سوبارو

معرفی پروتوتایپ پیش‌تولید نسل جدید سوبارو لِوورگ در توکیو

سوبارو پروتوتایپ آمادهٔ تولید نسل دوم استیشن لوورگ را در نمایشگاه توکیو رونمایی کرده است. نسل جدید این خودرو در ظاهر نسبت به قبل تغییرات کلی و چشمگیری را تجربه نکرده است اما عناصر جدیدی مثل دماغهٔ اصلاح‌شده با طراحی زاویه‌دارتر، جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر، دریچهٔ کاپوت متفاوت، دهانهٔ مربعی شکل گلگیرها، طراحی جدید درب صندوق بار و چراغ‌های مدرن در جلو و عقب، نمای اسپرتی به خودرو بخشیده‌اند.

نسل جدید لوورگ که روی پلت‌فرم جهانی سوبارو مشترک با مدل‌های ایسنت، ایمپرزا و… ساخته شده است، وعدهٔ ارائهٔ تجربهٔ رانندگی لذت‌بخش‌تری را داده است. این استیشن همچنین به یک پیشرانهٔ ۱.۸ لیتری تخت جدید مجهز شده که با استفاده از توربوشارژر و تزریق مستقیم سوخت، شتاب گیری متعادل و عملکرد محیطی سطح بالا را ارائه می‌کند و درعین‌حال به لطف گشتاور قدرتمند خود، کیفیت پویایی عالی را فراهم می‌کند.

نسل جدید لوورگ از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته‌ای مثل نسل بعدی پکیج ایمنی EyeSight سوبارو مجهز خواهد بود که با ترکیب دوربین عقب و چهار رادار در جلو و عقب، دید ۳۶۰ درجه‌ای را ایجاد کرده و بُرد ترمز پیش از برخوردار را افزایش می‌دهد که شامل پیچیدن در تقاطع‌های با دید محدود هم می‌شود. لوورگ جدید همچنین به سیستم مکان‌یابی خودرو هم مجهز شده که موقعیت خودرو را تشخیص داده و سرعت را قبل از ورود به پیچ‌ها کاهش می‌دهد و همین‌طور شکل بزرگراه پیش رو را هم شناسایی می‌کند. این تکنولوژی همچنین امکان برداشتن دست‌های راننده از روی غربیلک فرمان در ترافیک‌های سنگین و هدایت خودکار خودرو را هم فراهم می‌کند.

در صورت وقوع تصادف با لوورگ، سیستم پیشرفتهٔ اعلام برخورد اتوماتیک، به‌طور خودکار هشداری را به اپراتور ارسال می‌کند تا او با آمبولانس یا پلیس تماس بگیرد. همچنین اگر راننده هنگام رانندگی به کمک‌های پزشکی نیاز پیدا کند، می‌تواند با فشردن یک دکمه با اپراتور تماس بگیرد. نسل جدید سوبارو لوورگ از نیمهٔ دوم سال ۲۰۲۰ با مدل ۲۰۲۱ در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    جلوش مشتی شده واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. the notorious critic

    ۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    آره آقا سینا خیلی مشتی شده مخصوصا یا اون خطوط کناری جذاب??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا