کاهش قیمت قابل‌توجه جی ام سی یوکان

جی ام سی به منظور حفظ روند فروش خوب مدل سالخورده‌ی یوکان اقدام به کاهش 12 درصدی قیمت این شاسی‌بلند آمریکایی کرده است. این تخفیف قابل‌توجه بسته به تریم انتخابی باعث می‌شود قیمت خودرو تا حداکثر 10 هزار دلار پایین بیاید. آیا اعمال چنین تخفیفی باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد؟


جی ام سی متأسفانه این تخفیف 12 درصدی را به مالکان خودروهای کنونی جنرال موتورز ارائه کرده و افرادی که مالک محصولات این خودروساز نبوده و خواهان خرید یوکان و استفاده از تخفیف یاد شده هستند شاید در رسیدن به هدف خود ناکام بمانند. البته احتمال دستیابی به خودرویی با قیمت مناسب نیز برای این دسته از مشتریان وجود دارد.


کاهش قیمت 12 درصدی یوکان شامل 6 تریم متنوع این خودرو می‌شود. برای مثال قیمت ارزان‌ترین نسخه‌ی یوکان SLE از 50895 دلار آغاز می‌شود که با کاهش قیمت 6107 دلاری همراه شده است. مدل گران‌تر یوکان دنالی XL قیمت آغازین 70795 دلاری دارد که به معنی کاهش قیمت 8495 دلاری می باشد. البته وقتی‌که آپشن های متنوعی را انتخاب کنید قیمت این خودرو به راحتی از 100 هزار دلار عبور خواهد کرد.


جی ام سی یوکان در جایگاهی بالاتر از شورولت سابربن و پایین‌تر از مدل لوکس‌تر کادیلاک اسکالید قرار می‌گیرد. این خودروی جادار تجهیزات لوکس زیادی را که در اسکالید وجود داشته ارائه می‌کند و درعین‌حال قیمتش نزدیک به مدل ارزان‌تر سابربن می باشد.


به لطف ساختار کلاسیک بدنه روی فریم، جی ام سی یوکان تجربه‌ی سواری کاملاً سنتی‌ای دارد. این خودرو توانایی یدک کشی بالایی داشته و همچنین پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری آن مناسب حمل افراد زیاد و وسایل جانبی می باشد.


نسل بعدی سابربن، یوکان و اسکالید در راه است بنابراین اگر به دنبال یک معامله بسیار خوب نبوده و ترجیح می‌دهید از جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت خودرو استفاده کنید بنابراین بهتر است چند ماه صبر کرده و نسل جدید این خودروها را انتخاب کنید. به لطف سرمایه‌گذاری جنرال موتورز در کارخانه‌ی خود برای تولید شاسی بلندهای بدنه روی فریم، انتظار می‌رود دوازدهمین نسل سابربن و برادران آن همچنان سنت شاسی بلندهای آمریکایی را حفظ کنند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. Ali.usa
    سوابق: (335 دیدگاه) ,

    این جمس چقدر خوب
    بی سر او صدا داره میره جلو و البته بسیار قوی

    پاسخ
  2. ali a
    سوابق: (629 دیدگاه) ,

    طراحی بیرونیش واقعا جذاب و با ابهته. ولی طراحی داخلی خیلی ساده و مشترک با چندتا محصول دیگه جنرال موتورزه…نسل جدیدش باید نقص طراحی داخلی رو برطرف کنه

    پاسخ
  3. بی نام
    سوابق: (2639 دیدگاه) ,

    اگر یدونه یوکان داشتم و این خبر رو میشنیدم قطعا خیلی خوشحال میشدم و حس می کردم شرکت به من احترام گذاشته.

    پاسخ
  4. حمیدرضا
    سوابق: (2364 دیدگاه) ,

    واقعا این کلمه حد وسط تو خیلی از محصولات شوخی بیش نیست اخه تفاوت یه دنالی با اسکالید به جز در ظاهر چی میتونه باشه هر دو تریم چرم دارن هر دو بزرگن هر دو امکانات یکسانی دارن بیشتر جنبه تبلیغاتی داره این جور صحبت ها

    پاسخ
  5. نام
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    عراقی ها که ایران می آیند با جی ام سی یوکان میایند.
    ایرانی هایی که به عراق میروند اگه ماشین ببرند با سمند میروند.
    بر سر ما چه گذشته؟؟؟

    پاسخ
  6. پاشایی
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    بهترین آمریکایی های واقعی بازمانده از دوران گذشته که دسته دندهای اونا در بغل فرمون قرار داره خوشحالیم بخاطر ارائه نسل جدیدشون اینکه بدنه روی فریم هستن آفرین به سلطان تولید خودرو جهان ینی جنرال موتورز شاید تویوتا اکنون در صدر باشه یا فولکس واگن یا رو نیسان ولی هیچ شرکتی به جنرال موتورز نخواهد رسید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.