ب‌ام‌و X4 ای‌سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند!

درحالی‌که تمام دلایل موجود برای ترجیح دادن نسل دوم ب‌ام‌و X4 به X3 ظاهر دینامیک‌تر آن است اما هنوز هم فاکتورهای متعدد فوق‌العاده‌ای وجود دارند که با آن می‌توانید جذابیت و گیرایی این خودرو را افزایش دهید.


قبلاً می‌دانستیم که ای سی اشنیتزر در حال کار روی پروژه ی تیونینگ X4 G02 است هرچند این پروژه اخیراً تکمیل شده است. به عنوان نتیجه، کراس اوور باواریایی ها ظاهر گیراتر و عصبانی‌تری داشته و البته که سریع‌تر از قبل شده است.


اولین چیزی که متوجه می‌شوید این است که X4 ارتفاع کمتری از سطح زمین دارد. کیت فنرهای سیستم تعلیق سفارشی این خودرو باعث شده دماغه به میزان 20 میلی‌متر و عقب خودرو نیز به میزان 25 میلی‌متر پایین بیاید که همین امر باعث بهبود حرکت خودرو در عبور از پیچ‌ها می‌شود.


از نظر آئرودینامیکی هم X4 تیون شده به اسپویلر جلوی جدید، اسپویلر عقب نصب شده روی سقف، اسپویلر روی لبه‌ی صندوق و بال عقب فیبر کربنی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به فویل محافظت رکاب بخش عقب، نشان‌های جانبی سفارشی و… اشاره کرد. رینگ‌های آلیاژی 19 و 20 اینچی هم در دسترس هستند. نهایتاً باید به خروجی‌های اگزوز کربنی و اسپورت اشاره کرد که می‌توان آن‌ها را با طرح کرومی یا مشکی سفارش داد.


در داخل کابین نیز پدال‌های آلومینیومی و پوششی از همین جنس برای کنترلر iDrive را مشاهده نمود.


ای سی اشنیتزر قدرت نسخه‌ی xDrive30d را از 265 به 315 اسب بخار رسانده و خروجی مدل xDrive M40d هم از 326 به 380 اسب بخار افزایش یافته است. اگر اگزوز سفارشی با مبدل کاتالیتیک اسپورت را سفارش دهید پرفورمنس خودرو حتی بهتر هم خواهد شد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. کوشا
    سوابق: (110 دیدگاه) ,

    توی عکسایی که داخل محیط بستس رنگ بدنه و سپر انگار موج داره (مخصوصن عکس 2)

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.