تویوتا

قیمت و مشخصات تویوتا آوالون TRD 2020

تولید یک سدان اسپورت توسط تویوتا مخصوصاً مدل میان سایز کمری و فول سایز آوالون چیزی نبود که تا چند سال پیش قابل‌تصور باشد؛ اما در سال ۲۰۱۸ این اتفاق رخ داد و ما با نسخه‌های TRD این دو خودرو آشنا شدیم. هنوز قیمت کمری و آوالون TRD در آن زمان اعلام نشده بود چراکه پاییز امسال قرار است هر دو خودرو وارد بازار شوند.


امروز می‌توانیم جزئیات قیمت‌گذاری تویوتا آوالون TRD را بدانیم. تویوتا می‌گوید قیمت این خودرو از ۴۳۲۵۵ دلار آغاز می‌شود که ۹۵۵ دلار آن هزینه‌های تحویل است.


این قیمت باعث می‌شود آوالون TRD بین مدل‌های لیمیتد (قیمت ۴۳۰۵۵ دلار) و تورینگ (قیمت ۴۳۴۵۵ دلار) قرار گیرد. موضوع جالب اینکه یک نسخه‌ی دیگر از آوالون با استایل گیرا هم عرضه خواهد شد که XSE نام داشته و قیمت ۳۹۲۵۵ دلاری دارد. این خودرو از همان ظاهر اسپورت آوالون TRD سود برده اما قیمت ارزان‌تری دارد.

البته ویژگی‌های آوالون TRD تنها به کیت مشکی مات بدنه و دیگر ریزه‌کاری‌های آن مربوط نمی‌شود. ارتفاع خودرو چند میلی‌متری کاهش یافته و شوک‌ها نیز به منظور هندلینگ بهتر ارتقا یافته‌اند. روتورهای ترمز بزرگ‌تر در جلو نیز بکار رفته‌اند. نهایتاً هم باید به سیستم اگزوز جدیدی اشاره کنیم که صدای جذاب‌تری تولید می‌کند.


اما هنوز قیمت و مشخصات کمری TRD منتشر نشده است. تخمین زده می‌شود قیمت این خودرو بالاتر از ۳۵ هزار دلار اعلام شده برای کمری XSE باشد.


این دو خودروی اسپورت تا پایان ماه آینده میلادی وارد نمایندگی‌های فروش خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    نمی ارزه اقا
    این قیمت دیگه نه
    اقتصادی های رده بالا 35 هزارتا بیشتر نمی ارزن

    موافقم 1
    مخالفم 3
  2. حمیدرضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    تویوتا فقط فول سایز سواری عالی کم خرج کاش تو ایران هم میشد یکیشو داشت

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا