لندروور-رنجروور

رنجروور لیموزین کلاسن، قصر مجلل و زره‌پوش

کلاسن (Klassen) به‌عنوان شرکتی شناخته می‌شود که محصولات مرسدس و مایباخ را به خودروهای مجلل دولتی تبدیل می‌کند؛ اما حوزهٔ کاری این تیونر آلمانی فقط به برندهای اشتوتگارت محدود نمی‌شود و سراغ محصولات شرکت‌هایی مثل لکسس، بنتلی و رولزرویس هم می‌رود. حال کلاسن در جدیدترین پروژهٔ خود، رنجروور اتوبیوگرافی را به یک لیموزین کشیده و ضدگلوله تبدیل کرده است.

کلاسن ۱,۰۱۶ میلی‌متر به طول رنجروور اضافه کرده تا فضای بیشتری در داخل آن ایجاد گردد و حالا طول کلی خودرو به ۶,۲۱۵ میلی‌متر و فاصلهٔ محوری آن به ۴,۱۳۶ میلی‌متر رسیده است. به لطف این افزایش طول، رنجروور لیموزین در عقب کابین از فضای کافی برای نصب چهار صندلی برخوردار شده که می‌تواند روبروی هم قرار گیرد؛ اما خریداران می‌توانند طرح دو صندلی را هم سفارش دهند که فضای پای تقریباً نامحدودی دارد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رنجروور لیموزین اما صرفاً به طول بیشتر و کابین مجلل محدود نمی‌شود زیرا کلاسن این ماشین را ضدگلوله هم کرده است. کل این رنجروور به زره سطح VR8 مجهز شده که از فاصلهٔ ۱۰ متری در برابر گلوله‌های کالیبر ۷.۶۲ میلی‌متری مقاومت می‌کند. این لیموزین لوکس به لاستیک‌های ضدگلولهٔ ساخت خود کلاسن هم مجهز شده که در صورت پنچر شدن می‌توان با آن‌ها تا ۸۰ کیلومتر را با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت پیمود.

اما مطمئناً مثل هر خودروی ضدگلولهٔ دیگری، این رنجروور لیموزین هم هرگز ارزان نیست و قیمت یک مدل فول آپشن آن به ۷۵۰ هزار یورو می‌رسد. البته برای یک خودروی دولتی پول نباید موضوع مهمی باشد خصوصاً با توجه به اشخاص مهمی که قرار است درون آن بنشینند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. اصل کار

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (16 ديدگاه)

    حداقل 1 تصویر از داخلش میگذاشتید….

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. امین

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (568 ديدگاه)

    کسی کلاس استاندارد ماشین های زد گلوله میتونه توضیح بده
    شروع از VR1 => VR10 ؟؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا