فولکس واگن

معرفی برخی ویژگی‌های جالب فولکس‌واگن ID.4

از آنجایی که تحویل اولین نمونه‌های فولکس‌واگن ID.4 به مشتریان شروع شده این خودروساز ویدئوهای تبلیغاتی را برای خبرسازی هرچه بیشتر این کراس اوور الکتریکی منتشر می‌کند. جدیدترین ویدئوی منتشر شده نشان دهنده برخی ویژگی‌های جالب ID.4 می‌باشد.

  • نبود دکمه استارت

مشابه سیستم بکار رفته در محصولات تسلا، این خودرو فاقد دکمه استارت است و بجای آن شما باید وارد خودرو شده و پای خود را روی ترمز بگذارید. در این صورت شما می‌توانید خودرو را در دنده قرار داده و شروع به حرکت کنید. به‌منظور خاموش کردن خودرو نیز باید توقف کرده و خودرو را در حالت پارک قرار دهید که در این صورت قوای محرکه خاموش خواهد شد.

  • نوار نورانی

ما قبلاً با این ویژگی آشنا شده‌ایم اما هنوز هم ذکر آن خالی از لطف نیست زیرا یکی از منحصربه‌فردترین و جالب‌ترین ویژگی‌های ID.4 می‌باشد. یک نوار متشکل از ۵۴ LED در داشبورد خودرو بکار رفته و پیام‌های مهم را به سرنشینان نشان می‌دهد. این نوار دارای رنگ‌ها و الگوهای متفاوتی بوده و وضعیت شارژ باتری را نیز به نمایش می‌گذارد.

  • پشت آمپرهای روی ستون فرمان

بجای محل تثبیت شده روی داشبورد، پشت آمپرهای ID.4 روی ستون فرمان جا خوش کرده است. مزیت اصلی این طراحی آن است که وقتی شما فرمان را تنظیم می‌کنید هرگز مجبور به تغییر زاویه دید خود نیستید چراکه پشت آمپرها نیز جای خود را عوض می‌کنند.

  • نگه‌دارنده‌های فنجان قابل جابجایی

اگرچه ایده استفاده از چنین طراحی‌ای جدید نیست اما فولکس‌واگن کمی متفاوت عمل کرده است. نگه‌دارنده‌های فنجان ID.4 را می‌توان از کنسول مرکزی جدا کرد تا فضای بیشتری بین صندلی‌ها ایجاد شود. همچنین می‌توان اشیای دیگری را نیز در این مکان قرار داد.

  • کف‌پوش محفظه بار قابل تنظیم

محفظه بار این خودرو دارای سیستم ریلی بوده و بنابراین می‌توان آن را بسته به نیاز خود بالا یا پایین برد. همچنین می‌توان یک محفظه ذخیره دیگر در زیر کف را برای دسترسی به فضای بیشتر پیدا کرد.

اگرچه برخی از این ویژگی‌ها قبلاً در برخی خودروها دیده شده‌اند اما هنوز هم جذاب هستند. ترکیب همه این ویژگی‌ها در یک پکیج باعث می‌شود فولکس‌واگن ID.4 خودروی هوشمندتری نسبت به برخی رقبا به نظر برسد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Benz

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    ویژگی های جالبی داره.

    موافقم 21
    مخالفم 12
  2. حسین

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    به‌به

    موافقم 11
    مخالفم 10
  3. hssn

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (475 ديدگاه)

    جدابتر از تسلا بنظر میرسه!…

    موافقم 28
    مخالفم 11
  4. مهدی

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    خیلی ویژگی های جالبی داشت این ماشین یکی از بهترین شاسی بلند هایی است که من تا به حال دیدم و یکی از بهترین ماشین های برقی هست که تا به حال دیدم و یکی از بهترین خودرو های خانواده ای هست که تا به حال دیدم

    موافقم 11
    مخالفم 18
    1. کوشا

      ۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (220 ديدگاه)

      اگه تسلا اینو ساخته بود هم همین تعریف تمجید ها رو ازش می کردین؟!

      موافقم 18
      مخالفم 9
  5. حمید رضایی

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (73 ديدگاه)

    به نظرم قابلیت اطمینان بالاتر و کیفیت مونتاژ بالاتری نسبت به تسلا داشته باشه.
    چون فولکس خودرو سازی قدری هست و قطعا مشکلات پیش پا افتاده تسلا درش دیده نمیشه.

    موافقم 29
    مخالفم 9
  6. Gatsby

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    فولکس هم داره با تمام قدرت میره تگ الکتریکی کردن ماشینا

    موافقم 6
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا