فورد

افشای مشخصات فنی فورد برانکو اسپرت

چندی پیش تصاویر بدون پوششی از فورد برانکو اسپرت افشا شد و حالا مشخصات و اطلاعات فنی آن‌هم به بیرون درز کرده است زیرا این ماشین به سیستم سفارش فورد اضافه شده است. در این رابطه تصاویری منتشر شده که جزئیات جدیدی از کراس‌اوور آیندهٔ فورد را نشان می‌دهد. طبق این لیست، برانکو اسپرت با پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری و ۲ لیتری اکوبوست به بازار عرضه خواهد شد که نیروی آن‌ها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند. البته این قوای محرکه تعجب‌آور نیست زیرا برانکو اسپرت بر اساس کراس‌اوور اسکیپ ساخته شده است. در آن خودرو، پیشرانهٔ اکوبوست سه سیلندر ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که نمونهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۲ نیوتن متر گشتاور دارد.

اما هرچند اسکیپ در دو نسخهٔ دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک ارائه می‌شود، به نظر می‌رسد برانکو اسپرت صرفاً با سامانهٔ چهارچرخ محرک عرضه گردد. فاصلهٔ محوری این خودرو نیز ۲,۶۷۰ میلی‌متر است که ۴۱ میلی‌متر از اسکیپ کوتاه‌تر است. این یعنی مثل جیپ کامپس که بین مدل‌های چروکی و رنگید قرار گرفته، برانکو اسپرت هم بین اسکیپ و اکواسپرت قرار خواهد گرفت. این کراس‌اوور جدید با ۱۰ رنگ بیرونی مختلف ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند بین سقف مشکی یا خاکستری‌رنگ هم یکی را انتخاب کنند. فورد همچنین قصد دارد برانکو اسپرت را در نسخه‌های مختلفی شامل پایه، First Edition، Badlands، Big Bend و Outer Banks به بازار عرضه کند.

به‌عنوان‌مثال، نسخهٔ Badlands از سپرها و دستگیرهٔ درهای همرنگ بدنه سود می‌برد. در داخل این نسخه نیز می‌توان انتظار غربیلک فرمان چرمی، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با گرم‌کن، کنترل تهویهٔ اتوماتیک دو منطقه‌ای، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سیستم صوتی با شش بلندگو را داشته باشیم. همچنین به نظر می‌رسد برانکو اسپرت با رینگ‌های ۱۷ اینچی و سه آپشن تودوزی مختلف عرضه شود. تیپ‌های پایینی صندلی‌ها پارچه‌ای با تریم نارنجی خواهند بود اما تیپ‌های بالایی از تودوزی چرمی سود خواهند برد. فورد برانکو اسپرت اواخر امسال رونمایی خواهد شد اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. فرشید

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    چقدر دوست داشتنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AMIN

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فورد باید بیشتر از این جسارت به خرج میداد و طراحی رادیکال تری ارائه میداد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (419 ديدگاه)

    این ماشین بیشتر باید آفرودر باشه در جواب جیپ و خدابیامرز اف جی کروزر
    و جان سخت بودن رو باید القا بکنه ولی طراحی ماشین ‘هرچقدر در قسمت جلو خوب هست، از نمای عقب واقعا افتضاح شده . بخش فنی تا رونمایی نشه نمیشه بهش ایرادی گرفت و سیستم های کمک رانندگی از جمله دنده کمکی و انواع قفل دیفرانسیل ها و سامانه چهار چرخ محرک باید به صورت استاندارد روش باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      اینطور که معلومه فقط اسم برانکو روشه
      به هیچ وجه رقیبی برای رانگلر نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Mercede kaviani

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (551 ديدگاه)

    ایا حدود قیمت اعلام شده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. meysam

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    انگار چینیها طراحیش کردن. هیچ چیزی بعنوان ابهت تو طرحش وجود نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا