فورد

ارائه حداکثر تخفیف 6 هزار دلاری برای فورد اِج

فورد سال ۲۰۲۰ را با ارائه تخفیف برای کراس اوور اِج شروع کرده است. این خودرو بسته به محل زندگی خریدار تا حداکثر تخفیف ۶ هزار دلاری را خواهد داشت. البته این تخفیف و سایر پیشنهادهای اقساطی برای مدل‌های سال ۲۰۱۹ اج در دسترس هستند.

در نیویورک و دیترویت تخفیف ۴۵۰۰ دلاری برای مدل‌های SEL و تیتانیوم ارائه شده درحالی‌که شهروندان میامی می‌توانند این کراس اوور را با تخفیف ۵ هزار دلاری خریداری کنند. البته دیترویتی‌ها می‌توانند اج را با شرایط اقساطی ۶۰ ماهه بدون بهره و تخفیف ۳ هزار دلاری انتخاب کنند. لس‌آنجلس جایی است که بیشترین تخفیف یعنی ۶ هزار دلار را دریافت کنند. البته در اکثر شهرها و ایالت‌ها شرایط اقساطی ۸۴ ماهه با بهره ۳.۹ درصدی در دسترس خریداران است.

این اولین باری نیست که فورد اج با تخفیف و شرایط ویژه فروخته می‌شود و البته بهترین آن‌ها هم نیست. تابستان سال پیش بود که این خودروساز تخفیف ۹ هزار دلاری را برای تریم فول ST در نظر گرفت. تخفیف‌های فعلی برای مدل پرفورمنس یاد شده عرضه نمی‌شوند اما با افزایش فروش ۳.۳ درصدی در سال ۲۰۱۹، ارائه تخفیف برای این خودرو تا حدی تعجب‌برانگیز جلوه می‌کند.

هنوز مشخص نیست که آیا دیگر محصولات فورد هم با تخفیف عرضه خواهند شد یا خیر. فیوژن کاهش قیمت ۲۰ درصدی را تجربه کرده و حداکثر تخفیف ۵ هزار دلاری نیز برای اکسپلورر در دسترس است. پیکاپ پرفروش F-150 نیز در برخی مناطق با حداکثر تخفیف نزدیک به ۱۲ هزار دلار عرضه شده است. به همین دلیل است که فروش سری F در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ به حدود ۲۳۴ هزار دستگاه رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا