تویوتا

برنامه‌های مفصل گازو ریسینگ برای محصولات تویوتا

تویوتا سخت به دنبال ارائه‌ی تصویری متفاوت از برند خود بوده و برنامه‌ها و اهداف جاه‌طلبانه‌ای را نیز در نظر گرفته است. با وجود خودروهای جذابی همچون GR سوپر اسپورت، کرولا GR اسپورت و GR سوپرا GT4 کانسپت، این خودروساز ژاپنی طیف وسیعی از محصولات پرفورمنس را در آینده عرضه خواهد کرد. ظاهراً در آینده‌ای نزدیک شاهد خبرهای هیجان‌انگیزی خواهیم بود.


مدیر فروش و بازاریابی تویوتای اروپا در مصاحبه با اتوموتیونیوز تائید کرده که این شرکت روی نسخه‌ی پرفورمنس تمامی مدل‌های کلیدی خود کار می‌کند. خبر خوب اینکه حتی نسخه‌ی GR از مدل‌های هیبریدی تویوتا نیز تولید خواهد شد.


مدیر تویوتا گفته است:

ما در حال تلاش برای ایجاد ارتباط واضح‌تر با برند GR هستیم و به همین خاطر در حال توسعه‌ی نسخه‌های GR اسپورت از تمامی محصولات کلیدی خود می‌باشیم. برخی از مدل‌های هیبریدی نیز با نسخه‌ی GR تولید خواهند شد.


موضوع جالب‌تر اینکه شیگکی تومویاما رئیس تویوتا گازو ریسینگ اخیراً اعلام کرده بود در حال بحث با مقامات کمپانی برای تولید نسخه‌ی پرفورمنس پیکاپ هایلوکس می‌باشد. اگر این پروژه به سرانجام برسد شاهد الهام از پیکاپ هایلوکس داکار خواهیم بود.


تویوتا در نظر دارد در اکثر بازارهای کلیدی سه سطح از محصولات پرفورمنس را عرضه کند. ورود این خودروساز به چنین بازاری ابتدا با مدل‌های GR که تنها ظاهر اسپورت تری داشته و از قدرت بیشتر بی‌بهره هستند صورت خواهد گرفت که چنین کاری مشابه مدل‌های R-Line فولکس و ST-Line فورد است. یک پله بالاتر مدل‌های کامل GR قرار می‌گیرند که پرفورمنس بالاتری خواهند داشت. مدل‌های پرچم‌دار پرفورمنس نیز از نوع GRMN خواهند بود که اولین آن‌ها یاریس و کرولا GRMN بوده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3892 ديدگاه)

    طوفانِ تویوتا ….
    دوست داشتم نسخه TRD PRO هایلوکس هم ارائه میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    رقابت شاخه اسپرت تویوتا و هوندا و سوبارو واقعا دیدنیه.
    ایمپرزا، کرولا و سیویک تو یه پیست کورس بزارن.
    به به به به غرش موتورهای 4 سیلند توربو ژاپنی واقعا شنیدنیه. “”جای لنسر خالی””

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا