت که GT-R سبک‌ترین خودروی این جمع هم هست.

با توجه به این اعداد، فکر می‌کنید این GT-R تیون شده آیا شانسی در برابر M8 و GTC4 خواهد داشت؟ برای دریافتن پاسخ این سؤال ویدئوی زیر را تماشا کنید.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه

  1. Alireza

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (457 ديدگاه)

    تا اونجایی ک من دیدم تو این درگ gtr تیون شده بود و ۶۳۰ تا قدرت داشت،
    اینجا زدین ۵۶۵

    1. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (4379 ديدگاه)

      درسته اما پایین تر پدال گفته که این GTR مدل تیون شده است و صاحب آن قدرتش رو تا ۶۳۰ اسب بخار افزایش داده.پاین مشخصات M8 رو بخون.

      1. STORM

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        سلام و عرض ادب
        اینکه میگن نمیشه به همه ی مجلات همیشه اعتماد کرد دقیقا همینه
        نمیگم m8 ماشین بدی هست ولی خداییش ادم باید انصاف داشته باشه
        نیسان gtr تایم ۱۱.۶?????????? داری شوخی میکنی اونم تیون شده؟
        اقا اصلا لازم نیست بری اولین نسخه و قدیمی ترین نسخه ی gtr رو بیاری که تیون شده باشه بعد بیاد تایم ۱۱.۶ رو ثبت کنه تو برو همون مدل استوک ۲۰۱۹ رو بیار که تایم ۱۱ ثانیه رو ثبت کرده تازه همون مدل استوک gtr و ورژن نیسمو تایم های زیر ۱۱ ثانیه رو هم ثبت کردن اونوقت طرف رفته از قدیمی ترین مدل های gtr رو اورده تازه تیون کرده بعد اومده تایم ۱۱.۶ رو ثبت کرده خداییش با عقل جور در میاد؟
        بعد تازه تو کامنت ها شما نگاه کن همه ی طرفدارای بی ام و خودشونو زدن به اون راه هیچ کس از تایم هایی که ثبت شده حرف نمیزنه
        چرا هیچ کس نمیاد بگه که چرا باید نیسان gtr اونم تیون شده تایم ۱۱.۶ رو ثبت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        بعدشم این مدل فراری لانچ فوق العاده ای داره که نمیدونم چرا اینجا باید اینقد بد لانچ کنه
        این ویدیو صددرصد جنبه ی تبلیغاتی داشت خواهشا طرفدارای بی ام و ناراحت نشن ولی خدایی ادن باید انصاف داشته باشه
        همه میدونن که که نیسان gtr استوک بدترین تایمی که ثبت میکنه ۱۱.۱ هست اونقت اینجا ۱۱.۶ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم تیون شده؟
        یا علی مدد

    2. GERMANY

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (464 ديدگاه)

      با این که همه ی ماشین ها زیبا هستن
      ولی فراری و بیمر رو بیشتر دوستشون دارم.
      هرچند خدایی همشون واقعا زیبا هستن…..

  2. ایمان

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2336 ديدگاه)

    یک درگ بین سه عشق
    M۸ کامپتیشن عملکردی در حد یک سوپر اسپرت داره
    دلیل نساختن یک سوپر اسپرت توسط BMW رو متوجه میشم
    این فراری هم برای درگ ساخته نشده ؛ فقط اومد بگه صدای اگزوز یعنی چی
    GT_R افسانه ای هم هنوزم که هنوزه یک پایِ ثابت درگ هست
    امان از اون روزی که نسل جدید گودزیلا معرفی بشه

  3. امیرحسین

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (83 ديدگاه)

    درگ ریس بیشتر جنبه فان داره
    برای مقایسه درست حسابی اخرین چیزی که مهمه درگ ریسه

  4. Moein

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (43 ديدگاه)

    درگ هایی که carwow میزاره اغلب قابل اعتمادن و خیلیم جذابن.
    ولی چون مت واتسون (همین مرده) با بی ام و قرارداد داره و ماشیناشو چک میکنه، اغلب از بی ام و تعریف میکنه و حتی وقتی تو یه درگ شکست میخوره باز توجیه میکنه. این مسابقه هم فقط برای بهتر کردن وجهه ی m8 انجام شده.

    1. Km

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (34 ديدگاه)

      … وجهه ام ۸ بد نیست که کسی بخواد خوبش کنه ، در خوب بودن دو خودروی دیگه هم شکی نیست ، هر ماشینی هم تو درگ پیروز بشه یا برنده بشه هم دلیلی نمیشه که شکست خورده و بدرد نمیخوره یا خیلی خفنه و فقط اون ماشین عالیه

      1. Moein

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (43 ديدگاه)

        کسی نگفته وجهه ش بده
        نمیخوام الکی بعضیارو هوا ورداره که بگن وای ام۸ سوپر کاره. چون نیست و این درگ جنبه فان داره همین.
        کمی هم راجب این چنل یاد گرفتی

        1. Hamidreza

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (694 ديدگاه)

          با معین موافقم
          M8 سوپر کار نیس خدایی!

        2. MAHDI

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (4379 ديدگاه)

          بله M8 به هیچ وجه سوپر اسپرت نیست. حتی کوپه اسپرت هم نیست. بلکه رقیب S63 کوپه و استون مارتین سوپر لگرا و بنتلی کنتیننتال GT و لکسوس LC500 بحساب میاد ویعنی یه GT
          اما خوب در عوض حتی M850 هم پرفومنس خیلی خوبی داره که درپیست از بیشتر رقبای خیلی قوی ترش سریع تر بود.
          حالا M8کامپتیشن دیگه بماند.درسته که به هیچ وجه سوپر اسپرت نیست اما در چند پیست که توسط مجلات معتری مثل AUTO BILD و SPORT AUTO تونسته از لامبورگینی اونتادور SV و اونتادور S و آئودی R8 پرفومنس و پورشه ۹۱۱ توربو S( نسل ۹۹۱) مکلارن ۵۷۰ و مکلارن ۶۰۰ و جگوار پروجکت۸ و چندین خودروی دیگه سریع تر باشه که نشون میده عملکردی واقعا خیره کننده داره.
          زمان گیری تک تک این خودروهارو در کانال این مجلات میتونید تماشا کنید.

        3. Km

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (34 ديدگاه)

          کسی هم نگفته سوپر کاره ، شما کامنتتو ببینی بیشتر جنبه کوبیدن ام ۸ و داره ، در صورتی که طبق بیشتر بررسی ها عملکرد ام ۸ چیزی از خوبای کلاس خودش کم نداره بلکه در بعضی موارد تاپ کلاس خودشه ،در کل عملکرد ام ۸ ثابت شدست نیازی به تعریف نداره ، رقیباش هم خیلی قابل احترامن اختلافها ناچیزه و بحث سلیقه اس

        4. parvaz

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (361 ديدگاه)

          یه ماشینی رو دوست نداری بی خودی چرا میکوبیش؟؟ یه دنیا دارن از عملکرد خیزه کننده M8 و M5 حرف میزنن چون تو واقعیت ثابت کرده و خیلی از سوپرکارهارو شکست داده، شما میگی با یه درگ یه ماشین رو نمیسنجن بله ولی اینا تویوتا کمری نیستن، ماشین های اسپرت چندصد هزار دلاری هستن که با درگ و زمان پیست و صدای انجین و زبان طراحیشون میسنجنشون

    2. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (4379 ديدگاه)

      (مت واتسون با BMW قرار داد بسته چون ماشین هاشو چک میکنه!!!!!!
      مت واتسون یا CARWOW معمولا اولین کسی و اولین مجله ای هستش که هرماشینی ( هرماشینی) که معرفی میشه رو تست میکنه.

      1. Moein

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (43 ديدگاه)

        ببین پسر خوب به این لپ تایم هایی که تو سرچ یوتوبت میاد اعتماد نکن. بی ام و ام۸ هیچوقت تو نوربرگ رینگ تایم رسمی نداده ولی تو بهترین حالت براش ۷:۲۹ ثبت شده که معادل کامارو zl1 هستش. واقعا خجالت نمیکشی که داری با لامبورگینی آونتادور sv مقایسه ش میکنی؟ ( که تایمش ۶:۵۹ بود) والا زشته آدم اینقد ساده باشه. بله مت واتسون همه ماشینارو ریویو میکنه ولی با کمپانی هاشون قرارداد نداره.
        که صد البته حقم داره تبلیغشو بکنه. و مشخصه به هدفی که داشته رسیده که تو میای ام۸ رو میاری بالاسر مکلارن.
        ام۸ سریع تر از مک لارن ۶۰۰ ال تی عه. آره تو راس میگی

        1. MAHDI

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (4379 ديدگاه)

          چطور میشه وقتی پدال زمان گیری های:::
          لامبورگینی هوراکان EVO
          فراری ۴۸۸ پیستا
          پورشه ۹۱۱ GT2
          لامبورگینی اوروس
          لامبورگینی هوراکان پرفومانته
          پورشه ۹۱۱GT3
          ووو….
          وقتی پدال زمان این خودروهارو در پیست میزاره امثال شما به به و چه چه میکنید. خوب زمان گیری M8 رو دقیقا همون مجله و همون راننده انجام داده.
          بعدشم زمان گیری یوتیوب!!!! عجب
          مجلاتی مثل : کار انددرایو/ موتورترند / AUTO BILD یا AUTO CAR یا SPORT AUTO و چندین مجله معتبر دیگه در یوتیوب هم کانال دارن و فیلم زمان گیری های پیست و تست های خودرو که انجام میدن رو تو کانال خودشون قرار میدن. اصلا آدم نمیدونه چی جواب بده.. این زمان گیری ها مال رقابت های خودروهای پرفومنس سال هستش که هرمجله ای سالی یکبار و گاهی دوبار این رقابت هارو انجام میدن.
          خیلی راحت بگو سختمه M8 این زمان رو ثبت کرده.
          هرچقدر تلاش کنی انکار کنی نمیشه چون با انکارت تمام رکورد های خودروهای مورد علاقه ات که این مجلات انجام دادن رو زیر سوال بردی.

      2. Moein

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (43 ديدگاه)

        ببین پسر خوب به این لپ تایم هایی که تو سرچ یوتوبت میاد اعتماد نکن. بی ام و ام۸ هیچوقت تو نوربرگ رینگ تایم رسمی نداده ولی تو بهترین حالت براش ۷:۲۹ ثبت شده که معادل کامارو zl1 هستش.واقعا خجالت نمیکشی که داری با لامبورگینی آونتادور sv مقایسه ش میکنی؟ ( که تایمش ۶:۵۹ بود) والا زشته آدم اینقد ساده باشه. بله مت واتسون همه ماشینارو ریویو میکنه ولی با کمپانی هاشون قرارداد نداره.
        که صد البته حقم داره تبلیغشو بکنه. و مشخصه به هدفی که داشته رسیده که تو میای ام۸ رو میاری بالاسر مکلارن.
        ام۸ سریع تر از مک لارن ۶۰۰ ال تی عه. آره تو راس میگی

        1. Moein

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (43 ديدگاه)

          به کسی که تو کل این کامنتا یه نظر منفی و حتی خنثی راجب ام۸ رو تحمل نکرده نمیشه چیزی گفت جز متعصب. منم هرچی بگم تو به اطلاعات گلچینت برمیگردونی. پیاممو یه بار دیگه بخون و بهم جواب بده. داستان ننویس برای من

  5. Mehdi Pasha

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ام ۸ در حالت استاندارد موتورش به این صورت قدرت و شتابی نداره،خب تنفس طبیعی نداره با توربو همچین قدرت و شتابی داره و اینکه شما فکر‌کنید فراری و جی تی آر به توربو مجهز بشن چه بشوند…فراری lusso یک خوردوی تو کلاس پورشه پانامورا…..از ساخت نیسان جی تی ار ۱۳ سال میگذره و زمانی که معرفی شد، معروف بود به قول کُش..با قیمت هفتاد هزار یورو یک لامبورگینی دویست هزار دلاری رو مغلوب میکرد..باید نسل جدیدش بیاد.

    1. OMID

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1270 ديدگاه)

      نیسان هم توئین توربو هست

  6. ارش

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1037 ديدگاه)

    وااای عملکرد بی ام و بی نظیییر بود فراری و نیسان جی تی آر محو شدن چقدر سریعه . ولی با این حساب انتخاب من فراری هست .

  7. Hadi

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (442 ديدگاه)

    بیمر با وجود قدرت کمتر ولی با لانچ بهتر و وزن کمتر تونست فراری رو شکست بده
    ولی با اینکه بیمر برد ولی من بازم فراری رو انتخاب میکنم فقط به خاطر اون موتور v12 تنفس طبیعی با اون صدای زیبا و گوش نوازش…

    1. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (4379 ديدگاه)

      البته M8 کامپتیشن بیشترین وزن رو اینجا داره که حدود ۲ تن هستش.که وزنش بیشتر از فراری GTC4 و نیسان GTR هستش!!!

      (اینو شما اشتباه نوشته بودید.شاید هم واقعا فکرکردید که فراری از M8 سنگین تره که در حقیقت برعکسه چون M8 حدود ۲۰۰ کیلو سنگین تر از فراری GTC4 هستش.)

  8. احمدرضا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    فراریش انگار سرحال نبود

  9. شاهین

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (753 ديدگاه)

    دیگه درگی که توش راننده با دنده ۶ شروع میکنه چه انتظاری میشه داشت؟!

  10. MAHDI

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (4379 ديدگاه)

    درگ قبلی CARWOW که M8 با رقبای دیگه بین:: تسلا X P100D و ب ام و M8 کامپتیشن و مرسدس AMG GT63S و پورشه ۹۱۱ کرراS و آئودی R8 V10 برگزار شد که در رقابت درگ آئودی R8 در جایگاه اول قرار گرفت و M8 در جایگاه دوم.
    اما در درگ رولینگ M8 در جایگاه اول قرار گرفت.

    1. datsun

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1713 ديدگاه)

      اینجا هم رولینگ رو gtr برد

      1. MAHDI

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (4379 ديدگاه)

        داتسون جان!!!!!
        داری از درگ دیگه حرف میزنی یا واقعا داری شوخی میکنی!؟؟؟؟؟؟ کی GTR درگ رولینگ رو برد که ما ندیدیم؟؟؟
        من درگ رو دارم ده بار دیدمش و خوده مت واتسون داره میگه پیروز درگ و درگ رولینگ رو بعد شما میگی GTR برد😳

        1. datsun

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1713 ديدگاه)

          جلو افتاد که به محض اینکه gtr جلو افتاد این یارو ترمز کرد و بیمر رو برنده اعلام کرد چیزی که من برداشت کردم شاید هم من اشتباه میکنم

      2. MAHDI

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (4379 ديدگاه)

        نه داتسون جان.منم وقتی فیلم رو بادقت دیدم حدس زدم اون لحظه رو میگی که بعد ترمز زدن پایان درگ رولینگ تصویر رو نشون داد که نیسان GTR جلو بود.
        اونجا M8 با فاصله جلو بود و بعد از اتمام رقابت دیگه ترمز زدن اما راننده GTR با شدت کمتری ترمز گرفت که مسیر بیشتری رد و طی کرد.این درگ ها در پایان اشاره میکنه که کدوم ماشین درگ رو برد. کدوم درگ رولینگ و کدوم تست ترمز. که در خوده مجله CARWOW هم مطلبش موجوده.

  11. datsun

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1713 ديدگاه)

    این چند سال که gtr r35 تولید شد تقریبا پایی ثابت اکثر درگ ها بود حالا چه برد چه باخت ولی تو بیشتر درگها یه gtr حضور داره.

    1. amin

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (12 ديدگاه)

      چه برد چه باخت یعنی چی؟؟؟ نیسان با کمتر از نصف قیمت بیمر و یک چهارم فراری و بسیار قدیمی تر از هردو داره رقابت میکنه…. تو دنیا ماشینی به این ارزونی و این کارایی وجود نداره هنوز… هزینه هاشم مطمئن باش خیلی خیلی کمتر از اون دوتاست.

  12. علیرضا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    اینجا بحث پرفورمنس مطرح نیست چون قطعا هر خودرویی که برنده بشه نمیتونه نظر مخالفانشو تغییر بده . به شخصه انتخابم lusso هستش چه برنده بشه چه بازنده .

  13. Nissan...japan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (27 ديدگاه)

    بابا این جی تی ار حداقلش مال سال ۲۰۱۰ هستش از سال ۲۰۱۱ یا ۲۰۱۲ ببعد حداقل دو بار فیس لیفت شده این طراحی مال اولین چهره r35 هستش خب شما که زحمتشو میکشید چرا gtr ده سال پیشو اوردین؟!

  14. رامتین

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    بی ام و باید M1 را دوباره به عنوان یک سوپر اسپرت احیا کنه. یا مثلا با پسوند M9. همین موتور V8 را با دو موتور الکتریکی همراه کنه میتونه تا مرز ۱۰۰۰ اسب هم برسه و جولان بده…

  15. ارشیا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (328 ديدگاه)

    لطفا درباره ب ام و ام۸ تو پیست حرف نزنید با اون کاری که تو پیست تاپ گیر کرد از ال سی ۵۰۰ هم کند تر بود اخرین‌ ماشین پیست شد

    1. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (4379 ديدگاه)

      چی میگی دوست عزیز.اگه از TOP GEAR میگی چرا نمیگی خوده مجله میگه میتونه در شرایط عادی ۱۰ ثانیه سریع تر باشه.
      بعدشم یه جوری میگی انگار تو برنامه کودک با M8 زمان گیری کردن.
      مجله SPORT AUTO و مجله AUTO BILD یکی از مهمترین مجلات خودرویی دنیا هستن که تمام خودروهای پرفومنس دنیارو توسط راننده حرفه ای باهاش زمان گیری میکنن.از حرفات مشخصه یه چیزی دیدی یا شنیدی و شناختی نداری از رقابت ها و مطالب حتی از TOP GEAR که حداقل مطلب خودش رو میخوندی!!!!

      مجله AUTO BILD sport cars پیست زاکسنرینگ
      لامبورگینی اونتادور SVJ زمان // ۱:۲۹.۱۸
      ب ام و M8 کامپتیشن زمان // ۱:۳۱.۷۷
      لامبورگینی اونتادور SV زمان // ۱:۳۱.۷۹
      پورشه ۹۱۱ توربوS (مدل ۹۹۱) // ۱:۳۲.۳۰
      آئودی R8 V10 پرفومنس زمان// ۱:۳۲.۷۷
      ************************************
      مجله SPORT AUTO پیست هوکنهایم GP
      ب ام و M8 کامپتیشن زمان// ۱:۵۳.۱۰
      آئودی R8 V10 پرفومنس // ۱:۵۳.۳۰
      پورشه ۹۱۱ GT3 ثبت زمان// ۱:۵۳.۹۰
      استون مارتین سوپر لگرا زمان// ۱:۵۴.۶۰
      پورشه ۷۱۸ GT4 جدید زمان// ۱:۵۵.۰۰
      پورشه تایکان توربواس زمان// ۱:۵۵.۶۰
      ***********************************
      این مجلات همونایی هستن که پدال همیشه زمان گیری هایی زیادی ازشون میزاره و معروف ترین مجلات دنیا هستن که مهم ترین کارشون زمان گیری در پیست هوکنهایم و زاکسنرینگ و نوربرینگ هستش. حالا پیشنهاد میکنم شما ازشون شکایت کن و بگو بیجا کردید که با ب ام و M8 که ۲ تن وزن داره و یه ماشین سوپر اسپرت هم نیست این زمان هارو ثبت کردید.فقط به این دلیل که شما ازش بدت میاد.
      درضمن جلوی زمان M8 در تاپ گیر رو تماشا کن که چه علامتی گذاشتن. این جمله عین کلمه کریس هریس هستش( ما تخمین میزنیم که M8 میتونه حداقل ۱۰ ثانیه سریع تر باشه در شرایط عادی)

      حرف آخر یعنی از دید شما M8 کامپتیشن در پیست TOP GEAR از ب ام و سری ۱ دو نسل قبل هم کندتره؟؟؟؟ عجب!!!!

      1. ارشیا

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (328 ديدگاه)

        مگه من گفتم از ام ۸ بدم میاد؟؟

  16. مهدی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (714 ديدگاه)

    فراری ۴۰ کیلو سنگینتره و گشتاور خیلی کمتری هم داره. اعداد و ارقام اعلامی بی ام و هم تو مسیر مستقیم بهتره. نتیجه قابل پیشبینی بود

    1. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (4379 ديدگاه)

      آقا مهدی وزن فراری GTC LUSSO مگه چقدره!؟؟؟؟؟

    2. MAHDI

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (4379 ديدگاه)

      چون من چه در سایت پدال و چه در سایت های خارجی دیدم که وزن فراری GTC4 LUSSO نسخه ۸ سیلندر و ۱۲ سیلندر بین ۱۷۴۰ تا ۱۸۵۰ کیلو هستش اما M8 وزنی معادل ۱۹۶۰ کیلوگرم داره.

      1. مهدی

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (714 ديدگاه)

        والا احتمالا اونی که دیدین وزن کانورتیبل بوده. واسه m8 زدن ۱۸۸۵ وواسه فراری زدن ۱۹۲۰ جدا از این بی ام و گشتاور خیلی بیشتزی داره و گشتاور هم تاثیر گذارترین کمیت هست تو مشخصات موتور برای بحث شتابگیری حالا هرچی دور موتور بیشتر میشه نقش گشتاور کمتر و و نقش اسب بخار بیشتر میشه دقیقا چیزی که تو تحلیل نمودار گشتاور و اسب بخار هر موتوری هم مشخصه

        1. MAHDI

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (4379 ديدگاه)

          نه M8 کامپتیشن تو درگ های CARWOW هم وزنش رو زده ۱۹۶۰ کیلوگرم و همینطور در مجلات. نسخه کانورتیبل M8. وزنش بالای ۲ تن هستش. خودتون میتونید درگ های قبلی M8 یا مطالب قبلی این ماشین رو در پدال سرچ کنید.

        2. KF

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (6 ديدگاه)

          بهتر از گشتاور سیستم لانچ هستش
          موتور M5 با M8 یکیه اما درگ یه چیز دیگه رو میگه

      2. OMID

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1270 ديدگاه)

        M8
        ۱۸۸۵ کیلو هست
        مدل کانورتیبل ۲تن هست تقریباً

        1. MAHDI

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (4379 ديدگاه)

          تو خوده درگ CARWOW وزن M8 کوپه رو زده ۱۹۶۰ کیلوگرم!!!!
          درگ M8 و پورشه ۹۱۱ کررا S و مرسدس GT63 و تسلا X P100D و آئودی R8 پرفومنس که CARWOW انجام داده رو تماشا کنید. قبل شروع درگ وزن M8 رو زده ۱۹۶۰ کیلوگرم. وزن نسخه کانورتیبل بالای ۲ تن هستن.

      3. OMID

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1270 ديدگاه)

        درگ که سند نیست
        شما سرچ کن وزن m8 برات میاد
        ۱۸۸۵
        کسایی که درگو ساختن ممکنه اشتباه کنن
        ولی همه سایتا یه اشتباه مشابه رو نمیکنن که

  17. car fan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    کاری به این درگا ندارم ولی اون نیسان gtr انصافا یه چیز دیگست ! کلا ی دنیای جداس

  18. sevlan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (184 ديدگاه)

    چحوری هس که تایم نیسان GTR تو ۴۰۰متر ۱۱/۱و فوق فوقش ۱۱/۲هست (مستنداتش تمام درگ های بزرگ موتور ترند )اونم نسخه استاندارد ، ولی این نسخه که ۷۰تاهم بیشتر اسب داره ، تایم ۱۱/۶رو زد ؟!مسخره نیس؟!من منکر توانایی های M8نیستم ، ولی ببینید ، کو لانچ وحشتاک فراری ؟!گرن لوسو تو ۲/۹ثانیه ،صدتا رو تخته میکنه ، ولی اینجا فقط دو ثانیه طول کشید بِکنه از زمین ، اونم این مدل فراری ، واسه درک بهتر درگ های فراری F12و لامبو آونتادور رو ببینید!!!!!

  19. KF

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چرا بعضیا نمیخوان قبول کنن که M8 از رقبای خودش که بهتره هیچ در بعضی از کلاس های دیگه هم سریع تره فقط لازمه M8 یک اسپویلر فعال داشته باشه تا زمانش رو ببینید با این که هنوز هم زمانش واقعاً حیرت انگیزه
    امید وارم M8CS حداقل اسپویلر داشته باشه اما بعید میدونم

    1. ارشیا

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (328 ديدگاه)

      چون نیس
      البته نظرات متفاوته ولی ام۸ از دی بی ۱۱ یا بنتلی
      کانتیننتال بهتر نیس
      اصلا بهتر نیس

      1. MAHDI

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (4379 ديدگاه)

        ایشون داره در مورد عملکرد صحبت میکنه. یعنی شتاب و عملکرد در پیست. نگفته که M8 بهترین GT دنیاست. داره میگه عملکردش بهتر از رقباست. که درست هم میگه. M8 که هیچ حتی M850 هم در پیست سریع تر از کنتیننتال GT و استون مارتین و مرسدس S63 کوپه هستش. چه برسه به M8 کامپتیشن!!!!!

  20. KF

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    شما قیمت رو مد نظر قرار بده

  21. Saeed

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (648 ديدگاه)

    وقتی میگین گودزیلا سریع یاد آهنگ جدید امینم میوفتم که رکورد گینس رو دوباره زد(رکورد قبلی مال آهنگ Rap Godبود)
    آلبوم جدید بیر مک‌کری (خواننده معروف آمریکایی که آهنگ هایی واسه سریال معروف والکینگ دد خونده) به نام گودزیلا هم خیلی قشنگه حتما گوش کنید!

  22. hamid

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (177 ديدگاه)

    بعضیا چقد بهشون فشار اومده!
    یه ماشین تیون شده با وزن کمتر نتونست از پس یه ماشین کارخونه ای بربیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X