شورولت

معرفی شورولت کوروت شمپیونشیپ ادیشن ۲۰۲۲ با استایلی مسابقه‌ای

کوروت استینگری ایمسا GTLM شمپیونشیپ ادیشن ۲۰۲۲ برای گرامی داشت موفقیت خودروی مسابقه‌ای C8.R در مسابقات ایمسا اسپورت ۲۰۲۰ معرفی شد. این خودروی سفارشی تنها به تعداد ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده و استایل آن مشابه نسخه مسابقه‌ای خواهد بود. قرار است نسخه کانورتیبل کوروت شمپیونشیپ ادیشن نیز به عنوان خودروی سرعت دیترویت گرندپری ۲۰۲۱ انجام‌وظیفه کند.

خودروی موردبحث از ابتدا به عنوان تریم ۳LT با پکیج پرفورمنس Z51 توسعه یافته است. نسخه کوپه کوروت شمپیونشیپ ادیشن قیمت پایه ۸۷,۰۸۵ دلاری داشته درحالی‌که قیمت مدل کانورتیبل از ۹۴,۰۸۵ دلار شروع می‌شود.

محصول سفارشی شورولت با رنگ بدنه زرد و گرافیک خاکستری یا رنگ اصلی خاکستری هایپرسونیک و جزئیات زرد رنگ عرضه می‌شود. صرف‌نظر از رنگ انتخابی، کوروت شمپیونشیپ ادیشن دارای اسپویلر جدید با طرح کربنی، کالیپرهای ترمز زرد رنگ، رینگ‌های مشکی با لوگوی مسابقه‌ای کوروت، آینه‌بغل‌های کربنی و گاردهای جدید است.

در کابین نیز رنگ زرد یا خاکستری برای هماهنگی با کابین بکار رفته است. این خودروی سفارشی به‌صورت استاندارد با صندلی‌های GT2 عرضه می‌شود اما می‌توان صندلی‌های اسپورت کامپتیشن را نیز انتخاب کرد. به این موارد باید کمربندهای ایمنی زرد رنگ و پلاک شماره‌دار را نیز اضافه نمود.

نهایتاً باید گفت این کوروت دارای کاور محافظتی است که طراحی شماره ۳ یا ۴ کوروت C8.R مسابقه‌ای روی آن دیده می‌شود.

شورولت می‌گوید تمامی کوروت های مدل ۲۰۲۲ از سیستم تزریق سوخت ارتقا یافته، کالیبراسیون بهتر پیشرانه و مدیریت سوخت فعال بهبود یافته سود می‌برند. البته قدرت پیشرانه ۸ سیلندر این خودرو تغییری نکرده است.

قیمت شورولت کوروت کوپه ۲۰۲۲ از ۶۲,۱۹۵ دلار شروع شده و برای مدل کانورتیبل باید ۶۹,۶۹۵ دلار پرداخت کرد. تولید مدل سال ۲۰۲۲ کوروت از سه‌ماهه سوم امسال شروع خواهد شد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد مختاری آذر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (854 ديدگاه)

    شورلت کوروت نسل جدید واقعا عالی هستش زیبایی به تمام معنا واقعا به نظرم یکی از خودرو های واقعا زیبا در جهان هستش
    پرفورمنس هم که عالی هستش به نظرم کوروت نسل جدید ۱۰ برابر بهتر از نسل قبل هستش نظر شما چیه؟؟

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. rezars pc

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (380 ديدگاه)

      به نظر من تنهها برتری c7 به c8 فیس زیبا تر عقبه واقعا بهبود خیلی خوبی رو تو نسل ۸ ام داشتند ولی هنوزم برای من c3 محبوب تره از همه ی کوروت ها

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. محمد امین

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1210 ديدگاه)

        C8 ، خیلی خوبه مخصوصا نمای پشت، ولی من به شخصه طراحی خشن c7 و اون حس موتور جلو بودنش رو بیشتر دوست دارم

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. RezaRs

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1569 ديدگاه)

          دقیقا برعکس من فکر میکنم چراغ عقبای c7 خوشکلترند 😂

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3820 ديدگاه)

          اما من چراغ عقب نسل قبل رو دوست دارم…

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
    2. Reza Waffen SS

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2896 ديدگاه)

      اتفاقاً برخلاف نسل قبلی زشت ترم شده. کوروت C7 بهترین طراحی رو بین تمامی نسل ها داره

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
      1. Ninja

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (967 ديدگاه)

        C2 و C7 بهترین نسل ها هستن از نظر من c8 زیاد زیبا نیست ولی از نطر پرفورمنس فوقولعاده هست

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. Reza Waffen SS

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2896 ديدگاه)

          پرفورمنسو اره ولی تو طراحی پسرفت داشته

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        2. Ninja

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (967 ديدگاه)

          اره موافقم
          بایدم حق بدیم اولین کوروت موتور عقب هست تو نسل بعد امیدوارم هم زیبا شه هم پرفورمنس ولی میترسم توربو بزارن روش حداقل سوپرشارژر بزارن

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3820 ديدگاه)

          بنظرمc3قشنگ ترین باشه،خیلی از جاها میگفتن c3بهترین نسلشه…

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
    3. محمد مختاری آذر

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (854 ديدگاه)

      دوستان به نظر من این نسل جدید ۱۰۰۰ برابر بهتر از نسل قبل هستش از نظر طراحی ولی نمیدانم چرا شما خوشتان نیامده و نسل قبل را ترجیح می دهید

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. akrh78

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1060 ديدگاه)

        خیلی عجیب نیست از نظر شخص شخیص شما ساتاماتاکروز هم زیبا ترین پیکاپ دنیاس 🤣🤣

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3820 ديدگاه)

          سامانتا کروز درخدمت شما!😂

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  2. mopar

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (74 ديدگاه)

    زیباست فقط متن گفته بود بال با طرح فیبر کربن یعنی فیبر کربن نیست؟ اگه نیست چرا؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (967 ديدگاه)

      فیبر نیست اگه تو متن گفته طرح فیبر
      اگه فیبر باشه گرون میشه و کوروت هم نباید زیاد گرون باشه فیبر کربن گرونه

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3820 ديدگاه)

        دقیقا 👌

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  3. امیر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (503 ديدگاه)

    ماشین جالب و خوبی هستش.
    همه نسل های کوروت بجز نسل اول و چهار بقیه همه خوب بودن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Reza Waffen SS

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2896 ديدگاه)

      خوب از نسل اول چه انتظاری داشتید؟

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3820 ديدگاه)

        احتمالا ظاهرش براش خوشایند نیست، همینطور درمورد نسل چهارمش که منم دوستش ندارم…

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3820 ديدگاه)

      آقا امیر دهه ۵۰ کسی زیاد به ظاهر اهمیت نمی‌داد همه ماشین های آمریکایی توی اون دهه همه گرد و ساده بودن….

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. یانکی

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1497 ديدگاه)

        این همه کامنت میزاری آخرم این وضع شناختت از دنیای خودرو هستش.دهه ۵۰ دهه۶۰ و ۷۰ اوج دوران طراحی خودرو بود.وقتی ماشینهای اون دوران البته آمریکاییها رو میبینی یا خودت میگی چجوری با تکنولوژی اون زمان اون زوایای گرد و تیز بی نظیر رو در میاوردن.

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. akrh78

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1060 ديدگاه)

          دقیقا
          اون زمان بهترین زمان از نظر طراحی هست هر ماشینی رو نگا میکنی از هر کمپانی امریکایی مجسمه وقار و شکوهه و تا الان هم بی نظیرن

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3820 ديدگاه)

          شما ظاهر رو بیشتر نگاه میکنی آقای یانکی، بد نیست سریم به تبلیغات شرکت ها توی اون دوره بزنی که همش حرف از تکنولوژی و شاسی و موتور هستش!
          #ظاهر_بین_نباشیم

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3820 ديدگاه)

          درضمن من دهه ۵۰رو گفتم تو کامنت من شما عدد ۶۰یا ۷۰میبینی؟چه توجهی! شگفت زده شدم!

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  4. کافر مقدس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (865 ديدگاه)

    در طراحی ماشین های اسپرت به خاطر مسائل آیرودینامیک اجباره بعضی خط و خطوط

    به زودی همه ماشین های اسپرت نوک تیز خواهند شد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. ❤Potus45❤

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (34 ديدگاه)

    هم c7 و هم c8 هر دو بینهایت زیبا و خوشگلن همه ماشینای امریکا همه جوره عالین از هر لحاظ از روز اول اعتقادم این بود که چقدر این نسل ظاهرش خوب و دلنشینه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3820 ديدگاه)

    یه کوپه بی‌نظیر و کامل با ظاهر خشن تر، کوروتc8 یکی از موفق ترین ها توی سبک خودش دراومده،حیف که دیگه موتور جلو نیست اما بازم کوروت کوروته😍

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  7. ۷۷۸۸

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (12 ديدگاه)

    سردبیر محترم عکسها مثل سابق پشت سر هم باز نمی شود . لطفا رسیدگی شود .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. [email protected]!n

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1427 ديدگاه)

    مقدمه ای بر ZR1

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا