فراریمک لارن

دوئل فراری روما و مک‌لارن GT

مرحلهٔ مقدماتی، گروه نهم، کوپه‌های فول سایز، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین بنتلی کانتیننتال و آستون‌مارتین DB11

مجموع آراء: ۱۲۸۶

آراء بنتلی: ۹۳۳

آراء آستون‌مارتین: ۳۵۳

پیروز دوئل: بنتلی کانتیننتال با کسب ۷۲ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

آستون‌مارتین DB11

بنتلی کانتیننتال

بنتلی کانتیننتال

فراری روما

مک‌لارن GT

؟

فراری روما

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۹

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: ۴.۱ از ۵

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: طراحی جذاب، کابین کاربردی برای یک فراری، عالی برای مسابقه یا سفر، قابلیت استفادهٔ روزانه

نقاط منفی: تمایل بیش‌ازحد گیربکس به افزایش دنده، فرمان سبک‌تر از حد انتظار، کنترل‌های گیج‌کننده، برخی تزئینات داخلی ارزان‌قیمت

چکیده: روما از پشت فرمان خودروی بسیار لذت‌بخشی است و بدنهٔ زیبای آن‌هم ادای احترامی به خودروهای GT تاریخی مارانلو است

مک‌لارن GT

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹

پلت‌فرم: مونوسل II-T فیبر کربن مونوکوک

امتیاز از کاربایر: ۴.۰ از ۵

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: شتاب خوب، فضای بار نسبتاً مناسب، سواری راحت، کابین باکیفیت

نقاط منفی: تجهیزات رفاهی کمتر نسبت به رقبا، فقدان سیستم‌های کمک‌رانندهٔ مهم، داغ شدن فضای بار عقب به خاطر پیشرانه، فقدان اپل کارپلی و اندروید اتو، فقدان صندلی‌های عقب

چکیده: GT یک مک‌لارن شهری‌تر است که پرفورمنسی جذاب، کابین نسبتاً لوکس و تجربهٔ رانندگی راحتی را ارائه می‌کند

مقایسهٔ مشخصات فنی

فراری روما

مک‌لارن GT

پیشرانه ۳.۹ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۲۰ اسب بخار ۶۲۰ اسب بخار
گشتاور ۷۶۰ نیوتن متر ۶۳۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۱ ثانیه ۲.۸ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۰ ثانیه ۱۰.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر/ساعت ۳۲۶ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۲.۴ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۸۰ لیتر ۷۲ لیتر
وزن ۱۶۳۰ کیلوگرم ۱۵۷۰ کیلوگرم
طول ۴,۶۵۶ میلی‌متر ۴,۶۸۴ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۶۷۰ میلی‌متر ۲,۶۷۵ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۲۸۰ لیتر ۴۲۰+۱۵۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۲+۲ نفر ۲ نفر
قیمت پایه آمریکا ۲۲۲,۶۲۰ دلار ۲۱۳,۱۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کوپه فول‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

 

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه

  1. R@m!n

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1036 ديدگاه)

    برام سواله تو گرند تورر لوکس مک لارن انقدر کم کاری کرده تو بحث آپشن های رفاهی؟؟؟

    روما رو انتخاب کردم واقعا یه اثر هنریه کابینشم فوق العاده چشم نوازه.

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
    1. RezaRs

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1422 ديدگاه)

      دقیقا اثر هنری همینه که خیلی دوسش دارم و بهش رای دادم

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
    2. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (158 ديدگاه)

      مکلارن توی مدل جی‌تی کم کاری کرده برای رقابت با رقبایی مثل DB11 و کانتیننتال جی‌تی و….
      تجهیزاتی رو که بقیه به صورت استاندارد دارن رو مکلارن به صورت آپشن توی مدل جی‌تی ارائه میده مثل ترمز جلوی اتوماتیک کروز کنترل تطبیقی هشدار خروج از خط و….
      پکیج های مختلفی هم داره مثل پایونر که صندلی های برقی با گرمکن،تنظیم برقی ستون فرمان و نورپردازی داخلی رو با قیمت ۹۵۰۰ دلار در دسترس خریدار قرار میده.
      پکیج پریمیوم هم با قیمت ۵۵۰۰ دلاریش،آینه های تاشوی برقی و سیستم صوتی B&W رو با ۱۲ بلندگو و در صندوقِ برقی و یه پوشش برای محفطه بار رو ارائه میکنه.
      مدل آرتورا که به تازگی معرفی شده بنظرم خیلی ماشین بهتر و راحت تریه نصب به جی‌تی.

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
      1. R@m!n

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1036 ديدگاه)

        منم آرتورا رو بیشتر دوست دارم استایل با کلاس تری داره، این مک لارن gt به دل نمی شینه

        موافقم ۵
        مخالفم ۰
      2. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (158 ديدگاه)

        اینجا یکم تعصب به خرج دادم و به مکلارن رأی دادم.ولی در کل کانتیننتال جی‌تی رو بهترینِ این کلاس میدونم.اوج یه کوپه لوکس و باشکوهه.

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
    3. ممد ژانگولر

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1514 ديدگاه)

      وای فکر کن سوار روما بشی و اونیکه خیلی رومانتیکه سوار کنی به اتفاق هم برین کافه روما بقل برج پیزا صفا سیتی منگوله
      بدون اینکه عجله داشته باشی تازه تو راه میتونی دو نفر دیگه سوار کنی سواب ببری
      ماشینش هم چهار نفرست ، هم برند فراریه
      دیگه چی میخواین ؟
      مخم ترکید ?

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
      1. RezaRs

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1422 ديدگاه)

        اخ درد دل منو گفتی البته من دو نفر سوار نمی کردم تارمو میذاشتم عقب بعد میرفتیم سر آبی یه جای سر سبز چهار مضراب دلکش بعدش دخترک ژولیده استاد علی نقی وزیری بعدشم در یک حرکت کیوان ساکت وار سمفونی نهم با تار …
        ( پیوند تمدن ها)

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
        1. ممد ژانگولر

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1514 ديدگاه)

          داداش رضا اونجوری که میخوای رفتار کنی بری نزدیک جوب آب و از این حرفها ی نیسان آبی زامیاد خودمون هم جواب کارتو میده ????شوخی البته

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
      2. S

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (134 ديدگاه)

        ایوو موتورز نزدیک ما GTc4داره قصد داشتم یک روز تعطیل برم و از چند تا از ماشین ها گزارش تهیه کنم ولی واقعا با این حرکتی که کامنت هام رو تایید نمیکردن بزور فقط میام تو پدال اونم بخاطر بچه ها

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. ممد ژانگولر

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1514 ديدگاه)

          S داداش میتونم بپرسم دقیقا کجا میشینی؟

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        2. S

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (134 ديدگاه)

          ممد اگر دقیق بخوای تو گوگل مپ بزن جمیرا
          هر جا رفت ما همون نزدیکاییم?

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        3. ممد ژانگولر

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1514 ديدگاه)

          s داداش دمت گرم بابا end منطقه ایی ??
          ی جورایی نزدیک ویلای شیخ ممد خودمون که ?

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
      3. RezaRs

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1422 ديدگاه)

        نه ممد اثر هنری باس با اثر هنری جابه جا کرد اون آب هم که گفتم با جاده صاحلی شهرمونم نیازی آسفالتش اسفالت خوبیه حواسم به اون موردشم بود ?

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. ممد ژانگولر

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1514 ديدگاه)

          یدونه ایی داداش ??

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
    4. Porsche 911

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (224 ديدگاه)

      عاشق فراری روما هستم
      استایل جذاب و طراحی فوق العاده بی نظیر
      عملکرد هم که مثل یه فراری عالی
      مکلارن GT هم یکم توی این کلاس ضعیف عمل کرده میتونست بهتر باشه
      منم رعتم توی سایت فراری شخصی سازی کردم چه چیزی شد ???

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
      1. R@m!n

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1036 ديدگاه)

        دیگه نمی رم سمت اینکارا ?? به پوچی رسیدم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    5. Audi s8

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (312 ديدگاه)

      ❤❤ferrari roma❤❤
      فراری ماشین جذاب تری است

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    6. Reza Waffen SS

      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2358 ديدگاه)

      فراری روما ?

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    7. mahan

      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2296 ديدگاه)

      رامین خان فراری جز اولین کارخونه ای بود که کلاس جی تی رو پایگذاری کرد و بیشترین خودرو های جی تی ساخته شده برای همین کمپانیه و بنظرم پدر خودرو های جی تی هست!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. مازیار

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (470 ديدگاه)

    اگه مقایسه دو سوپراسپرت محض بود مک لارن رو انتخاب میکردم بخاطر پرفورمنس بهترش اما اینجا موارد دیگه ای هم مطرح هست مثل راحتی کاربرد و زیبایی و لذت سفر که کفه ترازو به نفع فراری پایین میره

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
    1. SF90 STRADALE

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (3207 ديدگاه)

      جناب مازیار
      بین این دوتا سوپر اسپرت یکی رو انتخاب کن
      SF90 استراداله یا ۷۶۵LT ؟؟؟؟
      از نظر شما پرفورمنس مکلارن بهتره ۱۰۰ در ۱۰۰

      موافقم ۴
      مخالفم ۳
      1. مازیار

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (470 ديدگاه)

        ایمان جان
        نه از نظر من پرفورمنس مک لارن بهتر نیست ۱۰۰ در ۱۰۰

        این شاید مهمترین سوال خودرویی پدال در چند ماه اخیر بوده
        اس اف ۹۰ و ۷۶۵ هردو یک موتور با مشخصات تقریبا مشابه پشت صندلی دارن که از این نظر کاملا شبیه هم هستن اما با یک تفاوت اساسی در جلوی ماشین که همون موتورهای الکتریکی برای محور جلو باشه که نقش اساسی داره در اون برتری پرفورمنس فراری و با توجه به اینکه فراری قیمتش هم بیشتره و از تکنولوژی جدیدتری هم استفاده میکنه ( زمان تولید که امروزه بسیار تعیین کننده هست حتی به میزان یک سال) بنظر من این مقایسه ای صددرصد منصفانه نیست
        و اگه نظر شخصی من رو بخوای باید بگم که من در کنار پرفورمنس به زیبایی هم اهمیت زیادی میدم و اس اف ۹۰ اون زیبایی “بدون بحث” دیگر محصولات فراری رو نداره ( توجه داشته باش که اعتقاد کلی من بر اینه : فراری زیباترین خودروساز همه دوران هست ) و اگه بخوام یکی رو انتخاب کنم اون ۷۶۵ هست
        و برای روشن تر شدن بد نیست بگم :
        اما اگه بخوام بین ۷۶۵ و فراری TDF یکی رو انتخاب کنم اون بدون شک فراری هست

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. SF90 STRADALE

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (3207 ديدگاه)

          چون با قاطعیت و ندید گفتین اگه بحث پرفورمنس بود مکلارن انتخابم بود منم مجبور شدم اسم پادشاه حال حاضر سوپر اسپرت ها رو بیارم که اصل مطلب رو فراموش نکرده باشید
          امیدوارم تک تک درگ های این دوتا رو در یکی دو ماه اخیر دیده باشین
          توصیه میکنم همه رو دانلود کنید ، ببینید و لذت ببرید
          لامصب فرصت لانچ کردن به مکلارن نمیده
          با شروع درگ فقط جفت راهنما می بینه ??

          موافقم ۰
          مخالفم ۲
        2. مازیار

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (470 ديدگاه)

          با قاطعیت گفتم چون پرفورمنس با چندتا عدد مشخص میشه و دیگه سلیقه ای نیست که یکی بگه این و یکی بگه اون
          شما هم برای جفت راهنما دیدن راه طولانی در پیش نداری تا نسل بعدی هیبریدی مک لارن?
          که البته اونهم پایدار نخواهد بود چون این دور همیشه ادامه داره

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        3. SF90 STRADALE

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (3207 ديدگاه)

          ولی شما سلیقه ای عمل کردین متاسفانه
          چون ۷۶۵LT بهتر از SF90 استراداله نیست
          اینو همه سایت ها و مجلات معتبر خودرویی میگن و به قول شما ثابت شده هست این موضوع
          بعدش اینکه تا نسل بعدی هیبرید مکلارن بیاد فراری هم نظاره گر نیست و برنامه های بزرگی برای آینده داره
          شما فعلاً حال رو دریاب که طوفانی راه افتاده و همه رو داره با خودش میبره

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        4. مازیار

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (470 ديدگاه)

          اولا من که اشاره کردم پرفورمنس فراری بهتره
          بعدشم شما گفتی یکی رو انتخاب کن من هم انتخاب کردم و انتخاب هر کسی مبتنی بر سلیقه اش هست دیگه مگه نه؟

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        5. SF90 STRADALE

          ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (3207 ديدگاه)

          شما اول گفتی پرفورمنس مکلارن بهتره
          وقتی من اسم SF90 استراداله رو بردم نظرت عوض شد
          حالا سلیقه ای انتخاب کردن بحثش جداست و ما به سلایق همه احترام میزاریم
          ضمناً تا چند روز دیگه خبر رکوردشکنی جدید در پیست موگلو هم میاد
          هایپرکار سنا همه رکوردهای پیست رو از دست میده با وجود اعجوبه فراری
          میگی نه بشین و تماشا کن ….
          نکته جالب اینکه SF90 استراداله پیست محور نیست ولی همه فن حریفه
          هم درگ هم پیست هم عشق و حال

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        6. مازیار

          ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (470 ديدگاه)

          وای ایمان??
          پرفورمنس مک لارن بهتره منظورم به همین مقایسه بود روما و جی تی و این رو هم از روی اعداد جدول بالا گفتم شتاب صفر تا صد و درگ که به احتمال زیاد در پیست هم عملکرد بهتری داره
          یک بار دیگه تکرار میکنم منظورم به مک لارن جی تی نسبت به فراری رو ما بود و نه اس اف ۹۰

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        7. SF90 STRADALE

          ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (3207 ديدگاه)

          آقا مازیار قبول کردم ok
          میگم ای کاش پست های فراری و مکلارن تو سایت زیاد باشه و بشینیم با هم کل کل کنیم و لذت ببریم
          من تنها _ شما همه ??

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        8. مازیار

          ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (470 ديدگاه)

          ????
          عشقت به فراری قابل توجه هست و البته فراری هم لایق این عشق
          و اگه منتظر کل کل واقعی هستی باید تا زمان معرفی رسمی T50 گوردون مورای صبر کنی?

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        9. SF90 STRADALE

          ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (3207 ديدگاه)

          ممنون که عشق ما رو درک میکنی جناب مازیار
          عشق ماشین بودن ، دنیای بزرگی برای خودش داره و امیدوارم همه به عشقشون برسن

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. علی turbo s

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (279 ديدگاه)

        من ۴۸۸پیستا +۷۶۵ltبه جای sf90انتخاب میکنم.

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
  3. ارش

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    روما شاهکاره طراحیه انگار کارخانه فراری درخواستشون گذاشتن داخل ماشین زمان و فرستادن برای داوینچی یا رافائل یا میکل آنژ اونا هم یه پیکره تراشیدن فرستادن چقدر یه ماشین میتونه زیبا باشه!!

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  4. مهدی

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (925 ديدگاه)

    این مکلارن در مقایسه با روما یکم چیپ به نظر میرسه از طراحی بیرون بگیر تا کابین

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
    1. مازیار

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (470 ديدگاه)

      دوست من مهدی
      از نظرات مفید شما هم استفاده میکنیم ممنون میشم بیشتر مشارکت کنید

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  5. Farzad

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2262 ديدگاه)

    فراری روما فوق العادس ،استایل رترو ، بی نهایت زیبا و شیک در واقع روما ورود پر قدرت فراری به عصرجدید محسوب میشه ، کابین هم فوق العاده مدرن و چشم نواز هست و به چرم پریمیوم، تودوزی آلکانترا و تریم‌های فلزی و مشکی براق مجهز شده . نوع طراحی داشبورد باعث شده بخش راننده و سرنشین از هم جدا شه که زیباییش رو دو چندان کرده .
    پیشنهاد میکنم درسایت فراری حتما یک روما شخصی سازی کنید و لذت ببرید .

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
    1. RezaRs

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1422 ديدگاه)

      فرزاد افسوس تهش چی ؟ هعیییییییییییییی??‍♂️?

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
      1. Farzad

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2262 ديدگاه)

        دیگه چه کنیم ، بی خیالی یه هنر ظریفه !

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
    2. R@m!n

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      یه دونه با رنگ روسو کورسا شخصی سازی کردم اشکم دراومد عجب چیزی شده ???

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
      1. Farzad

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2262 ديدگاه)

        بله این رنگ با فراری مفهوم پیدا میکنه ?

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  6. Zakaria

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (278 ديدگاه)

    یک نکته درباره دوئل ها که تو پاراگراف آخر نوشته اما کمتر کسی بهش عمل میکنه “این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند”
    پیشنهاد میکنم قبل از اینکه برید سراغ جدول مشخصات، از خودتون بپرسید که کدوم رو دوست دارید بعدا برید سراغ جدول. یه بچه هم میتونه جدول رو بخونه و مقایسه کنه اما تو این نظر سنجی بحث اصلی محبوبیته. خیلی وقتا شده که دوستان رایشون با دیدن قیمت یا قدرت تغییر میکنه. به نظر من به اعداد زیاد توجه نکنید، ببینید اول از همه دلتون چی میخاد، بعدا میتونید با منطق بررسی کنید که کدوم منطقی تره

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  7. GT

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    به روما رأی دادم چون، استایل موتور جلو و کابین زیباتری داره

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  8. GT

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    دوستان شما در فینال به روما رأی میدید یا کانتیننتال؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. RezaRs

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1422 ديدگاه)

      نمی تونم الان تصمیم بگیرم سختر شد خب از یه طرف یه غول لوکس سریع و زیبا
      از یه طرف یه فراری خوشکل و زیبا و سریع
      ۱۰ ۲۰ ۳۰ ۴۰ بهترین راهه

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  9. GT

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    آقای دهقان نوشتید فضای بار مک‌لارن (نسبتا) مناسب!!
    فضای بار مک‌لارن روی هم ۵٧٠ لیتر هست، که یعنی ٢٠ لیتر هم بیشتر از مرسدس S کلاس جدیده، که این فضای بار بسیار زیاده، اونوقت دیگه (نسبتا) برای کجاشه؟!

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. امیر دهقان

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (505 ديدگاه)

      سلام
      این نقاط مثبت و منفی از سایت کارانددرایور گرفته میشن و در اونجا نوشته نسبتاً مناسب
      دلیل این موضوع میتونه دو قسمتی بودن صندوق بار مک‌لارن باشه، یعنی یه صندوق جلو و یکی عقب که قطعاً به اندازه صندوق بار S کلاس کاربردی نیست
      داغ شدن فضای بار عقب هم که ذکر شده میتونه دلیل دوم باشه

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
      1. GT

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (439 ديدگاه)

        بله، ممنون?

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  10. مهدی

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (915 ديدگاه)

    حتما و حتما فراری

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  11. SF90 STRADALE

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (3207 ديدگاه)

    شخصی سازی یک فراری توسط خود کارخانه خیلی جذاب هست و به دل میشینه
    جذاب تر از اون گزینه های بی نهایت Tailor Made هست که حد نهایی یک تیون ظاهری توسط یک برند سطح بالا رو نشون میده

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  12. سهند

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (480 ديدگاه)

    قطعا فراری بهتره و من به فراری رای دادم.

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  13. مهدی

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (925 ديدگاه)

    من خیلی ساله که طرفدار فراری ها هستم ولی خب همیشه سعی میکنم منطقی نظر بدم. روما رو آنچنان در حد و اندازه نام فراری نمی‌دونم هرچند که ممکنه از ۹۰% خودروهای همکلاس خودش بهتر باشه مخصوصا این مکلارن اما اگر قرار به قیاس با کانتیننتال باشه مطمئنا نظرم رو کانتیننتال هست اگر چه فکر میکنم درست تر اینه که ۸۱۲ رو با کانتیننتال مقایسه کنیم

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
    1. mahan

      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2296 ديدگاه)

      مهدی جان می خواستم همینو بنویسم کاملا موافقم.کانتبننتال رو بیستر میپسندم توی این کلاس هم راحتی مهمه و هم کاربرد متاسفانه همه جا اسفالت ایینه نداره و یکم برای خودرو هایی مثل استون مارتین و فراری و مک لارن دردناکه!و توی این کلاس فضای باز و راحت ارجئیت داره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  14. Amin

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (673 ديدگاه)

    من به روما رای دادم
    چونکه مک یه ماشین gt نیست
    ماشین gt باید موتور جلو باشه، باک سوخت بزرگی داشته باشه،ارتفاعش خیلی کم نباشه و راحت با اپشن های زیاد باشه برای سفر های طولانی ،باگشتاور زیاد
    اما مک فقط یه سوپر کار مثل ارتورا هست که ضعیف تر شده،نه که بد باشه،ولی خب gt نیست

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  15. Sina10

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1672 ديدگاه)

    مکلارن از لحاظ تجهیزات خیلی خیلی ضعیفه
    با این که GT رقیب روما نیست ، موافقم
    این مکلارن بیشتر رقیب ۸۱۲ هست
    همچنین طراحی روما بسیار زیباست ، واقعا عالی از آب در اومده
    ولی احساس میکنم فراری روی تبلیغات این مدل اشتباه کرده ، یجوریه که انگار هیچ خبر یا درگی از نیست ، باید روی عملکردش بیشتر مانور بده
    اینجا هم انتخابم روما بود

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  16. mm.y@rlou

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (243 ديدگاه)

    مکلارن خوبه ولی فراری یه برند هست که از اول فقط داره خودرو هایی درست میکنه که تو کلاس خودشون معییار بودن

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  17. Amirreza

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1527 ديدگاه)

    شاید مکلارن فنیش بهتر باشه ، ولی شاهکار هنری فراری که داخل و بیونش میتونه توی موزه لوور نگهداری بشه خیلی بیشتر از شتاب چند دهم بهتر ارزش داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. England

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (959 ديدگاه)

    نمای پشت مکلارن به مراتب زیباتر و خشن تر هست نمای جلو هم هردو در یک سطح نمیشه گفت زیبان
    کابین فراری قسمت دریچه های وسط نا متقارن یعنی اصلا اعتقادی به تقارن و توازن توی طراحیش نداشتن بین دریچه سمت راننده با شاگرد.
    کابین مکلارن یکی از معایبی که من واسش میدونم نبود فرمان شکیل و ساده بدون کلید بودنش

    نکته ای که مورد برسسی قرار داده شده و برعکسش دوستان نظر میدن کابین با کیفیت در مقابل کابینی که از متریال ارزان قیمت و بی کیفیت ازش استفاده شده…
    نقاط مثبت مکلارن : کابین باکیفیت و …
    نقاط منفی فراری : تزئینات داخلی ارزان‌ قیمت و …

    و یک گله دیگه از پدال چرا میگردین بدترین تریم و بدرنگ ترین رو برای کابین مکلارن ها قرار میدین؟ که نظر کاربر بی طرف هم منفی جلوه بدین؟
    همیشه انصاف رو رعایت کنین این تریم قرمز کابین مکلارن بدرنگ ترین هست ( البته من منبع خبر رو نمیدونم کجاست شاید اون ها از این عکس ها استفاده کردن )

    و در کل با وجود برتری فراری در جمع بندی ها به عنوان یک خودروی جی تی به برند مورد علاقم ینی مکلارن رای دادم.

    موافقم ۱
    مخالفم ۳
  19. ایران

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (265 ديدگاه)

    مشخصات خیلی نزدیک ولی به نظرم فراری بهتر هست

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  20. ارشیا

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1501 ديدگاه)

    ادم هرچی به روما نگاه میکنه خسته نمیشه??

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا