فراریلامبورگینیمک لارن

نبرد اربابان سوپراسپرت: فراری ۴۸۸ پیستا، لامبورگینی اونتادور SV و مک‌لارن ۷۲۰S

وقتی صحبت از پرفورمنس و رقابت در میان باشد، می‌توان نام‌های فراری، لامبورگینی و مک لارن را مجسم کرد. این‌ها همانند بوکسورهای سنگین وزن و باتجربه‌ای هستند که زمانی که به رینگ می‌آیند نمی‌توان برنده را از پیش شناخت. حتی باتجربه‌ترین راننده‌ها نیز ممکن است در این دوئل دچار خطا و مشکل شوند.

ستاره نمایش ما یک فراری ۴۸۸ پیستا بنفش رنگ است. این خودروی بسیار خاص، نیازی به اثبات ندارد و ارزش آن از زمان خریداری نیز افزایش می‌یابد. موتور فراری بسیار جالب است. یک ۸ سیلندر توئین توربوی جدید که از حجم ۳.۹ لیتری آن ۷۱۰ اسب وحشی بیرون می‌جهند و ۷۷۰ نیوتن‌متر نیز گشتاور در چنته دارد. پویایی و هندلینگ این خودرو مثال‌زدنی است و همانند یک قهرمان عالی می‌تواند مسیر پیست را طی نماید. این خودرو ۱۳۹۰ کیلوگرم وزن دارد و ۳۰۰ هزار پوند نیز می‌ارزد.

اما اگر به دنبال رقابت در مسیر مستقیم باشید، مک لارن ۷۲۰S پاسخ نیاز شماست. این سوپراسپرت بریتانیایی هم می‌تواند با کمک توربوشارژر دوقلو از موتور ۴ لیتری V8 خود به همان اندازه رقیب ایتالیایی نیرو و گشتاور بیرون بکشد. وزن ۷۲۰S هم ۱۴۲۰ کیلوگرم می‌باشد. تنظیمات خاص مک لارن توانسته این گلوله را برای مسابقات درگ به یک قهرمان دست‌نیافتنی تبدیل کند. خوشبختانه مک لارن را می‌توان با تنها ۱۵۰ هزار پوند مالک شد.

سرانجام با یک سوپراسپرت سن و سال دار یعنی اونتادور SV طرفیم. یک V12 سنتی ۶.۵ لیتری با تنفس طبیعی و خشمگین. ۳۰ اسب بخار بیشتر و ۸۰ نیوتن‌متر گشتاور کمتری از دو رقیب در اونتادور وجود دارد و البته انتقال نیرو به هر چهار چرخ آن را از دو رقیب خود متمایز می‌کند. وزن اونتادور ۱۵۷۰ کیلوگرم است و خریداری آن هم نیاز به حداقل ۳۱۵ هزار پوند بودجه دارد.

شروع رقابت این اربابان سوپراسپرت با بی‌نظمی همراه است و دوباره رقابت از نو آغاز می‌شود. اونتادور همان ابتدا به‌خوبی پیش می‌افتد اما آیا می‌تواند برتری خود را حفظ کند؟ این ویدئوی جذاب را از دست ندهید تا نتیجه را ببینند.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه

  1. Elmiraj

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1582 ديدگاه)

    اسب رقصان اگر در یک درگ ده تایی هم آخر بشه بازم از همه خاص تره….

    1. یانکی

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1019 ديدگاه)

      خیلی وقتها میبینم بحث باکس آب معدنیه.دوستان من چند سال تو کوکاکولا ویزیت میکردم بارها مجبور میشدم با ماشین خودم محصولات رو جابه جا کنم.رکورد جا دادن ۱۰۰باکس آب آشامیدنی دسانی رو تو پراید دارم.نوشابه ۷۰ باکس بیشتر جا نشد.

      1. Malt hill

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (284 ديدگاه)

        😅👌

    2. Regrafan

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (45 ديدگاه)

      یه سوال چرا کسی بره دو برابر پول بده برای یه لامبورگینی نسبت به مک لارن

      1. Reza

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1260 ديدگاه)

        چون اون یه لامبورگینیه

        همه چیز که سرعت نیست

    3. joojoo

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (180 ديدگاه)

      خاص شاید….ولی خاص ترین…………………………….
      سوالی ک مطرحه اینه ک چطوریه ک یانی….با اونتادور اس رودستر میاد و ۱۰.۵ رو میزنه….ولی این راننده ی خنگ میاد با ماشینی ک صد کیلو سبکتره و ده اسب قدرت بیشتری داره….۲ دهم عقب میفته……
      توی درگ اول ک یهویی لامبو رفت توی چاله و یهویی عقب افتاد….لانچش و تعویض دندش اونقدری خوب بود ک تا اخر دنده دو شتابگیریش بیشتر از مکلارن و فراری بود….
      متاسفانه کمتر کسی پیدا میشه ک بتونه لامبورگینی رو دقیقا روی مرز ردلاین شیف بده…به خاطر دورگیری خیلی سریع موتورش……لامبورگینی دنده یکش اگه تا ۸۷۰۰ دور بگیره توی هنگام شیفت توی دنده ۲ از اول با ماکسیمم گشتاور شتابگیری میکنه و به مراتب خیلی بیشتر سرعت میگیره….
      همه ی درگایی ک از اونتادور دیدم راننده ی ناشی روی ۸۰۰۰…نهایت ۸۲۰۰ شیفت میکرد….
      فقط یه درگ دیدم ک توش یه نفر با اونتادور خوب درگ مینداخت….با اس وی جی یه اس وی جی دیگه رو ک با خاک یکسان کرد….هوایرا رو هم شکست داد…..و با اختلاف خیلی کم(در حد یه ماشین) از شیرون شکست خورد.
      اونتادور هم غول درگه….اگه راننده ی حرفه ای با ری اکشن سریع پشت فرمونش باشه…..که بتونه شیفت اول و دوم رو روی ردلاین انجام بده و هم نذاره ماشین به کاتاف برسه. و زود هم شیفت نکنه ک دنده ی بعد با گشتاور کم شروع بشه….
      (اگه ضریب دنده ی دوم و سوم اونتادور ده درصد کوتاه تر بود……توی رولینگ هم هیچ ماشینی حریفش نمیشد)

    4. OMID-LAMBO

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (349 ديدگاه)

      من واقعا در تعجم چرا یه راننده حرفه ای پشت لامبو نمیزارن ! ؟؟ هر درگی ازش دیدم یا زود تعویض دنده میکرد یا دم ماشین رو تکون میداد یا مثل این میندازه تو چال و چوله !!!

    5. Reza

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1260 ديدگاه)

      هر چی درباره این مک‌لارن بگیم بازم کم گفتیم، همیشه دوست داشتم ببینم نتیجه درگ پیستا و ۷۲۰ چطور از آب در میاد. باید بهش آفرین گفت.
      ولی باز هم من عشقم لامبورگینی رو انتخاب می‌کنم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  2. Hamidreza

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (704 ديدگاه)

    برنده مشخص بود!
    لامبو عجب ابهتی داره!

    1. sina7

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (352 ديدگاه)

      لامبو یه چیز دیگس واقعا
      عکس اخر از بالا ابهتشو ببینید فقط
      ولی فکر کنم اگه تو این درگ هوراکان پرفورمنته یا اوو رو می اوردن بهتر بود

      1. آرمان

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (109 ديدگاه)

        پرفورمانته همشونو سوسک می کرد

  3. MAHDI

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4452 ديدگاه)

    شتاب مکلارن به شکل خنده داری عجیبه تو دورهای میانی. انگار یهو از دهانه توپ شلیک بشه.وقتی درگ های مکلارن ۷۲۰ رو میبینم تازه میفهمم پورشه ۹۱۸ چه اعجوبه ای بود که این ماشین رو شکست میداد اونم با اختلاف قابل توجهی!!!!!
    اما اگه بین این ۳ ماشین یک انتخاب داشته باشم صددرصد فراری ۴۸۸پیستا هستش.البته نه با این رنگش!!!!

    1. Ali Keyhani

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (520 ديدگاه)

      آره این پیستا خیلی بد رنگه خودم ترجیح میدم قرمز با خط های مشکی باشه که خیلی جذاب ترش میکنه

    2. Farzad

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1155 ديدگاه)

      بیشتر از ۸۵ درصده تولیدات فراری رو با رنگ روسا کورسا یا همون قرمزِ فراری سفارش میدن .
      واقعا فراری پدرخوانده ی سوپر اسپرت سازیه …

  4. آرمان اسدیان

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (109 ديدگاه)

    لامبورگینیش خراب بود

    1. آرمان اسدیان

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (109 ديدگاه)

      ولی فکر کن موتور ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با اخلاف عشقه

  5. بهزاد

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    ای کاش لایکن و اس سی توتارا و زنوو و گامپرت و مورسیا اسپانو سالین و شیرون کوئنیخ روهم میزاشتن میشد بزن بزن حسابی 😅😅😅😅😂😂😂😂😂

    1. مهدی

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (411 ديدگاه)

      خدا قوت پهلوان

  6. بهزاد

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    میشد گرد همایی گلادیاتور ها یا ……

  7. sina

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2024 ديدگاه)

    زمان تو پیست شون رو کسی میدونه؟

    1. U.N.C.L.E

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (26 ديدگاه)

      طبق براوردی که من کردم
      بین ویستا و ۷۲۰و ۹۱۱ جی تی ۲ ار اس
      تو پیست
      اول پورشه
      بعد فراری
      در آخر مک
      تو درگ
      اول مک
      جایگاه دوم و سوم هم بین فراری و پورشه خیلی رقابت حساس و نزدیک بود

      1. امین

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (48 ديدگاه)

        آقا عجیب نیس تو درگ اول لامبو سه تا ماشین از همه جلو بود تو درگ های بعدی سه تا ماشین عقب بود؟
        به نظرم لامبو بخاطر جعبه دنده تک کلاچه ۱۰۰۰ اسب بخارم داشت بازم آخر میشد
        ولی انصافا اونتادور شاهکاره چرا چون با دو برابر قیمت مک لارن و فراری و تازه از اونا قدیمی تره چقدر پر فروشه هنوزم خیلیا عاشقشن

        1. joojoo

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (180 ديدگاه)

          من مخالف دوکلاچه شدن جانشین اونتادورم……چون شخصیت وحشی و رام نشدنی لامبورگینی رو زیر سوال میره….
          شیفت های وحشیانه ی اونتادور رو به تایم ۹.۶ شیرون توی ۴۰۰ متر هم ترجیح میدم…چون این احساسو بهت منتقل میکنه ک چقدر داری تند میری…..کاری ک هیچ سوپرکار و هایپرکار دیگه ای نتونسته انجامش بده…کاراکتر سازی

      2. JDM

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (126 ديدگاه)

        سلام تایم هارو من دارم.
        کسی خواست در خدمتم

    2. SRT

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (78 ديدگاه)

      بهترین زمان های ثبت شده ی این سه در نوربرگرینگ:
      lambo:6:59:73
      ferrari:7:00:3
      mclaren:7:08:34

  8. MASIHA

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    پیستا هم از ۷۲۰s خورد!!!
    حالا چطور شد همه می گفتن که نمیدونم مجلات جرئت نمیکنن پیستا رو بیارن تا بزنه له کنه یا این که در مقابل پیستا عددی نیست؟؟
    چی شد؟
    گشتاور مساوی
    قدرت مساوی
    ۳۰ کیلو وزن کمتر
    بازم حریفش نشد!
    ۷۲۰ غول درگه!!
    فقط جنگیر هایی مثل p1 یا ۹۱۸ یا لافراری شکستش میدن!!
    ۷۲۰ زیباست
    خیلی زیبا
    اما من پیستا رو بیشتر دوست دارم.
    ۱۲ سیلندر زیبای افسانه ای اونتادور هم صداش شنیدن داره
    ولی مکلارن صدا نداره.
    راستی جریان اون شکاف روی گلگیر ۷۲۰ چی بود؟؟

    1. Farzad

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1155 ديدگاه)

      این دو تا کاملا با هم برابرن ، یه بار دیگه درگ برگزار شه ممکنه حتی صدم ثانیه هاشونم مساوی شه . ۷۲۰s کاملا جدید تر از ۴۸۸ پیستا هستش ، از شاسی بگیر تا … (شاسیش همون ۴۵۸ هستش ) یکم ناعادلانه بود دیگه ، میدونی ؟ باید با جانشینش درگ برگزار میشد یعنی F8 تریبوتو …

      1. MASIHA

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (478 ديدگاه)

        سلام
        مگه اختلاف سال تولیدشون چند ساله؟
        یعنی میگی چون پیستا قدیمیه و تکنولوژی ۷۲۰s بهتر و جدید تره اونطور میشه؟؟؟؟
        در مورد اف ۸ تریبیتو هم باید بگم که با وزن ۱۴۳۵ کیلویی ،حدود ۴۵کیلو سنگین تر از پیستا هستش و در پیست و درگ هم صد در صد در جایگاه پایینتری قرار می گیره.(قدرت و گشتاورش هم که برابر با پیستا هستش.)
        https://fastestlaps.com/tests/7doo0klvuslm
        در پیست assen هم که حدود ۶ ثانیه کند تر از پیستا هستش.
        تو فیورانو هم که باز از پیستا و حتی از ۸۱۲ هم پایینتره
        https://fastestlaps.com/tracks/fiorano
        بله اگه همونطور که شما گفتید مشکل پیستا تکنولوژی پایینتر باشه اونوقت یه توضیحی هست
        ولی اخه ۳۰ کیلو که کم نیست!!!!
        اگه با ۳۰ کیلو نشه کار خاصی کرد که اختلاف ۱۴ کیلویی sf90 و لافراری در واقع میشه گفت هیچ پیشرفتی نداشته و بدرد لای درز میخوره.
        ممنون میشم این قضیه رو برای من روشن کنید.
        نمیدونم اینطوریه یا من فکر می کنم که فراری مثل قبل در اوج نیست و شاهکار نمیکنهو انگار یه جووری شده.
        من که امیدم به sf90 هستش فقط
        که ببینیم اونم کاری میکنه که فک کنیم فراری هنوز هم (((((فراری))))) هست و مونده
        یا نه.

      2. OMID

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1369 ديدگاه)

        F8 معادل فیس لیفت ۴۸۸ میشه
        یه درجه پایین تر از پیستا میشه
        توی معرفیش هم گفتن
        اگه f8بود بازم میباخت شاید با فاصله بیشتر حتی
        مگه جانشین پیستا بیاد

      3. MASIHA

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (478 ديدگاه)

        اینکه حتی با ۳۰ کیلو کمتر نمیتونه شکستش. بده دو دلیل بیشتر نمیتونه داشته باشه::::::
        یا بدلیل قدیمی تر بودن پیستاس
        و یا این که قدرت ۷۲۰ بسیاااااااااار فراتر از رقم اعلامی مکلارنه
        به طوری که ۳۰ کیلو وزن بیشتر رو خنثی میکنه!!!!
        اگه با ۳۰ کیلو کمتر نمیشه پیروز شد
        اونوقت اختلاف وزن ۱۴ کیلویی sf90 stradale و لافراری که بدرد لای درز هم نمیخوره!!!!
        و در مورد f8
        اونطوری که فستست لپس نوشته f8 قدرت و گشتاور مساوی با پیستا داره اما ۴۵ کیلو وزن بیشتر. و این نا امید کنندس. حالا شما چطور می فرمایید f8 بهتره نمیدونم. خوشحال میشم این قضیه رو برای روشن کنین.
        https://fastestlaps.com/models/ferrari-f8-tributo

        1. Farzad

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1155 ديدگاه)

          رفیق همه چیز که وزن نیست ، چلنجر دیمن چند کیلو هست ؟ بهش میگن آقای درگ ، این سه تا رو تو خط مستقیم فیتیله پیچ میکنه .

        2. MASIHA

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (478 ديدگاه)

          اره درسته اونم هست🤔
          حیف فعلا درگی ازش نیست
          نه از اون نه از sf90
          کُرّه پیستا کی میاد؟؟؟

        3. Ferrari

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1518 ديدگاه)

          مکلارن ۷۲۰ دوبار روی داینو تست شد و هردوبار نشون داد قدرت بیشتری داره. قدرتی که مکلارن اعلام کرده سر چرخ بوده و روی میل لنگ مکلارن حدودا ۷۸۰ اسب قدرت داره

    2. آریا ماشین

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (460 ديدگاه)

      هنوزم در تعجبم که چرا فراری با ۳۰ کیلو وزن کمتر همچنان نمیتونه مک لارن رو شکست بده و اما لامبورگینی که ماشینیه که با این که کند تره ولی انتخاب منه مخصوصا مدل SV ، ولی خب یه گیربکس دوکلاچه بزن برادر
      جرمی کلارکسون یه جمله در مورد آونتادور S داره که میگه : اگه من مدیر لامبورگینی بودم به جای اینکه ۳۰ اسب بخار بهش اضافه کنم یه گیربکس دوکلاچه روش میزاشتم
      و اینکه تو فیلم هم گفتن که تو این درگ ها همه چیز درباره گشتاوره و گشتاورم فقط با توربو هست ، میبینید مک لارن و فراری با اینکه قدرت کمتری دارن به خاطر توربو گشتاور بیشتری دارن و همین سریع ترشون میکنه
      ولی هرگز ارزش نداره لامبو اون V12 خوش صدا رو توربو کنه تا سریع تر شه
      ولی نمیدونم چرا لامبو یه سوپراسپرت سبک عین فراری و مک لارن نمیسازه…
      نه آونتادور SV و نه هوراکان پرفورمانته نمیتونن این دو رو شکست بدن
      ولی همشون عشقن ، ۴ سوپر اسپرت ساز برتر جهان💪🏼🔥 ( لامبو ، فراری ، مک لارن ، پورشه )
      انتخاب معقولانه مک لارنه قیمتش هم نصفه
      ولی هیچی آونتادور نمیشه😍🤩
      ❤LAMBORGHINI AVENTADOR SV❤

      1. آریا ماشین

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (460 ديدگاه)

        یه بحثی هم هست سر سریع ترین خودرو تو درگ که اسمایی مثل چلنجر دیمون و همین ۷۲۰s میاد
        اگه اینا رکورد دارن به خاطر اینه که هایپر اسپرت و مگا اسپرت ساز ها ثبت نمیکنن و مجله ها نمیتونن تو درگا بیارنشون وگرنه ماشینای کونیگ زگ که رکورد دار ۰ تا ۴۰۰ تا ۰ ( رگرا ) و ۰ تا ۳۰۰ تا ۰ ( ONE:1 ) هستن با اون شتاب به راحتی میتونن زیر ۹ ثانیه بزنن
        و ماشینای الکتریکی با گشتاورای آنی و خیره کننده شون مثل ریماک کانسپت two که شتاب ۱.۸۵ ثانیه داره ( ۰ تا ۱۰۰ ) و یکی مثل کونیگ زگ جیمیرا که ۳۵۰۰ نیوتن متر گشتاور داره و شتاب ۱.۹ 😱😱😱
        به راحتی میتونن زیر ۸ ثانیه بزنن ۴۰۰ متر رو

        1. joojoo

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (180 ديدگاه)

          شما دیگه خیلی داری تند میری….ویرون با سیصد اسب بیشتر از لامبورگینی اونتادور تایم درگش فقط ۰.۲ بهتره…
          ریماک کانسپت وان ۹.۵ میزنه با ۱۸۰۰ اسب قدرت….و صفر تا صدش ۱.۹۵ ثانیه ست….اونوقت c2 بیاد نیم ثانیه بهبود بده؟؟؟
          c2 نهایتا ۹.۳ بزنه….
          جمرا هم عمرا زیر ۹ نمیزنه….غولی مثل اوراکان تیون اندرگراند ریسینگ با وزن خیلی کمتر و ۲۰۰۰ اسب قدرت و لانچ کنترل ۸.۷ زد….اونوقت این بیاد به راحتی زیر ۸ بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          از خودت عدد در نکن داداش

  9. Farzad

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1155 ديدگاه)

    سمفونی انجین ۴۸۸ رو که شنیدم آدرنالینم رفت بالا . از ظاهر منحصر به فرد و شیطانیش بگم ، یا از بی رقیب بودنش ، یا … !!
    زبانم قاصره از وصف شاهکارهای هنری مارانللو …

  10. McLaren__///AMG

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تابلوهه که مکلارن بهتره
    طبق گفته اون آقا که پورشه و فراری توی پیست بهتره اول شما از کدوم سایت آوردی.
    دوم لاستیک ها امکان داره فرق داشته باشه
    سوم پورشه توی پیست و پیست ها کنترلش عالیه و فراری هم یک حالت رام شده داره اما مکلارن توی پیست و سر پیچ ها حالت وحشی داره و مهمتر از همه راننده ممکن فرق داشته باشه
    انتخاب من مکلارن بعد لامبورگینی چون هم قیمتش بهتره و هم سریعتره.
    یا علی مدد

    1. MASIHA

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (478 ديدگاه)

      جالبه
      شما همون mercedes-benz نیستید؟؟؟؟؟؟؟
      احتمالا اکانت با نام nissan gtr – benz هم شما باشید!!!

  11. Alireza

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (474 ديدگاه)

    استارت لامبو خیلی خفن بود خوشمان امد
    اما خوب نمیشه از ۴۸۸ گذشت واقعا همه ی صفات خوبو یجا داره،
    ولی چیزی ک نفهمیدم اینه ک چجوری یه ۷۲۰ رو با ۱۵۰هزار تا گیر اورده، کسی میدانه؟

  12. Ali Keyhani

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (520 ديدگاه)

    ۷۲۰ واقعا تو درگ یکی از بهتریناس و شکست دادنش کار هر خودرو و راننده ای نیست و واقعا اینو نمیشه کتمان کرد،۷۲۰ بارها تو درگ خودشو ثابت کرده اما اگر قرار باشه بین این سه تا یکی رو انتخاب کنم قطعا ۴۸۸ پیستا خواهد بود

  13. ارش

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    خیلی بد برگزار کرد مسابقه رو در کل من هر سه تا رو با هم میخوام از هیچکدام نمیشه گذشت لعنتی ها.

  14. Saeed

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (674 ديدگاه)

    درگ عالی بود دست پدال جان هم درد نکنه
    انتخاب من ۷۲۰S چون شیکه
    قویه
    شخصیت خاص خودش رو داره
    شتابگیریش درسته اول عقب میوفته ولی وقتی لاستیک های عقبش بچسبه به زمین پرواز میکنه!
    خودرویی هستش که هیچ ایراد خاصی نمیشه بهش گرفت
    یه انگلیسی تقریبا بی نقصه….
    در جواب آقا بهزاد هم بگم که امکان برگزاری چنین درگی خیلی کمه چون اون هایپر کار های بسیار گرونی هستن
    و اینکه هر لانچ کردن باهاشون به قطعاتشون فشار میاره و ممکنه خرابشون کنه
    پس متاسفانه امکان روی دادن چنین درگی خیلی کمه
    گرچه منم خیلی دوست دارم رقابت هایپرکار هارو ببینم چون واقعا میخوام بفهمم پادشاه هایپرکار ها بلاخره کی هست

  15. حمید

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (104 ديدگاه)

    بدون اینکه به مطلب و ویدئو،کامنت دوستان نگاه کنم
    پیروز رقابت مکلارن ۷۲۰s

  16. Sina

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (545 ديدگاه)

    مکلارن ۷۲۰ s سلطان درگه،
    ولی انصافا هیچ کدوم حتی یک دهم اونتادور نیستن،ابهت اونتادور یه چیز دیگس، از همشون قدیمی تر بود ، اگه SVJ رو میاوردن بهتر بود، عظمت یه دوازده سیلندر رو هیچ کدومشون ندارن

  17. Muty

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (888 ديدگاه)

    تنها عیب ۴۸۸ رنگشه 🙂
    الباقی جلوی اسب مارانلو بی خودی معطلن

    1. Hamidreza

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (704 ديدگاه)

      بت شکن میخواد تا بت بشکنه … و جوری شکوند که هیجوره نشه به هم چسبوندشون … مک لارن !
      برنده واقعی لامبو بود تو این رقابت …
      ولی قیمتش واقعا سرسام اوره !

      1. Muty

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (888 ديدگاه)

        یه بت شکن داشتیم
        اون رفت رحمت خدا…

    2. امین

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (48 ديدگاه)

      به نظرم رنگ اونتادور عالیه اما قرمزش که کمیاب تره خیلی هوشگل تره
      برای ۷۲۰اس هم سفید خوشگله ام من خاکستری شو دوست دارم
      ۴۸۸پیستا هم که تا حالا صد بار گفتم همه رنگی یهش میاد ولی رنگ مورد علاقه من نقره ای به جای خط هاشم پرچم ایتالیا

  18. iman

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (243 ديدگاه)

    اسب سر کش مارانللو برای رقابت در پیست طراحی شده و مطمئنا هیچ کدام از اینها توی پیست حریفش نیستند،ضمن اینکه توی درگ هم حرفای زیادی برای گفتن داره

  19. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3361 ديدگاه)

    ظاهر لامبورگینی یه چیزه دیگس

  20. مهدی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (726 ديدگاه)

    نتیجه قابل پیشبینی بود چون اصولاً مک‌لارن ۷۲۰ اسب بخار نیست

    1. ایلیاا

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (36 ديدگاه)

      از ۷۰۴ کامنتت تقریبا ۷۰۰ تاش یادآوری این نکته بود که ۷۲۰ یه مقدار قدرتش بیشتر از عدد اعلامی کارخونست. یعنی از این ماشین همین نکته نظرت رو جلب کرد بعد از چند سال و بیش از صدها درگ با سوپراسپورت های قوی تر از خودش؟
      لذت ببر از دنیای خودرو و بذار دیگران هم لذت ببرن

      1. دانیال_Surrey،England

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2370 ديدگاه)

        این داداشمون کلا قبول نداره فعلا مک لارن پادشاه این کلاسه.((اکثره طرفداراش هم قبول ندارن))
        قدرت مد نظره ایشون برای مک لارن ۸۵۰ اسب بخاره.((همیشه میگه))
        اتفاقا از این نظر باید مهندسین موتوری مک لارن رو طلا گرفت چون با این قدرت فقط ۲۷۶گرم آلایندگی تولید میکنه که ۱۳تا بیشتر از پیستا فقط ۷ تا بیشتر از gt2rs هستش!!!!
        اون قدرت بیشتر برای خوده سازنده مهمه و رسانه و ….whp مهمه که ماله ۷۲۰ چیزی حدود ۶۹۰ تاس.
        ..
        نقد ۹۱۱ توربو اس رو در مورد سیستم تعلیق دیدی؟؟
        مقایسه بشه با سیستم تعلیق افسانه ای مک لارن که حتی سایت خود ب ام و بلاگ با فانتوم مقایسش کرده بود!!!
        جالبه که این حرف مال قبل از ظهور ۷۲۰s بود!!
        ..
        بعد از گذشت ۳ سال هنوز هیچ سوپر اسپرتی نتونسته به طور کامل ۷۲۰ رو شکست بده،که این واقعیتی تلخ برای بعضی رقباس.

        1. مهدی

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (726 ديدگاه)

          رفیق من یه پست اخباری گذاشتم نگفتم کدوم خوبه کدوم بده…. هرچند طبق ریویو ها فراری بهتره اگر هم دوست داری لینک زیاده بگو همینجا بزارم

        2. joojoo

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (180 ديدگاه)

          پادشاه این کلاس بودن به یه تایم ۱۰.۱ واسه درگه؟؟؟؟؟؟؟؟
          جدا از اینکه تنها رقابت صحیح اونتادور و ۷۲۰s…همون درگی بود ک مت با یانی توی اونتادور اس رودستر و ۷۲۰s رودستر داشتن….شروع کاملا همزمان…شیفت مناسب و در نهایت فقط فقط ۰.۱ ثانیه اختلاف…..اس وی جی هم ک هنوز درگی روی اسفالت استاندارد نداشته…(درگ تایمزو ک دیگه عالم و ادم فهمیدن ماشینش استوک نیست)…با ۱۰۰ کیلو وزن کمتر و ۳۰ اسب قدرت و ۳۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر نسبت به اونتادور اس رودستر اس وی جی هم دست و پا بسته نیست…..
          توی پیست هم ک ۷۲۰s هیچ رقمه نمیتونه جلوی اس وی جی تاب بیاره و باس داداش بزرگش بیاد…….
          از نظر تعداد فروش هم ک تعداد ۷۲۰s های فروخته شده در سال….هم سطح اونتادور ۱۰ سال پیشه……(که قیمتش هم یک و نیم برابر مک لارنه)…
          اتیش سوزیای مکلارن هم ک اوفففففففف…..نگم برات

          دیگه پارامتر های دیگه رو (مثل کاراکتر اختصاصی خودرو، صدای اگزوز، پرستیژ و ….) رو هم شرح نمیدم
          ۷۲۰sدرگستر خوبیه…شاید بهترین درگستر این کلاس(نه حتما…چون درگ استانداردی با اس وی جی کبیر ندیدم تا حالا)…..ولی دیگه عناوینی مثل پادشاه کلاس سوپر اسپورت ها…..واس دهن این ماشین خیلی گندست….

  21. SF90 STRADALE

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2449 ديدگاه)

    سلطان درگ : مکلارن ۷۲۰S
    سلطان پیست : فراری ۴۸۸ پیستا
    سلطان عشق : لامبورگینی آونتادور SV
    جای پورشه ۹۱۱Turbo S جدید هم به شدت خالی بود
    اینجا جاش بود که خودنمایی کنه این جادوگر پورشه 🔥🔥

    1. آرمان

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (109 ديدگاه)

      اتفاقا سلطان پیست aventador svj هستش
      سلطان عشق آونتادور اس وی هستش
      svj تو پیست همه ی اینارو می خوره با اختلاف

      1. Hamidreza

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (704 ديدگاه)

        در عجبم چرا ماشینی نمیتونه رکورد اس وی جی رو بزنه
        اما راستش
        رقابت بین اینا بیخوده
        خیلی نزدیک همن
        یک صدم ثانیه تو رانندگی روزانه واقعا اهمیت نداره
        من رانندگی مسابقات نیستم که بخوام با لامبو یا فراری یا مکی رکورد بزنم
        دوس دارم از ماشین مورد علاقم لذت ببرم همین !
        اینهمه کل کل بیخوده
        تو درگ پیستا با ۷۲۰اس خیلی فاصله نداشت
        تو پیست هم خیلی فاصله ندارن
        اصلا این بحث رقابت بین اینا دلی هست !
        من باشم ۷۲۰ اس برمیدارم
        یکی پیستا
        یکی اونتادور
        مهم نیس که تو یه پیست رکورد دار باشی یا …
        مهم اینه لذت ببری !
        پس اینهمه تایم و اسب بخار اهمیتی نداره
        هر سه اینا ماشینایی هستن که فراتر از نیاز انسان ها رو براورده میکنن
        پس طبق نیازتون بپسندید نه طبق تایم !
        شاید GT350 از GT500 کند تر باشه
        اما من GT350 رو ترجیح میدم
        چون عاشقم !

        1. Alireza

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (474 ديدگاه)

          زیبا و بجا بود👍👍

        2. Hamidreza

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (704 ديدگاه)

          نظر لطفته آقا علیرضا

        3. Mf1

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (138 ديدگاه)

          رکورد لامبو svj داخل پیست تاپ گر وگرند تور بسیار کند بود نسبت به رقیبهاش اگه منظورت جهنم سبز اونجا رقیبهاش حضور نداشتن مطمعن باش که اونجاهم سریعتر از لامبو هستن کلا تا حالا لامبو ماشینی درست نکرده داخل پیست سریع باشه

        4. joojoo

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (180 ديدگاه)

          mf1….
          رکورد های پیست برای اونتادور اس وی جی همه مربوط به تایر های کورساست…..
          تا حالا توی هیچ پیستی با تایرهای تروفئو آر رکورد گیری نکردن چون این تایر اپشناله…..ولی پایلوت اسپورت کاپ۲ واسه پیستا و ۹۱۱ و تروفئو آر برای سنا استاندارده.ولی خب اپشن دیگه ای هم ندارن….هروقت با تایرهای اپشنال اونتادور رکورد گیری کردن اونوقت رکوردشون قابل مطرح شدنه

  22. SRT

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (78 ديدگاه)

    عشق است مکلارن🔥ولی جای اس ار تی دیمن خالی بود(با ی راننده ماهر ترجیحا)

  23. محمدهادی

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (163 ديدگاه)

    یجورایی انگار سوپر اسپرت واقعی به لامبورگینی بیشتر میاد
    رخ بدنه رو نگا؟
    این اونتادور نمیخواد قدیمی کهنه بشه؟؟
    چرا هنوزم بعد ۸ سال میبینیش به هیجان میای؟!

  24. Farzad

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1155 ديدگاه)
    1. Saeed

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (674 ديدگاه)

      واسه من جالب تر همه کونیگ زگ CCR بود!!!!!!!!
      ۴۰۰ متر تو ۹ ثانیه!!!!
      کجان اونایی که میگن کونیگ زگ تو درگ ۴۰۰ متر حرفی واسه گفتن نداره….

  25. ارشیاsvj

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (566 ديدگاه)

    اونتادور سن و سالش بیشتره سنگین ترینه راننده اشم که انگار تازه گواهینامه گرفته گشتاورشم خیلی کمتره باید اس وس جی میبود

  26. یوسف

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (52 ديدگاه)

    آقا دعوا نکنین. همشون خوبن خدایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن