جنرال موتورزشورلت

سرانجام انتظارها به پایان رسید، رونمایی رسمی از نسل جدید کوروت

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار اخبار، تصاویر جاسوسی و رندرهای فراوان، سرانجام شورلت طی رویدادی رسماً نسل جدید کوروت را رونمایی کرده است. همان‌طور که پیش‌ازاین بارها گفته شده بود، بزرگ‌ترین تغییر کوروت C8 استفاده از ترکیب موتور وسط است که آن‌را به اولین کوروت موتور وسط تولیدی تاریخ تبدیل کرده است. البته در طول تاریخ کوروت، نمونه‌های موتور وسط زیادی ساخته شده‌اند اما هیچ‌کدام راهی خط تولید نشدند. حال اما سؤال بزرگی که در مورد کوروت C8 مطرح می‌شود این است که آیا ارزش این‌همه انتظار را داشت؟ با توجه به آمار و ارقام، پاسخ این سؤال قطعاً مثبت است.

هرچند پیشرانهٔ کوروت C8 در میانهٔ خودرو قرار دارد اما طراحی بیرونی آن تفاوت فاحشی با C7 ندارد. درهرحال به نظر می‌رسد رندرهایی که طی سال گذشته از کوروت جدید طراحی شدند به واقعیت نزدیک بوده‌اند زیرا همان‌طور که انتظار می‌رفت در بخش جلویی کوروت مدل ۲۰۲۰ دماغه‌ای تهاجمی با ورودی هوای مرکزی مثلثی دیده می‌شود که توسط دو ورودی هوای بزرگ احاطه شده است. یک اسپویلر کوچک هم زیر سپر قرار گرفته درحالی‌که بالاتر از همهٔ این‌ها کاپوتی شیک با چراغ‌های باریک به چشم می‌خورد.

استایل اسپرت کوروت C8 در پروفیل جانبی آن‌هم ادامه پیدا کرده زیرا در اینجا شاهد رکاب‌های آئرودینامیک، نقوش برجستهٔ روی بدنه و ورودی‌های هوای بسیار بزرگ جانبی هستیم. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این قسمت نیز می‌توان به اتاق جمع‌وجور، گلگیرهای عقب عضلانی و سقف دو حبابی اشاره کرد. در ادامه به سمت عقب، پوشش تهویه‌دار پیشرانه با پنجرهٔ شیشه‌ای جلب‌توجه می‌کند که پیشرانهٔ V8 جدید کوروت را نشان می‌دهد. در بالای این قسمت هم دوربینی کار شده که تصاویر عقب را در داخل خودرو به نمایش درمی‌آورد.

در بخش عقبی کوروت C8 سپری با خروجی‌های هوا به همراه چراغ‌هایی زیبا با گرافیک زاویه‌دار به چشم می‌خورند درحالی‌که یک اسپویلر جمع‌وجور، یک دیفیوزر ساده و چهار سر اگزوز اسپرت نیز از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این قسمت هستند؛ اما با وجود همهٔ این تغییرات، سقف قابل برداشتن کوروت همچنان حفظ شده و سرنشینان می‌توانند از هوای آزاد لذت ببرند. در همین حال، در کوروت C8 علاوه بر صندوق بار جلو، یک صندوق هم در عقب وجود دارد که فضای کافی برای قرار دادن یک چمدان کوچک یا کیف گلف را ارائه می‌کند.

در داخل کوروت C8 شاهد کابین کاملاً جدیدی هستیم که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به C7 داشته است. در اینجا یک غربیلک فرمان مربع شکل دیده می‌شود که پشت آن صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی قرار گرفته است. روی این غربیلک فرمان یک دکمهٔ خاص بنام Z تعبیه شده که امکان اعمال تنظیمات عملکردی سفارشی را برای راننده فراهم می‌کند. در سمت راست نیز نمایشگر بزرگی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جای گرفته است که شورلت هنوز اندازهٔ آن‌را اعلام نکرده اما وضوح بالاتری دارد. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو نیز بهبود یافته و حالا سریع‌تر شده و استفاده از آن آسان‌تر است.

در کابین کوروت جدید، کنسول مرکزی بزرگی قسمت راننده را از بخش سرنشین جدا کرده است. روی این کنسول نیز نوار باریکی طراحی شده که در آن دکمه‌هایی فیزیکی برای کنترل ویژگی‌های مختلف خودرو جای گرفته‌اند. در دورانی کنترلرهای لمسی بر کابین خودروها سلطه یافته‌اند، این ویژگی قطعاً طرفداران دکمه‌های فیزیکی را خوشحال خواهد کرد. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی برجستهٔ کوروت C8 نیز می‌توان به تریم فیبر کربنی یا آلومینیومی، تکنولوژی تشخیص صدا و شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند اشاره کرد.

سیستم صوتی استاندارد این ماشین از برند Bose با ۱۰ بلندگو است اما خریداران می‌توانند نمونهٔ ارتقاءیافته با ۱۴ بلندگو را هم سفارش دهند. دیگر آپشن‌های قابل‌توجه کوروت C8 نیز شامل گرم‌کن غربیلک فرمان، حافظهٔ صندلی‌ها و نسخهٔ بهبودیافتهٔ سیستم ضبط اطلاعات عملکرد می‌شود. کابین نسل جدید این افسانهٔ آمریکایی همچنین از قابلیت سفارشی‌سازی بالایی هم برخوردار است به‌گونه‌ای که برای آن سه آپشن صندلی مختلف و شش رنگ داخلی گوناگون شامل طبیعی، مشکی، خاکستری، قرمز آدرنالین، قرمز مورلو و آبی دورنگ ارائه شده است درحالی‌که برای کمربندهای ایمنی هم شش رنگ مختلف قابل انتخاب است.

کوروت جدید به‌صورت استاندارد به صندلی‌های GT1 با روکش چرمی مولان مجهز است که گفته شده تعادلی بین حمایت از بدن و راحتی را ارائه می‌کنند اما صندلی‌های GT2 هم با نمایی الهام گرفته از مسابقه قابل سفارش هستند که از روکش چرم مولان و ناپا و همین‌طور تریم فیبر کربنی به همراه گرم‌کن و تهویه سود می‌برند؛ و نهایتاً نوع سومی از صندلی‌ها بنام اسپرت کامپتیشن هم به‌صورت سفارشی ارائه شده که از حمایت‌کننده‌های جانبی بزرگ‌تر و روکش چرمی ناپا و پارچهٔ بادوام الهام گرفته از کِولار برخوردارند. این صندلی‌ها نیز مثل نمونه‌های GT2 به گرم‌کن، تهویه و تریم فیبر کربنی هم مجهز هستند.

کوروت C8 به پیشرانهٔ جدیدی مجهز شده که در مکان جدیدی قرار گرفته است. در پشت کابین یک نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی پنهان شده که در حالت عادی ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما در صورت سفارش پکیج پرفورمنس Z51، این اعداد به ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کنند که پیشرفت قابل‌توجهی را نسبت به قدرت ۴۶۰ اسب بخاری نسخهٔ پایهٔ C7 نشان می‌دهد. هرچند این موتور بر اساس پیشرانهٔ LT1 نسل قبلی ساخته شده اما اساساً نمونهٔ کاملاً جدیدی است که برای ترکیب موتور وسط طراحی شده و به همین دلیل، LT2 نام گرفته است.

متأسفانه اما در نسل جدید کوروت خبری از گیربکس دستی نیست و در عوض برای آن صرفاً یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه در نظر گرفته شده است که مثل گذشته نیرو را صرفاً به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. البته هنوز هم می‌توان با استفاده از پدال‌های پشت غربیلک فرمان دنده‌ها را به‌صورت دستی تعویض کرد. شورلت فعلاً مشخصات عملکرد کوروت C8 را به‌طور دقیق اعلام نکرده اما گفته است که در صورت تجهیز به پکیج Z51 می‌تواند در کمتر از سه ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که شتاب واقعاً چشمگیر و قابل‌توجهی است زیرا کوروت ZR1 نسل قبل با ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن متر گشتاور این کار را ظرف ۲.۸ ثانیه انجام می‌دهد.

هرچند در کوروت C8 از شاسی فیبر کربنی مونوکوک استفاده نشده است اما این به معنای بیگانه بودن کوروت با متریال سبک‌وزن نیست زیرا مهندسان جنرال موتورز به‌منظور کاهش وزن خودرو در ساختار آن از قطعات آلومینیومی استفاده کرده و نوار پشت سپر عقب را از فیبر کربن ساخته‌اند. علاوه بر این، قطعات دیگری مثل داشبورد و محفظهٔ صندوق‌های بار جلو و عقب نیز از متریال فوق سبک‌وزنی ساخته شده که از فایبرگلاس و رزین اختصاصی تشکیل شده است. به گفتهٔ شورلت، این مواد تا حدی سبک هستند که در آب شناور می‌شوند. به لطف انجام این اقدامات، وزن کوروت C8 به تنها ۱۵۳۰ کیلوگرم رسیده است.

علاوه بر کاهش وزن، در کوروت جدید برای بهبود هندلینگ هم اقدامات زیادی صورت گرفته و وعده داده شده که این نسل پویاتر از همیشه خواهد بود. بدین منظور سیستم تعلیق ارتقاء پیدا کرده و سیستم فرمان الکترونیکی بروز شده تا هدایت خودرو در پیچ‌ها به بهترین نحو صورت گیرد. علاوه بر این، سیستم کنترل سواری مغناطیسی هم برای کوروت جدید قابل سفارش است که می‌توان آن‌را از طریق چهار حالت رانندگی قبلی به همراه دو حالت جدید کنترل کرد. همان‌طور که اشاره شد، در بین این حالات رانندگی، حالت ویژه‌ای بنام Z وجود دارد که امکان سفارشی‌سازی تمامی تنظیمات را فراهم می‌کند.

در همین حال، ازآنجایی‌که ارتفاع نسل جدید کوروت از سطح زمین کمتر شده است، برای آن یک سیستم افزایش ارتفاع تعلیق جلو در نظر گرفته شده که در سرعت‌هایی تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت، ارتفاع جلوی خودرو را ۴ سانتیمتر افزایش می‌دهد. این سیستم حتی می‌تواند به‌طور خودکار توسط مختصات سیستم ناوبری هم فعال گردد. رینگ‌های کوروت C8 در جلو ۱۹ اینچی و در عقب ۲۰ اینچی هستند که با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ALS پوشیده شده‌اند. برای توقف خودرو نیز سیستم ترمز برمبو با دیسک‌های ۱۲.۶ اینچی در جلو و ۱۳.۶ اینچی در عقب در نظر گرفته شده است.

پکیج سفارشی پرفورمنس Z51 که در بالا ذکر شد، علاوه بر افزایش خروجی پیشرانه، تعلیق اسپرت‌تر، سیستم خنک‌کنندهٔ ارتقاءیافته و سیستم اگزوز عملکرد بالا با صدای بلندتر را هم به خودرو اضافه می‌کند. این پکیج همچنین ترمزهای بزرگ‌تر با دیسک‌های ۱۳.۳ اینچی در جلو و ۱۳.۸ اینچی در عقب و همین‌طور لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴S را هم به همراه دارد. در پلت‌فرم دیجیتالی جدید کوروت نیز از معماری الکترونیکی استفاده شده که امکان به‌روزرسانی سیستم‌های کامپیوتری خودرو را از طریق اینترنت فراهم می‌کند.

تا اینجا همهٔ ویژگی‌های نسل جدید کوروت قابل‌توجه بوده‌اند اما شاید شوکه‌کننده‌ترین خبر در مورد آن، قیمت باشد. هرچند هنوز شورلت قیمت دقیق سوپراسپرت جدید خود را اعلام نکرده اما گفته است قیمت کوروت C8 از کمتر از ۶۰ هزار دلار آغاز خواهد شد که تنها کمی از قیمت پایهٔ ۵۶ هزار دلاری کوروت C7 بیشتر است و برای یک سوپراسپرت موتور وسط با چنین ویژگی‌هایی واقعاً باورنکردنی به نظر می‌رسد. این یعنی کوروت جدید با تمامی ارتقاءها، تغییرات و بهبودهایی که تجربه کرده است، هنوز هم ارزان‌ترین سوپراسپرت دنیا خواهد بود؛ و خبر خوش دیگر اینکه شورلت برنامهٔ ساخت نسخهٔ فرمان راست کوروت جدید را هم دارد. تولید کوروت C8 استینگری مدل ۲۰۲۰ اواخر امسال در کارخانهٔ Bowling Green در کنتاکی آغاز می‌شود.

[دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۷ دیدگاه‌ها

  1. Amir evolution

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (10 ديدگاه)

    جدایه این ک قدرت و پرفومنسش ب کوورت نمیخوره و خیلی پایینه و طراحیش عالیه….
    ولی کلا ماشین آمریکایی مخصوصا کوورت نباید موتور وسط تولید میشد (نظر شخصی) ولی همینم عالیه ولی تو فیس لیفت های جدید باید افزایش قدرت داشته باشه… 490hp واقعا کمه

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۲۹ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      پرفورمنسش از هر زمانی بهتر شده، ۴۹۰ اسب برای خودرویی با قیمت پایه ۶۰ هزار دلار، کمه؟!! با این پول‌ تو اروپایی‌ها M4 هم بهت نمیدن.

      موافقم 3
      مخالفم 1
  2. Alireza

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (629 ديدگاه)

    مرز خودروهای اسپرت جابجا شد
    هدف بعدی سوپراسپرتاس
    کوروت دیگه کم کم داره یه سبک زندگی میشه
    سبکی که بهت میگه لازم نیست نیم میلیون قیمت داشته باشی تا سریع و هیجان انگیز باشی
    سبکی که میگه تو هرچه قدر بهتر بشی و پیشرفت کنی رقیبات و بدخواهات بیشتر میشن، ولی نمیتونن جلوی پیشرفتتو بگیرن
    اینکه وقتی سوپر اسپرتای اروپایی دارن پادشاهی میکنن، اون روستایی دلاور باشی که جلوی ظلمشون وامیسته
    امریکا کلی اختراعات و چیزای مهم رو به دنیا ارائه کرد، اما واسه من این از همشون مهمتر بود

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. دانیال

      ۲۹ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (148 ديدگاه)

      داداش احساساتی نشو

      موافقم 3
      مخالفم 0
  3. ADAK

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    ماشالله فراری ایی شده برا خودش …

    موافقم 5
    مخالفم 1
  4. Esi_car

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (40 ديدگاه)

    واقعا طراحیش جالب نیس، و مثل یه نمونه ارزون شده از سوپر اسپرت های موتور وسطه گرونه

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۲۹ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      دقیقا، برخلاف طراحی کابینش که واقعا پیشرفت کرده و مدرن به نظر می‌رسه، طراحی بدنش حس خوبی نمیده، مخصوصا قسمت عقبش و به ویژه محل جایگذاری پلاک

      موافقم 3
      مخالفم 0
  5. L-H-P-TT

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    من که با خوردرو های دیگه مقایسش نمیکنم ، البته فعلا ، باید ببینیم توی پیست ها ، تست های پرفومنس چه عملکردی داره ، توی شتاب اولیه با این اختلاف فاحش قدرت (بیش از ۲۰۰ اسب بخار ) خیلی عالی ظاهر شده و همه میدونم شتاب اولیه یک بخش کوچیکه و باید فعلا صبر کنیم ……
    اما چیزی که من رو هیجان زده میکنه اینه که مدل ZR1 چطور خاهد بود ؟ فک کنید ، با یه باز نگری روی موتور ZR1 نسل قبل قدرت رو به 800 اسب برسونن و گشتاور رو به ۱۰۰۰ نیوتون ، همه میدونم شورلت اگه از دوج بیشتر نباشه کم تر نیست پس میتونه این کارو انجام بده (اشاره به چلنجر رد ایی) ، بعد با اضافه کردن قسمت های ایرودینامیکی مثل اسپویلر و دیفیوزر و از این حرفا …..
    واقعا فک کردن بهش هم بینظیره ، چه شود …..
    اون موقعس که این کلاس مهشر تر از قبل میشه …..
    بیصبرانه منتظر نسخه ZR1 این گنگستر هستم ???

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. Elmiraj

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    چراغ های ساده و کشیده جلویی ، چراغهای دوقلوی عقبی ، کابین راننده محورش همه و همه از اصالت همیشگی کوروت خبر میده…
    اما…!!!!
    اصالت دیرینه کوروت را نداره…!!!
    .
    به عنوان یک طرفدار آمریکایی هم خوشحال از نسل جدیدم هم ناراحت از رفتن C7 اسطوره‌ای…..
    .
    .
    جدا از همه اینا واقعا محشر از آب دراومده ::: طراحیش بسیار زیباست ، کابینش فوق العاده با کیفیته ، پرفورمنسش بی رقیبه و مهم تر از همه قیمتش کاری کرده که هیچ رقیبی حتی نزدیکش هم نباشه…
    منتظر ZR1 هم خواهیم بود تا ببینم رقبای ۳ میلیون دلاری جلوش چه حرفی واسه گفتن دارن…!!!

    موافقم 3
    مخالفم 0
  7. ali a

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    واقعا گل کاشته شورلت…از هر لحاظ عالیه.. قیمتش هم که دیگه حرفی باقی نمیزاره…

    موافقم 3
    مخالفم 0
  8. Hemichan

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (715 ديدگاه)

    با موتور ۵۰۰ اسبی و شتاب زیر ۳ ثانیه ای حرفی برای گفتن نمیمونه ..
    قیمت حتی ازرانتر از لوتوس اگزیج
    احتمالا مدل زی ۰۶ هم همچنان از اگزیج ارزونتر باشه با موتور ۷۰۰ اسبیش ..

    موافقم 3
    مخالفم 0
  9. ALI

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی کلی ظاهری بسیار ساده ای داره و این نا امید کنندس اما داخل کابین بسیار زیبا و بااصول و متفاوت هس

    موافقم 1
    مخالفم 1
  10. امیر

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    تمام موارد خوب و بدش(البته بد به معنای واقعی نیس) به کنار ،
    حس میکنم مث بعضی از کمپانی های دیگه ک متاسفانه رسم شده اعداد رو عمدا کمتر اعلام میکنن،شوی هم همیچن کاری کرده باشه!!!
    بهرحال زمان همه چیو مشخص میکنه..!

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۲۹ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      اتفاقا اینجا شورولت مجبوره اعداد رو کاملا واقعی یا حتی بیشتر اعلام کنه چون هنر کوروت، قدرت بالا در کنار قیمت پایینه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. net

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    چراغ جلو میتونست بهتر باشه.بخش وسط کنسول که صندلی راننده رو از طریق دیوار جدا کرده جالب نیست و در نسل قبلی هم همچین دیواری کنار دنده کشیده بود که جالب نیست.سپر جلو خیلی مشکی هست و سوراخ داره جالب نیست.اگر در طراحی داخلی دوخت متضاد استفاده نمیکرد زیباتر میشد.چراغ عقب و عقب ماشین نسبت به سری قبل زیباتر شده و اگر زیر چراغ عقب توری مشکی نبود زیباتر میشد.رینگش زیبا نیست و پره اش کم هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. MAHDI

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    من فیلم های از کوروت C8 جدید دیدم.توفیلم ها جذاب تر ازعکس هایی هستش که بیرون دادن.به نظر من شورولت با معرفی کوروت جدید نه یک قدم بلکه یه جهش بزرگ داشته برای مدل کوروت!!!
    نکته مهم اینجاست که ماداریم به کوروت پایه نگاه میکنیم.ودر مدل های پرفومنس طراحی جذاب تری خواهد داشت.واسه مقایسه کوروت C7 عادی رو با کوروت Z06 و بالاتر ZR1 مقایسه کنید.پس در آینده کوروت کامل ترهم میشه.درمورد کابینش که جای هیچ گله وشکایتی نیست و عااااالی شده!!!!!

    موافقم 5
    مخالفم 1
  13. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    درسته عملکردش در حد اروپایی‌هاست اما رقیب مستقیم فراری و لامبورگینی نیست؛ یه مثال غیر خودرویی‌ می‌زنم، قضاوت با خودتون؛ فکر کنین دو تا خونه داریم، هر دو شیک و زیبا و تقریبا شبیه هم، یکی تو محله پایین یا متوسط شهر، یکی تو محله گرونِ بالا شهر، یکیش ۶۰۰ میلیون، یکیش ۳ میلیارد؛ این وسط شما ۳ میلیارد پول می‌خواین برای خرید خونهِ بالا شهر بدین، چون میشه شبیه همین خونه رو با قیمت کمتر اما تو محله پایین شهر خرید، از خریدتون منصرف میشن؟! یا اگر بودجتون فقط و فقط در حد ۶۰۰ میلیونه، اصلا می‌تونین به اون خونه ۳ میلیاردی به عنوان یه گزینه برای خرید فکر کنین و از پس هزینه‌هاش هم بر بیاین؟! کوروت شاید در عمل شبیه فراری باشه اما مشتری‌هاشون کاملا متفاوت هستن، نه خریدار فراری به خاطر‌کوروت از خریدش منصرف میشه، نه اکثر خریدارای کوروت می‌تونن از پس هزینه خرید و نگهداری فراری بربیان؛ در‌ واقع یه لقب معروف هست که میگن کوروت، فراری فقراست! شما شاید نتونین خونه ۳ میلیاردی بالا شهر رو‌ بخرین (قیمت‌ها تقریبا فرصی هستن) اما اگر ۶۰۰ میلیون پول داشته باشین، میتونین یه خونه تقریبا شبیه همون، اما جای‌ متوسط و پایین شهر داشته باشین، اما آیا پرستیژ، متریال، اسم و‌ رسم محله، افت و افزایش قیمت و . . . هم شبیه هم هستن؟ قطعا نه؛ شاید بگین به سلیقه بستگی داره، تا حدی هم درسته اما اینجا نه، چند درصدتون اگر شرایطش رو داشتین، یه خونه ۶۰۰ میلیونی رو از یه خونه ۳ میلیاردی بیشتر می‌پسندیدین؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 1
  14. مهدی

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    ادم تعجب میکنه اینهمه اصالت رو چطور یک شبه گند زدن توش! انگار جنرال موتورز یه حالت خود کم پنداری داره که لازم میبینه حتما ادای اروپایی ها رو در بیاره! با الگوبرداری از طرح های قدیمی و مثلا چراغ گرد جلو چه طرح ها که نمیشه داد بیرون بعد اخر میبینی باز یه مالیبو و ایمپالای کره ای میدن بیرون یا میشه این کروت که انگار یه فراری و لوتوس کارگاهی و چیپ میمونه…. هرچند توی کابینش واقعا خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Elmiraj

      ۲۹ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (3088 ديدگاه)

      ما نفهمیدیم این طراحی چه ربطی به اروپایی داره…!!!
      دوست عزیز فرم چراخ های جلو و عقب درست همانی هست که در C7 بودن با این وجود به شیوه استادانه‌ای مدرن شده و کاملا به ماشین میاد حتی طراحی بومرنگ مانند ورودی هوای جانبی هم همون اصالت قبلی را داره با وجود فقط جهتش عوض شده….
      حالا ما نفهمیدیم چون موتور وسطه شبیه شده..؟!
      ولی خوبه بدونین کوروت چندین بار طراحی موتور وسط داشته با این حال بنا بر دلایلی به خط تولید راه نیافتن…
      کوروت خودش بنیانگذار سوپراسپرت های موتور جلو با کاپوت کشیده هست ، حالا به نظرت منطقیه که ما بگیم مرسدس SLS و AMG gtr ، بی ام و Z4 و فراری 812 و FF و…. همگی از کوروت تقلید کردن….؟؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
  15. net

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    چراغ جلو در حد کوروت نیست و طراحی چراغ جلو ضعیفی داره ،حتی چراغ جلو نسل قبلی زیباتر بود و سقف فلز خودکار تا شونده این کورت خیلی خوب هست

    موافقم 0
    مخالفم 1
  16. پاشایی

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (49 ديدگاه)

    شورلت با این کارش یه کار بزرگ رو انجام داد درست مثل فور که یه اسپرت داره بنم موستانگ و یه سوپر اسپرت داره بنام جی ت چهل چه بهتر که اینکار انجام شد و اگژ موفقیپ آمیز باشه از نظر بیزینس برای شورلت و کلا صنعت اتومبیل سازی آمریکا مفید خواهد بود بخصوص برای کسانیکه هزینه پرداخت برای سوپر اسپرتهای گرانقیمت اروپایی رو ندارن و راه کامارو م بازتر خواه بود آفرین به مدیران شورلت و به امید موفقیت کوروت موتور وسط

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. Amir evolution

    ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (10 ديدگاه)

    فرشاد جان
    کاری با قیمت پایینش ندارم… اینم یه سیاست از جنرال موتوره ک ماشینش فروش کنه
    اره 60000 دلار واسه همچین ماشینی خوبه عالللیه…. ولی در حد کوروت نیس
    این ماشین با این قدرت بین کلاس خودش ک واره ماشین های موتور وسط شده فک نکنم حرفی واسه گفتن داشته باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. محمدرضا

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (804 ديدگاه)

    ?

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا