فیات

فیات ۵۰۰X یک کراس‌اوور تخم‌مرغی

خانواده فیات ۵۰۰ اکنون بزرگ و پرجمعیت شده است. اکنون علاوه بر مدل ۵۰۰ مینی، ۵۰۰C کانورتیبل، ۵۰۰L مینی ون، ۵۰۰L MPV، نوبت کراس آور ۵۰۰X است که می‌تواند مشتریان جدیدی را به سوی این خودروی تخم‌مرغی شکل جلب نماید.

Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
فیات قصد دارد دو نسخه متفاوت از ۵۰۰X را عرضه کند که یکی با تریمی شیک و شهری با انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو و دیگری خشن‌تر با امکانات اضافه و ویژه کراس به صورت دو دیفرانسیل (مدل قرمز رنگ در تصاویر) می‌باشد.

Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
مدل شهری FWD با ویژگی‌هایی چون چرخهای ۱۸ اینچی آلیاژی، بسته ایمنی و رفاهی، ورد بدون کلید، پنجره‌های رنگی همگی به صورت استاندارد و با قیمت پایه ۲۷,۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
نسخه AWD هم با کیت استاندارد سیستم ناوبری با صفحه نمایشگر ۶.۵ اینچی، رنگ‌های بدنه انحصاری، تریم دو رنگ داخلی به رنگ مشکی و قرمز و پکیجی اضافه شامل سنسور باران و نور، آینه‌های تاشوی الکتریکی و کنترل‌های روی فرمان به قیمت پایه ۳۸,۹۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

Fiat 500X 2015 Interior
Fiat 500X 2015 Interior
Fiat 500X 2015 Interior
Fiat 500X 2015 Interior
Fiat 500X 2015 Interior
Fiat 500X 2015 Interior
Fiat 500X 2015 Interior
Fiat 500X 2015 Interior
برای پیشرانه و انتقال نیرو هم گزینه‌های متعددی وجود دارد. موتورهای ۱.۴ لیتری توربوی مولتی ایر دیزلی و بنزینی با قوای تولیدی ۱۴۰ تا ۱۷۰ اسب بخار که با گیربکس شش سرعته دستی جفت می‌شوند و موتورهای ۱.۶ لیتری مولتی جت ۱۲۰ و ۱۴۰ اسبی از این گزینه‌ها می‌باشند. یک موتور ۲.۴ لیتری ۱۸۴ اسبی نیز در بین مدلهای با انتقال نیرو به چهار چرخ دیده می‌شود. گیربکس نیز برای مدلهای AWD از نوع ۹ سرعته خودکار می‌باشد.

Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
Fiat 500X 2015
فیات ۵۰۰X هفته آینده در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی خواهد شد. آیا این خودرو بختی برای رقابت با مینی کراس کانتری و یا حتی خودروهایی مدرن‌تر چون مرسدس بنز GLA خواهد داشت؟

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه

  1. - A M I R -

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (670 ديدگاه)

    خوشم اومد ازش،چیز جالب و متفاوتی درآوردن فقط اگه موتورش ی کم باحال تر بود چیز بی نظیری تو سبک خودش میشد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. MAFIA

      ۲۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      دیگه خیلی شبیه مینی شده به خاطر این فیات این رو زیاد شبیه مینی کرده که مینی پر طرفدارترین خودرو تو این گروه هست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. سجاد

        ۲۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (126 ديدگاه)

        فیات ۵۰۰ با مینی در یک کلاس هستش و سعی میکنه موازی اون باشه!
        اما اصالت خودش رو داره . . .

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. A

        ۲۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1410 ديدگاه)

        فیات و مینی از همون اول شبیه هم بودن
        فکر کنم فیات قدیمی تره پس بهتر بگیم مینی مثل فیات هست و نه فیات مثل مینی

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. سجاد

          ۲۰ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (126 ديدگاه)

          تا قبل از اینکه BMW مینی رو بگیره و یه سرمایه گذاری اساسی روش انجام بده ، مینی وفیات ۵۰۰ داشتن درجا میزدن . . .
          اما از وقتی BMW طراحی و امکانات مدلهای مینی رو بهبود داد و اون رو در کلاسهای مختلف عرضه کرد و موفق هم شد ، فیات هم همزمان همین سیاست رو در قبال فیات ۵۰۰ در پیش گرفت .
          .
          البته یه نگاه به چراغ عقب فیات ۵۰۰ X بندازی هم متوجه میشی کی داره از کی دنباله روی میکنه (فقط قدیمی تر بودن شرط نیست)

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. javid

      ۲۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (94 ديدگاه)

      با عرض سلام
      ببخشید یه مطلب بی ربط
      دوستان اگه ضحمت نمیشه یه مطلب در مورد این هیوندا اسلان بزارید ممنون میشم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. پوری پوریا

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    فیات ۵۰۰ هم ماشین باحالی هست! من نسخه کوچولوشو بیشتر دوس دارم! مدل X هم
    لوکس تره و هم قوی تر. ابعادشم بزرگ تره. شاید به این ماشین تخم مرغی
    و یا هر چیز دیگه ای بگن ولی این ماشین یکی از بهترین و بهصرفه ترین ماشین های شهری هست.
    فیات هم دیگه کم کم باید دست از سر ۵۰۰ ور داره و یه مدل جدیدی تولید کنه!
    برای نمایشگاه سائوپائول فیات یه کانسپت عجیب و غریب به اسم FCC4 معرفی کرد
    که میتونید برید تو اینترنت ببینید!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. - A M I R -

      ۲۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (670 ديدگاه)

      اونجا ک گفتی باید دست از تولید سری ۵۰۰ برداره واقعا تنها علامتی ک میشد گذاشت همین بود (!!!!!!!!!)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. پوری پوریا

        ۲۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (322 ديدگاه)

        نگفتم تولید ۵۰۰ رو قطع کنه که!!! منظور من این بود کهباید یه مدل جدید هم بزنه!اگه هی فیات ۵۰۰ رو برداره اینجوری یا اونجوریش کنه مشتری هاش اول اخر زده میشن!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. Just germany...

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    خوشگلو با نمکه
    فرمونش خیلی خوشگله

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. A

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1410 ديدگاه)

    رفتن لاستیک های بزرگ گذاشتن روی فیات ۵۰۰ اسمشو گذاشتن کراس اوور
    حالا خوبه که مثل بعضی اسم اس یو وی روش نگذاشته
    به نظر بعضی ها قیافه ی فیات قدیمی شده ولی به نظر من برای همیشه این ماشین قدیمی نمیشه
    فیات همیشه قیافه ی خودشو حفظ کرده و ماشین هاش خیلی اصالت دارن با این حال همیشه یه جورایی اسپرت و به روز بوده
    در کل عالی ولی تنها مشکلش شباهت خیلی زیاد به فیات ۵۰۰ هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. REZA ///AMG

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2286 ديدگاه)

    و دوباره میگویم
    این ماشین هرگز نمیمیرد!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. جواد هاشمی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خیلی خوشهالم که یه سری هم فکر های خودم رو می بینم درود بر شما

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. tadano

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (177 ديدگاه)

    گیربکس ۹ سرعته عالیه آینده مال گیربکسهای با تعداد دنده بالاست. مصرف سوخت کمتر , قدرت بالاتر برای دنده های سنگین و عمر بیشتر موتور به دلیل کارکرد در دور موتور مناسب.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. خاوری

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    بی شباهت به ماکان و مینی نیست بااینحال اصالت فیات و طراحی ایتالیا توش موج میزنه..من لایک می زنم به خاطر طراحیش چون موتوریش ضعیفه..عملکردشم نامشخص

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. ammar

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    یا سایپا داره از فیات تقلید میکنه یا فیات!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. علی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    اصالت فیات و طراحی ایتالیا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. آرمانی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان فکر میکنم خیلی به نیسان جوک شبیه هست به شکل کلی البته. جوک یه مقدار شاید چهره غیر معمولتر از فیات داره البته سلیقه ای هستش. جوک امکانات بسیار خوبی نسبت به قیمت در اختیار خریدار میزاره. ولی خوب فیات هم یه برند خیلی خوبه. فکر کنم رقیب اصلی جوک هستش. در ضمن کسی اگه در مورد جوک اطلاعاتی خواست شاید بتونم کمک کنم. با تشکر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. mahdi

      ۲۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (209 ديدگاه)

      آقای آرمانی عزیز در مورد کیفیت وفنی وموتور جوک وپلاک شدن یا نشدنش اطلاعاتی داری ؟ ممنون mahdia36@gmail.com

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  12. e36

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (919 ديدگاه)

    بازم فیات ، اه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ahmad..F12

      ۲۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2544 ديدگاه)

      اینجوری نگو e36 جان

      فیات شرکت قابلیه

      هرچند محصولاتش زیاد دیده نمیشه ولی مثلاً همین مدل ۵۰۰ از پر فروش ترین و با کیفیت ترین مدل های فیات به حساب میاد

      فیات روی مدل ۵۰۰ تمرکز ویژه‌ای کرده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا