لامبورگینی

زایروس LP1200، یک لامبورگینی اوراکان وحشی و خطرناک!

اگر بنا به دلایلی نسخه استاندارد لامبورگینی اوراکان یا حتی مدل پرفورمنته آن نظر شما را به خود جلب نمی‌کند مراجعه به یک تیونر کاردرست می‌تواند هیولایی پیست محور را متولد کند.

خودرویی که مشاهده می‌کنید LP1200 نام داشته و محصول تیونر نروژی با نام زایروس می‌باشد. این شرکت در مسابقات قهرمانی GT اوراکان سوپر تروفئو نروژ حضور داشته و از تمامی تجارب موتور اسپورت خود برای تولید این اوراکان جاده‌ای استفاده کرده است.

زایروس به دنبال تولید ۲۴ دستگاه از این هیولای خطرناک است و ۱۲ دستگاه از آن‌ها فقط مختص پیست خواهند بود. تمامی مدل‌ها به پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری استاندارد و توربوشارژرهای جدید مجهز بوده و قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری تولید خواهند کرد.

البته قدرت عظیم به دست آمده فقط به خاطر نصب توربوها نیست زیرا در این خودرو ECU جدید، منیفولد متمایز و اگزوز تیتانیومی هم نصب خواهند شد. شاید احساس‌برانگیزترین جنبه خودرو این باشد که زایروس گیربکس دوکلاچه استاندارد اوراکان را کنار گذاشته و بجای آن از گیربکس مسابقه‌ای Xtrac استفاده کرده است.

اگرچه پکیج‌های توئین توربوی زیادی برای اوراکان در بازار وجود داشته اما زایروس یک قدم فراتر رفته و بدنه را نیز دست‌خوش تغییرات زیادی کرده است. از جمله تغییرات ظاهری این خودرو می‌توان به نمای جلو و جانبی جدید، قوس‌های چرخ متفاوت و نمای عقب دگرگون شده با بال عقب ثابت و دیفیوزری بزرگ اشاره کرد. این قطعات نه تنها جذابیت خاصی دارند بلکه داون فورس ۱۲۰۰ کیلوگرمی تولید کرده و باعث شده‌اند وزن خودرو تنها ۱۲۰۰ کیلوگرم باشد.

نهایتاً هم به کابین می‌رسیم که کاملاً تغییر کرده و تنها برخی قطعات استاندارد اوراکان در آن حفظ شده‌اند.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه

  1. Regrafan

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (45 ديدگاه)

    یا خدا
    اینه واقعیه؟!؟!؟

    1. زیزیگولو

      ۲۱ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (207 ديدگاه)

      دیگه خیلی زیادی شیک و با ابهته !!

  2. Ali Keyhani

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (520 ديدگاه)

    خود هوراکان پرفورمانته یا حتی اوو از این زیباترن

  3. سورنا

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (676 ديدگاه)

    “اگر بنا به دلایلی نسخه استاندارد لامبورگینی اوراکان یا حتی مدل پرفورمنته آن نظر شما را به خود جلب نمی‌کند ”
    نه داداش داری در مورد لامبو حرف میزنی حتی پوسترشم نظر مارو جلب میکنه با پوسترشم ما رانندگی میکنیم کجای کاری :دی

  4. SF90 STRADALE

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2449 ديدگاه)

    تیون کردن ماشین مختص پیست کار هر تیونری نیست
    به نظرم تقویت ماشین بیشتر برای کل کل های خیابانی کاربرد داره

  5. Mahdi

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (62 ديدگاه)

    پیست رو شخم می زنه.

  6. رضا

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    به ازای هر کیلو یک اسب بخار!!!!

  7. فرید

    ۲۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (87 ديدگاه)

    قیمتش چنده؟
    همه میتونن سفارش بدن؟

  8. Behrouz. anzali

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (320 ديدگاه)

    گاوه وحشی بود وحشی تر شد

  9. ارشیاsvj

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (566 ديدگاه)

    اینکه دیگه نمیشه بهش بگی لامبورگینی!😏😏😏😏توربوشارژر داره
    همون اوروسم فقط به خاطر اجبار توربوشارژر داره وگرنه تنفس طبیعی میساختنش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن