لندروور-رنجروور

تیونینگ خفیف رنجروور اووک توسط استارتک

پس از ارتقای نسل اول رنجروور اووک محبوب، کمپانی تیونینگ استارتک دست روی نسل دوم این خودرو گذاشته و پروژه‌ی ارتقای آن را نیز معرفی کرده است.


این کیت که برای تمامی مدل‌های سال ۲۰۱۹ این شاسی‌بلند لوکس و کامپکت در دسترس می‌باشد شامل پوشش فیبر کربنی کاپوت، گلگیر و آینه‌های جانبی می‌باشد. دو نوع رینگ ۲۰ و ۲۲ اینچی مونو استار در دسترس است و البته پکیج یاد شده را می‌توان بدون سفارش سیستم تعلیق بادی هم انتخاب کرد. البته این سیستم تعلیق باعث کاهش ارتفاع ۳۵ میلی‌متری ارتفاع خودرو می‌شود.


تغییرات رخ داده در داخل کابین کم‌رنگ‌تر از بدنه بوده و اگر امیدوار به وجود تریم فیبر کربنی و پوشش جدید صندلی‌ها باشید احتمالاً ناامید خواهید شد. استارتک تنها پدال‌های آلومینیومی با برند خود و کف‌پوش‌های ویژه را در نظر گرفته است.


تغییرات بدنه و پدال‌های آلومینیومی در آلمان با بهای ۴۲۷۱ یورویی عرضه می‌شوند. رینگ‌های ۲۲ و ۲۰ اینچی هم به ترتیب ۲۶۱۸ و ۲۳۴۰ یورو قیمت دارند و قیمت فنرهای کم ارتفاع نیز به ۴۷۰ یورو می‌رسد.

استارتک اعلام کرده پکیج آئرودینامیکی کامل خود برای رنجروور اووک ۲۰۱۹ را به زودی عرضه خواهد کرد. تا زمان تهیه این خبر چیزی درباره‌ی ارتقای قوای محرکه‌ی این شاسی‌بلند اعلام نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    چرا شاسی بلند های رنج روور اینقدرررررر جذابه آخه؟؟؟
    .
    واسه یکی مثل منی که از بازار بشدت شاسی‌بلندپسند شده عاصی هستم،
    از معدود شاسی‌بلندهایی هست که عمیقا دوستش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا