فراری

شتاب‌گیری فوق‌العاده فراری لافراری در اتوبان

فراری لافراری هفت سال پیش و به عنوان اولین هایپرکار هیبریدی این برند عرضه شد. در دل لافراری پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری که خودش قدرت ۷۸۹ اسب بخاری تولید می‌کرد قرار داشت. البته وقتی سیستم هیبریدی ملایم به این مجموعه اضافه شد قدرت ترکیبی خودرو به ۹۵۰ اسب بخار رسید. این نیروی عظیم باعث شد لافراری شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه‌ای را ثبت کند. در ویدئوی جدیدی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده شاهد شتاب گیری فوق‌العاده‌ی لافراری در اتوبان‌های آلمان هستیم.

در این ویدئو لافراری سفید رنگی را می‌بینیم که قبلاً به سرعت ۲۱۷ کیلومتر در ساعت رسیده و صدای نیروگاه ۱۲ سیلندر نیز به گوش می‌رسد. این خودرو در یک چشم بر هم زدن از سرعت‌های ۲۵۰ و ۳۰۰ کیلومتر در ساعت عبور می‌کند و پس از انتخاب دنده هفتم شاهد رسیدن خودرو به حدود ۳۳۰ کیلومتر در ساعت هستیم.

سرعت خودرو به آرامی افزایش یافته و از حداکثر سرعت ادعایی سازنده یعنی ۳۴۹ کیلومتر در ساعت عبور می‌کند. شتاب گیری این خودرو تا سرعت ۳۶۰ کیلومتر در ساعت ادامه داشته و نهایتاً به ۳۷۲ کیلومتر در ساعت رسیده و اینجا ویدئو قطع می‌شود. بزرگراهی که لافراری در آن جولان داده بار ترافیکی کمی داشته و تنها چند خودروی سواری و کامیون در آن دیده می‌شوند. از درون کابین سرعت خودرو خیلی بالا به نظر نمی‌رسد اما خب کیلومتر شمار واقعیت را به ما می‌گوید.

فراری تولید لافراری را در سال ۲۰۱۶ به پایان رساند و از آنجا به بعد تولید لافراری آپرتا روباز شروع گردید. آپرتا بهبودهایی نسبت به لافراری استاندارد داشت اما همان استایل اصیل لافراری را حفظ کرده بود. امروزه فراری SF90 استراداله در بازار حضور دارد که یک فراری پلاگین هیبریدی بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند. درباره‌ی تکامل صحبت می‌کنیم…

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۶ دیدگاه

  1. Khosrow

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1697 ديدگاه)

    راننده چه زندگیی کرد / سکوت ..

    1. GERMANY

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (464 ديدگاه)

      چند تا سوپر اسپرت هستن که حتی شنیدن اسمشون هم لذت بخشه برای من:
      این سلطان
      slr
      انزو…
      چلنجر
      ۸۱۲
      m5
      جسکو
      gtr
      sls
      sq8
      و بعضی سلاطین هم هستن که الان یادم نیس

      1. mehdi

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (118 ديدگاه)

        سوپر اسپرت موتو وسط و عقب
        پورشهgt2rs فراری۴۸۸pista لامبورگینی svj مک لارن۷۲۰s

        سوپر اسپرت های موتور جلو
        کوروتzr1 فراری ۸۱۲ سوپرفست وایپرacr نیسان gtr مرسدس amg gtr

        اینا خدا هستن تو کلاس های خودشون

        1. Sina

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (507 ديدگاه)

          داخل کلاس سدان هاو استیشن به ترتیب:
          بی‌ام‌و M5، بنز GT63S ، آئودی RS6 ,بنز E63S ، بی‌ام‌و M8 گرند کوپه ، پورشه پانامرا
          آفرود ها:
          جی کلاس، رانگلر،تویوتا تاکوما،F-150 رپتور،لندروور دیفندر

      2. ♤Angus_812♤

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (289 ديدگاه)

        شیرون و ویرون فراموش کردی

    2. SFXSuperFast

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (193 ديدگاه)

      یادش ب خیر ی دوستی بود می‌گفت لافراری تو سرعتای بالای ۳۰۰انقد لرزش داره ک انگار داره از هم میپاشه!
      ۳۷۲بدون ذره ای لرزش

      چیز جالب دیگ کلیپ وقتی بود ک یکم سرعتو کم کرد تا اون نوار آبی بوست الکتریکی پر بشه
      بعد دوباره شروع ب شتاب گیری کرد و با بوست کرز رسید ب ۳۷۲

    3. Khosrow

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1697 ديدگاه)

      حالتو دوست دارم 😂 ..

    4. ایمان

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2336 ديدگاه)

      اگه طراحی LaFerrari داغونه چه ماشینی قشنگه به نظرتون ؟؟؟؟
      داری درباره یکی از زیباترین هایپر کارهای دنیا حرف میزنی
      ولی فکر کنم شما فقط میخواستی یه نظری داده باشی

    5. فرید

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (55 ديدگاه)

      اصلا لافراری یعنی آخر فراری!
      اشتباه فراری این بود که بعد لافراری به تولید ماشین ادامه داد. آخه لافراری نهایت ماشینه و دیگه بالاتر از اون نمیشه رفت!

      1. M سابق

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        یادمون نرده بعد از انزو هم همین حرفو میزدیم ولی لافراری …!!!
        تخصص اقای خاص بالاتر رفتنه حتی اگه به سقف برسه خب کاری نداره میشکافدش و بالاتر میره!

  2. حمید

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    عشقه به تمام معنا
    😍😍😍لافراری😍😍😍
    یکی از به یاد ماندنی ترین خودروها خواهد بود
    از دیدنش سیر نمیشم

  3. آریا ماشین

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (382 ديدگاه)

    پدال لطفا اخبار و تصاویر جاسوسی از جانشین مک لارن ۵۷۰s رو پوشش بدین

  4. Range Rover

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (97 ديدگاه)

    عمرا اگر این سرعت ۳۷۲ باشه
    از کنار کامیون که رد میشه همچین چیزی نشون نمیده مگر اون کامیون هم ۲۵۰ تا سرعت داشته باشه
    از همه مهمتر اینکه اصلا رسمی نیست

  5. Farzad

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1108 ديدگاه)

    قدرت پیشرانه الکتریکیش از قدرت تویوتا پریوس بیشتره 😀
    از نظر فنی اگر همه‌ی بال‌ها و دیفیوزرها باز باقی بمانند و سرعت خودرو بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت باشد لافراری به حدی داون فورس تولید خواهد کرد که می‌توان آن را به‌صورت وارونه (مثلاً روی سقف تونل) راند !!!!!!!!!!!!!!!

    1. M سابق

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2359 ديدگاه)

      مگه فیلمشو ندیدی ؟ من چند سال پیش دیدم تو یه تونل باداین کارو کردن!

  6. سروش

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (179 ديدگاه)

    حداکثر سرعت مجاز کامیون و تریلر در اتوبان های آلمان ۱۰۰km/h است. نحوه عبورش کنار کامیون مشکوکه. اختلاف ۲۵۰ کیلومتری سرعت با کامیون نداشت واقعا. حدود ۱۵۰ تا بیشتر بیشتر از کامیون می‌رفت. برداشت شخصیمه نمیگم لزوما درسته

  7. رزیتا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (413 ديدگاه)

    تنها فراری مدل ۴۵۸ پلاک ملی تو ایران که صاحبش قیمت هشتو نیم میلیاردی گذاشته روش ، این آقا یکی از ورزشکاران معروف هستش کهه تونسته از قانون واردات خودرو بدون محدودیتو ظوابط که فقط مختص به ورزشکارا و هنرمندا و جانبازای خاص هستش

    1. Joker

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (207 ديدگاه)

      کلا تو همیشه یه چند سالی از همه اخبار عقبی،این فراری که تو میگی آخرین قیمتی که تو ایران معامله شده ۳۵ میلیارد بوده! الان با ۸/۵ میلیارد تو ایران نهایت یه s500 2014 بدن بهت…یه خورده آپدیت باشی بد نیست گُل…

      1. رزیتا

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (413 ديدگاه)

        آره این فراری مدل ۲۰۱۲ هستش و این اخبارم برا شیش هفت سال پیش هستش ، منم چون تیتر خبر در مورد فراری بودش یهو یادم افتاد به این خبر ، حالا قیمتو به روز حساب نکردم ، خوب که چی !!؟؟؟ مشکل شما فقط همینه !!؟؟ حالا به خیال خودت مچ گرفتی !!؟؟ حالا اگه پیش خودت فکر کردی مچ گرفتی !!! عیب نداره واسه خودت ذوق کن گرفتی ولی دیگه قیافه نگیر !!! عجب اوضاعیه ها !!!! یه دفعه وسط مطالعه یکی بیاد بپره تو مانیتور موبایلت !! خیلی حرکت خنده داری حساب میشه مثلا” !!!!! باید بهش بگم چقدر بی مزه ای !!!! چجوری باید بگم؟

        1. Joker

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (207 ديدگاه)

          مانیتور موبایل!!!؟🤣🤣🤣🤣 اسکندر زمانی

        2. Hamidreza

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (694 ديدگاه)

          بابا رزیتا خانم
          چرا یدفعه قاطی کردین؟ این بابا یه چیز گفته
          بهتر بود ذکر میکردین قیمتش مال چند سال پیشه و الان حضور ذهن ندارید…
          در ضمن ژوکر عزیز اشتباهات نوشتاری ممکنه پیش بیاد من خودم تجربشو داشتم …

          یه چیز هم خارج از این بحث به کاربر عزیزی که ادعای تعریف از مک لارن داشت بزنم ؛ داداش این بحث رو ادامه نده …

    2. Sina

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (507 ديدگاه)

      چند ۴۵۸ دیگه هم هست، اهواز یکی دیگه هم هست، کلا داخل اهواز هرجور ماشینی پیدا میشه که اکثرا برای قبل سال ۲۰۱۳ هستن به جز هیوندای ها و کیا ها

      1. رزیتا

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (413 ديدگاه)

        این مدل ۴۵۸ که من گفتم پلاک ملی هستش ولی اونایی که شما میگین پلاک اروند هستن چون آبادان و خرمشهر آزاد شده و عبورو مرور ماشینای مناطق آزاد آبادانو خرمشهر حتی تو اهوازم آزاده ……. البته تا اونجایی که من اطلاع دارم

      2. Saeed

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (648 ديدگاه)

        تو اهواز ۳تا کوروت هست یکی نسل ششم به رنگ زرد
        دوتا هم نسل هفتم به رنگ آبی و زرد
        و البته جگوار Fتایپ هم به رنگی بین قرمز و نارنجی و یه نیسان gtrبه رنگ آبی نفتی و یک رم ۱۵۰۰و یک فورد سری f وجود داره
        ولی فکر نکنم فراری باشه

  8. ارشیا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (328 ديدگاه)

    وووووووووف
    تنها فراری که میخوامش با ۸۱۲
    هر چند یه کوچولو ایراد داره کار انگاری🤔🤔🤔

  9. مهدی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (714 ديدگاه)

    یعنی عاشق اون پراید سوارای ۱۸ ساله ای هستم که پرچمدار قدیسه صنعت خودرو رو زیر سوال میبرن

    1. Moein

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (562 ديدگاه)

      نظر دادن از رو منطق بحثش فرق داره با نظر دادن از روی لجبازی
      لافراری بزرگتر و اثبات شده تر از این حرفهاست که بخواد بازیچه خاله بازی ها و بکش مکش های ما باشه🙏

  10. ایمان

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2336 ديدگاه)

    فراری گفت ۰ تا ۱۰۰ زیر ۳ ثانیه ؛ ۲.۴ ثبت کرد
    فراری گفت تاپ اسپید ۳۵۰ ولی ۳۷۲ کیلومتر رو ثبت کرد
    به قول یکی از دوستان فراری در اعلام مشخصات محصولاتش به مردم دروغ میگه و کمتر از چیزی هست که اعلام میکنه
    این کلیپ جواب اون دوست عزیز طرفدار مکلارن بود
    چه زود جوابتو گرفتی دوست عزیز
    اگه نکته ای ، حرفی ، حدیثی هست بفرما
    ❤❤ فراری همیشه در اوج ❤❤

    1. دانیال_Surrey،England

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      این کلیپ که خیلی قابل اطمینان نیست.
      شما به قابل اطمینان تر از اینا انگه الکی میزنی!!!
      ..
      در ضمن شما اگه بیشتر از کریس هریس و چندتا نشریات دیگه میفهمی دیگه من حرفی ندارم.
      ..
      این بحث و کل کل مسخره رو هم خواهشا تموم کن.🙏

      1. ایمان

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2336 ديدگاه)

        کجای این کلیپ مشکل داشت آقا دانیال ؟؟؟؟
        کریس هریس یک عاشق سینه چاک مکلارنه مثل کچل خان درگ تایمز
        ضمناً فرناندو آلونسو عاشق این ماشین بود ؛ اون نمی فهمه ؟؟
        نشریات و مجلات خودرویی فقط از فراری بد میگن ؟؟ همش از مکلارن تعریف و تمجید میکنن ؟؟

        1. ایلیا

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (731 ديدگاه)

          میشه لطف کنی اسم مکلارن رو دیگه نیاری شما؟
          خدا شاهده سر سوزنی به هیچ خودرو و خودروسازی از شرق تا غرب این کره ی خاکی تعصب ندارم. عاشق همشونم از فراری بگیر تا تویوتا و نیسان
          با کل کل هم مشکلی ندارم، ولی کلک کردن شما یجوریه، نچسبه!
          خودت هرچی دوس داری میگی گ بچه ها رو تحریک میکنی بعد وقتی حرفی میشنوی مثل بچه مدرسه ای ها قهر میکنی و دم از اخلاق میزنی که چرا تخریب میکنید!
          فراری خوب، بقیه بد… دیگه دست بردار لطفا

      2. M سابق

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        اگه کریس هریس راجع به کل فراری گفته چیزی من در جریان نیستم اما اگه منظورت صرف لافراری بود باید بگم منبعتو عوض تو مستند Apex the story of hyper cars همین کریس هریس برای توصیف لافراری کلمه کم اورده بود !
        میگفت لذت روندنش برای یه نفر زیادیه !!!
        دوما این اولین باری نیست تاپگیر سر فراری از این بازیا میاره ! هنوز اون گندی که توی رقابت پانامرا و GTC4 بالا اومد از تقلبشون هنوز تازس!

    2. علی

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (23 ديدگاه)

      از اونجایی که فراری بیچاره تا حالا به سرعت بالاتر از ۳۷۰ نرسیده و با دستکاری کیلومتر ماشین یه رکورد الکی زده چقدر خوشحالین
      فک کن مکلارن نزدیک ۳ دهه پیش به سرعت ۳۹۳ رسید
      اینجاس که میگن چیزی که واسه شما آرزوست واسه فن های مکلارن خاطره هاست
      لول

      1. Hamidreza

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (694 ديدگاه)

        مک لارن واسه خیلی ها ثابت شدس اما بعضیا از سر لج و غرور نمی خوان بپذیرن
        حالا لطفا به این بحث پایان بدید شاید از رو رفتند
        من تلاشمو کردم بعضیا عوض نمیشن
        مک لارن خیلی بی حاشیست بهتره ما طرفدار هاشم از دیدنش عشق کنیم و هیتر ها رو به حال خودشون رها کنیم…
        از همه خواهش میکنم کاری به کار هیتر ها نداشته باشند…
        بهتره از دیدن این فراری هم لذت ببریم ! حالا بیخیال فیک بودن اعداد یا واقعی بودنشون …

      2. ایمان

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2336 ديدگاه)

        حاجی چرا حرفی میزنی که باعث تعجب و حیرت همه بشه
        اول برو یکم مطالعه کن بعد بیا کامنت بزار
        انزو ZXX با تاپ اسپید ۳۹۵ کیلومتر چیه پس ؟؟؟؟
        شما طرفداران مکلارن حرفایی میزنید که ما مجبور میشیم همیشه نمک روی زخمتون بپاشیم و بهتون طعنه و کنایه بزنیم
        خوبه بگم اون رکوردی که F۱ زد مدیون انجین توانمند BMW بود
        خوبه بگم مکلارن هنوز در طراحی و توسعه یک انجین از ابتدا عاجز مونده
        خوبه بگم …. یا بسه دیگه ؟؟؟؟
        پس اول مطالعه و بعد کامنت

        1. بن

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (10 ديدگاه)

          جدی؟؟؟؟ایمان داری zxx رو با f1 مقایسه میکنی؟تکنولوژی f1 که مال ده سال قبل zxx عه.قدرت zxx هم ۲۸۳ اسب بیشتره از f1. این چه مقایسه ایه؟در ضمن.همکاری مکلارن با bmw برا انجین چیز بدی نیست که بخایم بزنیم تو سرش.همه چیز هم انجین نیست که بخایم بگیم رکوردو مدیون انجینیم.تازه f1 سوپر اسپورت بدون بال بود.خسته نمیشید ازین مقایسه های چرند؟من برا حفت برندا احترام قائلم.ولی با این حرفاتون حال ادمو بهم میزنید از برند مورد علاقتون.

      3. GERMANY

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (464 ديدگاه)

        چند تا تو پارکینگ داری داداش علی؟

    3. Farzad

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1108 ديدگاه)

      روح فرمول یک تو لافراری دمیده شده …
      هیچ حالت رانندگی خاصی نداره تمام قدرتشو در هر لحظه در اختیار راننده قرار میده و یه راننده با مهارت بالا میخاد که از پسش بر بیاد که نمونشو دیدیم …
      لافراری یعنی معجزه !
      شاید هر چند وقت یه بار یکیشو ببینیم ، شاید …

  11. ارش

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1037 ديدگاه)

    اوه اوه به راحتی ۳۷۲ کیلومتر رو رد کرد.

  12. car fan

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    والا بنظرم لافراری نمی ارزه نسبت به قیمتش… نزدیک ۳ میلیون دلاره! خوب جاش میری با ۱.۵ میلیون دلار ی پورشه ۹۱۸ میخری

    1. MoNsTeR

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (54 ديدگاه)

      اون ۱.۵. میلیون دلارو پول عشق میدی داداش نه پول اضاف
      عاشق که بشی… دیگه بقیش دست خودت نیست😊😊

    2. OMID

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1270 ديدگاه)

      پورشه قیمت کارخونش نهصد و خورده ای هزار دلار بود
      از بین سه گانه ۹۱۸ و لافراری و p1 ارزونترین پورشه بود همچنین بهترین قابلیت رانندگی روزمره و کمترین آلایندگی رو داشت
      به نظرم بهترین ماشین این سه رقیب ۹۱۸ هست

      1. دانیال_Surrey،England

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2353 ديدگاه)

        دقیقا.👌
        ۹۱۸ رو هنوز که هنوزه من به خیلی از این هایپرکارهای امروزی هم ترجیح میدم.
        بی تعارف یه پکیج کامل ماشین بود.

        1. M سابق

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          خوشم میاد دانیالم پرید وسط دقیقا اوه یس منم همینو میخواستم بگم !
          فکر کن رونالدو میخواد بره هایپرکار بخره نظرش رو لافراریه بعد زنش میگه وای نه کریس اگه لافراری بخری پولمون تموم میشه قسط یخچال و لباسشویی رو از کجا بدیم ؟
          بعد پسرش میپره وسط میگه باباجون میدونی با خریدن لافراری تیشه به ریشه اتمسفر میزنی !
          پس اینطوری شده که رونالدو به جای فراری رفت یه ۹۱۸ خرید !
          کامان !
          بابا اگه قد کوره اجر پزیم الاینده باشه تو این تیراژو تو این تعدادی که داره رونده میشه از مشکلی نداشت!

      2. Mclaren

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (800 ديدگاه)

        دقیقا با دانیال جان و امید جان موافقم.
        حرف کاملا منطقی

      3. MoNsTeR

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (54 ديدگاه)

        گفتم بازم میگم شما داری اونو با عقل انتخاب میکنی
        اما اینو با عشق، چشم بسته میشه انتخاب کرد😊
        من قبلا عاشق بودما اما وقتی از نزدیک دیدمش نه شیرون به چشم اومد، نه پی وان و ۹۱۸
        این اصن یه تافته جدا بافته‌ست
        خود صاحب نمایشگاه هم میگفت لافراری نگین نمایشگاه‌مونه

    3. M سابق

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2359 ديدگاه)

      میخوام بدونم الان قیمتا دستتون هست ؟ یعنی میدونین تو گالریا الان قیمت لافراری چنده ۹۱۸ چند ؟
      قطعا جوابتون نه هست!

    4. Hamed

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (80 ديدگاه)

      نمیارزه یعنی فقط وقتیکه ۱.۵ میلیون از فراری میخری ولی ماشینت الان تو گالری های موناکو لندن و آمریکا تا ۵میلیون دلار هم معامله میشه تازه این ماشین کلاسیک نیست هنوز

  13. امیر

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    فراری = لذت رانندگی

    1. M سابق

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2359 ديدگاه)

      فراری = لذت زندگی

  14. امین

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بعضی ماشینا هستن نگاه که می کنی انگار دیروز معرفی شدن مثل لا فراری اونتادور سنتناریو و…

  15. Hamidreza

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (694 ديدگاه)

    لافراری واقعا ماشین عالییه
    فقط متاسفانه برخی محدودیت ها رو داره
    اما واقعا رویاییه

  16. iman

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (242 ديدگاه)

    زمانی که انزو رونمایی شد بهترین ماشین ساخته شده تا زمان خودش بود و زمانی که لا فراری به بازار اومد باز هم بهترین خودروی ساخته شده تا اون زمان بود،بیصبرانه منتظر جانشین لا فراری هستم

  17. علیرضا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    زیباترین خودرویی که تا حالا دیدم

  18. حسین

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (214 ديدگاه)

    داشت پرواز میکرد نه رانندگی!!! برگام!

  19. ایمان

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2336 ديدگاه)

    خدا رو شکر تعداد طرفداران مکلارن در سایت زیاده ولی نمیدونم چرا همشون میگن این بحث و کل کل مسخره رو تمومش کن ؛ جریان چیه ؟؟؟؟
    نکنه مقابل طرفداران فراری حرفی واسه گفتن ندارین ؟؟؟؟
    ولی نه ، یک طرفدار مکلارن همیشه حرف واسه گفتن داره
    درسته جلوی یک برند افسانه ای و بزرگ بنام فراری قصد خودنمایی و عرض اندام دارین ولی یادتون باشه یک شیر همیشه اوضاع قلمرویِ خودشو زیر نظر داره و نمیزاره کفتارها صاحب اون قلمرو باشن
    یه چند وقتی با هایپرکار ” آتشین ” خودتون رکورد چندتا پیست رو زدین فکر کردین همه چی تمومه ؟؟ نه دوستان این تازه شروع یک ماجراست
    نکته : اینجا منظور از آتشین یعنی هایپرکار تولید محدودی که همش آتش میگیره
    شما طرفداران مکلارن باید سرتون رو بالا بگیرید و بگین ما هم هستیم نه اینکه بگین میشه لطفاً بحث رو تمومش کنید
    هیچوقت جا نزنید حتی مقابل طرفداران برند بزرگی مثل فراری
    این تلاش های مکلارن برای رسیدن به فراری شاید یک روزی جواب داد
    ما با قدرت همیشه پیشرو بودیم و هستیم و شما هم برای رسیدن به ما تلاشتون رو بیشتر کنید
    این داستان ادامه دارد ….

    1. M سابق

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2359 ديدگاه)

      آتشین عالی بود !
      هههههههه!

      1. ایمان

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2336 ديدگاه)

        دیدی M جان ؛ عجب زمانه ای شده
        طرفداران مکلارن دیدن تو سه گانه هایپر کارهای مدرن از مکلارن کمتر حرفی زده میشه و فراری بیشتر تو چشم هست ، پیش خودشون گفتن بیاییم بگیم پورشه بهتر از همه هست
        ما هم حرفی نداریم پورشه واقعاً عالیه ولی چی شد یکدفعه P۱ از ذهنتون پاک شد و ۹۱۸ رو بهترین دونستین و LaFerrari رو مناسب هیچ کاری ندونستین ؟؟؟؟ برای هزارمین بار طرفداران مکلارن ، پشت دیوار پورشه قایم شدن
        اگه دقت کرده باشی تا اینکه جلوی فراری حرفی برای گفتن نداشته باشن سریع پای پورشه رو میکشن وسط
        از داشته هاتون صحبت کنید خواهشاً

        1. Hamidreza

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (694 ديدگاه)

          مثل شما نیستیم
          اینقدر تعصب چشممون رو کور نکرده…. به چیزی که خوبه میگیم خوب … نه اینکه بگیم فقط و فقط شرکت ما …
          ولی قطعا P1 GTR رو به همشون ترجیح میدیم قطعا پی وان نیازی به تعریف نداره و باید بگم مشک آن است که خود ببوید،نه آنکه عطار بگوید ؛ خودتون رو کشتید واقعا ! هر چند اینجا پست فراریه و دیسلایک ها فراون!
          ما جایی قایم نشدیم ولی از بحث بیهوده با شما ها خسته شدیم درضمن یه چیز رو عرض کنم ،
          اینم مقایسه تایم های P1 و ماشین عزیزتون :http://s11.picofile.com/file/8394521518/qweeqweweeqwqew.PNG
          فقط حرف میزنید فقط حرف واسه همین ارزشی نداره عمرمون رو واسه شما تلف کنیم!
          حالا مثل این که شما حرفی برای گفتن ندارید ؛ همیشه همینطور اید فقط و فقط حرف …
          تا میایم حرف از گذشته بزنیم میگن گذشته ها گذشته الان F1 عددی نیست! میایم حرف از حال بزنیم میگن فراری از دوران دایناسور ها وجود داشته مک لارن چی!!!
          حالا تا اینجا دارم میگم یادی بکنم از F1 که با اینکه از انزوی عزیز شما ده سال قدیمی تره تو نوربرگ رینگ ده ثانیه سریع تره
          http://s11.picofile.com/file/8394522618/1231234444.PNG
          واسه همینه که میگم بحث با شما فایده ای نداره…
          در ضمن همون سنای آتشین آنچنان اتیشتون زد که دارین میسوزین!!!!!!!! اینقدر میسوزین که از سوختنتون گاز کربن در اکسید فراوانی تولید میشه!!!
          چطور بود داداش دانیال؟!

        2. M سابق

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          ایمان من اسمم مهدیه
          چون زیاد مهدی داشتیم کم کم شد M از اونجایی که اونم کم کم داشت زیاد میشد گذاشتم M سابق شما همون مهدیو بگو
          حمید رضا اگر یکجا اوردی من یا ایمان شرکتیو الکی کوبیدیم درست خدایی خوب باشن میگیم اما به این جمله هم رسیدیم که اول فراری بعد کل دنیا با هزار و یک دلیل منطقی و احساسی!
          سر دسته طرفدارای مک لارن (دانیال)هم به برتری لافراری به P1 اشاره کرده
          همه جا هم ثابت شده و شما اگر یک جای معتبر اوردی که گفت P1 از لافراری بهتر پیش من جایزه داری!
          گرند تورم که اینارو با هم مقایسه کرد P1 شکست خورد !
          آخر سر جرمی سر همین تعصب الکی خونه خراب شد به معنای واقعی
          کل حرفت F1 که انجینش و قلب تپند کار دست مهندسای کار درست بیمره!

        3. OMID

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (1270 ديدگاه)

          من فن مک‌لارن نیستم
          نظرمو گفتم فقط
          همش هم درست بود
          هم ارزونترین هم پاک‌ترین هم راحت ترین بود بلاخره مهندسی پورشه رو نمیشه زیر سوال برد
          اصلا هم نگفتم لافراری بده
          اصلا در اون جایگاه نیستم که بخوام بگم لافراری یا پورشه ۹۱۸ یا p1 بده

        4. Saeed

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (648 ديدگاه)

          سلام آقا احمدرضای عزیز
          جوابتون به عنوان یک مکی‌فن واقعا عالی بود😁
          مک‌لارن قبلا با P1LMثابت کرد که توانایی واقعا بالایی در نوربرگ‌رینگ داره
          منتظر رکورد سنا و ۷۶۵ltدر نوربرگ‌رینگ هم هستم
          یعنی واضحه که مک‌لارن دورخیز کرده که لقب سلطان پیست رو از آن خودش کنه و میدونم که موفق خواهد شد 💪

        5. Hamidreza

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (694 ديدگاه)

          آقا سعید مرسی از لطفتون

        6. Hamed

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (80 ديدگاه)

          آقای Hamidreza
          تو عکس مقایسه P1 و لافراری تا جایی که یادمه فقط دو سه تاش هد تو هد بوده و تو یک روز انجام شده خیلیاش نه اصلا تو یک روز و یک زمان انجام شده نه شرایط آب وهوایی یکسان بوده و نمیشه ملاک قرار بدی حالا چه وقتی فراری بهتر باشه چه وقتی مک لارن
          ضمن اینکه P1 درسته ماشین خیلی غولیه ولی خیلی از تایمگیری هاش هم تو تستا با تایر TROFEO R پیرلی بوده که تایر بهینه پیست هست که برای لافراری قابل سفارش نیست مثلا تایم پیست Anglesey رو که مطمئمنم یادمه با این تایر ثبت کرده و عملا این تایر داره تفاوت ایجاد میکنه البته نمیگم ایرادی داره به هر حال یک آپشنی هست که P1 میتونه ازش بهره ببره

    2. علی

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (23 ديدگاه)

      واسه همینه توی نظرسنجی های بین هایپرهای پی وان و لافراری و ۹۱۸ همیشه کمترین رای رو لافراری اورده😂😂😂
      تو درگ هم که جلو سلطان سوسک میشد…توی پیستم که ۹۱۸ از وسط نصفش میکرد😂😂
      زیاد حرص نخور ایشالا یه روزی هم فراری به جز اسم گنده کردن میتونه یه محصول درست درمون بده بیرون😂✌

      1. Hamidreza

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (694 ديدگاه)

        علی آقا اینطوری صحبت نکن
        با مدرک بیا..
        نمی دونم چرا نظرم تائید نمیشه
        بامدرک بیا که فک نکنن فقط حرفه …

      2. M سابق

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        علی جان دوره این کامنتا گذشته !
        سر پارس و زانتیای شوتی که بحث نمیکنیم از ین ادبیات استفاده میکنی !
        دانیال ولی دلم به حال حمیدرضا سوخت!
        بنده خدا یه ساعت برای این که پرچمتو ببره بالا کامنت گذاشته فارغ از این که خیلی وقت پیش اصلا قبل از این که ایشون بیاد سایت دانیال جونش به برتری لافراری اعتراف کرده!

        1. M سابق

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          بعد همچین میگه پست فراریه دیسلایکا زیاده انگار مثلا پست یه ماشین سومی بود طرفدارای مکی بیشتر بودن!
          شوخی شوخی جدی گرفتین قضیه رو!

        2. Hamidreza

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (694 ديدگاه)

          ای بابا
          من جایی گفتم همه جا مک لارن برتره؟ خیر عزیز من
          اونجایی که من مقایسه کردم مک لارن برتره مطلقا
          در ضمن با مدرک صحبت کن
          موتور مک لارن هم ربطی به کسی نداره شما هم میتونستید ولی ….
          الان دیسلایک میباره

        3. M سابق

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          من توی این پست به اندازه نصف عمرم کامنت دادم کدوم حرفمو مدرک بیارم؟
          حرف کریس هریسو گفتم اسم مستندم اوردم رقابت پورش با فراری رو گفتم اسم برنامه رو گفتم انجین مکی رو گفتم که بر کسی پوشیده نیست اسم دانیالو اوردم مطمئنم انقدر مرد هست که پا حرفی که زده وایسه قبلا هم ثابت کرده اگرم خدایی نکرده نموند کاری نداره تو همین پدال گفت لینکشو برات میفرستم ! تایم پیست گرند تورو گفتم که دارم میگم گرند توررررر!
          میتونستن ولی به اصالتشون توجه کردن همینه که الان با اختلاف قوی ترین برند دنیاس!
          به طرزی که اپل هم حرفی برای گفتن نداره جلوش !
          مکی که جای خود دارد !
          همین کارارو کرده دیگه فراری انجین برای بقیه تولید میکنه درجه یکشم تولید میکنه بقیه براش تولید نمیکنن بره رکورد بزنه بعد بیاد پز انجین بقیه رو بده

  20. Just bentley continental

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (536 ديدگاه)

    بهترین ساخته های فراری
    f40 انزو و لافراری .
    چه عشقیه این هیولا با این که انگیلیسی بازم ولی هیچ وقت p1 رو بهش ترجیح ندادم هیچ وقت.

  21. Hamed

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    چه اطمینان خاطری میده به رانندش این اسطوره. تو سرعت بالای ۳۷۰ کیلومتر سرعت راننده راحت با یه دست آزاد داشت فیلم میگرفت!

  22. Saeed

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (648 ديدگاه)

    سلام آقا احمدرضای عزیز
    جوابتون به عنوان یک مکی‌فن واقعا عالی بود😁
    مک‌لارن قبلا با P1LMثابت کرد که توانایی واقعا بالایی در نوربرگ‌رینگ داره
    منتظر رکورد سنا و ۷۶۵ltدر نوربرگ‌رینگ هم هستم
    یعنی واضحه که مک‌لارن دورخیز کرده که لقب سلطان پیست رو از آن خودش کنه و میدونم که موفق خواهد شد 💪

  23. Hadi

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (442 ديدگاه)

    صدا موتورشو باید به عنوان موزیک تو گوشیم ذخیره کنم…
    حرف نداره…

  24. ایمان

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2336 ديدگاه)

    اوه اوه چه خبر بود یه چند ساعتی نبودم
    ولی مهدی جان (M) زحمت ما رو کشید
    ادامه بحث بیایید بالا در Page مکلارن

  25. علی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    یا رو نیم ساعت خودشو ماشین و جر داد کیلومتر دستکاری کرد تا ۳۷۰ نشون بده باباکوینز رگرا صفر تا ۴۰۰ رو توی بیست ثانیه میزنه اینهمه ذوق نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X