جنرال موتورز

جی‌ام‌سی کراس اوور فول سایز می‌سازد؟!

زمانی که جی ام سی اقدام به بهبود قابل‌توجه آکادیا در سال ۲۰۱۷ کرد یک کاهش ابعاد غیرمنتظره رخ داد و این کراس اوور از نظر ابعاد بدنه پسرفت کرد. دومین نسل آکادیا از کراس اووری فول سایز به یک کراس اوور میان سایز تبدیل شد و فاصله‌ای بین مدل‌های آکادیا و یوکان به وجود آمد.


اما اکنون گفته می‌شود که جی ام سی برای پر کردن فاصله‌ای که با معرفی نسل دوم آکادیا به وجود آمده در فکر تولید یک مدل فول سایز است.

بنا به گفته‌ی منابع نزدیک به GM Authority، کراس اوور فول سایز و سه ردیفه ی این شرکت یک پله بالاتر از آکادیا و پایین‌تر از یوکان قرار خواهد گرفت.


اینکه آمریکایی‌ها علاقه‌ی زیادی به شاسی بلندها و کراس اوورها دارند بر کسی پوشیده نیست و به همین خاطر است که شاهد افزایش فروش قابل‌توجهی در این کلاس خودرویی هستیم. پر کردن فاصله‌ی بین آکادیا و یوکان یک حرکت هوشمندانه خواهد بود زیرا خریداران این برند می‌توانند گزینه‌های بیشتری داشته باشند. همچنین افرادی که به خاطر کوچک‌تر شدن آکادیا نخواستند نسل جدید این خودرو را بخرند خواهند توانست گزینه‌ای بزرگ‌تر را انتخاب کنند.


کلاس کراس اوورهای فول سایز در چند سال اخیر با رشد مواجه بوده است. سوبارو اقدام به تولید ایسنت کرده و کیا و هیوندای هم با مدل‌های تلوراید و پالیسید وارد میدان شده‌اند. این دو خودروی آسیایی با عنوان کراس اوورهای میان سایز بازاریابی شده‌اند اما ابعاد بدنه‌ی آن‌ها باعث می‌شود که در کلاسی بالاتر قرار گیرند.


اگر خبرهای مربوط به تولید کراس اوور فول سایز توسط جی ام سی درست باشد بنابراین شاهد جذاب شدن رقابت در این کلاس خواهیم بود. از آنجایی که خودروسازان فروش بالایی را در این کلاس تجربه می‌کنند بنابراین می‌توانیم انتظار رقابت سنگینی را داشته باشیم که قطعاً به نفع مشتریان است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    کی بهتر از آمریکاییهای استاد مسلم کلاس پیکاپ؟؟؟
    جی ام سی نسازه کی بسازه، داچیا مثلا؟؟؟
    البته خود ما به کنار که استادشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. M3csl

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (76 ديدگاه)

    آکادیا،
    زیباترین خودروی آمریکایی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مک وال

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (217 ديدگاه)

    نهایت ابهت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا