فولکس واگن

کاهش گارانتی محصولات فولکس در آمریکا

فولکس‌واگن در حال حذف گارانتی سپر به سپر ۶ ساله/۱۱۵ هزار کیلومتر خود در آمریکا و جایگزینی آن با گارانتی ۴ ساله/۸۰ هزار کیلومتری است. اگرچه این یک قدم رو به عقب آشکار از نظر گارانتی کارخانه‌ای است اما فولکس‌واگن قول داده ۲ سال نگهداری رایگان را به عنوان جبران خسارت به مصرف‌کنندگان بپردازد. گارانتی و برنامه‌ی نگهداری جدید فولکس برای محصولات مدل سال ۲۰۲۰ این خودروساز عملیاتی خواهد شد.


سخنگوی این خودروساز به اتوبلاگ گفته است:

فولکس‌واگن به گوش دادن به خواسته‌های مشتریان و نمایندگی‌ها متعهد بوده چراکه به دنبال افزایش سهم خود از بازار آمریکاست. گارانتی قبلی شرکت ابزاری ارزشمند برای معرفی برند فولکس‌واگن به مشتریان و ایجاد اطمینان خاطر در آن‌ها بوده است. گارانتی جدید خودروهای ما هنوز هم پوشش کاملی را ارائه کرده و هزینه‌های مالکیت خودروها را برای دو سال اول به حداقل می‌رساند.


معنی حرکت فولکس‌واگن این است که شما مجبور نخواهید بود در ۲۴ ماه اول مالکیت خودروی خود هزینه‌ای برای تعویض روغن یا هر سرویس در نظر گرفته شده‌ی دیگر پرداخت کنید. البته اگر خودرو از نظر فنی به مشکل برخورد کند شما باید زودتر از قبل دست به جیب شوید چراکه گارانتی محصولات فولکس ۴ سال شده است.


اگرچه این موضوع ناامید کننده است اما تصمیم فولکس‌واگن نسبتاً عادی و قابل‌انتظار بوده است. کارشناسان صنعت خودرو معتقدند گارانتی ۶ ساله و قابل‌توجه این برند پاسخی به دیزل گیت بوده است. هم‌اکنون که فولکس کاملاً احیا و از شر دیزل گیت نیز رها شده است به سیاست گارانتی قبلی خود بازگشته و این موضوع قابل درک است.


ذکر این نکته مهم است که علیرغم کاهش گارانتی محصولات مدل ۲۰۲۰، گارانتی این خودروساز همچنان بهتر از برندهایی همچون تویوتا، فورد و هوندا با گارانتی ۳ ساله می‌باشد. گارانتی جدید این خودروساز آلمانی با برخی لوکس سازان برابری کرده و اگر همچنان خواهان گارانتی ۶ ساله باشید باید یک فولکس ۲۰۱۹ را بخرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Khan

    ۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (362 ديدگاه)

    من از یه چندتایی که اونورن شنیدم نمایندگیشون خیلی آشغال بازی درمیارن واسه کارای گارانتی رو درست انجام بدن. راضی نبودن
    گویا همه چی به اون گل و بلبلی که فکر میکنیم میبرن با قربان قربان درستت کنن نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۹ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (69 ديدگاه)

      اره منم شنیدم نمایندگی فولکس اصلا خوب نیست…..البته شنیدم نمایندکی های تویوتا و هوندا بهترینن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا