دوچرخه

معرفی دوچرخه برقی دوکاتی ای اسکرمبلر

دوکاتی اسکرمبلر طیف جدیدی از دوچرخه‌های الکتریکی است که به خاطر ویژگی‌هایی همچون ابعاد کوچک، استایل رترو و قیمت نسبتاً پایین موردتوجه جوانان قرار گرفته است.

به همین خاطر انتظار داشتیم دوچرخه جدید ای اسکرمبلر که نسخه تمام الکتریکی از مدل درون‌سوز اسکرمبلر بوده قیمتی مشابه دیگر مدل‌ها داشته باشد اما این‌گونه نیست زیرا ای اسکرمبلر یک دوچرخه الکتریکی است که توسط دوکاتی و توک ای بایکس عرضه شده است.

دوکاتی ای اسکرمبلر به عنوان یک همدم ایده آل برای جاده‌ها یا مسیرهای شهری مطرح شده و یک دوچرخه الکتریکی با کمک پدال است که طبق گفته سازندگان تمامی نیازهای استفاده روزمره را برآورده می‌کند. این دوچرخه برای کاربری شهری و جاده‌های باز طراحی شده است.

دوکاتی می‌گوید ای اسکرمبلر همان تجربه سواری نسخه‌های عادی را به لطف مرکز ثقل پایین و ژئومتری فریم ارائه می‌کند. ما مطمئنیم مالکان دوچرخه‌های استاندارد اسکرمبلر نظرات متفاوتی دراین‌باره خواهند داشت. این کمپانی ایتالیایی همچنین اعلام کرده صندلی تلسکوپی این دوچرخه باعث افزایش راحتی شده و دوچرخه‌سوار به راحتی می‌تواند توقف کرده و از آن پیاده شود.

نیروبخش این دوچرخه الکتریکی باتری ۵۰۴ وات‌ساعتی است که نیروی الکتریسیته خود را به پیشرانه ۲۵۰ واتی شیمانو E7000 می‌دهد. البته شعاع حرکتی این دوچرخه اعلام نشده است. محصول موردبحث از قطعات سطح بالایی همچون فریم آلومینیومی، گیربکس NX یازده سرعته، ترمزهای ۴ پیستونی Sram و همچنین لاستیک‌های پیرلی سایکل ای GT سود می‌برد. ای اسکرمبلر همچنین دارای لوازم جانبی موردنیاز برای استفاده روزمره از جمله کیف حمل وسایل، گلگیر و چراغ‌های گردش است.

قیمت ای اسکرمبلر از ۳۶۹۹ یورو در اروپا شروع می‌شود. قیمت این دوچرخه نصف قیمت ارزان‌ترین موتورسیکلت دوکاتی اسکرمبلر یعنی Sixty2 با قدرت ۳۹ اسب بخار است. البته مقایسه این دو محصول با یکدیگر محلی از اعراب ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد حسین

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    خداییش گرونه با این پول یه ترک یا بیانچی نسبتا خوب میشه خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بیژن

      ۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (45 ديدگاه)

      بعیده بشه با این پول ترک الکتریکی بهتر از این خرید. که تازه seatpost dropper هم داشته باشه. البته من شخصا طرفدار و استفاده کننده از چرخ ترک هستم و اصلا علاقه ای به ebikeها ندارم.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Hadi

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    امکانات دوچرخه هاشون از ماشینامون بیشتره
    هی…

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. AMG///

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    فریمش چنده
    ولی خدایی گرونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    فرق دوچرخه برقی با عادی چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا