فولکس واگن

قیمت و مشخصات کامل فولکس‌واگن جتا 2019

هرروز ارزان‌تر از دیروز!
با قیمت پایه ۱۸۵۴۵ دلاری، نسل جدید فولکس‌واگن جتا ۲۰۱۹ درست ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از نسل قبلی خود بوده و انتظار می‌رود در سه‌ماهه دوم سال جاری وارد نمایندگی‌های این شرکت در آمریکا شود.


نسل جدید جتا از پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوی TSI که قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۹ نیوتون متری دارد استفاده کرده و به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک متصل است.


از جمله ویژگی‌های برجسته این خودروی آلمانی می‌توان به شخصی‌سازی راننده، سیستم کاکپیت دیجیتال، نورپردازی داخل کابین، سیستم‌های کمک‌راننده، سیستم ترمز پیش از برخورد اتوماتیک (برای اولین بار در این کلاس عرضه شده است) و گارانتی قابل انتقالی اشاره کرد که پوشش ۶ ساله یا ۱۱۶ هزار کیلومتری را فراهم کرده است.


این خودرو در تریم های S، SE، R-Line، SEL و SEL پریمیوم عرضه شده و ما در ادامه هرکدام از آن‌ها را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

  • جتا S


مدل پایه این خودرو که قیمت ۱۸۵۴۵ دلاری دارد به‌صورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته دستی، رینگ‌های ۱۶ اینچی راما، چراغ‌های جلو و عقب LED، جلوپنجره کروم، فرمان چندکاره، دوربین عقب، چراغ‌های جلوی خودکار، ترمز پارک الکترونیکی، صندلی‌های پارچه‌ای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی رنگی ۶.۵ اینچی سود می‌برد.


افرادی که خواهان نسخه اتوماتیک هستند باید ۱۹۳۴۵ دلار بپردازند و با پرداخت ۴۵۰ دلار دیگر نیز می‌تواند پکیج کمک‌راننده را سفارش داد که شامل هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و آینه‌های جانبی گرم شونده می‌باشد.

  • جتا SE


این تریم بر پایه تریم قبلی و پایه ساخته شده و قیمت آن از ۲۲۱۵۵ دلار آغاز می‌شود. در این خودرو به‌صورت استاندارد شاهد گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، رینگ‌های دو رنگ ۱۶ اینچی، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، فرمان و اهرم دنده پوشیده از چرم، ورود و استارت بدون کلید و صندلی‌های جلوی گرم شونده خواهید بود. از جمله تجهیزات کمک‌راننده جتا SE می‌توان هشدار نقاط کور با هشدار ترافیک عقب را نام برد.

پکیج هوای سرد نیز با بهای ۴۹۵ دلار در دسترس است که شامل مواردی همچون فرمان گرم شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده، برف‌پاک‌کن گرم شونده و استارت ریموتی می‌باشد.

  • جتا R-Line

با پرداخت ۲۲۹۹۵ دلار صاحب جتا R-Line می‌شوید که دارای تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۱۷ اینچی تیره ترنتون، جلوپنجره مشکی براق، سپر عقب R-Lie با دو خروجی اگزوز، مه شکن‌ها، پوشش مشکی آینه‌های جانبی، نشان‌های R-Line در روی بدنه و کابین، پوشش سقف مشکی، فرمان خاص R-Line با دوخت‌های متضاد، صندلی‌های دو رنگ و دیفرانسیل الکترونیکی XDS می‌باشد.

  • جتا SEL

این خودرو نیز همانند مدل R-Line بر پایه تریم SE ساخته شده و قیمت قابل‌توجه ۲۴۴۱۵ دلاری دارد. با این پول صاحب تجهیزاتی همچون چراغ‌های جلوی پروژکتور LED با امکان گردش، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، دوربین وسط با تیره شوندگی خودکار، انتخاب حالت رانندگی، نورپردازی کابین با ۱۰ رنگ سفارشی، کاکپیت دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، سرویس‌های ارتباطی خودرو، سیستم صوتی ۴۰۰ واتی بیتس و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۸ اینچی می‌شوید.


تجهیزات کمک‌راننده استاندارد تریم SEL عبارت‌اند از کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار و سیستم حفظ خودرو بین خطوط.

  • جتا SEL پریمیوم

قیمت مدل پرچم‌دار جتا SEL پریمیوم از ۲۶۹۴۵ دلار آغاز می‌شود. این نسخه دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی دو رنگ تورنادو، سپر عقب R-Line، مه شکن‌ها، آینه‌های جانبی با چراغ‌راهنما، صندلی‌های اسپورت و چرمی با عملکرد گرم و سرد شونده، صندلی برقی راننده با حافظه، سیستم اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی و پکیج هوای سرد است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    :::نظرسنجی:::
    سوبارو ایمپرزا: لایک ?
    فولکس‌واگن جتا: دیس‌لایک ?

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. سامان اذری

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      نظرسنجی 2
      هوندا سیویک ?
      فولکس واگن جتا ?

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. رامتین

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    نسخه gli جتا واقعا عالی خواهد بود…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. شاهین

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    بعد از دیزل گیت، فولکس واگن فوق العاده شده. درک درستی از بازار پیدا کرده و محصولاتش هم از نظر کیفیت و هم از نظر طراحی یه پله بالاتر رفتن.
    ماشینای فولکس رو باید از نزدیک دید. خیلی شیک و اتو خورده و جدی…

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      دیزل گیتی که تورو نکشه قطعا قوی ترت میکنه :)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. me84

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    دیزل گیت یه تلنگر مشتی بوده برای فولکس. خوب به خودش اومده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. me84

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      .
      یه نکته جالبی که تو این ماشین دیدم، طراحی ستون عقبه. اکثر ماشینای تو این سگمنت، طراحی ستون عقبشون خیلی شیب داره و نوعی حالت کوپه مانند ایجاد کردن که هم زیباست و هم آیرودینامیک بهتری ایجاد میکنه، اما مشکلشون اینه که معمولا فضای بالای سر سرنشینان عقب رو فدا میکنن برای این کارها. عقب الانترا نشستم و تجربه جالبی نداشتم بخصوص با سه سرنشین و سوار و پیاده شدن هم نسبتا سخت میشه. اما اگه دقت کنین طراحی ستون عقب این ماشین معمولیه و این خیلی ویژگی خوبیه برای راحتی سرنشین.
      هوندا سیویک و آکورد، سوبارو ایمپرزا و لگاسی، هیوندا و کیا و مزدا و خیلی ماشینای دیگه همشون دارن شیب زیادی به ستون عقب میدن. اما تویوتا کمری و کرولا و این جتا اینطوری نیستن و من اینارو بیشتر میپسندم..
      البته اونا هم اگه عقب فقط دو سرنشین بشینه زیادم بد نیستن اما بخوبی اینا نمیشن

      موافقم 3
      مخالفم 0
  5. دانیال

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (134 ديدگاه)

    حرف نداره واقعا. تنها چیزی که خیلی نظرم رو جلب میکنه قیمت 22155 نسخه SE، که باید عرض کنم برای اونها انگار دارن قیمت پراید این ور آبی هارو میدن. یعنی فشار 22000 تا نسبت به حقوقی که میگیرن همون فشاری رو میاره که اینوری ها برای خرید پراید متحمل میشن

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. احمد

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    آیا فولکس واگن توئورگ2019 وارد کشور میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Abed

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی کامل و جامع بود فقط راجبه مشخصات موتوری اطلاعی داده نشد
    و ای کاش مثلا میشد این ماشین و تیپ هاش رو هم مقایسه میکردن با خودرو های دیگه مثل آئودی که زیر مجموعه خود فولکس واگن هست
    اما با این حال سپاس فراوان از زحمات شما

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا