سئاتلوازم جانبی و تیونینگ

پروژه ارتقای سئات آتکا توسط JE دیزاین

با پرداخت ۱۳۹۶۴ یورو در آلمان (بدون هزینه نصب و رنگ‌آمیزی)، JE دیزاین می‌تواند شاسی‌بلند سئات آتکا را به چیزی تبدیل کند که در آفرود حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.


خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید حاصل همکاری یکی از نمایندگی‌های سئات در لوکزامبورگ با JE دیزاین بوده و به تعداد یک دستگاه ساخته شده است. از ویژگی‌های خودرو مشخص است که این آتکای سفارشی آماده‌ی آفرود می باشد.


البته آتکا هنوز فاقد دنده‌سنگین یا دیگر تجهیزات موردنیاز برای پشت سر گذاشتن موانع سرسخت می باشد ولی بازنگری‌های صورت گرفته در آن جالب هستند. از جمله ویژگی‌های خاص آتکای تیون شده می‌توان به قوس‌های گلگیر بسط یافته به میزان ۳۵ میلی‌متر اشاره کرد. این قطعات ۲۱۴۲ یورو قیمت دارند.


فلاپ های جلو و عقب که رنگ نقره‌ای مات دارند با قیمت ۶۵۰ و ۵۹۰ یورو در دسترس می‌باشند. اسپویلر عقب، بالچه‌های شیشه‌های عقب و نوار نورانی LED نیز به ترتیب با قیمت‌های ۴۱۷، ۱۷۹ و ۱۱۹۰ یورو در دسترس هستند. همچنین می‌توان به رینگ‌های ۱۶ اینچی جدید و لاستیک‌های ۲۱۵/۶۵ با قیمت ۱۸۹۰ یورو اشاره کرد.


بخش‌های محافظ گلگیرها و پانل سقف از جنس متریالی هستند که در برابر خراش دوام بیشتری داشته و معمولاً در محفظه‌های بار پیکاپ ها بکار می‌روند. همچنین یک نوار محافظتی به رنگ نقره‌ای مات در سپر عقب نصب شده تا از عدم آسیب به ابتدای محفظه بار اطمینان حاصل گردد. رنگ خاکی مات بدنه هم بنا به گفته‌ی تیونر قیمت ۳ هزار یورویی دارد.


تکمیل کننده‌ی قطعات افترمارکتی این شاسی‌بلند اسپانیایی خفه کن فولادی ضدزنگ با قیمت ۸۹۹ یورو و دو خروجی اگزوز گرد با قطر ۸۰ میلی‌متر است.

JE دیزاین می‌گوید این کیت برای تمامی مدل‌های آتکا به جز نسخه‌های FR و کوپرا در دسترس است. البته این دو نسخه‌ی آخری را می‌توان با قوس چرخ بسط یافته، پانل سقف با نوار نورانی LED و قطعات حفاظتی زیر بدنه سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Mad.z.Max

    ۲۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    هیچکدوم از موارد بنظرم ارزش خرید ندارن! یذره هم بخش فنی ماشین تغییر نکرده، یه دست رینگ و لاستیک و انواع نورپردازی ال ای دی و بادی کیت رو هرکسی بلده با سلیقه ی خودشم بخره ببنده رو ماشین! خدایی 14هزار یورو بدی واسه صفر درصد تغییر فنی!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا