لوازم جانبی و تیونینگ

رونمایی ریکارو از صندلی‌های نسخه نوربرگ رینگ اسپورت استر CS

ریکارو به‌صورت رسمی از عضو جدید خانواده‌ی صندلی‌های اسپورت استر CS رونمایی کرد. این صندلی‌های ویژه با نام نوربرگ رینگ ادیشن شناخته می‌شوند.


این صندلی‌ها که تنها به تعداد ۹۹۹ نمونه ساخته خواهند شد ساختار مسطحی داشته و برای حمایت بیشتر از شانه و دیگر بخش‌های بدن از بالشتک‌های کناری سود می‌برند. هدف این صندلی‌ها ایجاد حداکثر راحتی در مسیرهای عمومی و پیست‌ها بوده و این یکی از ویژگی‌های حیاتی صندلی‌های مسابقه‌ای کامل می‌باشد.

ریکارو نوربرگ رینگ اسپورت استر CS با متریال باکیفیتی عرضه می‌شود که تضمین‌کننده‌ی طول عمر بالای محصول و همچنین زیبایی چشمگیر هستند. این صندلی‌ها هم برای راننده و هم برای سرنشین جلو تدارک دیده شده و از ساختار فوق‌العاده سبک‌وزنی سود می‌برند که خانواده‌ی اسپورت استر CS نیز به همین خاطر شناخته شده‌اند.


این صندلی‌ها دارای بخش پشتی نازک بوده و پوشش آن نیز از چرم باکیفیت مشکی با دوخت‌های متضاد است. البته که بحث برندینگ در اینجا مهم بوده و به همین خاطر است که ریکارو کل نقشه‌ی نوربرگ رینگ را روی پشت‌سری‌ها چاپ کرده است.


از جمله ویژگی‌های کلیدی این صندلی‌های سفارشی می‌توان به تنظیمات مختلف، سیستم گرم‌کن صندلی، کیسه هوای جانبی سفارشی و نشان انحصاری با عدد مخصوص اشاره کرد. حمایت بیشتر از شانه‌ها، حمایت جانبی از بدن در زمان دور زدن‌ها و پوشش سفت و مناسب از دیگر ویژگی‌های نوربرگ رینگ اسپورت استر CS ریکارو می‌باشد.


همان‌گونه که گفته شد این صندلی‌ها تنها به تعداد ۹۹۹ نمونه ساخته خواهند شد و در مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ رینگ نیز به نمایش درآمده‌اند. تمامی افرادی که روی شبیه‌ساز نشسته بودند بسیار مشتاق ثبت بهترین زمان در فضای مجازی بودند زیرا فردی که سریع‌ترین زمان را به دست می‌آورد می‌توانست با تاکسی مخصوص پیست، یک دور جهنم سبز را طی کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. بهراد

    ۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (537 ديدگاه)

    وزن؟

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا