فوردکیا

دوئل کیا K5 GT و فورد فیوژن اسپرت

مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوم، سدان‌های خانوادگی اسپرت، دوئل سوم

نتایج دوئل قبلی بین بیوک رگال GS و کیا استینگر GT

مجموع آراء: ۱۵۲۳

آراء کیا: ۸۵۲

آراء بیوک: ۶۷۱

پیروز دوئل: کیا استینگر GT با کسب ۵۶ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

هیوندای سوناتا N Line

تویوتا کمری TRD

تویوتا کمری TRD

کیا استینگر GT

بیوک رگال GS

کیا استینگر GT

فورد فیوژن اسپرت

کیا K5 GT

؟

فولکس‌واگن آرتئون R

پژو ۵۰۸ PSE

؟

فورد فیوژن اسپرت

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶

پلت‌فرم: CD4 فورد

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

چکیده: فورد فیوژن اسپرت را می‌توان یک ماسل کار مدرن در قامت یک سدان خانوادگی دانست. پس از چندین سال، در نسخهٔ اسپرت بار دیگر پیشرانهٔ V6 در سینهٔ فیوژن قرار گرفته است و خبر بهتر اینکه این همان موتور ۲.۷ لیتری توئین توربو است که پیش‌ازاین در پیکاپ F150 و کراس‌اوور اج دیده بودیم. فیوژن اسپرت در ظاهر هم جذاب‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود؛ اما این خودرو می‌تواند بدون نشان دادن شخصیت طوفانی که زیر پوستش قرار دارد، رانندگی آرامی داشته باشد و درعین‌حال توانایی تبدیل شدن به یک خودروی رالی بزرگ و راحت را هم دارد. فیوژن اسپرت گرگی در لباس میش است زیرا در استفاده‌های روزمره، مثل یک سدان خانوادگی معمولی، بدون سروصدا با جریان ترافیک همراه می‌شود اما به ناگهان می‌تواند آن روی خود را نشان داده و با خودروهای اسپرت سرشاخ شود.

کیا K5 GT

تاریخ معرفی: جولای ۲۰۲۰

پلت‌فرم: N3 هیوندای-کیا

گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

چکیده: سدان خانوادگی جدید و زیبای کیا K5 در نسخهٔ GT از ۲۹۰ اسب بخار قدرت برخوردار است اما به دلیل انتقال قدرت محرک جلو، به‌خوبی نمی‌تواند از این قدرت استفاده کند. البته خودروهای محرک جلویی مثل هوندا سیویک تایپ R هستند که پا را از ۳۰۰ اسب بخار فراتر گذاشته و به‌خوبی از پس این قدرت برآمده‌اند اما K5 GT برای استفاده از این قدرت آماده نیست. علاوه بر این، با پرداخت کمی مبلغ بیشتر، می‌توان یک استینگر پایه با پیشرانهٔ ۲ لیتری ۲۵۵ اسب بخاری و قیمت ۳۴ هزار دلاری از خود کیا خرید که به دلیل هندلینگ و کنترل بسیار بهتر، در جاده‌های پیچ‌درپیچ می‌تواند K5 GT را پشت سر بگذارد. درمجموع، کیا K5 GT در داخل و خارج خودرویی زیبا و جذاب است اما بی‌نقص نیست. کیا باید به این خودرو سامانهٔ چهارچرخ محرک یا لااقل لاستیک‌های بهتری بدهد زیرا K5 GT به کشش بیشتری نیاز دارد.

مقایسهٔ مشخصات فنی

فورد فیوژن اسپرت

کیا K5 GT

پیشرانه ۲.۷ لیتری V6 ۲.۵ لیتری I4
تنفس توئین توربو توربوشارژ
قدرت ۳۲۵ اسب بخار ۲۹۰ اسب بخار
گشتاور ۵۱۵ نیوتن متر ۴۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ جلو
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۱ ثانیه ۵.۲ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۷ ثانیه ۱۳.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۵۴.۲ متر ۴۹.۷ متر
مصرف سوخت ۱۱.۷ لیتر ترکیبی ۸.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۶۶ لیتر ۶۰ لیتر
وزن ۱۸۷۲ کیلوگرم ۱۶۲۴ کیلوگرم
طول ۴,۸۷۱ میلی‌متر ۴,۹۰۴ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متر ۲,۸۵۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۵۵ لیتر ۴۵۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۳۴,۷۴۰ دلار ۳۱,۵۸۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان خانوادگی اسپرت را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. FARAZ

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    اپتیما گزینه بهتریه
    طراحی جذاب و خاص
    حس بهتری داره

    موافقم 12
    مخالفم 16
    1. جمشید

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (381 ديدگاه)

      جناب دکتر K5 همون اپتیماست و فقط اسمش تغییر کرده و شده K5

      موافقم 6
      مخالفم 3
    2. Reza

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      Kia k5 GT

      موافقم 4
      مخالفم 1
    3. معین

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (7 ديدگاه)

      نه اپتیما بهتره از همه نظر

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. RezaRs

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    نمیشه بیرون فوردو داخل کیا رو بدین الله ورسن برکت

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. RezaRs

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      کیا دا

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. Amirreza

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      چرا یه مدل دارن که این دوتا با هم ترکیب میشن و خودرویی به اسم( کورد اپیژن gs ) رو تقدیم شما میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        کورد اپیژن gs ?? تازه میگن چون کورد هم شده توانایی افرود هم پیدا شده.
        بژی کورد

        موافقم 1
        مخالفم 0
    3. porsche

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      تو فورد که قشنگ تره (نظر شخصی) چون از نمایشگرای مسخره پر نشده و پر دکمست

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. RezaRs

        ۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        حاجی تو داخل سال ۲۰۲۱ ی یا سال ۱۹۷۰ ؟

        موافقم 2
        مخالفم 4
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          رضا هرکسی سلیقه ای داره،لطفا احترام قائل باش…
          من یکی خودم فیوژن رو دوست دارم، اصالت، قدرت و گشتاور و مصرف بالاش نشن میده یه باطن آمریکایی هم داره،از اپتیمای جدید اصلا خوشم نیومد…
          رای من فورد…

          موافقم 5
          مخالفم 4
        2. amirmohammad

          ۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (212 ديدگاه)

          طرف عشق ژاپنه و صرفا چون رقیب فورد تو این دویل کره ای هست به فورد رای داده بعد میگه به سلیقه احترام بزار و میگه مصرف بالاشو دوست دارم :)))) یعنی اینقدر اذیت شده که حتی مصرف بالا رو هم نکته مثبت حساب میکنه فقط واس اینکه به کره ای رای نده
          یکی از تاریخی ترین کامنت ها بود :))) با این وجود بازم عقبههه

          موافقم 4
          مخالفم 8
        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          کاربر فیک جدید،من به کدوم ماشین رای بدم به شما هیچ مربوط نیست،دوما اصالت فوردو بزارم کنار به کره ای رای بدم؟درضمن،شما این دوئل رو مبنای خوب بودن کیا حساب میکنی؟?? شما که فقط دنبال تنش راه انداختن هستی اول متنو بخون ببین درباره این دوئل چی نوشته بعد بیا حرف بپرون،اگه بخوام به دوستم میگم راحت هزارتا رای فیک به فورد بده،اما حوصله این مسخره بازیا رو ندارم و انتخاب این دوتا سلیقه ایه…
          افتاد?؟

          موافقم 2
          مخالفم 2
        4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          درضمن کاربر فیک همه منو میشناسن من عاشق آمریکایی ها هستم،ژاپن یا کره هیچوقت انتخاب من نبوده….

          موافقم 2
          مخالفم 3
        5. RezaRs

          ۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          آبتین من توهینی کردم به پورشه ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. میثم

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    اون همه تعریف و تمجید از فورد
    بعد تو مشخصات میبینیم شتاب جفتشون یکیه و سرعت نهایی کیا بیشتره
    کیا طراحی بهتر، تکنولوژیهای بیشتر، گارانتی بهتر و قیمت پایینتری داره

    موافقم 7
    مخالفم 4
    1. محمدرضا

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1064 ديدگاه)

      شتاب مساوی.ولی فیوژن مصرفش۳۳٪ از k5بیشتره.کارایی موتور کیا خیلی بهینه تره.وسرعت نهایی k5 بیشتره.

      موافقم 6
      مخالفم 1
  4. Amirreza

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    اپتیما ، از نظر فنی کمتر نیست و حداکثر سرعتش بیشتره ، ترمزای بهتر ، مصرف سوخت بهتر ، ظاهر جذاب تر ، وزن کمتر و …… و از همه مهمتر اینکه فورد فیوژن خیلی خیلی قدیمیه ، از کابینشم میشه اینو فهمید ، شدیدا به نسل جدید نیازمنده

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. محمدرضا

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1064 ديدگاه)

      این آخرین نسل فیوژنه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Amirreza

        ۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        وای یادم رفت که فیوژن همون موندئو هست که دیگه قرار نیست نسل جدیدش بیاد

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          جناب مال ۲۰۱۶هستش بعد میگی خیلی قدیمیه؟چی شد مال ۲۰سال پیش که نیست…

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. mahan

          ۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          من تجربه سواری و مقایسه فیوژن یا اپتیما و سوناتا رو نوشتم.چرا پدال منتشر نکرد نمی دونم.

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. mahan

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      امیررضا جان من فیوژن 2015 رو تو منطقه ازاد نشستم و بگم سوناتا lf و اپتیما چیزی ازش کمتر نداره شاید تو اون سال کمی بهتر بود و رقبا بهش رسیده بودن.با رانندگی در داخل شهر ضعف سیستم تعلیق فیوژن خودشو نشون میده و تکان ها به دلیل وجود رینگ ۱۸ اینچی با فاق ۴۵ به اتاق منتقل می شه که توی خودرو های اپتیما و سوناتا نیز مشاهده می کنید.ضعیت دسترسی به ادوات داشبرد برای راننده و سرنشینان جلو خیلی خوبه و داشبورد کیپ هست و بدون هیچ زحمتی به تمام کلید ها دسترسی کامل داریم هرچند بلاحاظ راحتی دسترسی در حد داشبرد متمایل به سمت راننده اپتیما نیست ولی با این حال خوبه.سیستم صوتی فقط در تیپ تیتانیوم از سیستم صوتی حرفه ای سونی استفاده میکنه و بقیه 4 بلندگو و 4 توییتر هست که کیا و هیوندای حتی توی میداپشن ها هم سیستم صوتی اینفینیتی رو دارند و هرچند با پول فیوین میشه اپتیما و سوناتا فول گرفت با اینفینیتی و ساب!از معایب فیوژن که متاسفانه این مشکل رو تو تاروس هم داشتم اینه که ورود بیش از حد باد از پنجره هاست که اندکی آزار دهنده است.در هنگام رانندگی با سرعت150 کیلومتر مورد دیگری را نیز که خیلی منو دلسرد کرد اینه که در این سرعت و سرعت های بالاتر اتاق خودرو حالت گهواره ایی پیدا میکنه و از پایداری اطمینان بخشی برخوردار نیست در حدی که حاضر نیستید ریسک پذیرش سرعت های بالاتر را قبول کنید و در تعویض دنده ها و معکوس کشیدن ها ضربه گیربکس به اتاق خودرو کاملا مشهوده که اصلا قابل قبول نیست ونشان میده که فورد در قیاس با رقبای ژاپنی خود کمکاری کرده چون با پول امریکایی که میدیم انتظار داریم که به سطحی بالاتر از کیفیت و آرامش رقبای کره ای دست پیدا کنیم و از معایب آشکار و همیشگی خودروهای کره ایی که همان ضربه گیربکس در تعویض دندهاست راحت شوید ولی این حس ناخوشایند همچنان در فیوژن نیز همچون اپتیما و سوناتا با ما هست.من شورلت مالیبو و مزدا 6 و کمری رو به این ترجیح میدم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. porsche

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    طرفدار فوردم ولی به کیا رای دادم

    موافقم 3
    مخالفم 1
  6. ""new ""RAMIN

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    چرا داخل فورد این ریختیه ؟؟؟ ? کلا همش پلاستیک خشک. یه کمی هم پلاستیک نرم. ولی واقعا طراحی داخلیش بده… از فورد بعید بود
    چرا اینقدر گارانتی فورد پایینه ؟؟؟ مشکوک میزنه.

    انتخابم از بین این 2 تا K5 GT. حداقل طراحی داخلیش بهتره و گارانتیش بیشتره
    و کمی ارزونتره.
    .
    .
    .
    .
    .
    و اما نکته ای مهم…
    کی فکرش رو میکرد روزی ژاپن بیاد با بزرگان رقابت کنه و چنان متعصبانی رو با خودش یدک بکشه ؟؟؟ هیچ کس… اما الان چه بسا بهتر از برخی برند ها خودرو میسازن…
    کی فکرش رو میکرد روزی کره ای ها خودرو هایی در حد آمریکایی و چه بسا بهتر بسازن؟
    هیچ کس فکرشو نمیکرد…. اما الان میسازن چه بسا بهتر…

    تاریخ دوباره تکرار خواهد شد. اینبار سریعتر…غیر قابل توقف هم هستن…
    سرعت پیشرفتشون 5 برابر سریعتره…

    از امر گریز ناپذیر نمیتوان فرار کرد… ???

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. محمد رستمی نژاد

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      بابا رامین چین گَنِگِش بالاس ???
      درخت هرچی پُر تَر افتاده تره ???

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. ""new ""RAMIN

        ۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        من با درخت و گَنگ این جور چیزا کاری ندارم.
        کمپانی که سال 2012 اینو تولید میکرد ??
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/05/Changan-CS35-765×510.jpg
        .
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/05/Changan-CS35-03.jpg
        .
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/05/04-Changan-CS35-546×410.jpg
        .
        الان همون کمپانی بعد گذشت 9 سال اینو تولید میکنه ! ?
        https://img.caacar.com/2021/05/5czekeevs2y.jpg
        https://img.caacar.com/2021/05/fmrialrfrsd.jpg
        https://img.caacar.com/2021/05/vbp3pnffeld.jpg
        این همه تکامل تنها تو 9 سال. ???

        تازه اوضاع اون یکی کمپانی بدتره !و باید حواسمون به اون یکی کمپانی هم باشه.
        اون کمپانی سال 2010 اینو تولید میکرد ?
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Geely_Emgrand-EC-7-500×333.jpg
        .
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Geely_Emgrand-EC-7_04.jpg
        عکس داخلشو ببین… آدم ?????
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Geely-Emgrand_EC-7-dashboard.jpg
        حالا همون کمپانی بعد گذشت 11 سال داره اینو تولید میکنه… ?
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/04/Geely-Xingyue-L-2.jpg
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/04/Geely-Xingyue-L-3-767×511.jpg
        اینم عکس داخلش ???
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/04/Geely-Xingyue-L-6-767×511.jpg

        هم اون اولی… هم اون دومی. تنها در حدود 10 سال از اون…..
        رسیدن به این… ?? پس قطعا تا 5 سال دیگه… ?

        همونطور که گفتم از امر گریز ناپذیر نمیشه فرار کرد… ??

        پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. The Junior Mafia

          ۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (18 ديدگاه)

          با سلام
          جناب رامین دوست عزیز،این رو باید قبول کرد که پیشرفت چینی ها حاصل از سالها کپی کاری و خریدن طراح های برتر دنیاست، الان اگه به حالت طراحی خودروی موستانگ نگاهی بیندازید میفهمید از یه نوع طراحی خاص برای جلوپنجره(به نام طراحی کوسه مانند) استفاده می‌کنه که توی این جیلی جدیدی که شما فرمودید به شکلی ناشیانه الگو برداری شده،حالت انحنای جلوپنجره از وسط و برجسته شدن لبه بالا و پایین جلوپنجره و البته طراحی چراغ ها کاملا با الهام از موستانگ بوده
          درمورد یونی کی چانگان هم باید اینو گفت که توی خود سایت های خارجی بشدت مورد انتقاد قرار گرفته،به طراحی داشبورد نگاه کنید، از طرفی تحت تاثیر ب‌ام‌و قرار بوده(قسمت نمایشگر و حالت پایین داشبورد)و از طرفی با الهام از پریوس(قسمت بالایی داشبورد)
          دربحث کلی هم پدال مطلب گذاشت که این مطلب هم منشا آن از یک سایت خارجی بود و تیتر سایت این ماشین رو به اسم پورشه کاین فقرا معرفی میکرد اگه این نام رو روش گذاشتند حتما برازنده این نام بوده.
          مطلب دیگه هم این است که خودروهای چینی عمدتا توی بازار هایی عقب مانده همانند ایران روسیه پاکستان و کشورهای جنوب چین بفروش میرسند که دلیلش هم برمیگرده به سواد خودرویی و البته جیب مردم، الان توی هند توک توک و خیلی از خودروهایی که واقعا از رده خارج هستن بفروش میرسند درحالیکه واردات اونجا بازه و انواع خودروهای روز هم اونجا موجوده،داستان خودروهای چینی هم همینطوره دوست من، الان به چه دلیلی نمیزارند این خودروها وارد بازار اروپا، آمریکا،کانادا و حتی ترکیه بشن؟الان شما ترکیه اگه رفته باشی میبینی که خیلیا ماشین های فرانسوی،آمریکایی الخصوص فورد و آلمانی سوار میشن
          آقای رامین عزیز،منکر پیشرفت چین توی زمینه خودروسازی نیستم اما با این تبلیغات یه ذره جو سایت رو بهم میزنی،لطف کن منطق رو پیشه خودت بگیر تا هم بقیه و هم خودت نهایت استفاده از مطالب رو ببرید
          باتشکر از مدیریت سایت پدال

          موافقم 1
          مخالفم 1
  7. امیر

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    شاید خیلی از دوستان موافق نباشند. ولی من فورد رو ترجیح میدم.

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      منم فوردو دوست دارم و بهش رای دادم…

      موافقم 2
      مخالفم 4
  8. Farzad

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    هیچ جوره نمیتونم با زشتی نمای عقب کیا کنار بیام واقعا طراحی افتضاحه .
    به دسته دنده کیا نگاه کنید ( اون قسمتش که شبیه چکش طراحی شده رو عرض نمیکنم ) قسمتی که پارچه چرمی داره ، این منو یاد لگن سازان وطنی میندازه .

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      آقا ماهان سوءتفاهم نشه به این کاربر فیک جدید ریپلای کردم نه شما..

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. Aryan???judo

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    کیا خیلی بهتره

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. mm.y@rlou

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (284 ديدگاه)

    فورد فیوژن

    موافقم 2
    مخالفم 3
  11. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    بی شک فورد.
    عجیبه که کیا رای بیشتری داره.

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      اما الان فورد جلوتره!

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. محمدرضا

        ۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1064 ديدگاه)

        وقتی ۱۰۰بار هم میشه رای داد خب معلومه آرا دست کاری میشه.
        کاش رای دادن هم مثل لایک نیاز به ورود با اکانت داشت

        موافقم 2
        مخالفم 0
  12. میرخان

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (45 ديدگاه)

    نمیدونم چرا تفاوت گیربکس ها دلیل رای من به کیا شد ، جدا گیربکس دوکلاچه جدای از استهلاک یه خورده بالایی که داره ،کارایی بالایی از موتور به خودرو میده که اینجا رسما داریم میبینیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد مختاری آذر

    ۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    قطعا کیا انتخاب من هستش

    موافقم 0
    مخالفم 1
  14. مهدی

    ۶ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1585 ديدگاه)

    چندتا فیوژن تو اهواز هست همیشه خرابن… در کل کمتر ماشین آمریکایی دیدم تو شرایط اهواز بتونه سالم بمونه و دووم بیاره شاید یکی از دلایلش اینه که معمولا تصادفی وارد میشن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا