بی ام و

جزئیات ب‌ام‌و M3 CS جدید، چراغ‌های خاص M و گیربکس اتوماتیک

اگر نسخه استاندارد ب‌ام‌و M3/M4 به حد کافی شما را هیجان‌زده نمی‌کنند پس منتظر یک سورپرایز باشید. بیمرپست می‌گوید به‌زودی نسخه پرفورمنس این دو برادر در دسترس خواهد بود. باواریایی ها می‌دانند که محصولات M طیف وسیعی از طرفداران، از رانندگان عادی تا حرفه‌ای‌های حاضر در پیست را شامل می‌شوند. هم‌اکنون و پس از معرفی نسل‌های جدید ب‌ام‌و M3 و M4 زمان معرفی نسخه‌های پرفورمنس M3 CSL و M4 CS فرا رسیده است.

نسل‌های کنونی M3/M4 و مدل‌های کامپتیشن آن‌ها از نظر پرفورمنس واقعاً احساس‌برانگیز عمل می‌کنند. ب‌ام‌و همچنین برای اولین بار سیستم چهار چرخ محرک را برای خودروهای موردبحث ارائه کرده است. مدل‌های استاندارد M3/M4 قدرت ۴۷۳ اسب بخاری دارند درحالی‌که قدرت مدل‌های قوی‌تر کامپتیشن به ۵۰۳ اسب بخار هم می‌رسد.

اگر خیلی تحت تأثیر این ارقام قرار نگرفته‌اید پس باید منتظر M3 CSL و M4 CS بمانید. گفته می‌شود M4 CS جدید قدرت ۵۴۰ اسبی خواهد داشت و از گیربکس اتوماتیک انحصاری استفاده خواهد کرد. این خودرو همچنین دارای متریال فیبر کربن استاندارد، چراغ‌های جلوی M و صندلی‌های مسابقه‌ای سفارشی خواهد بود.

هنوز جزئیات M3 CSL نهایی نشده اما انتظار می‌رود این خودرو نیز بسیار شبیه برادر خود باشد زیرا آنچه باعث جدایی آن‌ها می‌شود یک جفت در است. با قدرت ۵۴۰ اسب بخاری انتظار می‌رود بخش M ب‌ام‌و تلاش مهندسی زیادی را صرف انتقال کارای این قدرت به جاده کند و دل مشتریانی را که به دنبال حد نهایی پرفورمنس یک ب‌ام‌و هستند به دست آورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    امیدوارم خوب از آب دربیاد.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Reza Waffen SS

      ۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      خوبه ولی ای کاش جلو پنجرش کوچیک میشد

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. AMG///

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (142 ديدگاه)

    زیباست 🤍💙
    خودروی کوپه و سدان اسپرت فقط BMW🤍💙

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. نوید محمد

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (140 ديدگاه)

      مطمئنی؟
      با اون جلوپنجره زشت؟!

      موافقم 1
      مخالفم 3
      1. zeg

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (158 ديدگاه)

        اقلا 10 سانت جلوپنجره رو کمتر پایین میبرد و پلاک رو به اون زیر منتقل میکرد. مطمئنا بهتر میشد.

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. Shirko

          ۴ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (248 ديدگاه)

          در جواب zeg بله شما درست می گید ، من هم دقیقا به این فکر کردم ، اگر جلو پنجرش تا اخرین خط افقی بود خیلی زیبا می شد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. بهنام

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (155 ديدگاه)

    اینجاست که شاعر میگه:
    اووووف 😍🤤

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. محمد مختاری آذر

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    کاش قدرت زیادی داشت مثلا 670 اسب بخار 540 برای بی ام و کمه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      مهندسی فرق داره برادر،الان به جایی رسیدیم موتور ۱۲سیلندر ۱۰سال پیش ب‌ام‌و حریف ۶سیلندر الانش نمیشه!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. Amin

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    خیلی خوبه، از نظر من که عالی هست

    موافقم 1
    مخالفم 1
  6. Sina10

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    امیدوارم این مدل هم شامل فیس لیفت حدید سری ۳ باشه
    فقط کافیه دقیق به جلوش نگاه کنید تا مشکلو درک کنید
    هر چقدر هم تند بره اون مشکلش رو حل نمیکنه
    جای پرفورمنسش که هیچ مشکلی نداره و عالیه ، قیافشو درست کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Kato

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (446 ديدگاه)

    ایش آلمانی پر خرج

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      بازم فرمایشات گوهربار…😑😑

      موافقم 3
      مخالفم 1
  8. abdi_mahdi

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (496 ديدگاه)

    نمیدونم چرا ظاهرش به دلم نشست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    کم کم دارم به طراحیm3 و m4 عادت میکنم،بنظرم این یکی به نسبت زیبا دراومده…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. آریا ماشین

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    هر چقدر هم پرفورمنس رو بهتر کنین به دل نمیشینه و همچنان نسل قبل ترجیح همه هست…!

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا