بامو از جدیدترین تکنولوژی سلول باتری در خودروی پلاگین هیبریدی ۲۲۵xe اکتیو تورر استفاده کرده و برد الکتریکی و کارایی این مینی ون را بهبود بخشیده است.
باتری لیتیوم-یونی این خودرو هماکنون ظرفیت ۱۰ کیلووات ساعتی داشته و نسبت به باتری ۷.۷ کیلووات ساعتی قبلی عملکرد بهتری دارد. این باتری با استفاده از شارژر خانگی در حدود ۵ ساعت شارژ شده و اگر از وال باکس بامو استفاده شود این زمان به ۳ ساعت ۱۵ دقیقه کاهش خواهد یافت.
استفاده از این باتری باعث شده ۲۲۵xe اکتیو تورر در حالت الکتریکی برد ۵۵ تا ۵۸ کیلومتری داشته باشد که نسبت به نسخهی قبلی بهبود ۲۵ درصدی را نشان میدهد.
این خودروی پلاگین هیبریدی هماکنون ۱۵ درصد هم کممصرفتر است زیرا مصرف سوخت متوسط آن از ۱.۹ به ۱.۷ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است. همچنین میزان آلایندگی دیاکسید کربن آن نیز از ۴۷ به ۴۲ گرم در کیلومتر کاهش یافته است.
قوای محرکهی پلاگین هیبریدی ۲۲۵xe اکتیو تورر همچون قبل از پیشرانهی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی بنزینی با قدرت ۱۳۴ اسب بخار تشکیل شده و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استپ ترونیک هم با آن همکاری میکند. پیشرانهی درونسوز را یک واحد الکتریکی ۸۸ اسبی همراهی کرده و کل قدرت خودرو به ۲۲۴ اسب بخار میرسد. این خودرو قابلیت چهار چرخ محرک را نیز دارا میباشد.
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۷ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۰۲ کیلومتر در ساعتی هم جزو ویژگیهای عملکردی مینی ون بامو هستند. این خودرو در حالت الکتریکی توانایی دستیابی به سرعت ۱۳۱ کیلومتر در ساعت را داراست.
بامو ۲۲۵xe اکتیو تورر در مدلهای ادونتیج، اسپورت لاین، لاکچری لاین و M اسپورت عرضه شده و تمامی آپشن های خانوادهی سری ۲ اکتیو تورر فیس لیفت هم برای آن در دسترس میباشند.
MAHDI
۲۱ مرداد ۱۳۹۸خیلی بدم از این ماش ن میاد. البته از کلاسش متنفرم. اماچون کاربردی هستن فروش خوبی دارن
حسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۸این کلاس ماشین واسه کسیه که مجرده و نسبتا پولداره و هر روز مجبوره با ماشین بره سر و تو یه شهر بزرگ و شلوغ و تو یه کشوری که قیمت و مالیات سوخت نسبتا بالاست زندگی میکنه. اگه خودت هم تو این شرایط بودی، عاشق این کلاس میشدی.