لندروور-رنجروور

معرفی جذاب‌ترین ویژگی‌ها و آپشن‌های لندروور دیفندر جدید

نسل جدید لندروور دیفندر یک شاسی‌بلند مدرن با تناسبات کلاسیک است. این خودرو که در برابر جیپ رانگلر، مرسدس بنز جی کلاس و فورد برانکو قد علم کرده با توانایی‌های آفرود بالا و قوای محرکه‌ی احساس‌برانگیز معرفی شده است. مدل پایه از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۹۶ اسب بخاری استفاده کرده و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری آن قدرت ۳۹۶ اسبی دارد.


اما جدای از پیشرانه‌ها و توانایی آفرود، این خودرو از برخی ویژگی‌های عجیب و پنهانی سود می‌برد که باعث تمایز آن از هم‌کلاسی‌ها می‌شود. ما لیستی ۱۰ تایی از عجیب‌ترین و جذاب‌ترین آپشن های دیفندر جدید را گرداوری کرده‌ایم که نمونه‌ی آن‌ها را معمولاً در دیگر خودروها نمی‌بینیم.

  • رینگ‌های فولادی (استاندارد)


خودروسازان زیادی رینگ‌های فولادی استاندارد را ارائه نمی‌دهند؛ اما لندروور فرق می‌کند. دیفندر جدید با رینگ‌های فولادی ۱۸ اینچی جدید با رنگ سفید عرضه می‌شود و از نظر ما بهترین ظاهر را برای این شاسی‌بلند به ارمغان می‌آورند. رینگ‌های فولادی هماهنگی زیادی با ظاهر جعبه‌ای این خودرو داشته اما خب خریداران می‌توانند رینگ‌های سفارشی با ابعاد تا ۲۲ اینچی را سفارش دهند.

  • پکیج رفاهی صندلی عقب (آپشن ۱۳۹ دلاری)


این پکیج باعث ایجاد فضای کاربردی‌تری برای سرنشینان می‌شوند. آپشن ۱۳۹ دلاری پکیج رفاهی صندلی عقب باعث اضافه شدن قلاب و جارختی به عقب صندلی جلو می‌شود. با این آپشن هم می‌توانید لباس‌های تمیز را روی آن پهن کرده و یا اینکه لباس‌های کثیف در زمان آفرود را روی آن قرار دهید تا داخل خودرو خیلی کثیف نشود.

  • سیستم شستشوی پرتابل (آپشن ۴۰۶ دلاری)


از آنجایی که لندروور می‌داند خریداران این خودرو آفرود زیادی خواهند داشت بنابراین سیستم شستشوی پرتابل ۲ دقیقه‌ای با جریان آب را برای آن در نظر گرفته است. این سیستم برای استفاده در خارج از خودرو طراحی شده و نیازی به باتری یا برق اضافی ندارد. سیستم یاد شده به‌طور ساده از فشار آب به دست آمده در زمان پر کردن تانک و یک پمپ دستی یکپارچه استفاده می‌کند.

  • گرم‌کن/سردکن استراحت گاه دست مرکزی (آپشن ۶۶۵ دلاری)


می‌خواهید مایعات و نوشیدنی‌های خود را گرم یا سرد نگه‌دارید؟ با پرداخت ۶۶۵ دلار می‌توانید این گرم‌کن/سردکن را انتخاب کنید که در ردیف دوم قرار گرفته و از سوکت محوری عقب استفاده می‌کند. این محفظه می‌تواند در یک‌زمان تا ۵ بطری بزرگ را در خود جای دهد.

  • پکیج حیوانات خانگی (آپشن ۷۱۸ تا ۱۸۳۷ دلاری)


لندروور می‌داند که خریداران این خودرو دارای حیوانات خانگی هستند و به همین خاطر پکیج محافظت فضای بار حیوانات خانگی را در نظر گرفته که دارای پوشش ویژه، پارتیشن کامل و کاسه آب می‌باشد.

پکیج محافظت از حیوانات خانگی هم علاوه بر موارد قبلی دارای رمپ تاشدنی برای دسترسی آسان است. پکیج حمل حیوانات هم فضای راحت‌تری را در بخش عقب ایجاد می‌کند.

  • سایه بان ضدآب بادی (آپشن ۷۶۰ دلاری)


این سایه‌بان به عنوان یک چادر عمل کرده و روی بدنه کشیده می‌شود. با توجه به تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد این سایه‌بان فضای کاملاً بزرگی را پوشش داده و سه نفر یا بیشتر می‌توانند داخل آن قرار گیرند.

  • صندلی نیمکتی جلو (آپشن ۹۰۰ دلاری)


ما برخی ویژگی‌های سنتی این خودرو را دوست داریم که یکی از آن‌ها همین صندلی نیمکتی جلوست که باعث می‌شود بدون نیاز به ردیف سوم صندلی‌ها تا ۶ نفر بتوانند در کابین بنشینند. البته طراحی ۵+۲ صندلی‌ها یک آپشن ۱۲۰۰ دلاری است و می‌توانید آن را با رنگ مشکی سفارش دهید.

  • کمپرسور باد یکپارچه (آپشن ۹۷۴ دلاری)


این کمپرسور چیزهایی مثل لاستیک دوچرخه یا تشک‌های بادی را باد کرده و حتی می‌تواند همان سایه‌بان قبلی را هم باد کند. این کمپرسور که هنرمندانه داخل محفظه بار جای گرفته دارای حداکثر فشار ۶۰ psi بوده و هر دقیقه جریان هوای ۷.۳۹ گالنی را ایجاد می‌نماید.

  • پلاک نورانی شخصی شده (آپشن ۱۱۶۹ دلاری)


پلاک‌های نورانی چندی است که در دنیای خودرو دیده می‌شوند اما نمونه‌های شخصی شده را معمولاً در خودروهای گران‌بها می‌بینیم. هم‌اکنون این پلاک‌ها در دیفندر جدید هم وجود دارند که مالک می‌تواند آن‌ها را با هر نوشته‌ای سفارش دهد.

  • پکیج اکسپلورر (آپشن ۴۲۸۶ دلاری)


این پکیج یک آپشن جذاب برای افراد ماجراجوست. پکیج موردبحث که قیمت بالایی هم دارد باعث اضافه شدن گاردهای جلو و عقب، کاپوت مشکی مات، پوشش لاستیک زاپاس، محافظ قوس چرخ، ورودی هوای متمایز و روف راک جدید به خودرو می‌شود که تمامی آن‌ها در آفرود به درد می‌خورند.

منبع: MOTOR1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    جمع آفرودر های جعبه ای شکل با آمدن ” فورد برانکو ” کامل میشه و عجب رقابتی بشه بین این ۴ غول آفرود
    شما کدام SUV آفرودر را بیشتر می پسندید ؟؟؟؟
    جیپ رانگلر ؟؟ فورد برانکو ؟؟ لندروور دیفندر ؟؟
    مرسدس بنز G کلاس ؟؟
    احساس می کنم ” فورد برانکو ” خیلی غول هست و میاد که معادلات آفرود رو به هم بزنه و یک رقیب خیلی سرسخت برای همه آفرودر های گردن کلفت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    به جز پلاک نوری و پکیج حیوانات ، بقیه اش رو میخوام?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Alireza

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (629 ديدگاه)

    خیلی ظاهرش ب دلم نشسته واقعا یکی از ماشیناییه که خیلی خواستنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. روح الله

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (29 ديدگاه)

    واقعا خوب کار شده….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. نیما

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (336 ديدگاه)

    انگار سیناد کوپه رو شاسی بلند کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. کوشا

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (220 ديدگاه)

    ۱۱۷۰ دلار برای پلاک شخصی سازی شده! روحانی موچکریم؛))))
    ولی خارج از شوخی خیلی لذت بخشه که می بینیم خودروسازای سنتی دارن با برنامه ریزی و مدیریت صحیح به اوج خودشون بر می گردن! اول ولوو ، حالا جگوار-لندروور و احتمالا در آینده ی نزدیک میتسوبیشی!!! به حول قوه ی الهی ما هم به زودی پراید رو داخلی سازی می کنیم!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Saeed

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    John smith
    این اسم واسم آشناست…وقتی بازی Gran tourismo نسخه ۶ رو بخواید بازی کنید باید اسمتون رو بنویسید که البته خود بازی براتون مثال میزنه و مثالش هم John smith است!!!! جالب بود….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Farzad

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    فول آپشن لطفاً …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا