جنرال موتورز

معرفی جی‌ام‌سی هامر EV اس‌یووی، بازگشت H2 به عصر الکتریکی

وقتی سال گذشته جنرال موتورز پیکاپ الکتریکی جی‌ام‌سی هامر EV را معرفی کرد، می‌دانستیم که نهایتاً نسخهٔ اس‌یووی آن‌هم ساخته می‌شود. مدتی پیش نیز جی‌ام‌سی شروع به انتشار تیزرهایی از این شاسی‌بلند الکتریکی کرد و حالا سرانجام هامر اس‌یووی رسماً معرفی شده است. این خودرو شباهت زیادی به یک H2 مدرن دارد و بازگشت هامر را به ریشه‌هایش نشان می‌دهد. البته این اس‌یووی جدید از همان تکنولوژی‌ها نسخهٔ پیکاپ خود استفاده می‌کند، پرفورمنس یکسانی با آن دارد و در ظاهر نیز دنباله‌روی برادر پیکاپ است؛ بنابراین در هامر اس‌یووی همان نمای جلویی آشنا با جلوپنجرهٔ چراغ‌دار و چراغ‌های باریک دیده می‌شود. در پایین هم یک صفحهٔ محافظ و حلقه‌های D شکل بکسل به چشم می‌خورد.

این شاسی‌بلند الکتریکی ویژگی‌های دیگری مثل گلگیرهای برآمده و پانل‌های سقف قابل برداشتن را هم از برادر پیکاپ خود قرض گرفته اما با حرکت به سمت عقب خودرو تفاوت‌ها آشکار می‌شود زیرا قسمت عقبی هامر اس‌یووی کاملاً محصور بوده و چرخ زاپاس هم روی آن نصب شده است. هرچند این هامر جدید در شکل استاندارد بسیار خوب به نظر می‌رسد اما خریداران می‌توانند آن‌را شخصی‌سازی کنند زیرا جی‌ام‌سی نزدیک به ۲۰۰ لوازم جانبی مختلف را برای آن ارائه می‌کند. کابین هامر اس‌یووی هم کاملاً برگرفته از نسخهٔ پیکاپ است و بنابراین در اینجا هم شاهد همان فضای پنج‌نفره با یک صفحه آمپر ۱۲.۳ اینچی و یک نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۳.۴ اینچی هستیم. این ماشین از سیستم خودران سوپر کروز هم برخوردار است که امکان رانندگی بدون نیاز به دخالت دست را در بیش از ۳۲۰ هزار کیلومتر از جاده‌های ایالات‌متحده و کانادا فراهم می‌کند. هامر به نسخهٔ پیشرفتهٔ این سیستم مجهز می‌شود که از قابلیت تغییر خط خودکار هم برخوردار است.

هامر اس‌یووی در قوای محرکه و پلت‌فرم هم کاملاً وابسته به برادر پیکاپ خود است؛ بنابراین این مدل هم در ابتدا در نسخهٔ ویژهٔ ادیشن وان به بازار عرضه می‌شود که به سه موتور الکتریکی مجهز است. البته این موتورها در اینجا ۸۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند که کمتر از ۱۰۰۰ اسب بخار نسخهٔ پیکاپ است اما گشتاور آن‌ها تغییری نداشته و حدود ۱۵۶۰۰ نیوتن متر خواهد بود. البته این گشتاور درون چرخ‌ها است درحالی‌که اندازه‌گیری‌های معمول در خود پیشرانه صورت می‌گیرد. این یعنی طبق محاسبات، گشتاور واقعی این خودرو باید چیزی در حدود ۱۳۰۰ نیوتن متر باشد. تولید هامر اس‌یووی ادیشن وان از اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز شده و با قیمت پایهٔ ۱۰۵,۵۹۵ دلار به بازار عرضه می‌شود. این نسخه روی آسفالت خیابان ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که به گفتهٔ جی‌ام‌سی، در آفرود هم بهترین زوایای حمله و فرار در این کلاس را خواهد داشت. همچنین به لطف سیستم فرمان گیری چهارچرخ، دایرهٔ چرخش هامر به ۱۰.۸ متر رسیده است.

اما کسانی که توانایی‌های آفرود حتی بیشتری می‌خواهند می‌توانند با پرداخت ۵ هزار دلار بیشتر، پکیج اکستریم آفرود را سفارش دهند که رینگ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های ۳۵ اینچی آفرود، محافظ رکاب، محافظت از زیر خودرو و سیستم دوربین اولترا ویژن با مجموعه‌ای از نماهای آفرودی مثل نمایش زیر خودرو را به همراه دارد. بُرد هامر اس‌یووی ادیشن وان بیش از ۴۸۰ کیلومتر خواهد بود اما پکیج اکستریم آفرود این رقم را به ۴۵۰ کیلومتر کاهش می‌دهد. چند ماه بعد یعنی در بهار ۲۰۲۳ جی‌ام‌سی نسخه‌های ۲X و ۳X هامر اس‌یووی را ارائه خواهد کرد. تیپ ۳X از همان قوای محرکهٔ ادیشن وان استفاده می‌کند اما فاقد برخی ویژگی‌های خاص آن خواهد بود و قیمت پایهٔ آن از ۹۹,۹۹۵ دلار شروع می‌شود. تیپ ۲X قوای محرکهٔ دو موتوره دارد که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۰ هزار نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. بُرد این تیپ هم مثل نسخه‌های قوی‌تر بیش از ۴۸۰ کیلومتر خواهد بود و قیمت آن از ۸۹,۹۹۵ دلار شروع می‌شود. برای هردو تیپ ۲X و ۳X پکیج اکستریم آفرود هم قابل سفارش خواهد بود.

نهایتاً در بهار سال ۲۰۲۴ نیز نسخهٔ پایه با نام ۲ و قیمت ۷۹,۹۹۵ دلار ارائه می‌شود. هرچند این تیپ هم به همان دو موتور الکتریکی با ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۰ هزار نیوتن متر گشتاور مجهز است اما تکنولوژی شارژ آن از نوع ۴۰۰ ولتی بوده و باطری‌های کوچک‌تری دارد که بُردی در حدود ۴۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند. البته خریداران می‌توانند برای این تیپ تکنولوژی ۸۰۰ ولت و باطری‌های بزرگ‌تر با بُرد بیش از ۴۸۰ کیلومتر را هم سفارش دهند.

[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه

  1. 5speed

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خیلی هم عالی فقط داشبوردش میتونست بهتر باشه اگه صفحه نمایشها درون داشبورد به صورت خمیده کار میشد به دریچه های کولر کنار درها هم دقت کنید (نظر شخصی )

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۳۷
    1. ali (chevy nova)

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5688 ديدگاه)

      از عالی هم عالی تره
      غیر این انتظار نمیرفت
      یه هیولای قدرتمند

      موافقم ۴۸
      مخالفم ۱۵
      1. Mf1

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (477 ديدگاه)

        اره خیلی زیباست چون آمریکای هستش اگه لندرور این طراحی داشت داستان فرق میکرد

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۲۸
        1. حسین

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (128 ديدگاه)

          لندکروز واسه ایرانی های متعصب لندکروزه وگرنه هیچ جای دنیا هیجان انگیز و خبر ساز نیست حتی اگه روکش طلا هم داشته باشه

          لندکروز در دنیا حکم نیسان پاترولا دهه ۷۰ خودمونا داره که جوونا میخرن به عشق آفرود و جلو جنس مخالف گاز بدن تو بیابون و حس سباسین لوو داخل رالی پارسی داکا را بگیرن در صورتی که نمیدونن اگه بوق ماشین خراب شد ربطی به داشبورد نداره و فکر میکنن باید وینچش کنن تا شهرک غرب و با بیسیم این عملیات را هماهنگ کنن
          ????????????????????

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۱۱
        2. mahan

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1787 ديدگاه)

          حسین جان واقعا چه خبره رفیق!چرا این قدر از لندکروز و لندکروزسوار عقده داری؟
          دوستمون گفت لندرور تو تا لندکروز رفتی.در ضمن لندکروز این طوری ام که فکر می کنی نیست انشالله در اینده میشینی میبینی نه تنها تو شهرک غرب برش داره تو دبی هم برش داره

          موافقم ۵
          مخالفم ۲
    2. Amir

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (237 ديدگاه)

      فلسفه طراحی داخلی ماشینای آفرود همینه ،
      زمخت و خشن

      موافقم ۳۶
      مخالفم ۵
  2. GT

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    به به

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۱۵
    1. Mr.t.e.s.l.a

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (56 ديدگاه)

      یه شاهکار دیگه از صنعت خودرو سازی آمریکا…
      مطمئنم حتی هیتر های برقی هم نمیتونن از این ماشین بدشون بیاد
      بخوان هم نمیشه
      حتی اون ایرادی که میگرفتن برای نبود صدا توی برقی ها اصلا در برابر این مهندسی و عظمت نادیده گرفته میشه!!
      پیشرفته ترین نوع سوپر کروز جهان ( در کنار تسلا)
      بهترین نوع فرمان پذیری چرخ ها…
      برد ۴۸۰ کیلومتری
      همیشه اکثر خودرو ها ثابت کردن بیشتر از بردی که گفته میشه میتونن برن مخصوصآ طبق معیار های EPA که مک ای هم همین بود و بالای ۵۰۰ کیلومتر ثبت کرد.. این ماشین هم بالای ۵۰۰ کیلومتر میره بلاشک…
      جنرال موتور با عرضه ۳۰ تا ماشین برقی تا ۴ سال دیگه شاهکار های زیادی بوجود میاره

      در نهایت
      منتظر کادیلاک سلستیک هستیم تا ماهیت واقعی شرکت با اصالتی مثل کادیلاک رو به رخ بکشن❤️

      موافقم ۴۷
      مخالفم ۳۴
      1. ali(chevy nova)

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (5688 ديدگاه)

        دقیقا
        امریکن کارز فقط میتونن همچین شاهکاری رو تولیدکنن

        موافقم ۳۰
        مخالفم ۲۳
      2. علی turbos

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (274 ديدگاه)

        توکه اومده بودی زیر پست مرسدس eqs ازبرد خودرو حرف میزدی و یه چیز دیگه میگفتی واقعا این سطح از تعصب نوبره.

        موافقم ۲۹
        مخالفم ۱۴
        1. حسین

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (128 ديدگاه)

          لطفا ۱ دقیقه وقت بزارید کامنت بنده را بخونید

          میگم چرا تمام کامتا پدال شده تعصب و حسودی؟ کری خوندن بخدا خیلی متمایز و قابل فهمه تا حسودی …

          عده ای از پیشرفت کیا هیوندای جنسیس رنج میبرن و در عذابن
          عده ای از ابهت و سیستم کواترو و پرفورمنش و طراحی عالی آئودی
          عده از پیشرفت آمریکایی ها در خودروهای برقی
          عده ای از جا به جا کردن اعداد توسط پورشه های ۶ سیلندر
          عده ای از خدا شدن و دست نیافتنی تر کوئینیگ زگ در عرصه هایپر کار
          عده ای از پژو سیتروئن بخاطر طراحی و تولید ماشین های اقتصادی و بی نقص و هیچان انگیز

          واقعا چرا؟؟؟ چرا اینقدر تعصب و حسودی کور کورانه؟؟؟

          ۹۰% اون بالایی ها که گفتم عشق بنز و بی ام و بوگاتی و تویوتا و لامبورگینی هستن . اونم عشق بی منطق
          والا بلا بخدا ما ماشین بازا درسته دستمون به هیچ کدوم از اینا نمیرسه ولی یه پیکان هام تو خیابون میبینیم از ذوق میچسبیم به شیش که ببینیم داخلش مال طراحی کدوم دهه س . من نمیدونم شما چطور از پیشرفت این شرکتا به مرز ترکیدن حسودیتون میشه؟؟؟ ???

          والا ما هم به اندازه شما از افتضاح طراحی بنز و بی ام و تا متور قدیمی بوگاتی و مشکلات فنی لامبورگینی ناراحتیم ولی با این حال از پیشرفت حتی ایرانخودرو سایپا به وجد میاییم

          یا شما عشق باز نیستی یا ما . قضاوت با خوانندگان عزیز

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۳
  3. mahan

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1787 ديدگاه)

    مشکل اینه که ادم نمیتونه یک مدل رو انتخاب کنه هردوشو ادم می خواد.خیلی خوبه لعنتی.یادمه اون موقع که هامر معرفی شده بود همین حس رو داشتم و واقعا همون زمان پرابهت ترین و گنگ ترین بود.تبریک به جنرال موتورز که به بهترین شیوه این افسانه رو زنده کرد

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۶
    1. Reza

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1990 ديدگاه)

      دقیقاً هنوز اون ابهت و گیراییش رو حفظ کرده

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۸
  4. Mahdi

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (78 ديدگاه)

    عجب چیز گردن کلفتیه این هامر الکتریکی هم یه تانک سوار میشی و هم اینکه آلودگی درست نمی کنی

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۴
  5. Aref.Genial

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (67 ديدگاه)

    از کابینش خیلی خوشم اومد مخصوصا دریچه کولر و سردنده با مانیتور بزرگش

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۵
  6. R@m!n

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (836 ديدگاه)

    تو این که شاهکاره حرفی نیست ولی قیمتش بنظرم اصلن گزینه خوبی واسه آفرود نیست بیشتر تبدیل میشه محصول لاکچری با ویژگی های آفرود چشم گیر مثه g-class

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۳
    1. Amir Machine

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (874 ديدگاه)

      تو بخش آفرودرهای اقتصادی دیگه فورد برانکو و جیپ رانگلر هستن و جنرال‌موتورز میخواسته هامر رو بالاتر از اونا قرار بده
      همین الان تو بازار آفرودرهایی هم‌قیمت هامر هستن، نمونه‌ش همون G کلاس یا دیفندر که تو نسخه V8 قیمتش به صد هزار دلار میرسه و یا لندکروزر
      اینا همه گزینه‌های درجه‌یک آفرود هستن با قیمت‌های بالا، پس بنظر من نمیشه گفت هامر بخاطر قیمت گزینه خوبی برای آفرود نیست، اتفاقاً تو این دوران خیلی‌ها به دنبال آفرودرهای لوکس و راحت هستن

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۶
      1. R@m!n

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (836 ديدگاه)

        من تمام گزینه های لندکروز و دیفندر و جی کلاس رو گزینه آفرود ایده ال نمی دونم و حالا هامر هم بهشون اضافه شده. هر چقدرم عالی باشن که هستن ولی چیزی جز هزینه و خرج سنگین رو دست مالک نمیزارن. هر چقدرم پول دار باشی بازم با یه ماشین ۱۰۰k بری افرود آسیب ببینه بدجوری ضدحاله. خسارت به کنار افت قیمت وحشتناکش ضرر خالصه. این ماشینا فقط با ویژگی آفرود سطح بالا در کنار امکانات لوکس قیمتشونو توجیه می کنن.

        راجب آفرو ماشینای برقی به خاطر باتریشون که زیر ماشینه فکر می کنم آسیب پذیری بیشتری دارن. البته اینو نظری می گم و هنوز آفرود یه ماشین برقیو ندیدم.

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۵
    2. ali (chevy nova)

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5688 ديدگاه)

      همین رو اروپاییها میخواستن بسازن زیره ۲۰۰ هزار دلار نمیفروختن

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۲۲
      1. R@m!n

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (836 ديدگاه)

        تو آمریکا بخاطر بازار آزاد و رقابتی و حمایتای دولتی همیشه قیمت ماشینا پایین تره از حد ارزششه

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۵
      2. hssn

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (111 ديدگاه)

        با اینکه حرفت درسته ولی یجورایی تعصب قاطیشه

        موافقم ۵
        مخالفم ۲
      3. abdi_porsche fan

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (313 ديدگاه)

        جون عمت تعصبتو بزار کنار

        موافقم ۴
        مخالفم ۲
  7. taha malek

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (208 ديدگاه)

    تو خوب بودنش شکی نیست ولی سلیقه من نیست

    بعدش هم کسی که با این بره افرود احتمالا چیزی زده :::)))))))))))))))

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۶
  8. ATa

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (146 ديدگاه)

    قیمت گذاری محصولات امریکایی با این سطح از تکنولوژی بی نظیره. از Wagoneer تا Hummer چیزی که اروپایی ها هرگز درکی ازش ندارند فقط کافی با قیمت اوروس و Gکلاس قیاس بشه. نکته دیگه زمان ورود و خروج محصولاتشون به بازار هست اینکه یه پلتفورم رو ۱۰ سال به یک شکل توو بازار نگهداری و هر سال به لطف تغییر چراغ ها و تبلیغ جیب مشتری و خالی کنی دیده نمی شه. برانکو و واگنییر و هامر هر کدوم اعتباری هستن که هیچ تولید کننده اروپایی جرات خروج ش رو از بازار نداشت ولی امریکایی ها این کار و به راحتی انجام می دن. امروز EQS عکس های داخلی شو که دیدم ناهمگونی فرمان و با کابین جوری بود که گویا سامسونگ با فرمون دایملر شوخی کرده باشه با افترافکت… طراحی داخلی HUMMER اصالت و نواوری بدون جلوه های بصری فیک. دهه پیش رو بازار امریکایی خواهد بود چون بحث تکنولوژی (الکتریکی ها) بنیادین هست نه بزک دوزک.

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۲۵
    1. Benz SLR

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      باشه اروپا بدرد نمیخوره، آمریکا خوبه

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۱۵
      1. ali (chevy nova)

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (5688 ديدگاه)

        معلومه امریکا خوبه
        اروپاییها توانایی ساخت یه ماشین ارزون و خوب رو هیچ وقت نداشتن و ندارن
        همیشه فقط تونستن یکسری ماشین گرون و تعداد محدود بسازن و یه جمله لیمیتید ادیشن بزنن تنگ محصولشون و قیمت بالاش رو با همین تولید محدود توجیح کنن

        موافقم ۲۰
        مخالفم ۲۸
        1. علیturbos

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (274 ديدگاه)

          فعلا که فروش همون گرون ها از ارزون های شما خیلی بیشتره.
          چون مردم میدونن پولشونو دارن به چی میدن.

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۱۳
        2. ali (chevy nova)

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (5688 ديدگاه)

          علی توربو

          اره فروششون خیلی بیشتر بخصوص بنز ایکس کلاس که اونقدر پرفروشه که بعد ۲ سال از رده خارج شد یا ائودی تی تی که بخاطر فروش کمش از رده خارج شد یا……

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۱۰
      2. ATa

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (146 ديدگاه)

        این نظر شماست و یکسری کامنت های از روی تعصب و بی منطق. خودم RS6 آوانت رو شاهکار می دونم چون تکرار نیست و تا حدودی پژو ۳۰۸ جدید. ولی همین RS6 هم قیمت ۱۰۰ هزار دلاری داره حالا باقی بماند. توو شرایط مشابه این تفاوت قیمت سر چی هست! شک ندارم اگر TESLA plaid دست اروپایی ها بود قیمت برای ۹۰% جامعه دست نیافتنی می شد و پشت ویترینی.

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۹
        1. Benz SLR

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          من تعصبی نظر ندادم جی ام رو که ولش کن همش میگه آمریکا آمریکا ولی شما اگر کامنتتون رو بخونید یه جوری همش از اروپا بد میگفتید من میگم هم خوبی هاشو بگیم هم بدی هاشو. من خودم از خودروهای عضلانی آمریکا خیلی خوشم میاد .

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۲
  9. - A M I R -

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (667 ديدگاه)

    دارم به زاویه ورود و خروج معرکه اش فکر میکنم. به نظرم نسخه SUV به مراتب گیرا تر و جذاب تر از نسخه پیکاپه و میتونه نظر طرفداران سنتی هامر رو (حداقل از نظر طراحی) تا حد زیادی جلب کنه.

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
  10. Sajjad

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1809 ديدگاه)

    عضو جدید فیلم های امریکایی
    واقعا زیباست
    مخصوصا داخلش

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۳
    1. R@m!n

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (836 ديدگاه)

      دقیقا عضو جدید تمام فیلمای اکشن و فیلمای با تم میهن پرستی آمریکایی ??

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۰
  11. Ramin

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1570 ديدگاه)

    کلا این شگرد و تخصص آمریکایی ها هست که خودرو معرفی میکنن با مشخصات عالی ولی قیمت خیلی ارزان ! واقعا چنین تکتولوژی نسخه پایه ۷۹۹۹۵ دلار ( میگیم ۸۰ هزار دلار ) واقعا عالی هست. جالب اینجاس نسخه فول با کلی تکنولوژی فقط ۱۱۰ هزار دلار.

    نسخه فول ۸۳۰ اسب قدرت و ۱۱ هزار نیوتون گشتاور داره ?.
    نکته مهم اینجاس با این وزن شتابش ۳.۵ ثانیه هست.

    البته نسخه فول را اواخر سال ۲۰۲۳ تحویل میدن. خب یعنی باید حدود ۲ سال و نیم صبر کنیم تولید بشه. انشا الله چرخش در آینده برای صاحبانشون بچرخه.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۶
  12. Amir Machine

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (874 ديدگاه)

    واقعاً شاهکاره این ماشین، خیلی بیشتر از نسخه پیکاپ ازش خوشم اومد، حتی من که از برقی‌ها متنفرم عاشقش شدم، بنظرم به بهترین نحو نام هامر رو زنده کرده، هرچند دوست داشتم یه V8 قلدر زیر کاپوتش باشه اما دیگه باید با عصر الکتریکی کنار بیایم
    ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ کیلومتر برد و ۳.۵ ثانیه شتاب باعث میشه بتونم با برقی بودنش کنار بیام

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۶
  13. M3csl

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (93 ديدگاه)

    ب نظرم اگه مسئولان تویوتا میخواستن نسخه جدید و الکتریکی اف جی کروزر رو طراحی و تولید کنند دقیقا چنین چیزی میشد

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۳
  14. نیما

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (323 ديدگاه)

    بردش کمه

    موافقم ۷
    مخالفم ۱۲
  15. Benz SLR

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    همه چیزش عالیه فقط ایکاش اینا رو هم داشت
    ۱. درکنار انتخاب موتور برقی یک موتور درون سوز حداقل V8 تنفس طبیعی و توربو
    ۲. تو حالت الکتریکی برد بالای ۷۰۰ کیلومتر داشت
    اونوقت دیگه میترکوند

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  16. زیزیگولو

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2119 ديدگاه)

    یکی از راه ها و تاکتیکای کمپانیای خودروسازی واسه توسعهٔ یه ماشین جدید بررسی ماشینای معیار و طراز اول آن کلاس و سگمنت هستش

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  17. Hosseinbimmer

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (132 ديدگاه)

    گشتاور ۱۵۰۰۰ تا یا ۱۳۰۰ تا آخر؟?

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  18. TRX

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (24 ديدگاه)

    یک ماشین دیگه جاش تو گاراژ آرزوهام باز شد!

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۵
  19. بنیامین

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (82 ديدگاه)

    تا سال ۲۰۲۳ این تکنولوژی قدیمی محسوب میشه

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱۱
  20. Sina10

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1616 ديدگاه)

    از کمتر ماشین های برقی که ازش خوشم اومد!!!!
    قیافه اش عالیه
    به نظرم خیلی خیلی زیبا تر از نسخه پیکاپش هست
    نسخه ی پیکاپش فرم بدنه ضعیفی داشت ولی این عالیه
    من که ازش خوشم اومد

    موافقم ۶
    مخالفم ۸
  21. behnam1012

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (476 ديدگاه)

    خیلی از طراحیش خوشم اومد

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  22. Amirreza

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1159 ديدگاه)

    با اینکه آلمانی بازم ولی خوشحالم که یکی از بهترین آفرودرای دنیا ، دوباره متولد شده

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  23. Mohamad rahmati

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (35 ديدگاه)

    ماشینی که صدای موتورش رو نشنوی حال نمیده حالا اگه حتی تو سال۲۰۳۰هم باشیم!بنظر منم کاش یه v8گردن کلفت داشت ماشین به این زیبایی!

    موافقم ۵
    مخالفم ۴
  24. حسین

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (390 ديدگاه)

    یاد نید‌فور اسپید آندرگراند۲ افتادم.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  25. حسین

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (390 ديدگاه)

    کاش هامر را به عنوان یک برند معرفی می‌کردند.الام یک مدل از محصولات جی‌ام‌سی هست مثل کانیون.ولی قبلا یه برند مجزا بود.حالا برعکسش دی‌اس هست که قبلا مدل بود بعدا تبدیل شد به برند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۳
  26. مهدی

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (808 ديدگاه)

    انگار یه ماشین مرده رو زنده کردن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا