تویوتا

تویوتا کمری TRD 2020، سدانی خوش قیمت و جذاب!

تویوتا قیمت و مشخصات کمری TRD 2020 را اعلام کرد و در حرکتی سورپرایز کننده، این سدان نسبتاً پرفورمنس قیمت بسیار مناسبی دارد.


با بهای ۳۱۹۹۵ دلاری، کمری TRD ارزان‌ترین عضو خانواده‌ی ۶ سیلندر کمری بوده و ۴ هزار دلار ارزان‌تر از مدل XSE می‌باشد. قیمت پایه‌ی این خودرو کاملاً پایین‌تر از بهای ۴۳۲۵۵ دلاری آوالون TRD بوده و این در حالی است که هر دو خودرو از یک پیشرانه استفاده می‌کنند.


دلیل اصلی قیمت مناسب کمری TRD این است که خودروی موردبحث بر پایه‌ی تریم SE شکل گرفته و بنابراین در کابین خبری از چرم، ناوبری ماهواره‌ای و سیستم‌های کمک‌راننده‌ی متنوع مدل‌های فول تر نیست. همان‌گونه که نام خودرو هم نشان می‌دهد، کمری TRD روی پرفورمنس تأکید دارد.


شاسی خودرو از فنرهای سفت تر استفاده کرده و ارتفاع کمتری از سطح زمین دارد. میله‌های ضد لغزش بزرگ‌تر، رینگ‌های سفارشی با لاستیک‌های چسبان و دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر جزو دیگر ویژگی‌های این سدان ژاپنی هستند. یک سیستم اگزوز خاص TRD، ظاهر اسپورت تر و برخی عناصر قرمزرنگ کابین نیز تکمیل کننده‌ی ویژگی‌های کمری TRD هستند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۳۰۱ اسب بخار است. در کل به نظر می‌رسد این خودرو قیمت بسیار مناسبی داشته و این موضوع در زمان مقایسه با آوالون TRD خودش را کاملاً نشان می‌دهد.

برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه

  1. سورنا

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (671 ديدگاه)

    خوش قیمت و ارزون و … برای اونا و لاکچری واس ما !!!

    نمیدونم چرا طراحی نسل قبلشو که تو ایران خیلی میبینیم رو بیشتر دوس دارم

  2. ایمان

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2422 ديدگاه)

    تویوتا پکیج های TRD متنوعی داره و این کارش خیلی خوبه
    TRD Sport برای سدان های تویوتا
    TRD Off-Road : برای کراس اوور های تویوتا
    TRD PRO : برای SUV ها و پیکاپ های تویوتا
    حالا پکیج های GR و GRMN تویوتا که جای خود دارد
    تاپ و درجه یک مثل 💙 تویوتا 💙

  3. Saeed

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (660 ديدگاه)

    چیزی واسه گفتن ندارم
    تویوتا همیشه کارش عالی بوده و عالی خواهد بود
    یک ماشین اسپرت و جذاب واسه جوانان

  4. MAHDI

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (4443 ديدگاه)

    پدال جان carwow یه رقابت طناب کشی بین مرسدسG63 و پورشه کاین و بنتلی بنتایگا انجام داده وهمینطور درگ پورشه۹۱۱ توربو نسل قبل و لامبورگینی هوراکان پرفومانته!!!!
    یه زحمت بکش زودتر مطلبشون رو بزار… سپاس

  5. ADAK

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (890 ديدگاه)

    دوام و طول عمر قبول
    آقا قبول ، خودم دارم اعتراف میکنم.
    اما خدا وکیلی طراحی جلو ماشین را ببین
    عقبش…
    از کنار…

    یعنی در برابر اروپایی ها و حتی کره ای و روم نمیشه بگم! حتی در مقابل بعضی چینی ها فاجعه اس بخدا.

    ضمنا اینو بگم ماشین ایده الم در ایران :
    پرادو
    آریون
    هست ؛ فکر نکنین ژاپنی ستیزم 🙂

    1. G

      ۳ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (228 ديدگاه)

      با همین طراحی زمانی که سدان های آمریکایی داشتن جمع میشدن این افزایش فروش نسبت به سال قبل داشت
      فکر نکنی آمریکا ستیزم عاشق فورد اف ۳۵۰ ام

      1. ADAK

        ۵ شهریور ۱۳۹۸
        سوابق: (890 ديدگاه)

        درست میفرمایید اتفاقا !
        نسل های قبلی طراحی به نسبت زیباتر و پخته تری داشتن ، من منکرش نیستم
        اما متاسفانه ماها اکثرا انتقاد یه نفر نسبت به علایق مون را هجمه تصور میکنیم و حمله میکنیم

    2. OMID

      ۳ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (1357 ديدگاه)

      عقبش که عالیه نمی‌دونم مشکلش چیه
      جلو می‌تونست بهتر باشه ولی بازم اوکیه

  6. بهنام

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (356 ديدگاه)

    چطور ژاپنی دوست هستی و کمری جدید رو فاجعه میدونی؟ این یه کمریه و ضمن اینکه بسیار خوب طراحی شده، به قول مدیر طراحی تویوتا به گونه ای هست که از فواصل دور و در بین صدها خودرو هم قابل تشخیص هست که با یه تویوتا کمری طرفیم.

  7. Mohammadreza

    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (722 ديدگاه)

    اینکه کلی تایپ میکنی بعد پیغام میده این صفحه کار نمیکند واقعا اعصاب خورد کنه

    1. شاهین

      ۴ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (67 ديدگاه)

      دلیلش اینکه دوست عزیز طولانی میشه از سمت سرور کانکشنت قطع میشه
      بهتره بیرون تایپ کنی اینجا پیست کنی

  8. اهواز کارز

    ۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مدل ۲۰۱۵ فولش رو داشتم واقعا بقیه ماشین هایی ک سوار شدم در مقابلش هیچن از نیسان التیما بگیر تا سوناتا و اپتیما یعنی کیفت ساخت با ادم صحبت میکرد

  9. شاهین

    ۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (67 ديدگاه)

    کمری عالیه من همین ماشین مدل ۲۰۰۷ با موتور ۳۵۰۰ سی سی با سیستم تعلیق لکسوس رو دارم فوق العاده نرم و پرقدرت هست

  10. sina

    ۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2022 ديدگاه)

    زیر خبر آوالون نوشتم زیادی گرونه و همه منفی دادن
    اینجا مجددا میگم ماشین اقتصادی پرفورمنس نباس بیشتر از ۳۵ هزار تا باشه
    این ماشین ایده اله همه چیش

    1. Mohammadreza

      ۴ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (722 ديدگاه)

      اوالون قضیش فرق داره
      تعداد سدان ها با سایز اوالون انگشت شمار ان که تا اونجا که ذهن من یاری میکنه همشون بجز اوالون قیمت بالا ۱۰۰ هزار دارن

      1. sina

        ۴ شهریور ۱۳۹۸
        سوابق: (2022 ديدگاه)

        ۴۲k واقها زیاده برای اوالون محمدرضا جان
        من قانع نشدم راستش

  11. مهران

    ۳۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من میخوام تویوتا شاسی بگیرم نظرتون چیه؟ چه مدل بهتره که بگیرم و کم هزینه هم باشه، مصرف سوخت و دوام قطعات هم برای من مهم است، لطفا یاری کنید، ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن