فراریلامبورگینیمک لارن

نبرد اربابان سوپراسپرت: فراری ۴۸۸ پیستا، لامبورگینی اونتادور SV و مک‌لارن ۷۲۰S

وقتی صحبت از پرفورمنس و رقابت در میان باشد، می‌توان نام‌های فراری، لامبورگینی و مک لارن را مجسم کرد. این‌ها همانند بوکسورهای سنگین وزن و باتجربه‌ای هستند که زمانی که به رینگ می‌آیند نمی‌توان برنده را از پیش شناخت. حتی باتجربه‌ترین راننده‌ها نیز ممکن است در این دوئل دچار خطا و مشکل شوند.

ستاره نمایش ما یک فراری ۴۸۸ پیستا بنفش رنگ است. این خودروی بسیار خاص، نیازی به اثبات ندارد و ارزش آن از زمان خریداری نیز افزایش می‌یابد. موتور فراری بسیار جالب است. یک ۸ سیلندر توئین توربوی جدید که از حجم ۳.۹ لیتری آن ۷۱۰ اسب وحشی بیرون می‌جهند و ۷۷۰ نیوتن‌متر نیز گشتاور در چنته دارد. پویایی و هندلینگ این خودرو مثال‌زدنی است و همانند یک قهرمان عالی می‌تواند مسیر پیست را طی نماید. این خودرو ۱۳۹۰ کیلوگرم وزن دارد و ۳۰۰ هزار پوند نیز می‌ارزد.

اما اگر به دنبال رقابت در مسیر مستقیم باشید، مک لارن ۷۲۰S پاسخ نیاز شماست. این سوپراسپرت بریتانیایی هم می‌تواند با کمک توربوشارژر دوقلو از موتور ۴ لیتری V8 خود به همان اندازه رقیب ایتالیایی نیرو و گشتاور بیرون بکشد. وزن ۷۲۰S هم ۱۴۲۰ کیلوگرم می‌باشد. تنظیمات خاص مک لارن توانسته این گلوله را برای مسابقات درگ به یک قهرمان دست‌نیافتنی تبدیل کند. خوشبختانه مک لارن را می‌توان با تنها ۱۵۰ هزار پوند مالک شد.

سرانجام با یک سوپراسپرت سن و سال دار یعنی اونتادور SV طرفیم. یک V12 سنتی ۶.۵ لیتری با تنفس طبیعی و خشمگین. ۳۰ اسب بخار بیشتر و ۸۰ نیوتن‌متر گشتاور کمتری از دو رقیب در اونتادور وجود دارد و البته انتقال نیرو به هر چهار چرخ آن را از دو رقیب خود متمایز می‌کند. وزن اونتادور ۱۵۷۰ کیلوگرم است و خریداری آن هم نیاز به حداقل ۳۱۵ هزار پوند بودجه دارد.

شروع رقابت این اربابان سوپراسپرت با بی‌نظمی همراه است و دوباره رقابت از نو آغاز می‌شود. اونتادور همان ابتدا به‌خوبی پیش می‌افتد اما آیا می‌تواند برتری خود را حفظ کند؟ این ویدئوی جذاب را از دست ندهید تا نتیجه را ببینند.

[دانلود ویدئو]

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه

  1. Elmiraj

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2001 ديدگاه)

    اسب رقصان اگر در یک درگ ده تایی هم آخر بشه بازم از همه خاص تره….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. یانکی

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1217 ديدگاه)

      خیلی وقتها میبینم بحث باکس آب معدنیه.دوستان من چند سال تو کوکاکولا ویزیت میکردم بارها مجبور میشدم با ماشین خودم محصولات رو جابه جا کنم.رکورد جا دادن ۱۰۰باکس آب آشامیدنی دسانی رو تو پراید دارم.نوشابه ۷۰ باکس بیشتر جا نشد.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Malt hill

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (509 ديدگاه)

        😅👌

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. Regrafan

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (85 ديدگاه)

      یه سوال چرا کسی بره دو برابر پول بده برای یه لامبورگینی نسبت به مک لارن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Reza

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1580 ديدگاه)

        چون اون یه لامبورگینیه

        همه چیز که سرعت نیست

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. joojoo

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (224 ديدگاه)

      خاص شاید….ولی خاص ترین…………………………….
      سوالی ک مطرحه اینه ک چطوریه ک یانی….با اونتادور اس رودستر میاد و ۱۰.۵ رو میزنه….ولی این راننده ی خنگ میاد با ماشینی ک صد کیلو سبکتره و ده اسب قدرت بیشتری داره….۲ دهم عقب میفته……
      توی درگ اول ک یهویی لامبو رفت توی چاله و یهویی عقب افتاد….لانچش و تعویض دندش اونقدری خوب بود ک تا اخر دنده دو شتابگیریش بیشتر از مکلارن و فراری بود….
      متاسفانه کمتر کسی پیدا میشه ک بتونه لامبورگینی رو دقیقا روی مرز ردلاین شیف بده…به خاطر دورگیری خیلی سریع موتورش……لامبورگینی دنده یکش اگه تا ۸۷۰۰ دور بگیره توی هنگام شیفت توی دنده ۲ از اول با ماکسیمم گشتاور شتابگیری میکنه و به مراتب خیلی بیشتر سرعت میگیره….
      همه ی درگایی ک از اونتادور دیدم راننده ی ناشی روی ۸۰۰۰…نهایت ۸۲۰۰ شیفت میکرد….
      فقط یه درگ دیدم ک توش یه نفر با اونتادور خوب درگ مینداخت….با اس وی جی یه اس وی جی دیگه رو ک با خاک یکسان کرد….هوایرا رو هم شکست داد…..و با اختلاف خیلی کم(در حد یه ماشین) از شیرون شکست خورد.
      اونتادور هم غول درگه….اگه راننده ی حرفه ای با ری اکشن سریع پشت فرمونش باشه…..که بتونه شیفت اول و دوم رو روی ردلاین انجام بده و هم نذاره ماشین به کاتاف برسه. و زود هم شیفت نکنه ک دنده ی بعد با گشتاور کم شروع بشه….
      (اگه ضریب دنده ی دوم و سوم اونتادور ده درصد کوتاه تر بود……توی رولینگ هم هیچ ماشینی حریفش نمیشد)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. OMID-LAMBO

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (359 ديدگاه)

      من واقعا در تعجم چرا یه راننده حرفه ای پشت لامبو نمیزارن ! ؟؟ هر درگی ازش دیدم یا زود تعویض دنده میکرد یا دم ماشین رو تکون میداد یا مثل این میندازه تو چال و چوله !!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. Reza

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1580 ديدگاه)

      هر چی درباره این مک‌لارن بگیم بازم کم گفتیم، همیشه دوست داشتم ببینم نتیجه درگ پیستا و ۷۲۰ چطور از آب در میاد. باید بهش آفرین گفت.
      ولی باز هم من عشقم لامبورگینی رو انتخاب می‌کنم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. Hamidreza

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1015 ديدگاه)

    برنده مشخص بود!
    لامبو عجب ابهتی داره!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. sina7

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (364 ديدگاه)

      لامبو یه چیز دیگس واقعا
      عکس اخر از بالا ابهتشو ببینید فقط
      ولی فکر کنم اگه تو این درگ هوراکان پرفورمنته یا اوو رو می اوردن بهتر بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. آرمان

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (148 ديدگاه)

        پرفورمانته همشونو سوسک می کرد

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. MAHDI

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5084 ديدگاه)

    شتاب مکلارن به شکل خنده داری عجیبه تو دورهای میانی. انگار یهو از دهانه توپ شلیک بشه.وقتی درگ های مکلارن ۷۲۰ رو میبینم تازه میفهمم پورشه ۹۱۸ چه اعجوبه ای بود که این ماشین رو شکست میداد اونم با اختلاف قابل توجهی!!!!!
    اما اگه بین این ۳ ماشین یک انتخاب داشته باشم صددرصد فراری ۴۸۸پیستا هستش.البته نه با این رنگش!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ali Keyhani

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (615 ديدگاه)

      آره این پیستا خیلی بد رنگه خودم ترجیح میدم قرمز با خط های مشکی باشه که خیلی جذاب ترش میکنه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Farzad

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1532 ديدگاه)

      بیشتر از ۸۵ درصده تولیدات فراری رو با رنگ روسا کورسا یا همون قرمزِ فراری سفارش میدن .
      واقعا فراری پدرخوانده ی سوپر اسپرت سازیه …

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. آرمان اسدیان

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    لامبورگینیش خراب بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. آرمان اسدیان

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      ولی فکر کن موتور ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با اخلاف عشقه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. بهزاد

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    ای کاش لایکن و اس سی توتارا و زنوو و گامپرت و مورسیا اسپانو سالین و شیرون کوئنیخ روهم میزاشتن میشد بزن بزن حسابی 😅😅😅😅😂😂😂😂😂

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهدی

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (891 ديدگاه)

      خدا قوت پهلوان

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. بهزاد

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    میشد گرد همایی گلادیاتور ها یا ……

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. sina

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2127 ديدگاه)

    زمان تو پیست شون رو کسی میدونه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. U.N.C.L.E

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (55 ديدگاه)

      طبق براوردی که من کردم
      بین ویستا و ۷۲۰و ۹۱۱ جی تی ۲ ار اس
      تو پیست
      اول پورشه
      بعد فراری
      در آخر مک
      تو درگ
      اول مک
      جایگاه دوم و سوم هم بین فراری و پورشه خیلی رقابت حساس و نزدیک بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. امین

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (105 ديدگاه)

        آقا عجیب نیس تو درگ اول لامبو سه تا ماشین از همه جلو بود تو درگ های بعدی سه تا ماشین عقب بود؟
        به نظرم لامبو بخاطر جعبه دنده تک کلاچه ۱۰۰۰ اسب بخارم داشت بازم آخر میشد
        ولی انصافا اونتادور شاهکاره چرا چون با دو برابر قیمت مک لارن و فراری و تازه از اونا قدیمی تره چقدر پر فروشه هنوزم خیلیا عاشقشن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. joojoo

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (224 ديدگاه)

          من مخالف دوکلاچه شدن جانشین اونتادورم……چون شخصیت وحشی و رام نشدنی لامبورگینی رو زیر سوال میره….
          شیفت های وحشیانه ی اونتادور رو به تایم ۹.۶ شیرون توی ۴۰۰ متر هم ترجیح میدم…چون این احساسو بهت منتقل میکنه ک چقدر داری تند میری…..کاری ک هیچ سوپرکار و هایپرکار دیگه ای نتونسته انجامش بده…کاراکتر سازی

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. JDM

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (126 ديدگاه)

        سلام تایم هارو من دارم.
        کسی خواست در خدمتم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. SRT

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (241 ديدگاه)

      بهترین زمان های ثبت شده ی این سه در نوربرگرینگ:
      lambo:6:59:73
      ferrari:7:00:3
      mclaren:7:08:34

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. MASIHA

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (932 ديدگاه)

    پیستا هم از ۷۲۰s خورد!!!
    حالا چطور شد همه می گفتن که نمیدونم مجلات جرئت نمیکنن پیستا رو بیارن تا بزنه له کنه یا این که در مقابل پیستا عددی نیست؟؟
    چی شد؟
    گشتاور مساوی
    قدرت مساوی
    ۳۰ کیلو وزن کمتر
    بازم حریفش نشد!
    ۷۲۰ غول درگه!!
    فقط جنگیر هایی مثل p1 یا ۹۱۸ یا لافراری شکستش میدن!!
    ۷۲۰ زیباست
    خیلی زیبا
    اما من پیستا رو بیشتر دوست دارم.
    ۱۲ سیلندر زیبای افسانه ای اونتادور هم صداش شنیدن داره
    ولی مکلارن صدا نداره.
    راستی جریان اون شکاف روی گلگیر ۷۲۰ چی بود؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Farzad

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1532 ديدگاه)

      این دو تا کاملا با هم برابرن ، یه بار دیگه درگ برگزار شه ممکنه حتی صدم ثانیه هاشونم مساوی شه . ۷۲۰s کاملا جدید تر از ۴۸۸ پیستا هستش ، از شاسی بگیر تا … (شاسیش همون ۴۵۸ هستش ) یکم ناعادلانه بود دیگه ، میدونی ؟ باید با جانشینش درگ برگزار میشد یعنی F8 تریبوتو …

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. MASIHA

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (932 ديدگاه)

        سلام
        مگه اختلاف سال تولیدشون چند ساله؟
        یعنی میگی چون پیستا قدیمیه و تکنولوژی ۷۲۰s بهتر و جدید تره اونطور میشه؟؟؟؟
        در مورد اف ۸ تریبیتو هم باید بگم که با وزن ۱۴۳۵ کیلویی ،حدود ۴۵کیلو سنگین تر از پیستا هستش و در پیست و درگ هم صد در صد در جایگاه پایینتری قرار می گیره.(قدرت و گشتاورش هم که برابر با پیستا هستش.)
        https://fastestlaps.com/tests/7doo0klvuslm
        در پیست assen هم که حدود ۶ ثانیه کند تر از پیستا هستش.
        تو فیورانو هم که باز از پیستا و حتی از ۸۱۲ هم پایینتره
        https://fastestlaps.com/tracks/fiorano
        بله اگه همونطور که شما گفتید مشکل پیستا تکنولوژی پایینتر باشه اونوقت یه توضیحی هست
        ولی اخه ۳۰ کیلو که کم نیست!!!!
        اگه با ۳۰ کیلو نشه کار خاصی کرد که اختلاف ۱۴ کیلویی sf90 و لافراری در واقع میشه گفت هیچ پیشرفتی نداشته و بدرد لای درز میخوره.
        ممنون میشم این قضیه رو برای من روشن کنید.
        نمیدونم اینطوریه یا من فکر می کنم که فراری مثل قبل در اوج نیست و شاهکار نمیکنهو انگار یه جووری شده.
        من که امیدم به sf90 هستش فقط
        که ببینیم اونم کاری میکنه که فک کنیم فراری هنوز هم (((((فراری))))) هست و مونده
        یا نه.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. OMID

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1979 ديدگاه)

        F8 معادل فیس لیفت ۴۸۸ میشه
        یه درجه پایین تر از پیستا میشه
        توی معرفیش هم گفتن
        اگه f8بود بازم میباخت شاید با فاصله بیشتر حتی
        مگه جانشین پیستا بیاد

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      3. MASIHA

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (932 ديدگاه)

        اینکه حتی با ۳۰ کیلو کمتر نمیتونه شکستش. بده دو دلیل بیشتر نمیتونه داشته باشه::::::
        یا بدلیل قدیمی تر بودن پیستاس
        و یا این که قدرت ۷۲۰ بسیاااااااااار فراتر از رقم اعلامی مکلارنه
        به طوری که ۳۰ کیلو وزن بیشتر رو خنثی میکنه!!!!
        اگه با ۳۰ کیلو کمتر نمیشه پیروز شد
        اونوقت اختلاف وزن ۱۴ کیلویی sf90 stradale و لافراری که بدرد لای درز هم نمیخوره!!!!
        و در مورد f8
        اونطوری که فستست لپس نوشته f8 قدرت و گشتاور مساوی با پیستا داره اما ۴۵ کیلو وزن بیشتر. و این نا امید کنندس. حالا شما چطور می فرمایید f8 بهتره نمیدونم. خوشحال میشم این قضیه رو برای روشن کنین.
        https://fastestlaps.com/models/ferrari-f8-tributo

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Farzad

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1532 ديدگاه)

          رفیق همه چیز که وزن نیست ، چلنجر دیمن چند کیلو هست ؟ بهش میگن آقای درگ ، این سه تا رو تو خط مستقیم فیتیله پیچ میکنه .

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. MASIHA

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (932 ديدگاه)

          اره درسته اونم هست🤔
          حیف فعلا درگی ازش نیست
          نه از اون نه از sf90
          کُرّه پیستا کی میاد؟؟؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. Ferrari

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1562 ديدگاه)

          مکلارن ۷۲۰ دوبار روی داینو تست شد و هردوبار نشون داد قدرت بیشتری داره. قدرتی که مکلارن اعلام کرده سر چرخ بوده و روی میل لنگ مکلارن حدودا ۷۸۰ اسب قدرت داره

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. آریا ماشین

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (495 ديدگاه)

      هنوزم در تعجبم که چرا فراری با ۳۰ کیلو وزن کمتر همچنان نمیتونه مک لارن رو شکست بده و اما لامبورگینی که ماشینیه که با این که کند تره ولی انتخاب منه مخصوصا مدل SV ، ولی خب یه گیربکس دوکلاچه بزن برادر
      جرمی کلارکسون یه جمله در مورد آونتادور S داره که میگه : اگه من مدیر لامبورگینی بودم به جای اینکه ۳۰ اسب بخار بهش اضافه کنم یه گیربکس دوکلاچه روش میزاشتم
      و اینکه تو فیلم هم گفتن که تو این درگ ها همه چیز درباره گشتاوره و گشتاورم فقط با توربو هست ، میبینید مک لارن و فراری با اینکه قدرت کمتری دارن به خاطر توربو گشتاور بیشتری دارن و همین سریع ترشون میکنه
      ولی هرگز ارزش نداره لامبو اون V12 خوش صدا رو توربو کنه تا سریع تر شه
      ولی نمیدونم چرا لامبو یه سوپراسپرت سبک عین فراری و مک لارن نمیسازه…
      نه آونتادور SV و نه هوراکان پرفورمانته نمیتونن این دو رو شکست بدن
      ولی همشون عشقن ، ۴ سوپر اسپرت ساز برتر جهان💪🏼🔥 ( لامبو ، فراری ، مک لارن ، پورشه )
      انتخاب معقولانه مک لارنه قیمتش هم نصفه
      ولی هیچی آونتادور نمیشه😍🤩
      ❤LAMBORGHINI AVENTADOR SV❤

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. آریا ماشین

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (495 ديدگاه)

        یه بحثی هم هست سر سریع ترین خودرو تو درگ که اسمایی مثل چلنجر دیمون و همین ۷۲۰s میاد
        اگه اینا رکورد دارن به خاطر اینه که هایپر اسپرت و مگا اسپرت ساز ها ثبت نمیکنن و مجله ها نمیتونن تو درگا بیارنشون وگرنه ماشینای کونیگ زگ که رکورد دار ۰ تا ۴۰۰ تا ۰ ( رگرا ) و ۰ تا ۳۰۰ تا ۰ ( ONE:1 ) هستن با اون شتاب به راحتی میتونن زیر ۹ ثانیه بزنن
        و ماشینای الکتریکی با گشتاورای آنی و خیره کننده شون مثل ریماک کانسپت two که شتاب ۱.۸۵ ثانیه داره ( ۰ تا ۱۰۰ ) و یکی مثل کونیگ زگ جیمیرا که ۳۵۰۰ نیوتن متر گشتاور داره و شتاب ۱.۹ 😱😱😱
        به راحتی میتونن زیر ۸ ثانیه بزنن ۴۰۰ متر رو

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. joojoo

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (224 ديدگاه)

          شما دیگه خیلی داری تند میری….ویرون با سیصد اسب بیشتر از لامبورگینی اونتادور تایم درگش فقط ۰.۲ بهتره…
          ریماک کانسپت وان ۹.۵ میزنه با ۱۸۰۰ اسب قدرت….و صفر تا صدش ۱.۹۵ ثانیه ست….اونوقت c2 بیاد نیم ثانیه بهبود بده؟؟؟
          c2 نهایتا ۹.۳ بزنه….
          جمرا هم عمرا زیر ۹ نمیزنه….غولی مثل اوراکان تیون اندرگراند ریسینگ با وزن خیلی کمتر و ۲۰۰۰ اسب قدرت و لانچ کنترل ۸.۷ زد….اونوقت این بیاد به راحتی زیر ۸ بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          از خودت عدد در نکن داداش

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  9. Farzad

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1532 ديدگاه)

    سمفونی انجین ۴۸۸ رو که شنیدم آدرنالینم رفت بالا . از ظاهر منحصر به فرد و شیطانیش بگم ، یا از بی رقیب بودنش ، یا … !!
    زبانم قاصره از وصف شاهکارهای هنری مارانللو …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. McLaren__///AMG

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1201 ديدگاه)

    تابلوهه که مکلارن بهتره
    طبق گفته اون آقا که پورشه و فراری توی پیست بهتره اول شما از کدوم سایت آوردی.
    دوم لاستیک ها امکان داره فرق داشته باشه
    سوم پورشه توی پیست و پیست ها کنترلش عالیه و فراری هم یک حالت رام شده داره اما مکلارن توی پیست و سر پیچ ها حالت وحشی داره و مهمتر از همه راننده ممکن فرق داشته باشه
    انتخاب من مکلارن بعد لامبورگینی چون هم قیمتش بهتره و هم سریعتره.
    یا علی مدد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. MASIHA

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (932 ديدگاه)

      جالبه
      شما همون mercedes-benz نیستید؟؟؟؟؟؟؟
      احتمالا اکانت با نام nissan gtr – benz هم شما باشید!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. Alireza

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (503 ديدگاه)

    استارت لامبو خیلی خفن بود خوشمان امد
    اما خوب نمیشه از ۴۸۸ گذشت واقعا همه ی صفات خوبو یجا داره،
    ولی چیزی ک نفهمیدم اینه ک چجوری یه ۷۲۰ رو با ۱۵۰هزار تا گیر اورده، کسی میدانه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. Ali Keyhani

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    ۷۲۰ واقعا تو درگ یکی از بهتریناس و شکست دادنش کار هر خودرو و راننده ای نیست و واقعا اینو نمیشه کتمان کرد،۷۲۰ بارها تو درگ خودشو ثابت کرده اما اگر قرار باشه بین این سه تا یکی رو انتخاب کنم قطعا ۴۸۸ پیستا خواهد بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. ارش

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1297 ديدگاه)

    خیلی بد برگزار کرد مسابقه رو در کل من هر سه تا رو با هم میخوام از هیچکدام نمیشه گذشت لعنتی ها.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. Saeed

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (740 ديدگاه)

    درگ عالی بود دست پدال جان هم درد نکنه
    انتخاب من ۷۲۰S چون شیکه
    قویه
    شخصیت خاص خودش رو داره
    شتابگیریش درسته اول عقب میوفته ولی وقتی لاستیک های عقبش بچسبه به زمین پرواز میکنه!
    خودرویی هستش که هیچ ایراد خاصی نمیشه بهش گرفت
    یه انگلیسی تقریبا بی نقصه….
    در جواب آقا بهزاد هم بگم که امکان برگزاری چنین درگی خیلی کمه چون اون هایپر کار های بسیار گرونی هستن
    و اینکه هر لانچ کردن باهاشون به قطعاتشون فشار میاره و ممکنه خرابشون کنه
    پس متاسفانه امکان روی دادن چنین درگی خیلی کمه
    گرچه منم خیلی دوست دارم رقابت هایپرکار هارو ببینم چون واقعا میخوام بفهمم پادشاه هایپرکار ها بلاخره کی هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. حمید

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    بدون اینکه به مطلب و ویدئو،کامنت دوستان نگاه کنم
    پیروز رقابت مکلارن ۷۲۰s

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. Sina

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1214 ديدگاه)

    مکلارن ۷۲۰ s سلطان درگه،
    ولی انصافا هیچ کدوم حتی یک دهم اونتادور نیستن،ابهت اونتادور یه چیز دیگس، از همشون قدیمی تر بود ، اگه SVJ رو میاوردن بهتر بود، عظمت یه دوازده سیلندر رو هیچ کدومشون ندارن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. Muty

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1013 ديدگاه)

    تنها عیب ۴۸۸ رنگشه 🙂
    الباقی جلوی اسب مارانلو بی خودی معطلن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Hamidreza

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1015 ديدگاه)

      بت شکن میخواد تا بت بشکنه … و جوری شکوند که هیجوره نشه به هم چسبوندشون … مک لارن !
      برنده واقعی لامبو بود تو این رقابت …
      ولی قیمتش واقعا سرسام اوره !

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Muty

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1013 ديدگاه)

        یه بت شکن داشتیم
        اون رفت رحمت خدا…

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. امین

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (105 ديدگاه)

      به نظرم رنگ اونتادور عالیه اما قرمزش که کمیاب تره خیلی هوشگل تره
      برای ۷۲۰اس هم سفید خوشگله ام من خاکستری شو دوست دارم
      ۴۸۸پیستا هم که تا حالا صد بار گفتم همه رنگی یهش میاد ولی رنگ مورد علاقه من نقره ای به جای خط هاشم پرچم ایتالیا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  18. iman

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (252 ديدگاه)

    اسب سر کش مارانللو برای رقابت در پیست طراحی شده و مطمئنا هیچ کدام از اینها توی پیست حریفش نیستند،ضمن اینکه توی درگ هم حرفای زیادی برای گفتن داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4949 ديدگاه)

    ظاهر لامبورگینی یه چیزه دیگس

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. مهدی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (816 ديدگاه)

    نتیجه قابل پیشبینی بود چون اصولاً مک‌لارن ۷۲۰ اسب بخار نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ایلیاا

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (47 ديدگاه)

      از ۷۰۴ کامنتت تقریبا ۷۰۰ تاش یادآوری این نکته بود که ۷۲۰ یه مقدار قدرتش بیشتر از عدد اعلامی کارخونست. یعنی از این ماشین همین نکته نظرت رو جلب کرد بعد از چند سال و بیش از صدها درگ با سوپراسپورت های قوی تر از خودش؟
      لذت ببر از دنیای خودرو و بذار دیگران هم لذت ببرن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. دانیال_Surrey،England

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2411 ديدگاه)

        این داداشمون کلا قبول نداره فعلا مک لارن پادشاه این کلاسه.((اکثره طرفداراش هم قبول ندارن))
        قدرت مد نظره ایشون برای مک لارن ۸۵۰ اسب بخاره.((همیشه میگه))
        اتفاقا از این نظر باید مهندسین موتوری مک لارن رو طلا گرفت چون با این قدرت فقط ۲۷۶گرم آلایندگی تولید میکنه که ۱۳تا بیشتر از پیستا فقط ۷ تا بیشتر از gt2rs هستش!!!!
        اون قدرت بیشتر برای خوده سازنده مهمه و رسانه و ….whp مهمه که ماله ۷۲۰ چیزی حدود ۶۹۰ تاس.
        ..
        نقد ۹۱۱ توربو اس رو در مورد سیستم تعلیق دیدی؟؟
        مقایسه بشه با سیستم تعلیق افسانه ای مک لارن که حتی سایت خود ب ام و بلاگ با فانتوم مقایسش کرده بود!!!
        جالبه که این حرف مال قبل از ظهور ۷۲۰s بود!!
        ..
        بعد از گذشت ۳ سال هنوز هیچ سوپر اسپرتی نتونسته به طور کامل ۷۲۰ رو شکست بده،که این واقعیتی تلخ برای بعضی رقباس.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. مهدی

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (816 ديدگاه)

          رفیق من یه پست اخباری گذاشتم نگفتم کدوم خوبه کدوم بده…. هرچند طبق ریویو ها فراری بهتره اگر هم دوست داری لینک زیاده بگو همینجا بزارم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. joojoo

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (224 ديدگاه)

          پادشاه این کلاس بودن به یه تایم ۱۰.۱ واسه درگه؟؟؟؟؟؟؟؟
          جدا از اینکه تنها رقابت صحیح اونتادور و ۷۲۰s…همون درگی بود ک مت با یانی توی اونتادور اس رودستر و ۷۲۰s رودستر داشتن….شروع کاملا همزمان…شیفت مناسب و در نهایت فقط فقط ۰.۱ ثانیه اختلاف…..اس وی جی هم ک هنوز درگی روی اسفالت استاندارد نداشته…(درگ تایمزو ک دیگه عالم و ادم فهمیدن ماشینش استوک نیست)…با ۱۰۰ کیلو وزن کمتر و ۳۰ اسب قدرت و ۳۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر نسبت به اونتادور اس رودستر اس وی جی هم دست و پا بسته نیست…..
          توی پیست هم ک ۷۲۰s هیچ رقمه نمیتونه جلوی اس وی جی تاب بیاره و باس داداش بزرگش بیاد…….
          از نظر تعداد فروش هم ک تعداد ۷۲۰s های فروخته شده در سال….هم سطح اونتادور ۱۰ سال پیشه……(که قیمتش هم یک و نیم برابر مک لارنه)…
          اتیش سوزیای مکلارن هم ک اوفففففففف…..نگم برات

          دیگه پارامتر های دیگه رو (مثل کاراکتر اختصاصی خودرو، صدای اگزوز، پرستیژ و ….) رو هم شرح نمیدم
          ۷۲۰sدرگستر خوبیه…شاید بهترین درگستر این کلاس(نه حتما…چون درگ استانداردی با اس وی جی کبیر ندیدم تا حالا)…..ولی دیگه عناوینی مثل پادشاه کلاس سوپر اسپورت ها…..واس دهن این ماشین خیلی گندست….

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  21. SF90 STRADALE

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2860 ديدگاه)

    سلطان درگ : مکلارن ۷۲۰S
    سلطان پیست : فراری ۴۸۸ پیستا
    سلطان عشق : لامبورگینی آونتادور SV
    جای پورشه ۹۱۱Turbo S جدید هم به شدت خالی بود
    اینجا جاش بود که خودنمایی کنه این جادوگر پورشه 🔥🔥

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. آرمان

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      اتفاقا سلطان پیست aventador svj هستش
      سلطان عشق آونتادور اس وی هستش
      svj تو پیست همه ی اینارو می خوره با اختلاف

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Hamidreza

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1015 ديدگاه)

        در عجبم چرا ماشینی نمیتونه رکورد اس وی جی رو بزنه
        اما راستش
        رقابت بین اینا بیخوده
        خیلی نزدیک همن
        یک صدم ثانیه تو رانندگی روزانه واقعا اهمیت نداره
        من رانندگی مسابقات نیستم که بخوام با لامبو یا فراری یا مکی رکورد بزنم
        دوس دارم از ماشین مورد علاقم لذت ببرم همین !
        اینهمه کل کل بیخوده
        تو درگ پیستا با ۷۲۰اس خیلی فاصله نداشت
        تو پیست هم خیلی فاصله ندارن
        اصلا این بحث رقابت بین اینا دلی هست !
        من باشم ۷۲۰ اس برمیدارم
        یکی پیستا
        یکی اونتادور
        مهم نیس که تو یه پیست رکورد دار باشی یا …
        مهم اینه لذت ببری !
        پس اینهمه تایم و اسب بخار اهمیتی نداره
        هر سه اینا ماشینایی هستن که فراتر از نیاز انسان ها رو براورده میکنن
        پس طبق نیازتون بپسندید نه طبق تایم !
        شاید GT350 از GT500 کند تر باشه
        اما من GT350 رو ترجیح میدم
        چون عاشقم !

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Alireza

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (503 ديدگاه)

          زیبا و بجا بود👍👍

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. Hamidreza

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1015 ديدگاه)

          نظر لطفته آقا علیرضا

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. Mf1

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (417 ديدگاه)

          رکورد لامبو svj داخل پیست تاپ گر وگرند تور بسیار کند بود نسبت به رقیبهاش اگه منظورت جهنم سبز اونجا رقیبهاش حضور نداشتن مطمعن باش که اونجاهم سریعتر از لامبو هستن کلا تا حالا لامبو ماشینی درست نکرده داخل پیست سریع باشه

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        4. joojoo

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (224 ديدگاه)

          mf1….
          رکورد های پیست برای اونتادور اس وی جی همه مربوط به تایر های کورساست…..
          تا حالا توی هیچ پیستی با تایرهای تروفئو آر رکورد گیری نکردن چون این تایر اپشناله…..ولی پایلوت اسپورت کاپ۲ واسه پیستا و ۹۱۱ و تروفئو آر برای سنا استاندارده.ولی خب اپشن دیگه ای هم ندارن….هروقت با تایرهای اپشنال اونتادور رکورد گیری کردن اونوقت رکوردشون قابل مطرح شدنه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  22. SRT

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (241 ديدگاه)

    عشق است مکلارن🔥ولی جای اس ار تی دیمن خالی بود(با ی راننده ماهر ترجیحا)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. محمدهادی

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (319 ديدگاه)

    یجورایی انگار سوپر اسپرت واقعی به لامبورگینی بیشتر میاد
    رخ بدنه رو نگا؟
    این اونتادور نمیخواد قدیمی کهنه بشه؟؟
    چرا هنوزم بعد ۸ سال میبینیش به هیجان میای؟!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. Farzad

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1532 ديدگاه)
    1. Saeed

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (740 ديدگاه)

      واسه من جالب تر همه کونیگ زگ CCR بود!!!!!!!!
      ۴۰۰ متر تو ۹ ثانیه!!!!
      کجان اونایی که میگن کونیگ زگ تو درگ ۴۰۰ متر حرفی واسه گفتن نداره….

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  25. ارشیاsvj

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1318 ديدگاه)

    اونتادور سن و سالش بیشتره سنگین ترینه راننده اشم که انگار تازه گواهینامه گرفته گشتاورشم خیلی کمتره باید اس وس جی میبود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. یوسف

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (180 ديدگاه)

    آقا دعوا نکنین. همشون خوبن خدایی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا