جگوار

پدیدار شدن جگوار اف-پیس فیس‌لیفت 2021

جگوار در حال کار روی نسخه فیس لیفت اف پیس است و به تازگی تصاویری جاسوسی از نسخه پیش‌تولیدی این خودرو در کشورهای اسپانیا و بریتانیا منتشر شده است.


این خودروها کاملاً پوشیده شده و حتی خروجی‌های اگزوزشان نیز از نظرها پنهان شده است. انتظار می‌رود اف پیس فیس لیفت از چراغ‌های جلو و عقب LED، سپرها و رکاب‌های متفاوت و همچنین ویژگی‌های ایمنی فعال به‌روز و جدیدی برخوردار شود.


کابین این خودرو نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد تا به این ترتیب شبیه سدان XE شود. به این ترتیب اف پیس از صفحات نمایش جدید شامل پشت آمپرهای دیجیتالی، صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ‌تر و صفحه لمسی برای کنترل‌های سیستم تهویه سود خواهد برد.

تکنولوژی‌های جدید این خودرو با تریم ها و رنگ‌های متفاوت همراه خواهد شد. همچنین در کابین شاهد فرمان و دسته‌دنده جدید و نورپردازی داخلی خواهیم بود.


اما از نظر قوای محرکه باید گفت اف پیس همچنان با پیشرانه‌های ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی بنزینی و همچنین چند گزینه دیزلی عرضه خواهد شد.


اما خبر مهم اینکه انتظار می‌رود جگوار پیشرانه جدید ۶ سیلندر ۳ لیتری هیبریدی ملایم با تکنولوژی ۴۸ ولتی را به این خودرو اضافه کند. این مجموعه در رنجروور اسپورت و لندروور دیفندر قدرت ۳۹۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری دارد. همچنین صحبت‌هایی درباره قوای محرکه هیبریدی (دیزلی/الکتریکی) جدید به میان آمده اما فعلاً مشخص نیست که آیا این پیشرانه مشابه نمونه ۴ سیلندر بکار رفته در دیسکاوری اسپورت است یا یک نیروگاه ۶ سیلندر جدید می‌باشد.


ما هنوز نمی‌دانیم که آیا اف پیس SVR مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر در خانواده فیس لیفت شده این شاسی‌بلند نیز حضور خواهد داشت یا خیر اما می‌دانیم که طول عمر این خودرو کمتر از یک سال خواهد بود.


انتظار می‌رود نسخه به‌روز جگوار اف پیس در اوایل سال ۲۰۲۰ و احتمالاً در نمایشگاه ژنو رونمایی شود. اولین نمونه‌های این خودرو نیز چند ماه بعد به دست مشتریان خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Khosrow

    ۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    خیلی دلم میخواد یه جگ برونم / طراحی وکیفیت کابین هاش عالیه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا