بی ام و

استقبال فوق‌العاده از شاسی بلندهای ب‌ام‌و

ب‌ام‌و سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. باواریایی ها سال پیش در کل ۳۲۴۸۲۶ دستگاه خودرو به فروش رساندند که افزایش ۴.۴ درصدی را نشان می‌دهد. برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ تاکنون ب‌ام‌و توانست مچ مرسدس بنز را بخواباند.

BMW factory

بدون هرگونه تعجبی، تقاضای بسیار زیاد برای کراس اوورها یکی از دلایل اصلی افزایش فروش ب‌ام‌و بوده است. باواریایی ها هم‌اکنون اعلام کرده‌اند کارخانه اسپارتانبورگ کارولینای جنوبی که به تولید شاسی بلندهای X3، X4، X5، X6 و X7 می‌پردازد رکورد تولید جدیدی را ثبت کرده است.

این کارخانه در سال ۲۰۱۹ تعداد ۴۱۱۶۲۰ دستگاه از مدل‌های خانواده X را تولید کرده و رکورد قبلی ۴۱۱۱۷۱ دستگاهی متعلق به سال ۲۰۱۶ را شکسته است. خودرویی که بیشترین تولید را داشته ب‌ام‌و X5 با تعداد ۱۶۱۰۹۶ دستگاه بوده و پس از آن نیز X3 با تولید ۱۱۵۰۸۸ دستگاه قرار گرفته است. رتبه سوم به ب‌ام‌و X4 با میزان تولید ۶۵۵۵۷ دستگاه رسیده و X7 هم آمار تولید ۵۲۶۱۹ دستگاهی را بر جای گذاشته است. میزان تولید ب‌ام‌و X6 نیز ۱۷۲۶۰ دستگاه گزارش شده است.

یکی از مدیران ارشد ب‌ام‌و می‌گوید:

سه سال گذشته جزو پر چالش ترین سال‌های تاریخ کارخانه اسپارتانبورگ بوده است. من به تعهد تیمم در تولید محصولاتی با کیفیت برای مشتریان افتخار می‌کنم. محصولاتی که ما تولید می‌کنیم در سراسر دنیا محبوب هستند.

این کارخانه ظرفیت تولید ۴۵۰ هزار دستگاهی در سال را داشته و بیش از ۱۱ هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول بکار هستند. محصولات این کارخانه ۴۹ درصد از کل فروش ب‌ام‌و در آمریکا را تشکیل داده‌اند. محبوب‌ترین قدبلندان ب‌ام‌و در آمریکا دو شاسی‌بلند X3 و X5 بوده‌اند.

ب‌ام‌و از سال ۱۹۹۴ تاکنون بیش از ۴.۸ میلیون دستگاه خودرو در آمریکا تولید کرده و بیش از ۱۰.۶ میلیارد دلار در کارخانه اسپارتانبورگ سرمایه‌گذاری کرده است. در حال حاضر هر روز بیش از ۱۵۰۰ خودرو خط تولید این کارخانه را تولید می‌کنند. حدود ۷۰ درصد این محصولات به بیش از ۱۲۵ بازار در سراسر جهان صادر می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MAHDI

    ۲۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ببینیم آلپینا کی میخواد آلپینا BX7 رو معرفی کنه.فکرکنم با اون رنگ سبز معروفش معرفیش کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا