بی ام و

رنگ ویژه ب‌ام‌و M2 کامپتیشن با بهایی گزاف!

با قیمت پایه‌ی ۵۸۹۰۰ دلاری، ب‌ام‌و M2 کامپتیشن کوپه در حال حاضر ارزان‌ترین مدل M در آمریکاست. این خودرو در خط درگ کاملاً توانا بوده و یکی از گزینه‌های بسیار خوب در مرز قیمتی زیر ۶۰ هزار دلار است. البته برخی آپشن ها برای این خودرو وجود دارند که کاملاً قیمت M2 کامپتیشن را بالا می‌برند.


یک پست جدید منتشر شده توسط بیمر پست نشان می‌دهد این خودرو خاص‌تر از همیشه شده است. یکی از خریداران این کوپه آلمانی رنگ آبی متالیک سان مارینو را سفارش داده که ۲۴۸۰۰ دلار قیمت دارد! دو آپشن دیگر سفارش داده شده توسط این خریدار پکیج Exclusive و رینگ‌های ۷۶۳M و لاستیک‌ها می‌باشند.

برای اینکه درک بهتری از قیمت بالای رنگ بدنه‌ی این خودرو داشته باشید باید گفت شما می‌توانید با این پول ۵ بار پوشش بسیار باکیفیتی را روی بدنه بکشید. یا هم می‌توانید یک دستگاه هوندا سیویک Si صفرکیلومتر را بخرید که قیمت پایه‌ی ۲۴۳۰۰ دلاری دارد. دیگر گزینه‌ی مدنظر می‌تواند ارتقای افترمارکتی M2 و سفارش مجموعه‌های سیستم تعلیق، رینگ‌ها، اگزوز، نرم‌افزار جدید ECU و… باشد.

یک جست‌وجوی کوتاه نشان می‌دهد دلیل قیمت بالای این رنگ نیاز به انتقال بدنه‌ی خودرو از کارخانه به لایپزیک است تا این رنگ سفارشی در آنجا پاشیده شود. وقتی‌که این فرایند انجام شد بدنه‌ی خودرو به کارخانه بازگردانده می‌شود و روند مونتاژ ادامه می‌یابد. پس قیمت این رنگ تنها به خاطر خاص بودنش نیست بلکه هزینه‌های انتقال و لجستیک را نیز در برمی‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Mad.z.Max

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    واقعا برای اولینبار من بنظرم رسید بهتره رنگ ایده آل رو بصورت افترمارکتی بگیری تا از کارخونه! یکمی نمی ارزه
    ولی خدایی خیلی قشنگه، خوده ام تو هم که دلبری میکنه ❤

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا