خودروهای چینی

کانسپت اوشن-ایکس بی‌وا‌ی‌دی، یک سدان الکتریکی با عملکرد بالا

بی‌وا‌ی‌دی از یک سدان مفهومی با نام Ocean-X در چین رونمایی کرد. این کانسپت به‌عنوان یک سدان با پرفورمنس بالا معرفی شده است.

طراحی اوشن ایکس با بدنه‌ای سیال و اسپرت و چراغ‌های جلوی باریک، کاملاً جلب توجه می‌کند. خطوط متنوع و نمای پویای جانبی هم به جذابیت آن کمک می‌کنند. اما نکته جالب‌تر، فرم آینده‌نگرانه چرخ‌ها است. این مدل همچنین دارای ضریب آئرودینامیک ۰.۲۱ است که رکوردی در این کلاس محسوب می‌شود.

اوشن ایکس روی پلتفرم جدید تمام الکتریکی e-platform 3.0 قرار گرفته و به گفته BYD قادر است شعاع حرکتی بیش از هزار کیلومتر را ثبت کند. این خودرو همچنین از قابلیت شارژ فوق سریع ۸۰۰ ولتی سود می‌برد که در کمتر از ۵ دقیقه، تا ۱۵۰ کیلومتر برد را می‌توان از آن به دست آورد.

جالب‌تر اینکه BYD اوشن ایکس از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. به گفته این شرکت، شتاب صفر تا صد این مدل تنها ۲.۹ ثانیه خواهد بود و البته در این حالت، مصرف انرژی آن مشابه مدل‌های تک دیفرانسیل می‌باشد. اگر این موضوع حقیقت یابد، یک دستاورد چشمگیر خواهد بود زیرا همه مدل‌های پرفورمنس بالای خودروهای الکتریکی، معمولاً برد کمتری نسبت به مدل‌های اصلی خود دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. محمد مختاری آذر

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    باید این خودرو اجزای بیشتری مثل یک خودروی واقعی داشت چون الان زیاد جالب به نظر نمیرسه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. عارف

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (322 ديدگاه)

    یکی از مشکلات برقیها برد واقعی و مدت شارژ طولانی آنهاست که اگه این مشکلات بر طرف بشه میشه برای استفاده شهری مصرف کننده را رازی نگه دارد

    موافقم 5
    مخالفم 0
  3. Karl Benz

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    یواش یواش لاستیکا هم محو میشن !!!! امیدوارم اگر چیزی جایگزین چرخ میشه حداقل قیافه مناسبی داشته باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. محمد امین

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    نمیدونم چرا تصور شرکت ها از آینده همیشه اینکه بوده و هیچوقت این تصور ها به واقیعت نرسیده، به کانسپت های دهه ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ دقت کنید ، هیچ ماشینی الان تولید نمیشه که ظاهرش مثل اونا باشه ، و ساخت این طور ماشینهایی یه دردسر کامل برای خط تولید و خریدار هست

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. امیرعلی

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (310 ديدگاه)

    یعنی حتی نمیتونن تو یک ماشین کپی نکنن
    اسم اوشن برای کراس اوور فیکسر ه ولی این ها با اضافه کردن x دارن برای کانسپت استفاده میکنن فقط بلدن برای پیشرفت از دیگران کپی کنند

    موافقم 1
    مخالفم 2
  6. پارسا عشق ماشین

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (67 ديدگاه)

    سخت نگیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ارشیاSVJ

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (307 ديدگاه)

    اگه دقت کنید یه رگه هایی از تایکان و مدل۳ توش هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پارسا

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (282 ديدگاه)

      اع یه ماشین چینی اومد
      چیکار کنیم ?
      ببینیم یک هزارم درصد شبیه چه ماشینیه که بگیم کپی کرده

      موافقم 2
      مخالفم 0
  8. حسن

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (304 ديدگاه)

    حسودهابگن دیگه چی رگه هایی ازماشینای موردعلاقشون توطراحیش مبینندالتماس تفکر ازدست نادانی وغرب زده گی

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ارشیاSVJ

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (307 ديدگاه)

      ماشین مورد علاقه؟!
      معلومه تازه وارد سایتی چون تو سایت فقط دو سه نفر هستن که از واژه جاروبرقی استفاده میکنن.
      من از مدل ۳ و تایکان زیاد خوشم نمیاد اما اگه فرم کلی هر دو رو قرار بدی کنار این هفته بیجار میفهمی چی میگم.
      و اما در پاسخ اینکه گفتی غرب زده.
      باشه قبول.
      اما شما چی؟
      اگه کار من طرفداری از غربه.
      کار شما طرفداری از چین نیست؟
      یه اسکرین شات از این ۳ تا بگیر بشین خوب نگاشون کن تا بفهمی چرا میگم کپی کاریه.
      بگذریم که حتی چرخاشم از رو کانسپت vision next 100 از ب ام و کش رفتن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    🤣🤣 برگام یه تیکه پلاستیک گنده روی دوتا پایه گذاشتن شده کانسپت!😂😂

    موافقم 1
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا