تویوتا

روی دیگر سکه با معرفی تویوتا C-HR GR اسپورت جدید!

هیچ محدودیتی برای گسترش سبد محصولات گازو ریسینگ وجود ندارد زیرا پس از معرفی خودروی کوپن GR اسپورت در چند روز گذشته، بخش پرفورمنس تویوتا هم‌اکنون نسخه‌ی داغ‌تر C-HR را رونمایی کرده است. این خودرو بر پایه‌ی جدیدترین مدل فیس لیفت شده از کراس اوور تویوتا بنا شده اما خب برای خرید آن باید به ژاپن بروید زیرا این خودرو تنها در سرزمین آفتاب تابان قابل خریداری است.


همه‌چیز به تغییرات ظاهری محدود نمی‌شود زیرا C-HR GR اسپورت دارای برخی اصلاحات فنی نیز می‌باشد. همچنین مهندسان گازو ریسینگ سیستم تعلیق را ارتقا داده و از فنرهای پیچشی، جذب کننده‌ی شوک و پایدار کننده‌ها استفاده کرده و البته فرمان هم پاسخ‌های بهتری دارد.

رینگ‌های ۱۹ اینچی دیده شده در این خودرو فقط مختص C-HR GR اسپورت بوده و کیت بدنه نیز از سپر جلوی جدید با جلوپنجره‌ی متمایز با نوارهای افقی تشکیل شده است. مه شکن‌ها نیز طرح متفاوتی داشته و پایین‌تر از حالت قبلی قرار گرفته‌اند. سیستم اگزوز با چهار خروجی و نشان‌های متمایز هم تکمیل کننده‌ی ظاهر این خودرو هستند.


با قدم گذاشتن به داخل کابین شاهد فرمان کوچک‌تر چرمی با دوخت های نقره‌ای و نشان GR خواهید بود. صندلی‌های جلو نیز خاص این مدل بوده و با پدال‌های آلومینیومی، تریم نقره‌ای تیره و دکمه استارت/استاپ با برند GR همراه می‌شوند.


تویوتا C-HR GR اسپورت تنها به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه شده و قیمت حدود ۲۵۱۰۰ دلاری برای مدل S-T مجهز به گیربکس ۶ سرعته دستی و پیشرانه ۱.۲ لیتری توربوی بنزینی دارد. مدل مجهز به پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری هیبریدی شده‌ی S هم قیمت ۲۸۵۰۰ دلاری دارد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علیx76

    ۲۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    کاش تویوتا یه فکری بحال موتورش میکرد
    اقلا همون موتور سوپر چارجی که روی یاریس GRMN گذاشتن
    با این ظاهر ، قدرت ۱۲۰-۱۴۰ اسب خیلی کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۲۸ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (3020 ديدگاه)

      فکر کنم نسل جدید CHR با موتور 1.8 جدید و هیبریدی با توان 180 اسب عرضه خواهد شد. اما کماکان با گیربکس CVT که البته در کل، تغییرات مثبتیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. meysam

    ۲۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    اولش که تازه معرفی شده بود خوشم نیومد ولی وقتی اولین بار از نزدیک دیدی بنظرم خیلی زیبا اومد. واقعا ماشین خوشگلیه ولی در حد یه هاچبک کارایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا